quote:Op zondag 2 december 2007 21:23 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
ze lijkt wel op Jezus op die 2de foto
snap je het?, Jezus, je zus?
ik moest lachenquote:Op zondag 2 december 2007 21:23 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
ze lijkt wel op Jezus op die 2de foto
snap je het?, Jezus, je zus?
Ik weet op welke school ze heeft gezeten! !!11quote:
das dan weer flauwquote:Op zondag 2 december 2007 21:38 schreef swarmahoer het volgende:
http://mauser91.hyves.nl/
hij plaatst ff de hele op op dr hyves
Ze was niet echt blij om het zo maar even te noemenquote:Op zondag 2 december 2007 21:39 schreef swarmahoer het volgende:
hoe is de stemming thuis ? hoe reageerde ze
ze voegde me toe, nou ik ben wel de laatste die daar nee tegen zegt 14.gif leuke meid hoor, leuke foto's ook verder op der hyves, goed dat ze afschermd zijn voor julliequote:
Post haar reactie eensquote:Op zondag 2 december 2007 21:40 schreef afcajos het volgende:
[..]
Ze was niet echt blij om het zo maar even te noemen
Mên, jouw zusje heeft ook geen gevoel voor humorquote:Op zondag 2 december 2007 21:40 schreef afcajos het volgende:
[..]
Je bent in elkaar geslagen, hè?quote:Op zondag 2 december 2007 21:40 schreef afcajos het volgende:
[..]
quote:
had ez nog een reactie gegeven over het topicquote:Op zondag 2 december 2007 21:41 schreef Bob-B het volgende:
[..]
ze voegde me toe, nou ik ben wel de laatste die daar nee tegen zegt 14.gif leuke meid hoor, leuke foto's ook verder op der hyves, goed dat ze afschermd zijn voor jullie
Lijkt meer op een vrouwelijke Fuhrerquote:Op zondag 2 december 2007 21:33 schreef Hanstin het volgende:
[ afbeelding ]
Zwart haar moet rode plukjes
en snor ivm broers petje
en dat wil je weten omdat?quote:Op zondag 2 december 2007 21:44 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
had ez nog een reactie gegeven over het topic?
Want de woorden die jullie gebruiken om te communiceren bestaan uit letters die niet op je toetsenbord staan!?quote:Op zondag 2 december 2007 21:43 schreef afcajos het volgende:
[..]
Wij praten tegenwoordig weer irl en niet via de computer, dus kan het helaas niet posten.
jaquote:Op zondag 2 december 2007 21:47 schreef KutVocht. het volgende:
[..]
Want de woorden die jullie gebruiken om te communiceren bestaan uit letters die niet op je toetsenbord staan!?
Dat heb ik dus ook altijdquote:
Wat een bizarre wending, zusje van TS heeft er zwaar de pest in dat der foto's en hyves op fok worden gezet en uit alle mods/fa's/admins/danny doe jij meequote:
nergens voor nodigquote:Op zondag 2 december 2007 21:54 schreef afcajos het volgende:
Hij mag best dicht ja
Als je een topic opent krijg je alle info en een link naar het filmpjequote:Op zondag 2 december 2007 21:59 schreef swarmahoer het volgende:
bob-b wie staan er in je avatorheb je daar ook een hyves adres van
?
- Spelende Vrouw, wat heb je nu geleerd?quote:Op zondag 2 december 2007 21:54 schreef afcajos het volgende:
Hij mag best dicht ja
quote:Op zondag 2 december 2007 22:07 schreef bloodacolyte het volgende:
ik zal mn hond dr niet van af trappen, en ik heb niet eens een hond..... *zucht*
nu nog een rode neus en ze i shet zusje bassie gewordenquote:
quote:Op zondag 2 december 2007 22:12 schreef PeZu het volgende:
[..]
nu nog een rode neus en ze i shet zusje bassie geworden
en het was al zo'n kutdag vandaagquote:Op zondag 2 december 2007 22:25 schreef afcajos het volgende:
Mn zusje heeft nu dus mijn fokaccount gevondenGodzijdank dat ik niet in topics post zoals: "show hier je piemel" ofzo
Je hebt geluk dat ik je zusje niet ben, want dan was ik babyfoto's gaan posten op hier van jouquote:Op zondag 2 december 2007 22:25 schreef afcajos het volgende:
Mn zusje heeft nu dus mijn fokaccount gevondenGodzijdank dat ik niet in topics post zoals: "show hier je piemel" ofzo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 2 december 2007 22:29 schreef bhm het volgende:
Ik zeg KAAL
ik denk smal streepje, en ze geeft aan beffen heerlijk te vindenquote:Op zondag 2 december 2007 22:29 schreef bhm het volgende:
Ik zeg KAAL
Dat dusquote:Op zondag 2 december 2007 22:01 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
- Spelende Vrouw, wat heb je nu geleerd?
- Nooit foto's van mn zusje op internet zetten, meneer Kaktus!
quote:Op zondag 2 december 2007 22:30 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Je hebt geluk dat ik je zusje niet ben, want dan was ik babyfoto's gaan posten op hier van jouKrabbel het evenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik denk dat ik al genoeg veroorzaakt hebquote:
en verkapte hier_heb_je_bier_en_neuq_mijn_zusje postquote:
ja hoe zit datquote:Op zondag 2 december 2007 22:33 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Ik denk dat ik al genoeg veroorzaakt heb, vraag maar een TS dattie ff verteld over het stuk dat z'n zusje en moeder z'n kamer binnen kwamen...
heeft remlof een lekker zusje danquote:Op zondag 2 december 2007 22:34 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
en verkapte hier_heb_je_bier_en_neuq_mijn_zusje post
ff gezocht, hij heeft drie vrienden op z'n hyves, alle drie vrouw, twee hebben een achternaam die nie t hetzelfde is, de derde heeft er geen achternaam op staan, maar lijkt er niet op dat het een zusje, danwel enige vorm van familie is.quote:
Nou, voeg remlof even allemaal toe als vriendje..quote:Op zondag 2 december 2007 22:40 schreef Bob-B het volgende:
[..]
ff gezocht, hij heeft drie vrienden op z'n hyves, alle drie vrouw, twee hebben een achternaam die nie t hetzelfde is, de derde heeft er geen achternaam op staan, maar lijkt er niet op dat het een zusje, danwel enige vorm van familie is.
Ik doe niet aan Hyvesquote:Op zondag 2 december 2007 22:41 schreef Janetje het volgende:
[..]
Nou, voeg remlof even allemaal toe als vriendje..
Anders is het ook zo zielig..
zou wel het gemiddelde omhoog halenquote:Op zondag 2 december 2007 22:41 schreef Janetje het volgende:
[..]
Nou, voeg remlof even allemaal toe als vriendje..
Anders is het ook zo zielig..
stop davequote:
Ik weet niet hoe jij ze vind maar ik krijg em niet te pakkenquote:Op zondag 2 december 2007 22:40 schreef Bob-B het volgende:
[..]
ff gezocht, hij heeft drie vrienden op z'n hyves, alle drie vrouw, twee hebben een achternaam die nie t hetzelfde is, de derde heeft er geen achternaam op staan, maar lijkt er niet op dat het een zusje, danwel enige vorm van familie is.
Hoe oud was ze ook al weer?quote:Op zondag 2 december 2007 22:49 schreef afcajos het volgende:
Mijn zusje kan het nu wel waarderenal die aandacht enzo
![]()
ze gaat nu een fok account aanmaken![]()
17quote:
Vind je het gek als mensen haar krabbelen dat ze jouw baby foto's moet posten om wraak te krijgen??quote:Op zondag 2 december 2007 22:49 schreef afcajos het volgende:
![]()
ze weet toch wel dat ze der tieten moet posten hehquote:Op zondag 2 december 2007 22:49 schreef afcajos het volgende:
![]()
leeftijd, geslacht, woonplaats, naam (uit zijn email adres) dit kan je allemaal halen uit z'n foboquote:Op zondag 2 december 2007 22:50 schreef Hanstin het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe jij ze vind maar ik krijg em niet te pakken
I'm afraid. I'm afraid, Dave. Dave, my mind is going. I can feel it. I can feel it. My mind is going. There is no question about it. I can feel it. I can feel it. I can feel it. I'm a... fraid.quote:
Ow dan zal ik niet om haar tieten vragenquote:Op zondag 2 december 2007 22:52 schreef afcajos het volgende:
[..]
