quote:Op zondag 2 december 2007 21:23 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
ze lijkt wel op Jezus op die 2de foto
snap je het?, Jezus, je zus?
ik moest lachenquote:Op zondag 2 december 2007 21:23 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
ze lijkt wel op Jezus op die 2de foto
snap je het?, Jezus, je zus?
Ik weet op welke school ze heeft gezeten! !!11quote:
das dan weer flauwquote:Op zondag 2 december 2007 21:38 schreef swarmahoer het volgende:
http://mauser91.hyves.nl/
hij plaatst ff de hele op op dr hyves
Ze was niet echt blij om het zo maar even te noemenquote:Op zondag 2 december 2007 21:39 schreef swarmahoer het volgende:
hoe is de stemming thuis ? hoe reageerde ze
ze voegde me toe, nou ik ben wel de laatste die daar nee tegen zegt 14.gif leuke meid hoor, leuke foto's ook verder op der hyves, goed dat ze afschermd zijn voor julliequote:
Post haar reactie eensquote:Op zondag 2 december 2007 21:40 schreef afcajos het volgende:
[..]
Ze was niet echt blij om het zo maar even te noemen
Mên, jouw zusje heeft ook geen gevoel voor humorquote:Op zondag 2 december 2007 21:40 schreef afcajos het volgende:
[..]
Je bent in elkaar geslagen, hè?quote:Op zondag 2 december 2007 21:40 schreef afcajos het volgende:
[..]
quote:
had ez nog een reactie gegeven over het topicquote:Op zondag 2 december 2007 21:41 schreef Bob-B het volgende:
[..]
ze voegde me toe, nou ik ben wel de laatste die daar nee tegen zegt 14.gif leuke meid hoor, leuke foto's ook verder op der hyves, goed dat ze afschermd zijn voor jullie
Lijkt meer op een vrouwelijke Fuhrerquote:Op zondag 2 december 2007 21:33 schreef Hanstin het volgende:
[ afbeelding ]
Zwart haar moet rode plukjes
en snor ivm broers petje
en dat wil je weten omdat?quote:Op zondag 2 december 2007 21:44 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
had ez nog een reactie gegeven over het topic?
Want de woorden die jullie gebruiken om te communiceren bestaan uit letters die niet op je toetsenbord staan!?quote:Op zondag 2 december 2007 21:43 schreef afcajos het volgende:
[..]
Wij praten tegenwoordig weer irl en niet via de computer, dus kan het helaas niet posten.
jaquote:Op zondag 2 december 2007 21:47 schreef KutVocht. het volgende:
[..]
Want de woorden die jullie gebruiken om te communiceren bestaan uit letters die niet op je toetsenbord staan!?
Dat heb ik dus ook altijdquote:
Wat een bizarre wending, zusje van TS heeft er zwaar de pest in dat der foto's en hyves op fok worden gezet en uit alle mods/fa's/admins/danny doe jij meequote:
nergens voor nodigquote:Op zondag 2 december 2007 21:54 schreef afcajos het volgende:
Hij mag best dicht ja
Als je een topic opent krijg je alle info en een link naar het filmpjequote:Op zondag 2 december 2007 21:59 schreef swarmahoer het volgende:
bob-b wie staan er in je avatorheb je daar ook een hyves adres van
?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |