de mijne altijd 5 min te vroegquote:Op maandag 24 december 2007 15:39 schreef Arsenius het volgende:
zal wel iets tussengekomen zijn, anders vind ik dat niet normaal als hij zomaar 46 min te laat komt. mijn instructeur was precies op tijd altijd.Op de minuut.
maar liet hij de les dan ook niet 5 min langer duren?quote:Op dinsdag 25 december 2007 20:29 schreef ruben3123 het volgende:
Mijn instructeur komt wel eens te laat..... Meestal rond de 5 minuten dan, maar ja zijn toch kostbare minuten. Ben niet echt van plan er wat van te zeggen, want ik zit wel heel wat uren met die man in de auto en denk dat de sfeer er niet echt beter van wordt als ik er moeilijk over ga doen.
Nee, want dan gingen we gelijk door naar de volgende leerling en die wilde natuurlijk gewoon om bijvoorbeeld 15 uur beginnen. Was vooral als ik dan om 6 uur les had en hij had van tevoren gegeten. Of als hij in de file stond. Ja dan kan hij er weinig aan doen, maar ik nog minder.quote:Op dinsdag 25 december 2007 20:30 schreef Miss_S het volgende:
[..]
maar liet hij de les dan ook niet 5 min langer duren?
dat hij dat zomaar kan doen......quote:Op dinsdag 25 december 2007 21:23 schreef ruben3123 het volgende:
Das wel een goede instructeur dan. Soms zegt hij: rijd maar naar de dichtsbijzijnde AH en parkeer zo dicht mogelijk bij de ingang. Kan ik daar inparkeren en gaat hij snel de auto uit om wat te halen. Kan ik ook zo weer 5 minuten wachten in de lestijd......
Wij gingen echt altijd naar een snackbar of macdonald of zo'n buitenlandse broodjes zaak en dan gewoon patat pinda of broodje kip kerrie, en hij trakteerde altijd, heb hem wel getrakteerd toen ik was gelsaagd natuurlijk.quote:Op dinsdag 25 december 2007 21:23 schreef ruben3123 het volgende:
Das wel een goede instructeur dan. Soms zegt hij: rijd maar naar de dichtsbijzijnde AH en parkeer zo dicht mogelijk bij de ingang. Kan ik daar inparkeren en gaat hij snel de auto uit om wat te halen. Kan ik ook zo weer 5 minuten wachten in de lestijd......
Zo, dat is een gulle instructeur, mijne komt nooit verder dan een bakje thee/koffie.quote:Op dinsdag 25 december 2007 21:29 schreef Pascal86 het volgende:
[..]
Wij gingen echt altijd naar een snackbar of macdonald of zo'n buitenlandse broodjes zaak en dan gewoon patat pinda of broodje kip kerrie, en hij trakteerde altijd, heb hem wel getrakteerd toen ik was gelsaagd natuurlijk.
Hier precies ook. Als 1 les al uitloopt, dan loopt de rest ook uit omdat mijn instructrice iedereen ook echt 60 minuten les wilt geven. Daarom vind ik het ook niet erg, want ze smst mij dan ook even dat het wat later wordt...quote:Op woensdag 26 december 2007 00:21 schreef Credence het volgende:
Mijn instructeur komt gewoon structureel te laat. Zo structureel, dat je er gewoon rekening mee kan houden. Hij geeft gewoon iedere leerling de volle 60 minuten (meestal iets meer) dus als hij even een sanitaire stop moet maken of wat te drinken gaat halen, zorgt hij ervoor dat de leerling daardoor geen lestijd mist. Verder kan je er gewoon van uit gaan dat 'ie iets te laat komt, en kondigt hij het ook altijd aan als je wat later op de dag les hebt, dus ik vind het echt totaal geen probleem.
ben de eerste keer geslaagd, maar als je op niveau zit zou ik zeggen, 1 rijles vlak voor 't examen en dan slagenquote:Op woensdag 26 december 2007 17:35 schreef kip_zonder-kop het volgende:
Vraagje voor de mensen die niet na 1x geslaagd zijn...
Hoeveel lessen hebben jullie daarna nog genomen tot het herexamen?
Mijn instructeur begon namelijk over nog eens 8 lessen wat me best veel lijkt. Daarbij speelt geld ook een belangrijke rol want dat begint nu wel op te raken.![]()
Ik heb na mijn TTT nog extra lessen 5 erbijgehad tot het examen ik had er 27 in mijn pakket. Daarna ben ik gezakt en heb er nog 8 bijgenomen. Toen wel geslaagd.quote:Op woensdag 26 december 2007 17:35 schreef kip_zonder-kop het volgende:
Mijn instructeur begon namelijk over nog eens 8 lessen wat me best veel lijkt. Daarbij speelt geld ook een belangrijke rol want dat begint nu wel op te raken.![]()
Hmmmm, ik had er toch nog een stuk of 8. Ik vond dat enorm fijnquote:Op woensdag 26 december 2007 17:35 schreef kip_zonder-kop het volgende:
K I J K E N ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! !quote:Op woensdag 26 december 2007 22:04 schreef ruben3123 het volgende:
Heb al 29 lessen gehad of zo en Inparkeren gaat nog niet erg goed, voor de rest zijn de bijzondere verrichtingen best te doen. Rijden zelf lukt wel.
Als je goed rijdt en je doet op je examen alleen een bijzondere verrichting verkeerd, slaag je dan ook?
ooooh, had ik beide kerenquote:Op woensdag 26 december 2007 22:16 schreef ruben3123 het volgende:
Ja, kijken doe ik wel, maar ja ik bots nergens tegenaan, maar dan sta ik bijvoorbeeld iets te ver van de stoeprand en dan weer net er tegenaan, dus is een beetje moeilijk evenwicht vinden.
Denk dat het meer inhoud dan een boekje (lijkt me)quote:Op vrijdag 28 december 2007 23:37 schreef Mikkie het volgende:
Ziet er een beetje uit als geldklopperij. Als je een goede rijschool/rij-instructeur hebt leert die je ook rijden in stappen, daar heb je geen boekje voor nodig.
Maar je hebt gelijk denk ik, een goede rijschool heeft bij z'n gewone lessen ook al een goedwerkende opzet die net zo effectief is.quote:Het gemiddelde slagingspercentage van de laatste proef (2002 tm maart 2003) met RIS-leerlingen bedraagt 70 procent, ruim 25 procent meer dan het landelijk gemiddelde! Uiteraard geeft zo’n testresultaat nog geen garanties, maar het zégt wel veel. Deelnemende instructeurs, leerlingen én examinatoren zijn unaniem enthousiast.
Mijn rijschool werkt ook met 'RIS'. Ik denk dat je met die methode wel een stuk beter leert rijden, maar dat je gemiddeld iets meer lessen nodig hebt om te slagen.quote:Op vrijdag 28 december 2007 23:29 schreef Hertog_Martin het volgende:
Wat is jullie mening over Rijopleiding in Stappen?
Kwam dat hier tegen: http://www.frankligthart.nl/ris.html
Concept klinkt wel ok, maar hoe dat in de praktijk zal zijn? Kost ook ongeveer 200 euro meer...
Nah, zal het nou zoveel schelen? Dat valt toch wel meequote:Op vrijdag 28 december 2007 23:54 schreef blaze07 het volgende:
Hoi forumleden,
Ik heb een tijdje geleden het theorieboek van vekabest aangeschaft. Omdat ik binnekort wat vragen wil oefenen ben ik van plan het theorieboek met 20 theorie-examens aan te schaffen.
Nu vraag ik mij echter af of ik moet wachten tot 2008. Ik zal mijn theorie-examen zoiezo in 2008 gaan doen. Maar ik vraag me af komt het boek met vragen direct uit in 2008 of zal ik toch enkele maanden moeten wachten. Als dat zo is kan ik net zo goed het 20 theorie-examen boek van 2007 halen.
Op de site van vekabest kan ik hier niks over vinden. Mischien dat iemand hier wat meer over weet.
Alvast bedankt.
Succesquote:Op maandag 31 december 2007 12:57 schreef Tegan het volgende:
Jongens, over 50 minuten word ik opgehaald voor een uurtje rijles en dan om drie uur rijexamen![]()
. Duimen jullie voor me!
Zozo, snel gehaald. Gefeliciteerd! Heb zelf al 33 rijlessen gehad en heb nog geen examen gepland. Denk dat ik er wel 50 of zo nodig zal hebben.quote:Op woensdag 2 januari 2008 17:13 schreef flexster het volgende:
ja ik had al een topic gemaakt in GC maar ik wist niet van het bestaan van dit topic af![]()
maar ik heb m gehaald na 24 lessen, vanmiddag om 14.00!
Ja inderdaad. Ik neem aan dat er dus geen site is waar je onbetaald kunt oefenen?quote:Op donderdag 3 januari 2008 12:13 schreef amhvj het volgende:
Bedoel je iets als theorie-leren.nl?
Irritant hequote:Op vrijdag 4 januari 2008 13:18 schreef supkaa het volgende:
Alleen jammer dat ik nu nog een week moet wachten tot ik de weg op mag
Tnxquote:Op vrijdag 4 januari 2008 19:42 schreef Addict89 het volgende:
[..]
Irritant he. Ik kan hem ook vrijdag pas ophalen. Oh, en gefeliciteerd iedereen de vandaag geslaagd is!
Wow, meevallerquote:Op vrijdag 4 januari 2008 22:09 schreef Addict89 het volgende:
Nog erger. Ik baalde ook al dat er een weekend tussen zat, maar 2 is helemaal kut. Ik was trouwens 20 euro kwijt voor het aanvragen, dacht dat het veel meer was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |