abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 4 december 2007 @ 00:14:39 #102
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_55024876
quote:
Op maandag 3 december 2007 11:42 schreef Brighteyes het volgende:
Oh trouwens (jaja, heb je haar weer met 'r box) weet iemand over er kant en klare hoezen te krijgen zijn die je over de bovenkant kan spannen? Ik wil er ook wel zelf eentje maken, maar als ze evt. zouden bestaan zou het mss toch wel handig zijn.
Mss iets van een klamboe-achtig ding?
uhmm ja bij mij thuis

Wij gebruikten die voor over het campingbedje tegen de muggen in hongarije
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_55026777
Ow Lewis...je nieuwe meisje Je trio!!!

Pffff.... Deze zwangerschap was ook vanaf het begin zeer vermoeiend... \herkende dat van de vorige ook alleen maar die eerste paar maanden. Maar nu.... Zou wel de hele dag kunnen/vooral willen slapen. Als alles niet zo zeer deed!! Vannacht weer de hele tijd wakker gelegen... Gisteravond naar bed gegaan met menstruatieachtige krampjes (Die later steeds kramperiger werden) die onderin mn buik begonnen en naar boven en mn rug toe uitstraalde.... Niet fijn!!
Mn bekken en rug hebben sinds een paar dagen besloten dat ze niet meer meedoen! Ben gister een kwartier bezig geweest om van de bank af te komen en me naar boven te "hijsen" Tuurlijk werkt mn maag ook niet mee en de ene golf maagzuur na de andere kwam naar boven en natuurlijk ws het spulletje daarvoor NET op!

Zo.... Even genoeg geklaag op deze vroege morgen.... Hoop dat het een mooie dag wordt voor verse beebjes!!
Sombie.... Morgen mag je je echo toch?

[ Bericht 2% gewijzigd door vamperotica op 04-12-2007 06:54:11 ]
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
pi_55026813
1 x is genoeg...
pi_55026835
Goedemorgen dames.

Lewis wat een prachtstel heb je toch!

Dat gepoets gisteren resulteerde in harde buiken van 20.00 tot 23.00 uur en ze kwamen toch met enige regelmaat maar eenmaal in bed (hopend dat het door zou zetten) en in slaap was het over.
Straks om 09.15 mag ik me melden bij de verloskundige.

Madelieve van harte gefeliciteerd met je zwangerschap!!
pi_55026903
Wat een rijkdom, Lewis, zo'n prachtig gezin!! En wat kllink je gelukkig! Geniet ervan.

Ik heb morgenmiddag de echo. Ik begin nu wel erg zenuwachtig te worden. Ik heb geen bloed meer verloren en ook geen krampen gehad. Wel een knoop in mijn buik inmiddels.

Faja, sterkte! En BE, ik vind het heerlijk om te lezen hoe je de laatste weken doorrommelt.
  dinsdag 4 december 2007 @ 07:28:10 #107
160944 DeLiedje
trotse mama
pi_55026911
Ook hier goeiemorgen, ik ben er weer! Gisteren een heerlijke ontspannende massage gehad ja... Fijn hoor!

Ik heb vandaag om 10.45 een afspraak bij de gyn, die afspraak waarvan ik zo hoopte hem niet te halen ...

En ondanks dat ikzelf niet zo van het 'melden' hier ben , vraag ik mij toch af waar klein-spookje is... Of lees ik over haar heen ergens?
pi_55026945
Aftellen BE en Stinkie
pi_55027094
Lewis, wat is ze mooi!!
En wat een rijkdom, 3 van die prachtige kids!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_55027169
Lewis, wat een prachtig drietal
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_55027482
Lewis, mooi .

LLM, succes en hopelijk komen jullie kleine wondertjes gauw buiten spelen!
Fake it till you make it...
pi_55027577
Faja en deliedje, succes straks bij de vk!
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  dinsdag 4 december 2007 @ 09:00:44 #113
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_55027605
Lewis... Wat mooi is ze! Grote broer en zus trouwens ook hoor, wat groot alweer!
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
  Jubileum moderator dinsdag 4 december 2007 @ 09:04:08 #114
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_55027640
Lewis wat mooi! Wat een rijkdom heb je daar
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_55027708
Lewis wat een mooi meisje chantel en joshua met hun zusje wat heerlijk!!!

faja succes bij de vk.
deliedje succes bij de gyn.
ow en deliedje volgens mij heeft klein_spookje gisteren nog gereageerd
mama van 3 kids!
pi_55027797
Wow, Lewis, wat een spamfoto's
Van harte gefeliciteerd met zo'n trio!!
  dinsdag 4 december 2007 @ 09:36:40 #117
103793 kozakken
Living the life
pi_55028037
Lewis, wat is ze mooi!!
en.. Wat zijn ze allemaal mooi!
Wat een rijkdom heb je daar zo op de foto gezet!

En Bar.. Van harte gefeliciteerd!!
Wat een prachtig nieuws!
pi_55028126
Sinterklaas die aankomt op school is niet goed voor je hormonen
pi_55028180
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 09:43 schreef vamperotica het volgende:
Sinterklaas die aankomt op school is niet goed voor je hormonen
Het is toch morgen pas sinterklaas??

Priscil zat namelijk vanmorgen nog haar suprise af te maken

Vannacht weer uit bed geweest... het lijkt een beetje vaste prik te worden...
pi_55028181
Lewis!!! Wat een heerlijke meid! Op de 2e foto zie ik wel een herkenbaar mondje, klopt dat? En die foto met zijn 3-en

Bar, wat en fantastisch nieuws Gefeliciteerd!!

En Punk, en broer van Morgaine, laat je eens zien!!!
pi_55028295
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 09:47 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Het is toch morgen pas sinterklaas??

Priscil zat namelijk vanmorgen nog haar suprise af te maken

Vannacht weer uit bed geweest... het lijkt een beetje vaste prik te worden...
Maar vandaag kwam ie al even langs... In een "trouwauto" samen met 2 verliefde pieten die op school gaan trouwen! Morgen gaan ze allerlei leuke spelletjes doen en de oudere kinderen hun surprise (Waar hier zelfs nog aan begonnen moet worden..... Van t weekeind is waren ze bij hun vader, die altijd erg handig is in het knutselwerk, maar zn vriendin is zaterdag opgenomen en dat heeft dus gister in een zusje voor de 2 monsters geresulteerd, waardoor er natuurlijk gisteravond ook geen "knutseltijd" was!)
  dinsdag 4 december 2007 @ 09:57:07 #122
105888 renzell
Ik wil alleen maar zwemmen.
pi_55028335
Bar!
Je bent zwanger!!!!
Wow, gefeleciteerd meid!!!
Wat een fantastisch nieuws! Ik duim voor een goede eerste 12 weken.
  dinsdag 4 december 2007 @ 09:58:23 #123
105888 renzell
Ik wil alleen maar zwemmen.
pi_55028354
En Lewis; wat een pracht, je drie kids zo bij elkaar op de bank!
pi_55028440
Wat een mooi meisje Lewis!

Hier heb ik gisteren toch maar de box opgezet, ik kreeg helemaal de kriebels van BE's boxverhaal.
Hij is mooi En een sta in de weg Maar ik voel me al echt mama als ik naar die box kijk.
Ik denk dat ik er straks gewoon de kerstboom inzet ofzo
  dinsdag 4 december 2007 @ 10:13:12 #125
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_55028551
Lewis, het is echt een prachtig 3-tal!

Oh, en over 3-tallen gesproken, stinkie begon gisteren ineens over 'wij zouden hier nog prima 2 kinderen erbij kunnen hebben voor we uit het huis barsten'. Ik ben er maar niet gelijk opgedoken, maar ik vraag me wel af wat er gebeurd is sinds 'nooit' 'eentje' werd.

Pruk, doe eens een foto'tje van die box dan!

Faja en DeLiedje, succes bij de vk/gyn straks.
  dinsdag 4 december 2007 @ 10:16:35 #126
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_55028600
Ik heb trouwens eens zitten kijken, maar DeLiedje heeft gelijk hoor, klein_spookje heeft al niet meer gepost sinds 23 november!
Waat zit je joh!
pi_55028621
Klein_spookje is misschien wel aan het genieten van de kleine....
  dinsdag 4 december 2007 @ 10:19:33 #128
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_55028646
wat een schatje! wat een mooie fotos!
I love meisjes babies
pi_55028729
Van die kerstboom zat ik ook al te denken Blijven de katten er misschien ook uit hier, die vonden het zo lekker om in de box te liggen. Hier ging er gewoon een oud kleed/deken overheen om te voorkomen dat het boxkleed vies werd.

Mmm, wil ook wel mijn kindje vasthouden, maar we moeten nog even wachten hier. Toch gaat het ontzettend snel en kan ik me niet voorstellen over twee maanden alweer voor de tweede keer mamma te zijn.

Mooie foto, van je kroost Lewis.
pi_55028879
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 10:13 schreef Brighteyes het volgende:
Ik ben er maar niet gelijk opgedoken
Ach, je zit nu toch niet in je vruchtbare periode, dus je had er rustig op kunnen duiken

Fotootje maak ik als de hulp hier is verdwenen 't is gewoon een simpele box, van de broer van de buurvrouw overgenomen.
Overigens: is het normaal dat een boxkleed altijd iets te groot is? Ik vind het er maar raar uit zien! Het steekt dus aan alle kanten een paar centimeter omhoog
  dinsdag 4 december 2007 @ 10:34:47 #131
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_55028884
Ik heb gisteren een 'mijn eerste kerst met papa en mama' kerstbal gekregen. Zoooo lief.
  dinsdag 4 december 2007 @ 10:34:57 #132
22740 Grijs
en eigenwijs
pi_55028886
Wat een heerlijk kindje is Jasmin! En wat een schattige foto van het drietal, Lewis

Hier is de vermoeidheid een beetje minder geworden, maar nu begin ik last te krijgen van stijve spieren. Als ik even heb gezeten of gelegen of te lang in dezelfde houding heb gestaan, kan ik erg moeilijk weer in beweging komen en vaak niet eens direct rechtop staan. Als ik dan een poosje loop gaat het wel weer over. 's Ochtends heb ik vaak last van mijn linkerheup (ik slaap veel op m'n linkerzij) en dat houdt toch echt wel de hele morgen aan.
En toch zijn het maar kleine ongemakken, maar ik kan me niet herinneren dat ik daar bij de andere twee ook zo snel last van had. Maar dat komt misschien doordat die zwangerschappen gepland waren en ik aan deze zwangerschap nog steeds moet wennen... dat ik dus niet meer last heb, maar dat ik mij er minder goed overheen kan zetten.
Ik heb trouwens nog steeds mijn gewone kleding aan. Ik heb al wel een beetje rondgeneusd bij de positiekledingrekken en thuis heb ik ook nog weer kleren opgezocht, maar dat vind ik nog echt te zwanger, mijn buik is nog niet groot genoeg daarvoor. Ik heb al wel een buikje, maar mensen die nog niet weten dat ik zwanger ben, zullen dat op dit moment nog niet aan mij vragen, 't zou ook kunnen dat ik gewoon wat aangekomen ben.
Vrijdag mag ik weer naar de verloskundige. Ik ben heel benieuwd of alles nog goed is. Waarschijnlijk wel, maar omdat ik het toch nog steeds onwerkelijk vind en ik er niet zoveel mee bezig ben (ik vergeet steeds hoelang ik nou zwanger ben, volgens mij nu ruim 15 weken, maar vorige week vertelde ik nog aan iemand dat ik ongeveer 13 weken was...) heb ik steeds het idee dat het wel eens mis kan gaan (hoewel niets daarop wijst).
"Het meeste werk is onbegonnen werk
...eenmaal begonnen wordt het al snel minder"
- [i]Rikkert Zuiderveld[/i]
  dinsdag 4 december 2007 @ 10:35:09 #133
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_55028890
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 10:34 schreef Pruk het volgende:

[..]

Ach, je zit nu toch niet in je vruchtbare periode, dus je had er rustig op kunnen duiken

Fotootje maak ik als de hulp hier is verdwenen 't is gewoon een simpele box, van de broer van de buurvrouw overgenomen.
Overigens: is het normaal dat een boxkleed altijd iets te groot is? Ik vind het er maar raar uit zien! Het steekt dus aan alle kanten een paar centimeter omhoog
Is hier ook ja.
pi_55028904
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 10:16 schreef Brighteyes het volgende:
Ik heb trouwens eens zitten kijken, maar DeLiedje heeft gelijk hoor, klein_spookje heeft al niet meer gepost sinds 23 november!
Waat zit je joh!
Die zit hopelijk lekker te genieten, of ze heeft ruzie gemaakt met haar ARBO-arts en is in de boeien geslagen nadat ze hem volledig terecht neergeslagen heeft na al dat rare gedoe
pi_55028912
Grijs, dat is nou precies de reden dat ik zo`n tikker heb. Moet ook steeds nadenken hoe ver ik ook alweer ben
Gisteren alweer 28 weken
Saartje
pi_55028968
Hier is de discussie over de naam trouwens toch weer aangewoekerd... ik dacht dat we het wel eens waren... Maar er zijn zoveel mooie namen.... We zijn er toch gewoon nog niet uit...
pi_55029004
Wij waren een tijd geleden al uit de namen, maar nu wil toch wellicht een derde naam erbij. Dat is best moeilijk, want ik roep dus al maanden tegen mezelf dat de kleine straks Pietje Marietje gaat heten
pi_55029023
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 10:42 schreef Pruk het volgende:
Wij waren een tijd geleden al uit de namen, maar nu wil toch wellicht een derde naam erbij. Dat is best moeilijk, want ik roep dus al maanden tegen mezelf dat de kleine straks Pietje Marietje gaat heten
Dat vind ik dus ook moeilijk... Ik had ook de naam helemaal in mn hoofd zitten. Ik begon er net een beetje aan te wennen. Komt weer met iets heeeeeel anders.
  dinsdag 4 december 2007 @ 10:44:19 #139
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_55029044
Ja die namen issue... Mex was er vrij snel uit, ik heb even moeten wennen nog. Maar Eva past helemaal bij dr.
pi_55029063
Ben blij dat die discussie over namen nog niet eens geweest is. We waren het gewoon erg vlug eens. Op een ander forum waar Magneet komt hebben ze een topic over hoe onze meid gaat heten. Mag iedereen raden.
pi_55029074
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 10:43 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Dat vind ik dus ook moeilijk... Ik had ook de naam helemaal in mn hoofd zitten. Ik begon er net een beetje aan te wennen. Komt weer met iets heeeeeel anders.
Och, de roepnaam blijft hetzelfde, dus dat is het probleem niet Gelukkig
  dinsdag 4 december 2007 @ 10:47:19 #142
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_55029098
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 10:45 schreef Randa_v het volgende:
Ben blij dat die discussie over namen nog niet eens geweest is. We waren het gewoon erg vlug eens. Op een ander forum waar Magneet komt hebben ze een topic over hoe onze meid gaat heten. Mag iedereen raden.
heb je wel tips gegeven?
pi_55029118
Hier ook nog geen idee van hoe het monster gaat heten!
Moest wel lachen over wat dochterlief vertelde...
Toen ex en zn vriendin namen aan het uitzoeken waren noemde hij de naam Kim.... Leuk voor een meisje toch?

Vond zn vriendin niet zo.... 1 van de monsters hier heet Mick...
pi_55029132
Oe en stijve spieren!! Zo herkenbaar! En het wordt hier alleen maar erger!
  dinsdag 4 december 2007 @ 10:49:22 #145
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_55029138
haha, dat is wel grappig vamperotica
pi_55029139
De tips zijn vrij standaard en hebben hier ook gestaan. Maar dan nog moet je bij de goede naam uitkomen en schrijfwijze. Maar ik mag Icicle niet te nieuwsgierig maken hier dus ik zal me weer stil houden over de naam van onze meid.
pi_55029168
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 10:48 schreef vamperotica het volgende:
Hier ook nog geen idee van hoe het monster gaat heten!
Moest wel lachen over wat dochterlief vertelde...
Toen ex en zn vriendin namen aan het uitzoeken waren noemde hij de naam Kim.... Leuk voor een meisje toch?

Vond zn vriendin niet zo.... 1 van de monsters hier heet Mick...
Ik ben echt opgehouden met kijken hoe andere kinderen heten in mijn omgeving... Dan wordt het helemaal niets!

We hadden dus een hele leuke naam (waar ik dus nog steeds voor ga), maar die naam is van een andere naam afgeleid. Blijkt de naam van mijn nichtje (wel een andere naam natuurlijk) van dezelfde naam te zijn afgeleid...

Nou... Jammer dan!
  dinsdag 4 december 2007 @ 10:51:58 #148
4159 GI
Nee ik heet geen JOE
pi_55029192
De naam staat bij ons al vast.
Zowel meisjes als jongen.
pi_55029239
Wij hebben geen jongensnaam. 2x bij de echo was het echt een meid.. Dus als er toch iets anders uit komt, dan knip ik gewoon zn piemel eraf...
  dinsdag 4 december 2007 @ 10:55:02 #150
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_55029257
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 10:49 schreef Randa_v het volgende:
De tips zijn vrij standaard en hebben hier ook gestaan. Maar dan nog moet je bij de goede naam uitkomen en schrijfwijze. Maar ik mag Icicle niet te nieuwsgierig maken hier dus ik zal me weer stil houden over de naam van onze meid.

Hmm oke.
Je mag ze altijd PMen de tips. En wat kan ik winnen?
  dinsdag 4 december 2007 @ 10:55:38 #151
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_55029272
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 10:54 schreef Ticootje het volgende:
Wij hebben geen jongensnaam. 2x bij de echo was het echt een meid.. Dus als er toch iets anders uit komt, dan knip ik gewoon zn piemel eraf...
Dat zei ik ook altijd En de jurken die in de kast hangen krijgt hij dan ook gewoon aan.
Gelukkig was het wel een meid.
pi_55029282
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 10:50 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Ik ben echt opgehouden met kijken hoe andere kinderen heten in mijn omgeving... Dan wordt het helemaal niets!

We hadden dus een hele leuke naam (waar ik dus nog steeds voor ga), maar die naam is van een andere naam afgeleid. Blijkt de naam van mijn nichtje (wel een andere naam natuurlijk) van dezelfde naam te zijn afgeleid...

Nou... Jammer dan!
Ja idd... Dan kom je er helemaal niet meer uit!

Hoorde dat "onze" meisjesnaam ( je weet toch maar nooit!) ook op hun lijstje heeft gestaan!
Toch wel vreemd... Eerst loop je je zorgen te maken dat beide mormeltjes niet op de zelfde dag geboren gaan worden en nu gaat er waarschijnlijk minstens een maand tussen zitten!
  dinsdag 4 december 2007 @ 11:00:55 #153
54772 Silmarwen
The World is in our hands
pi_55029386
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 10:51 schreef GI het volgende:
De naam staat bij ons al vast.
Zowel meisjes als jongen.
Yep en of iemand anders nou ook zo heet, pech! Bovendien werk ik in de kinderopvang, zie dan maar eens een naam te vinden waarbij je geen associatie hebt.
  dinsdag 4 december 2007 @ 11:03:09 #154
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_55029432
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 07:24 schreef sombie het volgende:

Ik heb morgenmiddag de echo. Ik begin nu wel erg zenuwachtig te worden. Ik heb geen bloed meer verloren en ook geen krampen gehad. Wel een knoop in mijn buik inmiddels.
Spannend he, dat afwachten enzo... Sterkte nog eventjes

Hier overgens ook iets minder leuk, ivm lichtelijk bloedverlies, sinds gistermiddag... Vanmorgen de huisarts gebeld en die belde vervolgens de gyn en die zeiden beiden afwachten... grrrrrr
Maar zolang ik niet echt krampen heb niet gelijk zorgen maken... alsof dat zo makkelijk gaat...
Is het nu vanmiddag nog zo, dan bel ik maar weer, want vind het alles behalve leuk
pi_55029444
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 11:00 schreef Silmarwen het volgende:

[..]

Yep en of iemand anders nou ook zo heet, pech! Bovendien werk ik in de kinderopvang, zie dan maar eens een naam te vinden waarbij je geen associatie hebt.
Ja dat is gewoon zo. Al heb ik bij sommige namen die wel mooi zijn een hele nare gedachte dus die vallen dan toch af.

Maar het is gewoon zo dat je geen unieke namen hebt. Ja of het moet iets heel raars worden... Je zal de naam altijd wel ergens tegen komen..
pi_55029462
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 11:03 schreef _Bar_ het volgende:

[..]

Spannend he, dat afwachten enzo... Sterkte nog eventjes

Hier overgens ook iets minder leuk, ivm lichtelijk bloedverlies, sinds gistermiddag... Vanmorgen de huisarts gebeld en die belde vervolgens de gyn en die zeiden beiden afwachten... grrrrrr
Maar zolang ik niet echt krampen heb niet gelijk zorgen maken... alsof dat zo makkelijk gaat...
Is het nu vanmiddag nog zo, dan bel ik maar weer, want vind het alles behalve leuk
Oh Bar... Bloedverlies hoeft niet meteen het ergste te zijn, alleen het geeft je zoveel onzekerheid...
Ik duim gewoon hard voor je!
pi_55029612
Ik vond dat bloedverlies ook zo eng Het heeft mij toen echt overeind gehouden dat het wel precies was op de dag dat ik anders ongesteld had moeten worden.
pi_55029633
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 11:12 schreef Pruk het volgende:
Ik vond dat bloedverlies ook zo eng Het heeft mij toen echt overeind gehouden dat het wel precies was op de dag dat ik anders ongesteld had moeten worden.
Ik had nog bloedverlies bij 14 weken. Ik vond het vreselijk eng, al was het niet meer dan 1x afvegen...
  dinsdag 4 december 2007 @ 11:13:15 #159
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_55029634
Bar Jakkes... eng joh. Hopelijk stopt het snel weer!
pi_55029676
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 10:13 schreef Brighteyes het volgende:
Lewis, het is echt een prachtig 3-tal!

Oh, en over 3-tallen gesproken, stinkie begon gisteren ineens over 'wij zouden hier nog prima 2 kinderen erbij kunnen hebben voor we uit het huis barsten'. Ik ben er maar niet gelijk opgedoken, maar ik vraag me wel af wat er gebeurd is sinds 'nooit' 'eentje' werd.

Pruk, doe eens een foto'tje van die box dan!

Faja en DeLiedje, succes bij de vk/gyn straks.
BE!
Mama van Floris, Leonore en ?
pi_55029690
Bar.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  dinsdag 4 december 2007 @ 11:17:16 #162
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_55029721
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 11:15 schreef --Eveliene-- het volgende:

[..]

BE!

Volgens mij gaat dat nooit gebeuren hoor, maar ik zat wel even met open mond naar hem te kijken.
  dinsdag 4 december 2007 @ 11:18:28 #163
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_55029745
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 11:17 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Volgens mij gaat dat nooit gebeuren hoor, maar ik zat wel even met open mond naar hem te kijken.
Nu vind ik zeker na de laatste foto van Lewis 3 kinderen wel heel heel heel leuk
Wie weet joh Be
pi_55029782
Ja inderdaad, zeg nooit nooit...
  dinsdag 4 december 2007 @ 11:19:56 #165
100369 lunastar
Geniet van het leven
pi_55029788
ik las juist iets van emo... zat gisteren zelf te huilen bij Bruce almighty...

ff bijlezen want er wordt toch veel geschreven.. maar wil Bar en.. euh.. een dikke proficiat wensen...
pi_55029799
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 10:54 schreef Ticootje het volgende:
pi_55029807
Lewis wat een Foto's

Deliedje en Faja succes bij de VK vandaag!!

De echo gisteravond zag er goed uit alles zit er op en er aan, we hebben t hartje zien "flikkeren" en t bewoog zelfs al
zoo enorm mooi om te zien, ik was er helemaal stil van
t enige wat de vk opviel, is dat ik een rare vorm baarmoeder heb, maar ze zei dat het niet erg is zolang de kleine gewoon voldoende plaats heeft .

over 4 weken mogen we weer terugkomen

Tuc jij succes vandaag en veel plezier met je eerste echo
pi_55029847
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 11:20 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Lewis wat een Foto's

Deliedje en Faja succes bij de VK vandaag!!

De echo gisteravond zag er goed uit alles zit er op en er aan, we hebben t hartje zien "flikkeren" en t bewoog zelfs al
zoo enorm mooi om te zien, ik was er helemaal stil van
t enige wat de vk opviel, is dat ik een rare vorm baarmoeder heb, maar ze zei dat het niet erg is zolang de kleine gewoon voldoende plaats heeft .

over 4 weken mogen we weer terugkomen

Tuc jij succes vandaag en veel plezier met je eerste echo
Hoezo een rare vorm?? Als het goed is groeit de baarmoeder gewoon mee met het kindje, dus dat zal toch niet zo erg zijn?
pi_55029874
Oh Bar
Ik duim voor je
  dinsdag 4 december 2007 @ 11:27:37 #170
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_55029919
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 11:22 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Hoezo een rare vorm?? Als het goed is groeit de baarmoeder gewoon mee met het kindje, dus dat zal toch niet zo erg zijn?
Blijkbaar kan daar toch wel wat in afwijken, anders zou de vk dat niet zeggen he?

Fijn dat alles goed was en dat je een knipperend hartje hebt gezien!
pi_55029929
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 11:22 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Dan nog heb je wel afwijkende vormen
  dinsdag 4 december 2007 @ 11:28:21 #172
100369 lunastar
Geniet van het leven
pi_55029935
blablabla fijn dat je een mooie echo hebt gehad..

Bar frustrerend hé.. maar probeer niet te doemdenken ook als is dat op momenten moeilijk... en gewoon bellen als je het wilt.. gewoon je hart volgen
  dinsdag 4 december 2007 @ 11:32:18 #173
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_55030017
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 11:28 schreef lunastar het volgende:

Bar frustrerend hé.. maar probeer niet te doemdenken ook als is dat op momenten moeilijk... en gewoon bellen als je het wilt.. gewoon je hart volgen
Ik doemdenk niet hoor, maar ben gewoon realistisch, en met de kijk op het verleden enzo...
Kan het alle kanten op gaan.

En mijn hart volg ik hoor, misschien nog wel meer als anders
pi_55030041
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 11:32 schreef _Bar_ het volgende:

[..]

Ik doemdenk niet hoor, maar ben gewoon realistisch, en met de kijk op het verleden enzo...
Kan het alle kanten op gaan.

En mijn hart volg ik hoor, misschien nog wel meer als anders
Tja... het kan idd nog alle kanten op! Maar we gaan "gewoon" lekekr uit van de goeie!
pi_55030095
Goed zo Bar, ik heb echt bewondering voor je, nooit gezegd maar het is wel zo!

Ik heb mijn eerste echo pas 7 januari, dan ben ik ong. 14 weken. Toch wel heel spannend, en! ik begin een buikje te krijgen
pi_55030122
Naja mijn baarmoder heeft een beetje de vorm van een 8...
doe ff de foto erbij dan zie je denk ik wat ik bedoel
maar t was niks om me zorgen over te maken, t viel dr gewoon op
  dinsdag 4 december 2007 @ 11:38:34 #177
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_55030133
7 januari is nog een dikke maand.. jeumig duurd dan ook nog wel even, hopelijk vliegen de dagen voorbij ivm alle feestdagen tussendoor
  dinsdag 4 december 2007 @ 11:39:11 #178
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_55030144
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 11:38 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
[ afbeelding ]
Hihihi je hebt een Barbamama ofzo in je buik
pi_55030162
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 11:36 schreef --Eveliene-- het volgende:
Ik heb mijn eerste echo pas 7 januari, dan ben ik ong. 14 weken. Toch wel heel spannend, en! ik begin een buikje te krijgen
Waarom pas zo laat? pff word je er niet enorm ongeduldig van?
pi_55030172
Barbamama
pi_55030240
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 11:39 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Waarom pas zo laat? pff word je er niet enorm ongeduldig van?
Mja... ben zeker ongeduldig!! En tja, ik woon in Londen, en ze doen de eerste tussen 10 en 16 weken, dus 14 weken, ach, dat is normaal. Maar ik had het liever eerder, tuurlijk!

Net zoals een afspraak bij de huisarts: duurt rustig 5 werkdagen voordat je een keertje aan de beurt bent
pi_55030261
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 11:39 schreef _Bar_ het volgende:
Hihihi je hebt een Barbamama ofzo in je buik
pi_55030344
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 11:38 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
[ afbeelding ]
Nou de kleine ligt wel goed zo te zien...

Een barbamama
  dinsdag 4 december 2007 @ 11:52:05 #184
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_55030461
Hihi, het is idd wel een beetje een aparte vorm. Maar goed, zolang je kindje goed kan groeien lijkt het me idd niet zo hele veel kwaad kunnen.

Enneh... je hebt gelijk een werktitel nu: Barbababy!
pi_55030522
Het ziet er wel knus uit, daar in dat onderste stukje van je baarmoeder
pi_55030540
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 11:54 schreef LadyS het volgende:
Het ziet er wel knus uit, daar in dat onderste stukje van je baarmoeder
Op een of andere manier vind ik dit toch een hele merkwaardige zin..
pi_55030580
Hadden wij weer hoor vanmorgen. Ik had om 09.15 uur een afspraak bij de verloskundige. Dus we zaten er netjes om 09.00 uur. Kennelijk had er op dat moment al iemand een afspraak maar was niet op komen dagen dus wij werden naar binnen geroepen. Er was ook een studente bij en een invalster voor een vaste kracht. Hebben die 2 mutsen niet gekeken naar wie er voor ze zat en de verloskundige vroeg hoe het ging, dus ik zo van al anderhalve week last van voorweeen etc zegt ze "gelukkig zit het er nog, en het moet nog eventjes blijven zitten". Ik snapte er geen hol van. Dus ik ga liggen op dat bed en de studente gaat voelen hoe of de baby ligt en is verbaasd dat mijn baarmoeder al zo hoog is, de verloskundige knoopt een gesprek aan met mijn man en begint over jullie hebben al een zoontje van zo en zo oud dus mijn man van nee hoor, wij hebben een dochter van 3, en ze noemt een naam (Turkse naam) dus mijn man helemaal beledigd en weer nee onze dochter heet Morgaine. Zit ze gewoon in een andere patient (die van 09.00 uur) te kijken en die is een week of 36 zwanger etc. Stelletje snuggere meiden! Maar goed ze hebben geen inwendig onderzoek gedaan ik moet het gewoon uitzingen. Ze begon wel als je vandaag bevalt dan komt Simone naar je toe en als je morgen bevalt dan kom ik. Dus ik in de auto tegen mijn man, no matter what morgen beval ik NIET!! Straks heb ik een verkeerd geslacht of naam op het aangifte formulier of wat dan ook! Stelletje soepkippen.

Verders was mijn bloeddruk 110/70. Iets hoger dan normaal.
  dinsdag 4 december 2007 @ 11:59:06 #188
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_55030640
hahaha soepkippen... Faja toch maar idd beetje slordig
pi_55030645
Jee Faja, wat een domme &$%£^&"_!!!!!
Ik vind het niet zo gek dat je bloeddruk hoger was hoor!
pi_55030665
Dat je bloeddruk hoger is vind ik niet raar. Wat een mutsen!
pi_55030669
(Hmmm. Ik ben geloof ik onbewust een beetje stoom aan het afblazen hier. Sorry dames )
pi_55030713
Mijn bloeddruk zou ook omhoog schieten van zulke mutsen!

Faja, binnenhouden dat kind!! Straks staat die muts aan je bed!
pi_55030752
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 12:00 schreef --Eveliene-- het volgende:
(Hmmm. Ik ben geloof ik onbewust een beetje stoom aan het afblazen hier. Sorry dames )
Je bent lekker aan de babbel ja...

Sorry hoeft niet hoor. Stoom afblazen doen we allemaal wel eens..
  dinsdag 4 december 2007 @ 12:08:00 #194
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_55030886
Wat een domme fout!
Maar ehm, mss is het mijn rare gevoel voor humor, ergens ook wel een beetje grappig. Kan gebeuren toch?
Joh, met een beetje mazzel had ze je gelijk op de inleiding-lijst gezet.
  dinsdag 4 december 2007 @ 12:09:34 #195
156412 hestria
erg gastvrij
pi_55030929
faja, met die soepkippen is het niet raar dat je bloeddruk wat hoger is hoor!
Liefde is het enige dat zich vermenigvuldigt als je het deelt!
Trotse mama van Michelle en Dennis
pi_55030952
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 11:52 schreef Brighteyes het volgende:
Enneh... je hebt gelijk een werktitel nu: Barbababy!
de werknaam was er al kruimel

En Faja wat een dom volk zeg
  dinsdag 4 december 2007 @ 12:13:01 #197
52834 Droeke
Curiosity killed the cat
pi_55031013
Hier ben ik weer!

Nog steeds geen gerommel of wat dan ook. Ben mezelf maar aan het bezighouden met koken en appeltaarten bakken. (kan er genoeg maken voor de hele buurt!). Ik heb maar met BUIK afgesproken dat ie nu ook maar op zijn vroegst tot donderdag wacht, hubbie zit nl in Utrecht voor cursus en met sinterklaas is niet leuk. Gelukkig 'voelt' het ook niet alsof er iets gaat gebeuren, dus we wachten rustig af. Zelf zou ik vrijdag wel leuke dag vinden...

Morgen weer naar de gyn. Ik dacht echt dat die afspraak voor Jan L*l gemaakt was, maar het ziet er toch echt naar uit dat ik die toch wel ga halen...
A cat is a lion in a jungle of small bushes
pi_55031032
Ik kon er helaas de humor vanmorgen niet echt van inzien. Ik had echt zo iets vanaf 37 weken mag ik bevallen, van de week nog inwendig onderzoek etc en nou in ene mag ik niet bevallen, wat is dat voor grap? Ik ging zeg maar even verder denken als ik wat is er in de afgelopen dagen besproken waar ik niks van af weet. Plus de studente was een beetje een hersenloze die kennelijk veel moeite had om dingen te onthouden die er haar geleerd zijn de afgelopen tijd (2 dagen geen stage gelopen en spontaan vergeten hoe of je iets noemt) en die moest dan het gesprek voeren en de controles doen. Ik heb niks tegen mensen die moeten leren, ik ben zelfs in het ziekenhuis bevallen waar er verloskundigen worden opgeleid dus je weet dat je niet alleen je eigen verloskundige aan je bed hebt staan en die mochten ook voelen hoe veel ontsluiting etc ik had toendertijd. Maar dan wel graag iemand die weet wie er voor der zit/staat of ligt en die weet waar ze mee bezig is.

BE wat ik me eigenlijk afvroeg, waarom wil je een klamboe om de box heen??? Voor de katten?
pi_55031051
Droeke, klinkt rustig daar.. Appeltaart is superlekker! Misschien lokt je de kleine zo naar buiten.
  dinsdag 4 december 2007 @ 12:17:05 #200
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_55031099
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 12:13 schreef Faja-Lobi het volgende:
Ik kon er helaas de humor vanmorgen niet echt van inzien. Ik had echt zo iets vanaf 37 weken mag ik bevallen, van de week nog inwendig onderzoek etc en nou in ene mag ik niet bevallen, wat is dat voor grap? Ik ging zeg maar even verder denken als ik wat is er in de afgelopen dagen besproken waar ik niks van af weet. Plus de studente was een beetje een hersenloze die kennelijk veel moeite had om dingen te onthouden die er haar geleerd zijn de afgelopen tijd (2 dagen geen stage gelopen en spontaan vergeten hoe of je iets noemt) en die moest dan het gesprek voeren en de controles doen. Ik heb niks tegen mensen die moeten leren, ik ben zelfs in het ziekenhuis bevallen waar er verloskundigen worden opgeleid dus je weet dat je niet alleen je eigen verloskundige aan je bed hebt staan en die mochten ook voelen hoe veel ontsluiting etc ik had toendertijd. Maar dan wel graag iemand die weet wie er voor der zit/staat of ligt en die weet waar ze mee bezig is.
Da's dan idd niet echt een helder licht! Kan me voorstellen dat je daar licht nerveus van wordt.
quote:
BE wat ik me eigenlijk afvroeg, waarom wil je een klamboe om de box heen??? Voor de katten?
Ik bedacht me dat ik een hoes wilde zodat de katten niet 's nachts in de box gaan liggen. En toen bedacht ik me dat we hier nogal een muggenprobleem hebben (ze komen zelfs uit de keukenkastjes) dus dat een klamboe over de box mss niet eens een heel slecht idee zou zijn voor als het echt erg gaat worden. En dan lijkt me een netje dat je kan spannen net even iets mooier dan zo'n sluier. Dat is weer zo overheersend.
pi_55031133
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 10:49 schreef Randa_v het volgende:

De meisjesnaam stond bij ons al vast toen ik de positieve test nog in mijn handen had zoiets. En ik weet zeker dat die in de verste verte niet op die van jullie lijkt Maar voor jullie jongensnaam mag je me nu wel onderhand een pm sturen hoor
♥ ♥ Jij een beetje van mij, ik een beetje van jou. ♥ ♥
pi_55031147
klamboes werken hier niet tegen de katten hoor. Ik heb de hoop opgeven na ongeveer 5 klamboes in een half jaar. Mijn duivels vinden ze juist reuze interresant. Ze rouzen erdoorheen en wikkelen zich er helemaal in... Nee de box moet hier maar vol met balonnen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')