quote:Op zondag 2 december 2007 21:23 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
ze lijkt wel op Jezus op die 2de foto
snap je het?, Jezus, je zus?
ik moest lachenquote:Op zondag 2 december 2007 21:23 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
ze lijkt wel op Jezus op die 2de foto
snap je het?, Jezus, je zus?
Ik weet op welke school ze heeft gezeten! !!11quote:
das dan weer flauwquote:Op zondag 2 december 2007 21:38 schreef swarmahoer het volgende:
http://mauser91.hyves.nl/
hij plaatst ff de hele op op dr hyves
Ze was niet echt blij om het zo maar even te noemenquote:Op zondag 2 december 2007 21:39 schreef swarmahoer het volgende:
hoe is de stemming thuis ? hoe reageerde ze
ze voegde me toe, nou ik ben wel de laatste die daar nee tegen zegt 14.gif leuke meid hoor, leuke foto's ook verder op der hyves, goed dat ze afschermd zijn voor julliequote:
Post haar reactie eensquote:Op zondag 2 december 2007 21:40 schreef afcajos het volgende:
[..]
Ze was niet echt blij om het zo maar even te noemen
Mên, jouw zusje heeft ook geen gevoel voor humorquote:Op zondag 2 december 2007 21:40 schreef afcajos het volgende:
[..]
Je bent in elkaar geslagen, hè?quote:Op zondag 2 december 2007 21:40 schreef afcajos het volgende:
[..]
quote:
had ez nog een reactie gegeven over het topicquote:Op zondag 2 december 2007 21:41 schreef Bob-B het volgende:
[..]
ze voegde me toe, nou ik ben wel de laatste die daar nee tegen zegt 14.gif leuke meid hoor, leuke foto's ook verder op der hyves, goed dat ze afschermd zijn voor jullie
Lijkt meer op een vrouwelijke Fuhrerquote:Op zondag 2 december 2007 21:33 schreef Hanstin het volgende:
[ afbeelding ]
Zwart haar moet rode plukjes
en snor ivm broers petje
en dat wil je weten omdat?quote:Op zondag 2 december 2007 21:44 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
had ez nog een reactie gegeven over het topic?
Want de woorden die jullie gebruiken om te communiceren bestaan uit letters die niet op je toetsenbord staan!?quote:Op zondag 2 december 2007 21:43 schreef afcajos het volgende:
[..]
Wij praten tegenwoordig weer irl en niet via de computer, dus kan het helaas niet posten.
jaquote:Op zondag 2 december 2007 21:47 schreef KutVocht. het volgende:
[..]
Want de woorden die jullie gebruiken om te communiceren bestaan uit letters die niet op je toetsenbord staan!?
Dat heb ik dus ook altijdquote:
Wat een bizarre wending, zusje van TS heeft er zwaar de pest in dat der foto's en hyves op fok worden gezet en uit alle mods/fa's/admins/danny doe jij meequote:
nergens voor nodigquote:Op zondag 2 december 2007 21:54 schreef afcajos het volgende:
Hij mag best dicht ja
Als je een topic opent krijg je alle info en een link naar het filmpjequote:Op zondag 2 december 2007 21:59 schreef swarmahoer het volgende:
bob-b wie staan er in je avatorheb je daar ook een hyves adres van
?
- Spelende Vrouw, wat heb je nu geleerd?quote:Op zondag 2 december 2007 21:54 schreef afcajos het volgende:
Hij mag best dicht ja
quote:Op zondag 2 december 2007 22:07 schreef bloodacolyte het volgende:
ik zal mn hond dr niet van af trappen, en ik heb niet eens een hond..... *zucht*
nu nog een rode neus en ze i shet zusje bassie gewordenquote:
quote:Op zondag 2 december 2007 22:12 schreef PeZu het volgende:
[..]
nu nog een rode neus en ze i shet zusje bassie geworden
en het was al zo'n kutdag vandaagquote:Op zondag 2 december 2007 22:25 schreef afcajos het volgende:
Mn zusje heeft nu dus mijn fokaccount gevondenGodzijdank dat ik niet in topics post zoals: "show hier je piemel" ofzo
Je hebt geluk dat ik je zusje niet ben, want dan was ik babyfoto's gaan posten op hier van jouquote:Op zondag 2 december 2007 22:25 schreef afcajos het volgende:
Mn zusje heeft nu dus mijn fokaccount gevondenGodzijdank dat ik niet in topics post zoals: "show hier je piemel" ofzo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 2 december 2007 22:29 schreef bhm het volgende:
Ik zeg KAAL
ik denk smal streepje, en ze geeft aan beffen heerlijk te vindenquote:Op zondag 2 december 2007 22:29 schreef bhm het volgende:
Ik zeg KAAL
Dat dusquote:Op zondag 2 december 2007 22:01 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
- Spelende Vrouw, wat heb je nu geleerd?
