Wat een heerlijk kindje is Jasmin! En wat een schattige foto van het drietal, Lewis
Hier is de vermoeidheid een beetje minder geworden, maar nu begin ik last te krijgen van stijve spieren. Als ik even heb gezeten of gelegen of te lang in dezelfde houding heb gestaan, kan ik erg moeilijk weer in beweging komen en vaak niet eens direct rechtop staan. Als ik dan een poosje loop gaat het wel weer over. 's Ochtends heb ik vaak last van mijn linkerheup (ik slaap veel op m'n linkerzij) en dat houdt toch echt wel de hele morgen aan.
En toch zijn het maar kleine ongemakken, maar ik kan me niet herinneren dat ik daar bij de andere twee ook zo snel last van had. Maar dat komt misschien doordat die zwangerschappen gepland waren en ik aan deze zwangerschap nog steeds moet wennen... dat ik dus niet meer last heb, maar dat ik mij er minder goed overheen kan zetten.
Ik heb trouwens nog steeds mijn gewone kleding aan. Ik heb al wel een beetje rondgeneusd bij de positiekledingrekken en thuis heb ik ook nog weer kleren opgezocht, maar dat vind ik nog echt te zwanger, mijn buik is nog niet groot genoeg daarvoor. Ik heb al wel een buikje, maar mensen die nog niet weten dat ik zwanger ben, zullen dat op dit moment nog niet aan mij vragen, 't zou ook kunnen dat ik gewoon wat aangekomen ben.
Vrijdag mag ik weer naar de verloskundige. Ik ben heel benieuwd of alles nog goed is. Waarschijnlijk wel, maar omdat ik het toch nog steeds onwerkelijk vind en ik er niet zoveel mee bezig ben (ik vergeet steeds hoelang ik nou zwanger ben, volgens mij nu ruim 15 weken, maar vorige week vertelde ik nog aan iemand dat ik ongeveer 13 weken was...) heb ik steeds het idee dat het wel eens mis kan gaan (hoewel niets daarop wijst).
"Het meeste werk is onbegonnen werk
...eenmaal begonnen wordt het al snel minder"
-
[i]Rikkert Zuiderveld[/i]