ff gezocht, hij heeft drie vrienden op z'n hyves, alle drie vrouw, twee hebben een achternaam die nie t hetzelfde is, de derde heeft er geen achternaam op staan, maar lijkt er niet op dat het een zusje, danwel enige vorm van familie is.quote:
Nou, voeg remlof even allemaal toe als vriendje..quote:Op zondag 2 december 2007 22:40 schreef Bob-B het volgende:
[..]
ff gezocht, hij heeft drie vrienden op z'n hyves, alle drie vrouw, twee hebben een achternaam die nie t hetzelfde is, de derde heeft er geen achternaam op staan, maar lijkt er niet op dat het een zusje, danwel enige vorm van familie is.
Ik doe niet aan Hyvesquote:Op zondag 2 december 2007 22:41 schreef Janetje het volgende:
[..]
Nou, voeg remlof even allemaal toe als vriendje..
Anders is het ook zo zielig..
zou wel het gemiddelde omhoog halenquote:Op zondag 2 december 2007 22:41 schreef Janetje het volgende:
[..]
Nou, voeg remlof even allemaal toe als vriendje..
Anders is het ook zo zielig..
stop davequote:
Ik weet niet hoe jij ze vind maar ik krijg em niet te pakkenquote:Op zondag 2 december 2007 22:40 schreef Bob-B het volgende:
[..]
ff gezocht, hij heeft drie vrienden op z'n hyves, alle drie vrouw, twee hebben een achternaam die nie t hetzelfde is, de derde heeft er geen achternaam op staan, maar lijkt er niet op dat het een zusje, danwel enige vorm van familie is.
Hoe oud was ze ook al weer?quote:Op zondag 2 december 2007 22:49 schreef afcajos het volgende:
Mijn zusje kan het nu wel waarderenal die aandacht enzo
![]()
ze gaat nu een fok account aanmaken![]()
17quote:
Vind je het gek als mensen haar krabbelen dat ze jouw baby foto's moet posten om wraak te krijgen??quote:Op zondag 2 december 2007 22:49 schreef afcajos het volgende:
![]()
ze weet toch wel dat ze der tieten moet posten hehquote:Op zondag 2 december 2007 22:49 schreef afcajos het volgende:
![]()
leeftijd, geslacht, woonplaats, naam (uit zijn email adres) dit kan je allemaal halen uit z'n foboquote:Op zondag 2 december 2007 22:50 schreef Hanstin het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe jij ze vind maar ik krijg em niet te pakken
I'm afraid. I'm afraid, Dave. Dave, my mind is going. I can feel it. I can feel it. My mind is going. There is no question about it. I can feel it. I can feel it. I can feel it. I'm a... fraid.quote:
Ow dan zal ik niet om haar tieten vragenquote:Op zondag 2 december 2007 22:52 schreef afcajos het volgende:
[..]
17
En ze valt niet op mannen in de 30 die alcoholist zijn.
zijn zusje tochquote:Op zondag 2 december 2007 22:56 schreef remlof het volgende:
[..]
Ow dan zal ik niet om haar tieten vragen
En over wie heb je het?
quote:Op zondag 2 december 2007 23:11 schreef afcajos het volgende:
Ik was ff beneden
Tanja zegt:
jezus
Tanja zegt:
probeer plaatje te verkleinen enzo
Tanja zegt:
lukt t niet ofzo
Tanja heeft je een buzzer gestuurd.