- Nooit foto's van mn zusje op internet zetten, meneer Kaktus!
quote:Op zondag 2 december 2007 22:30 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Je hebt geluk dat ik je zusje niet ben, want dan was ik babyfoto's gaan posten op hier van jouKrabbel het evenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik denk dat ik al genoeg veroorzaakt hebquote:
en verkapte hier_heb_je_bier_en_neuq_mijn_zusje postquote:
ja hoe zit datquote:Op zondag 2 december 2007 22:33 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Ik denk dat ik al genoeg veroorzaakt heb, vraag maar een TS dattie ff verteld over het stuk dat z'n zusje en moeder z'n kamer binnen kwamen...
heeft remlof een lekker zusje danquote:Op zondag 2 december 2007 22:34 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
en verkapte hier_heb_je_bier_en_neuq_mijn_zusje post
ff gezocht, hij heeft drie vrienden op z'n hyves, alle drie vrouw, twee hebben een achternaam die nie t hetzelfde is, de derde heeft er geen achternaam op staan, maar lijkt er niet op dat het een zusje, danwel enige vorm van familie is.quote:
Nou, voeg remlof even allemaal toe als vriendje..quote:Op zondag 2 december 2007 22:40 schreef Bob-B het volgende:
[..]
ff gezocht, hij heeft drie vrienden op z'n hyves, alle drie vrouw, twee hebben een achternaam die nie t hetzelfde is, de derde heeft er geen achternaam op staan, maar lijkt er niet op dat het een zusje, danwel enige vorm van familie is.
Ik doe niet aan Hyvesquote:Op zondag 2 december 2007 22:41 schreef Janetje het volgende:
[..]
Nou, voeg remlof even allemaal toe als vriendje..
Anders is het ook zo zielig..
zou wel het gemiddelde omhoog halenquote:Op zondag 2 december 2007 22:41 schreef Janetje het volgende:
[..]
Nou, voeg remlof even allemaal toe als vriendje..
Anders is het ook zo zielig..
stop davequote:
Ik weet niet hoe jij ze vind maar ik krijg em niet te pakkenquote:Op zondag 2 december 2007 22:40 schreef Bob-B het volgende:
[..]
ff gezocht, hij heeft drie vrienden op z'n hyves, alle drie vrouw, twee hebben een achternaam die nie t hetzelfde is, de derde heeft er geen achternaam op staan, maar lijkt er niet op dat het een zusje, danwel enige vorm van familie is.
Hoe oud was ze ook al weer?quote:Op zondag 2 december 2007 22:49 schreef afcajos het volgende:
Mijn zusje kan het nu wel waarderenal die aandacht enzo
![]()
ze gaat nu een fok account aanmaken![]()
17quote:
Vind je het gek als mensen haar krabbelen dat ze jouw baby foto's moet posten om wraak te krijgen??quote:Op zondag 2 december 2007 22:49 schreef afcajos het volgende:
![]()
ze weet toch wel dat ze der tieten moet posten hehquote:Op zondag 2 december 2007 22:49 schreef afcajos het volgende:
![]()
leeftijd, geslacht, woonplaats, naam (uit zijn email adres) dit kan je allemaal halen uit z'n foboquote:Op zondag 2 december 2007 22:50 schreef Hanstin het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe jij ze vind maar ik krijg em niet te pakken
I'm afraid. I'm afraid, Dave. Dave, my mind is going. I can feel it. I can feel it. My mind is going. There is no question about it. I can feel it. I can feel it. I can feel it. I'm a... fraid.quote:
Ow dan zal ik niet om haar tieten vragenquote:Op zondag 2 december 2007 22:52 schreef afcajos het volgende:
[..]
17
En ze valt niet op mannen in de 30 die alcoholist zijn.
zijn zusje tochquote:Op zondag 2 december 2007 22:56 schreef remlof het volgende:
[..]
Ow dan zal ik niet om haar tieten vragen
En over wie heb je het?
quote:Op zondag 2 december 2007 23:11 schreef afcajos het volgende:
Ik was ff beneden
Tanja zegt:
jezus
Tanja zegt:
probeer plaatje te verkleinen enzo
Tanja zegt:
lukt t niet ofzo
Tanja heeft je een buzzer gestuurd.