abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 4 december 2007 @ 10:16:35 #126
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_55028600
Ik heb trouwens eens zitten kijken, maar DeLiedje heeft gelijk hoor, klein_spookje heeft al niet meer gepost sinds 23 november!
Waat zit je joh!
pi_55028621
Klein_spookje is misschien wel aan het genieten van de kleine....
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  dinsdag 4 december 2007 @ 10:19:33 #128
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_55028646
wat een schatje! wat een mooie fotos!
I love meisjes babies
pi_55028729
Van die kerstboom zat ik ook al te denken Blijven de katten er misschien ook uit hier, die vonden het zo lekker om in de box te liggen. Hier ging er gewoon een oud kleed/deken overheen om te voorkomen dat het boxkleed vies werd.

Mmm, wil ook wel mijn kindje vasthouden, maar we moeten nog even wachten hier. Toch gaat het ontzettend snel en kan ik me niet voorstellen over twee maanden alweer voor de tweede keer mamma te zijn.

Mooie foto, van je kroost Lewis.
pi_55028879
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 10:13 schreef Brighteyes het volgende:
Ik ben er maar niet gelijk opgedoken
Ach, je zit nu toch niet in je vruchtbare periode, dus je had er rustig op kunnen duiken

Fotootje maak ik als de hulp hier is verdwenen 't is gewoon een simpele box, van de broer van de buurvrouw overgenomen.
Overigens: is het normaal dat een boxkleed altijd iets te groot is? Ik vind het er maar raar uit zien! Het steekt dus aan alle kanten een paar centimeter omhoog
  dinsdag 4 december 2007 @ 10:34:47 #131
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_55028884
Ik heb gisteren een 'mijn eerste kerst met papa en mama' kerstbal gekregen. Zoooo lief.
  dinsdag 4 december 2007 @ 10:34:57 #132
22740 Grijs
en eigenwijs
pi_55028886
Wat een heerlijk kindje is Jasmin! En wat een schattige foto van het drietal, Lewis

Hier is de vermoeidheid een beetje minder geworden, maar nu begin ik last te krijgen van stijve spieren. Als ik even heb gezeten of gelegen of te lang in dezelfde houding heb gestaan, kan ik erg moeilijk weer in beweging komen en vaak niet eens direct rechtop staan. Als ik dan een poosje loop gaat het wel weer over. 's Ochtends heb ik vaak last van mijn linkerheup (ik slaap veel op m'n linkerzij) en dat houdt toch echt wel de hele morgen aan.
En toch zijn het maar kleine ongemakken, maar ik kan me niet herinneren dat ik daar bij de andere twee ook zo snel last van had. Maar dat komt misschien doordat die zwangerschappen gepland waren en ik aan deze zwangerschap nog steeds moet wennen... dat ik dus niet meer last heb, maar dat ik mij er minder goed overheen kan zetten.
Ik heb trouwens nog steeds mijn gewone kleding aan. Ik heb al wel een beetje rondgeneusd bij de positiekledingrekken en thuis heb ik ook nog weer kleren opgezocht, maar dat vind ik nog echt te zwanger, mijn buik is nog niet groot genoeg daarvoor. Ik heb al wel een buikje, maar mensen die nog niet weten dat ik zwanger ben, zullen dat op dit moment nog niet aan mij vragen, 't zou ook kunnen dat ik gewoon wat aangekomen ben.
Vrijdag mag ik weer naar de verloskundige. Ik ben heel benieuwd of alles nog goed is. Waarschijnlijk wel, maar omdat ik het toch nog steeds onwerkelijk vind en ik er niet zoveel mee bezig ben (ik vergeet steeds hoelang ik nou zwanger ben, volgens mij nu ruim 15 weken, maar vorige week vertelde ik nog aan iemand dat ik ongeveer 13 weken was...) heb ik steeds het idee dat het wel eens mis kan gaan (hoewel niets daarop wijst).
"Het meeste werk is onbegonnen werk
...eenmaal begonnen wordt het al snel minder"
- [i]Rikkert Zuiderveld[/i]
  dinsdag 4 december 2007 @ 10:35:09 #133
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_55028890
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 10:34 schreef Pruk het volgende:

[..]

Ach, je zit nu toch niet in je vruchtbare periode, dus je had er rustig op kunnen duiken

Fotootje maak ik als de hulp hier is verdwenen 't is gewoon een simpele box, van de broer van de buurvrouw overgenomen.
Overigens: is het normaal dat een boxkleed altijd iets te groot is? Ik vind het er maar raar uit zien! Het steekt dus aan alle kanten een paar centimeter omhoog
Is hier ook ja.
pi_55028904
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 10:16 schreef Brighteyes het volgende:
Ik heb trouwens eens zitten kijken, maar DeLiedje heeft gelijk hoor, klein_spookje heeft al niet meer gepost sinds 23 november!
Waat zit je joh!
Die zit hopelijk lekker te genieten, of ze heeft ruzie gemaakt met haar ARBO-arts en is in de boeien geslagen nadat ze hem volledig terecht neergeslagen heeft na al dat rare gedoe
pi_55028912
Grijs, dat is nou precies de reden dat ik zo`n tikker heb. Moet ook steeds nadenken hoe ver ik ook alweer ben
Gisteren alweer 28 weken
Saartje
pi_55028968
Hier is de discussie over de naam trouwens toch weer aangewoekerd... ik dacht dat we het wel eens waren... Maar er zijn zoveel mooie namen.... We zijn er toch gewoon nog niet uit...
pi_55029004
Wij waren een tijd geleden al uit de namen, maar nu wil toch wellicht een derde naam erbij. Dat is best moeilijk, want ik roep dus al maanden tegen mezelf dat de kleine straks Pietje Marietje gaat heten
pi_55029023
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 10:42 schreef Pruk het volgende:
Wij waren een tijd geleden al uit de namen, maar nu wil toch wellicht een derde naam erbij. Dat is best moeilijk, want ik roep dus al maanden tegen mezelf dat de kleine straks Pietje Marietje gaat heten
Dat vind ik dus ook moeilijk... Ik had ook de naam helemaal in mn hoofd zitten. Ik begon er net een beetje aan te wennen. Komt weer met iets heeeeeel anders.
  dinsdag 4 december 2007 @ 10:44:19 #139
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_55029044
Ja die namen issue... Mex was er vrij snel uit, ik heb even moeten wennen nog. Maar Eva past helemaal bij dr.
pi_55029063
Ben blij dat die discussie over namen nog niet eens geweest is. We waren het gewoon erg vlug eens. Op een ander forum waar Magneet komt hebben ze een topic over hoe onze meid gaat heten. Mag iedereen raden.
pi_55029074
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 10:43 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Dat vind ik dus ook moeilijk... Ik had ook de naam helemaal in mn hoofd zitten. Ik begon er net een beetje aan te wennen. Komt weer met iets heeeeeel anders.
Och, de roepnaam blijft hetzelfde, dus dat is het probleem niet Gelukkig
  dinsdag 4 december 2007 @ 10:47:19 #142
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_55029098
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 10:45 schreef Randa_v het volgende:
Ben blij dat die discussie over namen nog niet eens geweest is. We waren het gewoon erg vlug eens. Op een ander forum waar Magneet komt hebben ze een topic over hoe onze meid gaat heten. Mag iedereen raden.
heb je wel tips gegeven?
pi_55029118
Hier ook nog geen idee van hoe het monster gaat heten!
Moest wel lachen over wat dochterlief vertelde...
Toen ex en zn vriendin namen aan het uitzoeken waren noemde hij de naam Kim.... Leuk voor een meisje toch?

Vond zn vriendin niet zo.... 1 van de monsters hier heet Mick...
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
pi_55029132
Oe en stijve spieren!! Zo herkenbaar! En het wordt hier alleen maar erger!
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
  dinsdag 4 december 2007 @ 10:49:22 #145
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_55029138
haha, dat is wel grappig vamperotica
pi_55029139
De tips zijn vrij standaard en hebben hier ook gestaan. Maar dan nog moet je bij de goede naam uitkomen en schrijfwijze. Maar ik mag Icicle niet te nieuwsgierig maken hier dus ik zal me weer stil houden over de naam van onze meid.
pi_55029168
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 10:48 schreef vamperotica het volgende:
Hier ook nog geen idee van hoe het monster gaat heten!
Moest wel lachen over wat dochterlief vertelde...
Toen ex en zn vriendin namen aan het uitzoeken waren noemde hij de naam Kim.... Leuk voor een meisje toch?

Vond zn vriendin niet zo.... 1 van de monsters hier heet Mick...
Ik ben echt opgehouden met kijken hoe andere kinderen heten in mijn omgeving... Dan wordt het helemaal niets!

We hadden dus een hele leuke naam (waar ik dus nog steeds voor ga), maar die naam is van een andere naam afgeleid. Blijkt de naam van mijn nichtje (wel een andere naam natuurlijk) van dezelfde naam te zijn afgeleid...

Nou... Jammer dan!
  dinsdag 4 december 2007 @ 10:51:58 #148
4159 GI
Nee ik heet geen JOE
pi_55029192
De naam staat bij ons al vast.
Zowel meisjes als jongen.
pi_55029239
Wij hebben geen jongensnaam. 2x bij de echo was het echt een meid.. Dus als er toch iets anders uit komt, dan knip ik gewoon zn piemel eraf...
  dinsdag 4 december 2007 @ 10:55:02 #150
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_55029257
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 10:49 schreef Randa_v het volgende:
De tips zijn vrij standaard en hebben hier ook gestaan. Maar dan nog moet je bij de goede naam uitkomen en schrijfwijze. Maar ik mag Icicle niet te nieuwsgierig maken hier dus ik zal me weer stil houden over de naam van onze meid.

Hmm oke.
Je mag ze altijd PMen de tips. En wat kan ik winnen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')