17
En ze valt niet op mannen in de 30 die alcoholist zijn.
zijn zusje tochquote:Op zondag 2 december 2007 22:56 schreef remlof het volgende:
[..]
Ow dan zal ik niet om haar tieten vragen
En over wie heb je het?
quote:Op zondag 2 december 2007 23:11 schreef afcajos het volgende:
Ik was ff beneden
Tanja zegt:
jezus
Tanja zegt:
probeer plaatje te verkleinen enzo
Tanja zegt:
lukt t niet ofzo
Tanja heeft je een buzzer gestuurd.
Tanja zegt:
wt is link van dat forum?
Tanja heeft je een buzzer gestuurd
Als t goed is zal ze hier zo posten
quote:Op zondag 2 december 2007 23:11 schreef afcajos het volgende:
Ik was ff beneden
Tanja zegt:
jezus
Tanja zegt:
probeer plaatje te verkleinen enzo
Tanja zegt:
lukt t niet ofzo
Tanja heeft je een buzzer gestuurd.
Tanja zegt:
wt is link van dat forum?
Tanja heeft je een buzzer gestuurd
Als t goed is zal ze hier zo posten
ga eens slapenquote:Op zondag 2 december 2007 23:14 schreef Tanja-01 het volgende:
Goh..wat gezellig hierzo!
Hoi, welkom.quote:Op zondag 2 december 2007 23:14 schreef Tanja-01 het volgende:
Date baitquote:Op zondag 2 december 2007 23:14 schreef Tanja-01 het volgende:
aardige broer heb jequote:Op zondag 2 december 2007 23:14 schreef Tanja-01 het volgende:
jij ouwe charmeurquote:
Nou, laat eens wat leuks van je broer zien.quote:Op zondag 2 december 2007 23:14 schreef Tanja-01 het volgende:
quote:Op zondag 2 december 2007 23:18 schreef afcajos het volgende:
en tanja je gaat geen dingen/foto's van mij posten anders sluit ik je internet af
Neuken?quote:Op zondag 2 december 2007 23:14 schreef Tanja-01 het volgende:
Mietje, ze heeft tenminste recht op 1 foto posten als wraak.quote:Op zondag 2 december 2007 23:18 schreef afcajos het volgende:
en tanja je gaat geen dingen/foto's van mij posten anders sluit ik je internet af
ff horizontaal dan?quote:Op zondag 2 december 2007 23:20 schreef Tanja-01 het volgende:
Omg..wat een niveau hiero..!
Hey zeiksnor, goede avondquote:Op zondag 2 december 2007 23:21 schreef Za-giniipiggu het volgende:
Verkapt "ik heb geen zus maar probeer zo het respect van de fokkers te winnen" topic.
Was dat maar zoquote:Op zondag 2 december 2007 23:21 schreef Za-giniipiggu het volgende:
Verkapt "ik heb geen zus maar probeer zo het respect van de fokkers te winnen" topic.
kutkloonquote:Op zondag 2 december 2007 23:22 schreef Tanja-01 het volgende:
Haha..dat zou ik opzich best kunne doen..(A)
quote:
dealquote:Op zondag 2 december 2007 23:22 schreef Tanja-01 het volgende:
Haha..dat zou ik opzich best kunne doen..(A)
quote:
overduidelijke relkloon.quote:Op zondag 2 december 2007 23:23 schreef Tanja-01 het volgende:
Hahaha, nee sorryBen niet zo kansloos als hem..
je eigen graf te gravenquote:Op zondag 2 december 2007 23:23 schreef afcajos het volgende:
[..]
Ik kan je helaas verzekeren dat dit geen kloon is, heb haar net geholpen met account
post dan foto's van je tietenquote:Op zondag 2 december 2007 23:24 schreef Tanja-01 het volgende:
Wtf..! Hoezo nou weer kloon...??
muil houwuhquote:Op zondag 2 december 2007 23:25 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
AJAX HEEFT VERLOREN !1!!11!111!111!1; d:; d; D:; :d;;d : ::;;d;d; D: ;D:
;D: DD:
:
;d;
nu al weten wat een kloon is.quote:Op zondag 2 december 2007 23:24 schreef Tanja-01 het volgende:
Wtf..! Hoezo nou weer kloon...??
ah oui, tu parle francais?quote:Op zondag 2 december 2007 23:26 schreef Tanja-01 het volgende:
Hehe..zal ff kieke..Une momente svp
Takes one to know onequote:Op zondag 2 december 2007 23:26 schreef Za-giniipiggu het volgende:
[..]
nu al weten wat een kloon is.
dude, jij fapt op yvonne, wat voor een waarde heeft zo'n uitspraak danquote:Op zondag 2 december 2007 23:26 schreef Het_hupt het volgende:
shit man, ze ziet echt zeer neuqbaar uit
Eerlijk gezegd denk ik niet dat ze dat weetquote:Op zondag 2 december 2007 23:26 schreef Za-giniipiggu het volgende:
[..]
nu al weten wat een kloon is.
hoi MASD.quote:
op Yvonne fappen versterkt mijn positie om bagger mod te wordenquote:Op zondag 2 december 2007 23:28 schreef PeZu het volgende:
[..]
dude, jij fapt op yvonne, wat voor een waarde heeft zo'n uitspraak dan_!
quote:Op zondag 2 december 2007 23:30 schreef Tanja-01 het volgende:
[ afbeelding ]
Nou..jongens..;) Enjoy, thats me
quote:Op zondag 2 december 2007 23:30 schreef Tanja-01 het volgende:
[afbeelding]
spuitkuikentje.quote:Op zondag 2 december 2007 23:31 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Lekker spuitkuikentje ben jezou je zo volblaffen
quote:Op zondag 2 december 2007 23:31 schreef BaggerUser het volgende:
nu willen we een zip file van je hebben om zeker te zijn dat jij het bent
Nu die foto's van Jos!quote:Op zondag 2 december 2007 23:30 schreef Tanja-01 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben jouw kloonquote:Op zondag 2 december 2007 23:32 schreef MASD het volgende:
[..]
spuitkuikentje.je moeder ja. wat een woord.
Damn tis nog echt waar ookquote:Op zondag 2 december 2007 23:30 schreef Tanja-01 het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 2 december 2007 23:31 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Lekker spuitkuikentje ben jezou je zo volblaffen
* Het_hupt kwijltquote:Op zondag 2 december 2007 23:34 schreef MouzurX het volgende:
[..]
![]()
Maar idd op die foto en die van haar fobo is ze wel
Ik ben eenieders kloonquote:Op zondag 2 december 2007 23:34 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
je was de mijne toch?![]()
heeft die KUT-masd 'm wéér gejat
ach ja tis wel leuk voor op de zondag avond zo'n zusje topicquote:Op zondag 2 december 2007 23:35 schreef afcajos het volgende:
Nog ff dit topic vol baggeren en deze onzin is ook weer voorbij
Deel 2, nigga!quote:Op zondag 2 december 2007 23:35 schreef afcajos het volgende:
quote:Op zondag 2 december 2007 23:35 schreef Janetje het volgende:
Nog voorkeuren voor haarkleuren Tanja_01?
Vind jij je zusje nou niet sexy, Jos? Daar denk je vast wel eens aan als ze onder de douche vandaan stapt.quote:Op zondag 2 december 2007 23:35 schreef afcajos het volgende:
quote:Op zondag 2 december 2007 23:37 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Vind jij je zusje nou niet sexy, Jos? Daar denk je vast wel eens aan als ze onder de douche vandaan stapt.
quote:Op zondag 2 december 2007 23:37 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Vind jij je zusje nou niet sexy, Jos? Daar denk je vast wel eens aan als ze onder de douche vandaan stapt.
als je dr zo bekijkt, zou neuqen met zijn zusje niet verboden moeten zijnquote:Op zondag 2 december 2007 23:37 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
no wayquote:Op zondag 2 december 2007 23:39 schreef MouzurX het volgende:
Trouwens zij lijkt wel een beetje op Elixabete...
quote:
quote:Op zondag 2 december 2007 23:38 schreef Isdatzo het volgende:
en post nog wat foto's oid.. anders wordt het topic zo saai
pak ff een flesje bier lol, toen je nog geen mod was sjeesde jij er ook regelmatig series doorquote:
dat ze op elkaar lijken komt nu vooral door de haarkleur vd rest lijken ze nietquote:Op zondag 2 december 2007 23:40 schreef MouzurX het volgende:
[ afbeelding ]
Tanja
[ afbeelding ]
Elixabete
alleen is elixabete 40 jaar ouder ..
Beter dan die van jullie in dit gevalquote:Op zondag 2 december 2007 23:41 schreef BaggerUser het volgende:
[..]
hoe goed zijn jouw voorspellende gaven ?
há..quote:Op zondag 2 december 2007 23:44 schreef remlof het volgende:
[..]
Beter dan die van jullie in dit geval
quote:Op zondag 2 december 2007 23:39 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
als je dr zo bekijkt, zou neuqen met zijn zusje niet verboden moeten zijn
bukkake initiatief?quote:Op zondag 2 december 2007 23:44 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Zullen we haar samen volblaffen dat geile spuitkuikentje
quote:Op zondag 2 december 2007 23:47 schreef LudoSanders het volgende:
Maar ff serieus, jullie vader en moeder zijn broer en zus toch?
ik moest lachenquote:Op zondag 2 december 2007 23:47 schreef LudoSanders het volgende:
ik dnek dat ze welwillend isquote:Op zondag 2 december 2007 23:44 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Zullen we haar samen volblaffen dat geile spuitkuikentje
quote:Op zondag 2 december 2007 23:45 schreef Tanja-01 het volgende:
Bedankt Pezu,
Had het namelijk nogal als een belediging opgevat..![]()
Maareh..josje, heb misschien m'n haar wel zwart, met blauw tintje, wat je wrs niet echt ziet, ik word geen gothic! En zal ook never never nooit in mezelf snijden! Dat dat ff duidelijk is
Nee, helaas! xDquote:Op zondag 2 december 2007 23:47 schreef LudoSanders het volgende:
wel verdomdquote:Op zondag 2 december 2007 23:30 schreef Tanja-01 het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 2 december 2007 23:37 schreef Tanja-01 het volgende:
[..]
Nou..Roze leek me opzich ook wel leukMaar toen dacht ik, nah, dat doe ik mijn familie niet aan!
en toch vind ik het donker het mooistquote:
tanja op dit forum is het dus niet de bedoeling dat je op zulke reacties serieus gaat reageren enzoquote:Op zondag 2 december 2007 23:50 schreef Tanja-01 het volgende:
[..]
Nee, helaas! xD
Maareh..ik weet niet hoor, maar waarom heb jij een plaatje van mijn hoofd?? Denk niet dat je er echt op lijkt ofzo..
Of wil je er graag op lijken? Moet je wel ff plastische chirurgie ondergaan, want zo'n **** als die van jou zal vast moeilijk om te bouwen zijn..![]()
Of vind je dat niet leuk als ik dat zeg?
500 Euro voor een spuitkuikentje is geen geld natuurlijk!quote:Op zondag 2 december 2007 23:51 schreef Het_hupt het volgende:
Ik kreeg net in mijn FoBo een financiële transactie aangeboden om zijn zus mijn lichaamsappen to te dienen
doe jij anders normaal wel altijdquote:Op zondag 2 december 2007 23:51 schreef afcajos het volgende:
[..]
tanja op dit forum is het dus niet de bedoeling dat je op zulke reacties serieus gaat reageren enzo
ec moneyquote:Op zondag 2 december 2007 23:52 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
500 Euro voor een spuitkuikentje is geen geld natuurlijk!
quote:Op zondag 2 december 2007 23:51 schreef Het_hupt het volgende:
Ik kreeg net in mijn FoBo een financiële transactie aangeboden om zijn zus mijn lichaamsappen to te dienen
ik heb ze goedkoper gezien hoorquote:Op zondag 2 december 2007 23:52 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
500 Euro voor een spuitkuikentje is geen geld natuurlijk!
Je moest eens weten waar ik die foto nog meer voor gebruik.quote:Op zondag 2 december 2007 23:50 schreef Tanja-01 het volgende:
[..]
Nee, helaas! xD
Maareh..ik weet niet hoor, maar waarom heb jij een plaatje van mijn hoofd?? Denk niet dat je er echt op lijkt ofzo..
quote:Op zondag 2 december 2007 23:53 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Je moest eens weten waar ik die foto nog meer voor gebruik.
[..]
eh ik krijg geld toe, goedkoper kunnen we het niet makenquote:Op zondag 2 december 2007 23:53 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik heb ze goedkoper gezien hoor![]()
truste zusje van
[..]
hoe krijg je dat voor mekaar man zoveel postsquote:Op zondag 2 december 2007 23:56 schreef afcajos het volgende:
Nog 10 posts en ik heb 2000 posts!
1 zusje van je en ik heb ¤500 in de knipquote:Op zondag 2 december 2007 23:56 schreef afcajos het volgende:
[..]
Gebruik die voor pics van je zusquote:Op zondag 2 december 2007 23:56 schreef afcajos het volgende:
Geen ideequote:Op zondag 2 december 2007 23:57 schreef PeZu het volgende:
[..]
hoe krijg je dat voor mekaar man zoveel posts
[..]
i second that.quote:Op maandag 3 december 2007 00:00 schreef LudoSanders het volgende:
Ze moet nog wel haar buste posten Jos..
Je zus naar fok sturen.quote:Op zondag 2 december 2007 23:57 schreef PeZu het volgende:
[..]
hoe krijg je dat voor mekaar man zoveel posts
zet ze anders ff in spuitkuiken.zipquote:Op maandag 3 december 2007 00:00 schreef LudoSanders het volgende:
+1quote:
wat dit Fok! ikoon zegtquote:Op maandag 3 december 2007 00:00 schreef LudoSanders het volgende:
wel in je eigen bedje kruipen hehquote:
Laat je de deur ff open? dan kan ik die ¤500 en je zusje nog ff schuivenquote:
En welke noem je mama danquote:Op zondag 2 december 2007 23:48 schreef afcajos het volgende:
[..]
Wij hebben 2 vaders, en kennen onze draagmoeders niet.
De afbeelding van je zusje prijkt mooi op mijn opblaaspop.quote:
hell, er komt een 2e topic..quote:Op maandag 3 december 2007 00:11 schreef afcajos het volgende:
nog een paar .......
Die is zich momenteel aan het verwennen.quote:
ohhhh die kómt er hoor..quote:Op maandag 3 december 2007 00:16 schreef afcajos het volgende:
Veel plezier verder jongensik ga slapen en bidden dat er geen deel 2 komt
quote:Op maandag 3 december 2007 00:17 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
ohhhh die kómt er hoor..
gewoon het nieuwe breezah-topic dedicated to afcajos' zusje
ik las deficatedquote:Op maandag 3 december 2007 00:17 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
ohhhh die kómt er hoor..
Eensch.quote:Op maandag 3 december 2007 00:17 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
ohhhh die kómt er hoor..
quote:
quote:Op maandag 3 december 2007 00:21 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
je hebt een aantal zekerheden in het leven..
De wereld vergaat, je gaat dood, Nederlands weer is kut..
én er komt een reeks van dit topic
quote:Op maandag 3 december 2007 00:21 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
je hebt een aantal zekerheden in het leven..
De wereld vergaat, je gaat dood, Nederlands weer is kut..
én er komt een reeks van dit topic
de foto's van haar tietenquote:Op maandag 3 december 2007 00:29 schreef LudoSanders het volgende:
Wat moet er in hemelsnaam in deel 2 besproken worden?
nakende foto'squote:Op maandag 3 december 2007 00:29 schreef LudoSanders het volgende:
Wat moet er in hemelsnaam in deel 2 besproken worden?
En tips welke kleur stringetjes ipv haarkleur.quote:
Stof genoeg dusquote:Op maandag 3 december 2007 00:32 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
En tips welke kleur stringetjes ipv haarkleur.
Veel vlees, weinig stof hoop ik zo.quote:
ik dacht eerst na welke kleur string mooi zou zijn,quote:Op maandag 3 december 2007 00:32 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
En tips welke kleur stringetjes ipv haarkleur.
quote:Op maandag 3 december 2007 00:40 schreef Casino.Bob het volgende:
[..]
ik dacht eerst na welke kleur string mooi zou zijn,
maar daarna kwam ik erachter dat dat niet zo uitmaakt
Eenschquote:Op maandag 3 december 2007 00:52 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
ik dacht dat huidskleur ook een goeie kleur zou zijn
dat zou ik eerst even moeten zien dan, voordat ik daar over oordeelquote:Op maandag 3 december 2007 00:52 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
ik dacht dat huidskleur ook een goeie kleur zou zijn
quote:Op maandag 3 december 2007 01:38 schreef Filay het volgende:
Ze zei kallum! Dan komt ze hier uit de buurt! *fap fap fap*
Misschien dan
ik dacht i.o. zwollequote:Op maandag 3 december 2007 07:11 schreef afcajos het volgende:
[..]
Denk het niet, een soort van stopwoordje van haar maar ze woont in flevoland en daar heb je dat soort dialectwoorden normaal gesproken niet
maakt niets uit, ze dient zo veel mogelijk geneuqt te wordenquote:Op maandag 3 december 2007 07:11 schreef afcajos het volgende:
[..]
Denk het niet, een soort van stopwoordje van haar maar ze woont in flevoland en daar heb je dat soort dialectwoorden normaal gesproken niet
En dit topique verdient een reeksquote:Op maandag 3 december 2007 07:48 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
maakt niets uit, ze dient zo veel mogelijk geneuqt te worden
quote:Op maandag 3 december 2007 07:53 schreef JailBait.zip het volgende:
[..]
En dit topique verdient een reeks
linkquote:
quote:Op maandag 3 december 2007 08:05 schreef JailBait.zip het volgende:
[..]
http://static.flickr.com/6/76817928_9cf58a5988.jpg
Link geen pic
Zeer neuqbaar, en heeft nog geen man buiten het gezin gehadquote:
Heb je het over die foto die je hierboven geplaatst hebt of over die ander?quote:Op maandag 3 december 2007 14:23 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
Zeer neuqbaar, en heeft nog geen man buiten het gezin gehad![]()
Beide, de zelfde meidquote:Op maandag 3 december 2007 14:58 schreef classpc het volgende:
[..]
Heb je het over die foto die je hierboven geplaatst hebt of over die ander?
Lees het topic eens terug en probeer eens een objectieve mening te geven over jouw bijdrage...quote:
Ongesteld?quote:Op maandag 3 december 2007 15:09 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Lees het topic eens terug en probeer eens een objectieve mening te geven over jouw bijdrage...
Nee, maar om op één pagina van één user elke keer terug te lezen hoe graag hij dat meisje wilt neuken en der tieten wilt zien begint vermoeiend te worden.quote:
kijk er dan niet naarquote:Op maandag 3 december 2007 15:36 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Nee, maar om op één pagina van één user elke keer terug te lezen hoe graag hij dat meisje wilt neuken en der tieten wilt zien begint vermoeiend te worden.
ik vond het nog aardig grappig.. aangezien hij telkens een pagina wacht kan je ff stoppen met lachen en daarna weer helemaal losgaanquote:Op maandag 3 december 2007 15:36 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Nee, maar om op één pagina van één user elke keer terug te lezen hoe graag hij dat meisje wilt neuken en der tieten wilt zien begint vermoeiend te worden.
ga jij ff ergens anders zitten azijn te pissenquote:
Idd, de pagina's die hij voor 25% opvult in z'n eentje met kansloze reacties zijn handig om ff tot rust te komenquote:Op maandag 3 december 2007 15:43 schreef MouzurX het volgende:
[..]
ik vond het nog aardig grappig.. aangezien hij telkens een pagina wacht kan je ff stoppen met lachen en daarna weer helemaal losgaan
anders kom je langs met je second life vrienden?quote:Op maandag 3 december 2007 15:48 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
ga jij ff ergens anders zitten azijn te pissen
echte vrienden zeiken zo aan je kop .... niks aanquote:Op maandag 3 december 2007 15:53 schreef Bob-B het volgende:
[..]
anders kom je langs met je second life vrienden?
goh, het lijkt er op dat je zelf geen leven hebtquote:Op maandag 3 december 2007 15:53 schreef Bob-B het volgende:
[..]
anders kom je langs met je second life vrienden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |