Hihihi je hebt een Barbamama ofzo in je buikquote:Op dinsdag 4 december 2007 11:38 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Naja mijn baarmoder heeft een beetje de vorm van een 8...
doe ff de foto erbij dan zie je denk ik wat ik bedoel
maar t was niks om me zorgen over te maken, t viel dr gewoon op
[ afbeelding ]
Waarom pas zo laat? pff word je er niet enorm ongeduldig van?quote:Op dinsdag 4 december 2007 11:36 schreef --Eveliene-- het volgende:
Ik heb mijn eerste echo pas 7 januari, dan ben ik ong. 14 weken. Toch wel heel spannend, en! ik begin een buikje te krijgen
Mja... ben zeker ongeduldig!! En tja, ik woon in Londen, en ze doen de eerste tussen 10 en 16 weken, dus 14 weken, ach, dat is normaal. Maar ik had het liever eerder, tuurlijk!quote:Op dinsdag 4 december 2007 11:39 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Waarom pas zo laat? pff word je er niet enorm ongeduldig van?
quote:Op dinsdag 4 december 2007 11:39 schreef _Bar_ het volgende:
Hihihi je hebt een Barbamama ofzo in je buik![]()
Nou de kleine ligt wel goed zo te zien...quote:Op dinsdag 4 december 2007 11:38 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Naja mijn baarmoder heeft een beetje de vorm van een 8...
doe ff de foto erbij dan zie je denk ik wat ik bedoel
maar t was niks om me zorgen over te maken, t viel dr gewoon op
[ afbeelding ]
Op een of andere manier vind ik dit toch een hele merkwaardige zin..quote:Op dinsdag 4 december 2007 11:54 schreef LadyS het volgende:
Het ziet er wel knus uit, daar in dat onderste stukje van je baarmoeder![]()
Je bent lekker aan de babbel ja...quote:Op dinsdag 4 december 2007 12:00 schreef --Eveliene-- het volgende:
(Hmmm. Ik ben geloof ik onbewust een beetje stoom aan het afblazen hier. Sorry dames)
de werknaam was er alquote:Op dinsdag 4 december 2007 11:52 schreef Brighteyes het volgende:
Enneh... je hebt gelijk een werktitel nu: Barbababy!
Da's dan idd niet echt een helder licht!quote:Op dinsdag 4 december 2007 12:13 schreef Faja-Lobi het volgende:
Ik kon er helaas de humor vanmorgen niet echt van inzien. Ik had echt zo iets vanaf 37 weken mag ik bevallen, van de week nog inwendig onderzoek etc en nou in ene mag ik niet bevallen, wat is dat voor grap? Ik ging zeg maar even verder denken als ik wat is er in de afgelopen dagen besproken waar ik niks van af weet. Plus de studente was een beetje een hersenloze die kennelijk veel moeite had om dingen te onthouden die er haar geleerd zijn de afgelopen tijd (2 dagen geen stage gelopen en spontaan vergeten hoe of je iets noemt) en die moest dan het gesprek voeren en de controles doen. Ik heb niks tegen mensen die moeten leren, ik ben zelfs in het ziekenhuis bevallen waar er verloskundigen worden opgeleid dus je weet dat je niet alleen je eigen verloskundige aan je bed hebt staan en die mochten ook voelen hoe veel ontsluiting etc ik had toendertijd. Maar dan wel graag iemand die weet wie er voor der zit/staat of ligt en die weet waar ze mee bezig is.
Ik bedacht me dat ik een hoes wilde zodat de katten niet 's nachts in de box gaan liggen. En toen bedacht ik me dat we hier nogal een muggenprobleem hebben (ze komen zelfs uit de keukenkastjes) dus dat een klamboe over de box mss niet eens een heel slecht idee zou zijn voor als het echt erg gaat worden. En dan lijkt me een netje dat je kan spannen net even iets mooier dan zo'n sluier. Dat is weer zo overheersend.quote:BE wat ik me eigenlijk afvroeg, waarom wil je een klamboe om de box heen??? Voor de katten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |