uhmm ja bij mij thuisquote:Op maandag 3 december 2007 11:42 schreef Brighteyes het volgende:
Oh trouwens (jaja, heb je haar weer met 'r box) weet iemand over er kant en klare hoezen te krijgen zijn die je over de bovenkant kan spannen? Ik wil er ook wel zelf eentje maken, maar als ze evt. zouden bestaan zou het mss toch wel handig zijn.
Mss iets van een klamboe-achtig ding?
Het is toch morgen pas sinterklaas??quote:Op dinsdag 4 december 2007 09:43 schreef vamperotica het volgende:
Sinterklaas die aankomt op school is niet goed voor je hormonen
quote:Op dinsdag 4 december 2007 09:47 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Het is toch morgen pas sinterklaas??
Priscil zat namelijk vanmorgen nog haar suprise af te maken![]()
Vannacht weer uit bed geweest... het lijkt een beetje vaste prik te worden...
Ach, je zit nu toch niet in je vruchtbare periode, dus je had er rustig op kunnen duikenquote:Op dinsdag 4 december 2007 10:13 schreef Brighteyes het volgende:
Ik ben er maar niet gelijk opgedoken
Is hier ook ja.quote:Op dinsdag 4 december 2007 10:34 schreef Pruk het volgende:
[..]
Ach, je zit nu toch niet in je vruchtbare periode, dus je had er rustig op kunnen duiken![]()
Fotootje maak ik als de hulp hier is verdwenen't is gewoon een simpele box, van de broer van de buurvrouw overgenomen.
Overigens: is het normaal dat een boxkleed altijd iets te groot is? Ik vind het er maar raar uit zien! Het steekt dus aan alle kanten een paar centimeter omhoog
Die zit hopelijk lekker te genieten, of ze heeft ruzie gemaakt met haar ARBO-arts en is in de boeien geslagen nadat ze hem volledig terecht neergeslagen heeft na al dat rare gedoequote:Op dinsdag 4 december 2007 10:16 schreef Brighteyes het volgende:
Ik heb trouwens eens zitten kijken, maar DeLiedje heeft gelijk hoor, klein_spookje heeft al niet meer gepost sinds 23 november!
Waat zit je joh!
Dat vind ik dus ook moeilijk... Ik had ook de naam helemaal in mn hoofd zitten. Ik begon er net een beetje aan te wennen. Komtquote:Op dinsdag 4 december 2007 10:42 schreef Pruk het volgende:
Wij waren een tijd geleden al uit de namen, maar nu wiltoch wellicht een derde naam erbij. Dat is best moeilijk, want ik roep dus al maanden tegen mezelf dat de kleine straks Pietje Marietje gaat heten
Och, de roepnaam blijft hetzelfde, dus dat is het probleem nietquote:Op dinsdag 4 december 2007 10:43 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Dat vind ik dus ook moeilijk... Ik had ook de naam helemaal in mn hoofd zitten. Ik begon er net een beetje aan te wennen. Komtweer met iets heeeeeel anders.
heb je wel tips gegeven?quote:Op dinsdag 4 december 2007 10:45 schreef Randa_v het volgende:
Ben blij dat die discussie over namen nog niet eens geweest is.We waren het gewoon erg vlug eens. Op een ander forum waar Magneet komt hebben ze een topic over hoe onze meid gaat heten.
Mag iedereen raden.
Ik ben echt opgehouden met kijken hoe andere kinderen heten in mijn omgeving... Dan wordt het helemaal niets!quote:Op dinsdag 4 december 2007 10:48 schreef vamperotica het volgende:
Hier ook nog geen idee van hoe het monster gaat heten!
Moest wel lachen over wat dochterlief vertelde...
Toen ex en zn vriendin namen aan het uitzoeken waren noemde hij de naam Kim.... Leuk voor een meisje toch?
Vond zn vriendin niet zo.... 1 van de monsters hier heet Mick...
quote:Op dinsdag 4 december 2007 10:49 schreef Randa_v het volgende:
De tips zijn vrij standaard en hebben hier ook gestaan.Maar dan nog moet je bij de goede naam uitkomen en schrijfwijze.
Maar ik mag Icicle niet te nieuwsgierig maken hier dus ik zal me weer stil houden over de naam van onze meid.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |