ik vind mooi.quote:Op zondag 2 december 2007 20:14 schreef afcajos het volgende:
Ik vanochtend vrolijk uit bed gestapt, ik had voor de verandering geen katerLekker ontbeten en moest mijn zusje(17 jaar) ff ophalen bij een vriendinnetje waar ze had geslapen. Eenmaal daar aangekomen zie ik iets aan komen lopen met zwart haar. Ik dacht HEY! wie is dat nou? komt ze nog dichterbij, blijkt het mijn zusje te zijn
![]()
![]()
![]()
Die vriendin van haar had haar overgehaald om dat te doen ofzo, in ieder geval het ziet er niet uit!! Ze lijkt godverdomme net een gothic zo, godzijdank draagt ze niet van die gothicgordijnen anders hadden we haar gelijkt onterfd. Ik vermoed dat mijn oma spontaan een hartaanval krijgt als ze dit ziet![]()
[ afbeelding ]
Inderdaad, dit topic is waardeloos zonder foto's dus heb ik wat foto's van haar hyves geplukt.
voor
[ afbeelding ]
na
[ afbeelding ]
Klacht 1: Zusje die haar zwart verft![]()
Klacht 2: Ajax verliest met 1-3![]()
Klacht 3: Een 14 jarig ventje die ik niet ken voegt mij toe op hyves.
WAAAROM GOD
quote:Op zondag 2 december 2007 20:16 schreef Swetsenegger het volgende:
Je zus heeft duidelijk de beste genen geerfd
[ afbeelding ]
het bovenste + clearasil lijkt mij het beste hoor..quote:Op zondag 2 december 2007 20:16 schreef Diemietuhriej het volgende:
Het is dat de foto onduidelijk is, maar op het eerste gezicht is ze er niet zo op achteruit gegaan.
Of dat vriendinnetje had Clearasil, kan ook.
Ik ^^ , maar ze moet wel wat clearasil gebruiken ofzo ..quote:
quote:Op zondag 2 december 2007 20:18 schreef mcDavid het volgende:
Wat is dr e-mail adres danwel telefoonnummer?
quote:Op zondag 2 december 2007 20:16 schreef Swetsenegger het volgende:
Je zus heeft duidelijk de beste genen geerfd [afbeelding]
[afbeelding]
hehe inderdaadquote:Op zondag 2 december 2007 20:20 schreef Ravii het volgende:
Geniaal Topic
TS ze zelfvertrouwen daalt per seconde
Hij zit op fok -> loser -> geen zelfvertrouwenquote:Op zondag 2 december 2007 20:20 schreef Ravii het volgende:
Geniaal Topic
TS ze zelfvertrouwen daalt per seconde
quote:Op zondag 2 december 2007 20:24 schreef McKillem het volgende:
Ach, trek het je niet aan.
Je bent wel een echte fokker.
Alles wat zwart is gelijk aan gothic knopen.
Ja volgens mij ook!quote:Op zondag 2 december 2007 20:27 schreef Mikkie het volgende:
Ze heeft best lekkere tieten denk ik.
Meneer webcam denk ikquote:Op zondag 2 december 2007 20:40 schreef Hephaistos. het volgende:
Wie heeft die laatste foto gemaakt eigenlijk>?
Nu moet ik een ander fap-doelwit/fapslet/trekhoer/zie mijn topic zoekenquote:Op zondag 2 december 2007 20:43 schreef afcajos het volgende:
En nee, ik ga haar hyves hier niet neerzetten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |