uhmm ja bij mij thuisquote:Op maandag 3 december 2007 11:42 schreef Brighteyes het volgende:
Oh trouwens (jaja, heb je haar weer met 'r box) weet iemand over er kant en klare hoezen te krijgen zijn die je over de bovenkant kan spannen? Ik wil er ook wel zelf eentje maken, maar als ze evt. zouden bestaan zou het mss toch wel handig zijn.
Mss iets van een klamboe-achtig ding?
Het is toch morgen pas sinterklaas??quote:Op dinsdag 4 december 2007 09:43 schreef vamperotica het volgende:
Sinterklaas die aankomt op school is niet goed voor je hormonen
quote:Op dinsdag 4 december 2007 09:47 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Het is toch morgen pas sinterklaas??
Priscil zat namelijk vanmorgen nog haar suprise af te maken![]()
Vannacht weer uit bed geweest... het lijkt een beetje vaste prik te worden...
Ach, je zit nu toch niet in je vruchtbare periode, dus je had er rustig op kunnen duikenquote:Op dinsdag 4 december 2007 10:13 schreef Brighteyes het volgende:
Ik ben er maar niet gelijk opgedoken
Is hier ook ja.quote:Op dinsdag 4 december 2007 10:34 schreef Pruk het volgende:
[..]
Ach, je zit nu toch niet in je vruchtbare periode, dus je had er rustig op kunnen duiken![]()
Fotootje maak ik als de hulp hier is verdwenen't is gewoon een simpele box, van de broer van de buurvrouw overgenomen.
Overigens: is het normaal dat een boxkleed altijd iets te groot is? Ik vind het er maar raar uit zien! Het steekt dus aan alle kanten een paar centimeter omhoog
Die zit hopelijk lekker te genieten, of ze heeft ruzie gemaakt met haar ARBO-arts en is in de boeien geslagen nadat ze hem volledig terecht neergeslagen heeft na al dat rare gedoequote:Op dinsdag 4 december 2007 10:16 schreef Brighteyes het volgende:
Ik heb trouwens eens zitten kijken, maar DeLiedje heeft gelijk hoor, klein_spookje heeft al niet meer gepost sinds 23 november!
Waat zit je joh!
Dat vind ik dus ook moeilijk... Ik had ook de naam helemaal in mn hoofd zitten. Ik begon er net een beetje aan te wennen. Komtquote:Op dinsdag 4 december 2007 10:42 schreef Pruk het volgende:
Wij waren een tijd geleden al uit de namen, maar nu wiltoch wellicht een derde naam erbij. Dat is best moeilijk, want ik roep dus al maanden tegen mezelf dat de kleine straks Pietje Marietje gaat heten
Och, de roepnaam blijft hetzelfde, dus dat is het probleem nietquote:Op dinsdag 4 december 2007 10:43 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Dat vind ik dus ook moeilijk... Ik had ook de naam helemaal in mn hoofd zitten. Ik begon er net een beetje aan te wennen. Komtweer met iets heeeeeel anders.
heb je wel tips gegeven?quote:Op dinsdag 4 december 2007 10:45 schreef Randa_v het volgende:
Ben blij dat die discussie over namen nog niet eens geweest is.We waren het gewoon erg vlug eens. Op een ander forum waar Magneet komt hebben ze een topic over hoe onze meid gaat heten.
Mag iedereen raden.
Ik ben echt opgehouden met kijken hoe andere kinderen heten in mijn omgeving... Dan wordt het helemaal niets!quote:Op dinsdag 4 december 2007 10:48 schreef vamperotica het volgende:
Hier ook nog geen idee van hoe het monster gaat heten!
Moest wel lachen over wat dochterlief vertelde...
Toen ex en zn vriendin namen aan het uitzoeken waren noemde hij de naam Kim.... Leuk voor een meisje toch?
Vond zn vriendin niet zo.... 1 van de monsters hier heet Mick...
quote:Op dinsdag 4 december 2007 10:49 schreef Randa_v het volgende:
De tips zijn vrij standaard en hebben hier ook gestaan.Maar dan nog moet je bij de goede naam uitkomen en schrijfwijze.
Maar ik mag Icicle niet te nieuwsgierig maken hier dus ik zal me weer stil houden over de naam van onze meid.
Dat zei ik ook altijdquote:Op dinsdag 4 december 2007 10:54 schreef Ticootje het volgende:
Wij hebben geen jongensnaam. 2x bij de echo was het echt een meid.. Dus als er toch iets anders uit komt, dan knip ik gewoon zn piemel eraf...
Ja idd... Dan kom je er helemaal niet meer uit!quote:Op dinsdag 4 december 2007 10:50 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ik ben echt opgehouden met kijken hoe andere kinderen heten in mijn omgeving... Dan wordt het helemaal niets!
We hadden dus een hele leuke naam (waar ik dus nog steeds voor ga), maar die naam is van een andere naam afgeleid. Blijkt de naam van mijn nichtje (wel een andere naam natuurlijk) van dezelfde naam te zijn afgeleid...
Nou... Jammer dan!
Yep en of iemand anders nou ook zo heet, pech! Bovendien werk ik in de kinderopvang, zie dan maar eens een naam te vinden waarbij je geen associatie hebt.quote:Op dinsdag 4 december 2007 10:51 schreef GI het volgende:
De naam staat bij ons al vast.
Zowel meisjes als jongen.
Spannend he, dat afwachten enzo... Sterkte nog eventjesquote:Op dinsdag 4 december 2007 07:24 schreef sombie het volgende:
Ik heb morgenmiddag de echo. Ik begin nu wel erg zenuwachtig te worden. Ik heb geen bloed meer verloren en ook geen krampen gehad. Wel een knoop in mijn buik inmiddels.
Ja dat is gewoon zo. Al heb ik bij sommige namen die wel mooi zijn een hele nare gedachte dus die vallen dan toch af.quote:Op dinsdag 4 december 2007 11:00 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Yep en of iemand anders nou ook zo heet, pech! Bovendien werk ik in de kinderopvang, zie dan maar eens een naam te vinden waarbij je geen associatie hebt.
Oh Bar... Bloedverlies hoeft niet meteen het ergste te zijn, alleen het geeft je zoveel onzekerheid...quote:Op dinsdag 4 december 2007 11:03 schreef _Bar_ het volgende:
[..]
Spannend he, dat afwachten enzo... Sterkte nog eventjes
Hier overgens ook iets minder leuk, ivm lichtelijk bloedverlies, sinds gistermiddag... Vanmorgen de huisarts gebeld en die belde vervolgens de gyn en die zeiden beiden afwachten... grrrrrr
Maar zolang ik niet echt krampen heb niet gelijk zorgen maken... alsof dat zo makkelijk gaat...
Is het nu vanmiddag nog zo, dan bel ik maar weer, want vind het alles behalve leuk
Ik had nog bloedverlies bij 14 weken. Ik vond het vreselijk eng, al was het niet meer dan 1x afvegen...quote:Op dinsdag 4 december 2007 11:12 schreef Pruk het volgende:
Ik vond dat bloedverlies ook zo engHet heeft mij toen echt overeind gehouden dat het wel precies was op de dag dat ik anders ongesteld had moeten worden.
BE!quote:Op dinsdag 4 december 2007 10:13 schreef Brighteyes het volgende:
Lewis, het is echt een prachtig 3-tal!![]()
Oh, en over 3-tallen gesproken, stinkie begon gisteren ineens over 'wij zouden hier nog prima 2 kinderen erbij kunnen hebben voor we uit het huis barsten'.Ik ben er maar niet gelijk opgedoken, maar ik vraag me wel af wat er gebeurd is sinds 'nooit' 'eentje' werd.
![]()
Pruk, doe eens een foto'tje van die box dan!
Faja en DeLiedje, succes bij de vk/gyn straks.
quote:
Nu vind ik zeker na de laatste foto van Lewis 3 kinderen wel heel heel heel leukquote:Op dinsdag 4 december 2007 11:17 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Volgens mij gaat dat nooit gebeuren hoor, maar ik zat wel even met open mond naar hem te kijken.
quote:Op dinsdag 4 december 2007 10:54 schreef Ticootje het volgende:
Wij hebben geen jongensnaam. 2x bij de echo was het echt een meid.. Dus als er toch iets anders uit komt, dan knip ik gewoon zn piemel eraf...
Hoezo een rare vorm?? Als het goed is groeit de baarmoeder gewoon mee met het kindje, dus dat zal toch niet zo erg zijn?quote:Op dinsdag 4 december 2007 11:20 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Lewis wat eenFoto's
Deliedje en Faja succes bij de VK vandaag!!
De echo gisteravond zag er goed uitalles zit er op en er aan, we hebben t hartje zien "flikkeren" en t bewoog zelfs al
![]()
zoo enorm mooi om te zien, ik was er helemaal stil van![]()
t enige wat de vk opviel, is dat ik een rare vorm baarmoeder heb, maar ze zei dat het niet erg is zolang de kleine gewoon voldoende plaats heeft .
over 4 weken mogen we weer terugkomen![]()
Tuc jij succes vandaag en veel plezier met je eerste echo
Blijkbaar kan daar toch wel wat in afwijken, anders zou de vk dat niet zeggen he?quote:Op dinsdag 4 december 2007 11:22 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Hoezo een rare vorm?? Als het goed is groeit de baarmoeder gewoon mee met het kindje, dus dat zal toch niet zo erg zijn?
Dan nog heb je wel afwijkende vormenquote:Op dinsdag 4 december 2007 11:22 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Hoezo een rare vorm?? Als het goed is groeit de baarmoeder gewoon mee met het kindje, dus dat zal toch niet zo erg zijn?
Ik doemdenk niet hoor, maar ben gewoon realistisch, en met de kijk op het verleden enzo...quote:Op dinsdag 4 december 2007 11:28 schreef lunastar het volgende:
Bar frustrerend hé.. maar probeer niet te doemdenken ook als is dat op momenten moeilijk... en gewoon bellen als je het wilt.. gewoon je hart volgen
Tja... het kan idd nog alle kanten op! Maar we gaan "gewoon" lekekr uit van de goeie!quote:Op dinsdag 4 december 2007 11:32 schreef _Bar_ het volgende:
[..]
Ik doemdenk niet hoor, maar ben gewoon realistisch, en met de kijk op het verleden enzo...
Kan het alle kanten op gaan.
En mijn hart volg ik hoor, misschien nog wel meer als anders
Hihihi je hebt een Barbamama ofzo in je buikquote:Op dinsdag 4 december 2007 11:38 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Naja mijn baarmoder heeft een beetje de vorm van een 8...
doe ff de foto erbij dan zie je denk ik wat ik bedoel
maar t was niks om me zorgen over te maken, t viel dr gewoon op
[ afbeelding ]
Waarom pas zo laat? pff word je er niet enorm ongeduldig van?quote:Op dinsdag 4 december 2007 11:36 schreef --Eveliene-- het volgende:
Ik heb mijn eerste echo pas 7 januari, dan ben ik ong. 14 weken. Toch wel heel spannend, en! ik begin een buikje te krijgen
Mja... ben zeker ongeduldig!! En tja, ik woon in Londen, en ze doen de eerste tussen 10 en 16 weken, dus 14 weken, ach, dat is normaal. Maar ik had het liever eerder, tuurlijk!quote:Op dinsdag 4 december 2007 11:39 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Waarom pas zo laat? pff word je er niet enorm ongeduldig van?
quote:Op dinsdag 4 december 2007 11:39 schreef _Bar_ het volgende:
Hihihi je hebt een Barbamama ofzo in je buik![]()
Nou de kleine ligt wel goed zo te zien...quote:Op dinsdag 4 december 2007 11:38 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Naja mijn baarmoder heeft een beetje de vorm van een 8...
doe ff de foto erbij dan zie je denk ik wat ik bedoel
maar t was niks om me zorgen over te maken, t viel dr gewoon op
[ afbeelding ]
Op een of andere manier vind ik dit toch een hele merkwaardige zin..quote:Op dinsdag 4 december 2007 11:54 schreef LadyS het volgende:
Het ziet er wel knus uit, daar in dat onderste stukje van je baarmoeder![]()
Je bent lekker aan de babbel ja...quote:Op dinsdag 4 december 2007 12:00 schreef --Eveliene-- het volgende:
(Hmmm. Ik ben geloof ik onbewust een beetje stoom aan het afblazen hier. Sorry dames)
de werknaam was er alquote:Op dinsdag 4 december 2007 11:52 schreef Brighteyes het volgende:
Enneh... je hebt gelijk een werktitel nu: Barbababy!
Da's dan idd niet echt een helder licht!quote:Op dinsdag 4 december 2007 12:13 schreef Faja-Lobi het volgende:
Ik kon er helaas de humor vanmorgen niet echt van inzien. Ik had echt zo iets vanaf 37 weken mag ik bevallen, van de week nog inwendig onderzoek etc en nou in ene mag ik niet bevallen, wat is dat voor grap? Ik ging zeg maar even verder denken als ik wat is er in de afgelopen dagen besproken waar ik niks van af weet. Plus de studente was een beetje een hersenloze die kennelijk veel moeite had om dingen te onthouden die er haar geleerd zijn de afgelopen tijd (2 dagen geen stage gelopen en spontaan vergeten hoe of je iets noemt) en die moest dan het gesprek voeren en de controles doen. Ik heb niks tegen mensen die moeten leren, ik ben zelfs in het ziekenhuis bevallen waar er verloskundigen worden opgeleid dus je weet dat je niet alleen je eigen verloskundige aan je bed hebt staan en die mochten ook voelen hoe veel ontsluiting etc ik had toendertijd. Maar dan wel graag iemand die weet wie er voor der zit/staat of ligt en die weet waar ze mee bezig is.
Ik bedacht me dat ik een hoes wilde zodat de katten niet 's nachts in de box gaan liggen. En toen bedacht ik me dat we hier nogal een muggenprobleem hebben (ze komen zelfs uit de keukenkastjes) dus dat een klamboe over de box mss niet eens een heel slecht idee zou zijn voor als het echt erg gaat worden. En dan lijkt me een netje dat je kan spannen net even iets mooier dan zo'n sluier. Dat is weer zo overheersend.quote:BE wat ik me eigenlijk afvroeg, waarom wil je een klamboe om de box heen??? Voor de katten?
quote:Op dinsdag 4 december 2007 10:49 schreef Randa_v het volgende:
De tips zijn vrij standaard en hebben hier ook gestaan.Maar dan nog moet je bij de goede naam uitkomen en schrijfwijze.
Maar ik mag Icicle niet te nieuwsgierig maken hier dus ik zal me weer stil houden over de naam van onze meid.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |