abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_55030122
Naja mijn baarmoder heeft een beetje de vorm van een 8...
doe ff de foto erbij dan zie je denk ik wat ik bedoel
maar t was niks om me zorgen over te maken, t viel dr gewoon op
  dinsdag 4 december 2007 @ 11:38:34 #177
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_55030133
7 januari is nog een dikke maand.. jeumig duurd dan ook nog wel even, hopelijk vliegen de dagen voorbij ivm alle feestdagen tussendoor
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
  dinsdag 4 december 2007 @ 11:39:11 #178
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_55030144
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 11:38 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
[ afbeelding ]
Hihihi je hebt een Barbamama ofzo in je buik
pi_55030162
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 11:36 schreef --Eveliene-- het volgende:
Ik heb mijn eerste echo pas 7 januari, dan ben ik ong. 14 weken. Toch wel heel spannend, en! ik begin een buikje te krijgen
Waarom pas zo laat? pff word je er niet enorm ongeduldig van?
pi_55030172
Barbamama
pi_55030240
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 11:39 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Waarom pas zo laat? pff word je er niet enorm ongeduldig van?
Mja... ben zeker ongeduldig!! En tja, ik woon in Londen, en ze doen de eerste tussen 10 en 16 weken, dus 14 weken, ach, dat is normaal. Maar ik had het liever eerder, tuurlijk!

Net zoals een afspraak bij de huisarts: duurt rustig 5 werkdagen voordat je een keertje aan de beurt bent
Mama van Floris, Leonore en ?
pi_55030261
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 11:39 schreef _Bar_ het volgende:
Hihihi je hebt een Barbamama ofzo in je buik
pi_55030344
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 11:38 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
[ afbeelding ]
Nou de kleine ligt wel goed zo te zien...

Een barbamama
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  dinsdag 4 december 2007 @ 11:52:05 #184
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_55030461
Hihi, het is idd wel een beetje een aparte vorm. Maar goed, zolang je kindje goed kan groeien lijkt het me idd niet zo hele veel kwaad kunnen.

Enneh... je hebt gelijk een werktitel nu: Barbababy!
pi_55030522
Het ziet er wel knus uit, daar in dat onderste stukje van je baarmoeder
pi_55030540
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 11:54 schreef LadyS het volgende:
Het ziet er wel knus uit, daar in dat onderste stukje van je baarmoeder
Op een of andere manier vind ik dit toch een hele merkwaardige zin..
pi_55030580
Hadden wij weer hoor vanmorgen. Ik had om 09.15 uur een afspraak bij de verloskundige. Dus we zaten er netjes om 09.00 uur. Kennelijk had er op dat moment al iemand een afspraak maar was niet op komen dagen dus wij werden naar binnen geroepen. Er was ook een studente bij en een invalster voor een vaste kracht. Hebben die 2 mutsen niet gekeken naar wie er voor ze zat en de verloskundige vroeg hoe het ging, dus ik zo van al anderhalve week last van voorweeen etc zegt ze "gelukkig zit het er nog, en het moet nog eventjes blijven zitten". Ik snapte er geen hol van. Dus ik ga liggen op dat bed en de studente gaat voelen hoe of de baby ligt en is verbaasd dat mijn baarmoeder al zo hoog is, de verloskundige knoopt een gesprek aan met mijn man en begint over jullie hebben al een zoontje van zo en zo oud dus mijn man van nee hoor, wij hebben een dochter van 3, en ze noemt een naam (Turkse naam) dus mijn man helemaal beledigd en weer nee onze dochter heet Morgaine. Zit ze gewoon in een andere patient (die van 09.00 uur) te kijken en die is een week of 36 zwanger etc. Stelletje snuggere meiden! Maar goed ze hebben geen inwendig onderzoek gedaan ik moet het gewoon uitzingen. Ze begon wel als je vandaag bevalt dan komt Simone naar je toe en als je morgen bevalt dan kom ik. Dus ik in de auto tegen mijn man, no matter what morgen beval ik NIET!! Straks heb ik een verkeerd geslacht of naam op het aangifte formulier of wat dan ook! Stelletje soepkippen.

Verders was mijn bloeddruk 110/70. Iets hoger dan normaal.
  dinsdag 4 december 2007 @ 11:59:06 #188
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_55030640
hahaha soepkippen... Faja toch maar idd beetje slordig
pi_55030645
Jee Faja, wat een domme &$%£^&"_!!!!!
Ik vind het niet zo gek dat je bloeddruk hoger was hoor!
pi_55030665
Dat je bloeddruk hoger is vind ik niet raar. Wat een mutsen!
pi_55030669
(Hmmm. Ik ben geloof ik onbewust een beetje stoom aan het afblazen hier. Sorry dames )
pi_55030713
Mijn bloeddruk zou ook omhoog schieten van zulke mutsen!

Faja, binnenhouden dat kind!! Straks staat die muts aan je bed!
pi_55030752
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 12:00 schreef --Eveliene-- het volgende:
(Hmmm. Ik ben geloof ik onbewust een beetje stoom aan het afblazen hier. Sorry dames )
Je bent lekker aan de babbel ja...

Sorry hoeft niet hoor. Stoom afblazen doen we allemaal wel eens..
  dinsdag 4 december 2007 @ 12:08:00 #194
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_55030886
Wat een domme fout!
Maar ehm, mss is het mijn rare gevoel voor humor, ergens ook wel een beetje grappig. Kan gebeuren toch?
Joh, met een beetje mazzel had ze je gelijk op de inleiding-lijst gezet.
  dinsdag 4 december 2007 @ 12:09:34 #195
156412 hestria
erg gastvrij
pi_55030929
faja, met die soepkippen is het niet raar dat je bloeddruk wat hoger is hoor!
Liefde is het enige dat zich vermenigvuldigt als je het deelt!
Trotse mama van Michelle en Dennis
pi_55030952
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 11:52 schreef Brighteyes het volgende:
Enneh... je hebt gelijk een werktitel nu: Barbababy!
de werknaam was er al kruimel

En Faja wat een dom volk zeg
  dinsdag 4 december 2007 @ 12:13:01 #197
52834 Droeke
Curiosity killed the cat
pi_55031013
Hier ben ik weer!

Nog steeds geen gerommel of wat dan ook. Ben mezelf maar aan het bezighouden met koken en appeltaarten bakken. (kan er genoeg maken voor de hele buurt!). Ik heb maar met BUIK afgesproken dat ie nu ook maar op zijn vroegst tot donderdag wacht, hubbie zit nl in Utrecht voor cursus en met sinterklaas is niet leuk. Gelukkig 'voelt' het ook niet alsof er iets gaat gebeuren, dus we wachten rustig af. Zelf zou ik vrijdag wel leuke dag vinden...

Morgen weer naar de gyn. Ik dacht echt dat die afspraak voor Jan L*l gemaakt was, maar het ziet er toch echt naar uit dat ik die toch wel ga halen...
A cat is a lion in a jungle of small bushes
pi_55031032
Ik kon er helaas de humor vanmorgen niet echt van inzien. Ik had echt zo iets vanaf 37 weken mag ik bevallen, van de week nog inwendig onderzoek etc en nou in ene mag ik niet bevallen, wat is dat voor grap? Ik ging zeg maar even verder denken als ik wat is er in de afgelopen dagen besproken waar ik niks van af weet. Plus de studente was een beetje een hersenloze die kennelijk veel moeite had om dingen te onthouden die er haar geleerd zijn de afgelopen tijd (2 dagen geen stage gelopen en spontaan vergeten hoe of je iets noemt) en die moest dan het gesprek voeren en de controles doen. Ik heb niks tegen mensen die moeten leren, ik ben zelfs in het ziekenhuis bevallen waar er verloskundigen worden opgeleid dus je weet dat je niet alleen je eigen verloskundige aan je bed hebt staan en die mochten ook voelen hoe veel ontsluiting etc ik had toendertijd. Maar dan wel graag iemand die weet wie er voor der zit/staat of ligt en die weet waar ze mee bezig is.

BE wat ik me eigenlijk afvroeg, waarom wil je een klamboe om de box heen??? Voor de katten?
pi_55031051
Droeke, klinkt rustig daar.. Appeltaart is superlekker! Misschien lokt je de kleine zo naar buiten.
  dinsdag 4 december 2007 @ 12:17:05 #200
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_55031099
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 12:13 schreef Faja-Lobi het volgende:
Ik kon er helaas de humor vanmorgen niet echt van inzien. Ik had echt zo iets vanaf 37 weken mag ik bevallen, van de week nog inwendig onderzoek etc en nou in ene mag ik niet bevallen, wat is dat voor grap? Ik ging zeg maar even verder denken als ik wat is er in de afgelopen dagen besproken waar ik niks van af weet. Plus de studente was een beetje een hersenloze die kennelijk veel moeite had om dingen te onthouden die er haar geleerd zijn de afgelopen tijd (2 dagen geen stage gelopen en spontaan vergeten hoe of je iets noemt) en die moest dan het gesprek voeren en de controles doen. Ik heb niks tegen mensen die moeten leren, ik ben zelfs in het ziekenhuis bevallen waar er verloskundigen worden opgeleid dus je weet dat je niet alleen je eigen verloskundige aan je bed hebt staan en die mochten ook voelen hoe veel ontsluiting etc ik had toendertijd. Maar dan wel graag iemand die weet wie er voor der zit/staat of ligt en die weet waar ze mee bezig is.
Da's dan idd niet echt een helder licht! Kan me voorstellen dat je daar licht nerveus van wordt.
quote:
BE wat ik me eigenlijk afvroeg, waarom wil je een klamboe om de box heen??? Voor de katten?
Ik bedacht me dat ik een hoes wilde zodat de katten niet 's nachts in de box gaan liggen. En toen bedacht ik me dat we hier nogal een muggenprobleem hebben (ze komen zelfs uit de keukenkastjes) dus dat een klamboe over de box mss niet eens een heel slecht idee zou zijn voor als het echt erg gaat worden. En dan lijkt me een netje dat je kan spannen net even iets mooier dan zo'n sluier. Dat is weer zo overheersend.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')