Is de Islam een fysiek persoon dan?quote:Op zondag 2 december 2007 13:42 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Uiteraard mag de Islam wel uitgemaakt worden voor "het kwaad", want dat is vrijheid van meningsuiting....
Nee, dan mag het.quote:Op zondag 2 december 2007 17:36 schreef SmoothPussy het volgende:
[..]
Is de Islam een fysiek persoon dan?
quote:Op zondag 2 december 2007 17:36 schreef SmoothPussy het volgende:
[..]
Is de Islam een fysiek persoon dan?
Dat is inderdaad een goede vraag.quote:
Dat is geen antwoord.quote:Op zondag 2 december 2007 17:44 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ow....ze hadden moeten zeggen dat Wilders "knettergek" is? dan was het wel ok geweest of hadden ze dan nog steeds geen recht op hun mening gehad?
Wow.quote:Op zondag 2 december 2007 17:51 schreef SmoothPussy het volgende:
[..]
Dat is geen antwoord.
Anders gezegd om de waas uit je brain te halen.
Hoe kan je de Islam beledigen, het bestaat fysiek niet eens laat staan dat de Islam gevoel heeft.
Doen we niet allemaal moord en brand schreeuwen als je clubje waar je je bij thuisvoelt bekritiseerd wordt?quote:Op zondag 2 december 2007 17:48 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Dat is inderdaad een goede vraag.
Wilders maakt ten volste gebruik van de vrijheid van meningsuiting, maar schreeuwt moord en brand als er een groepje is die zijn mening niet deelt. Dan maakt hij een anti-Koran film maar vind het gevaarlijk als er een groepje is die het niet met hem eens is.
Volgens mij probeert Wilders op deze manier een beetje in voetsporen te treden van andere mensen, die totaal niet met hem te vergelijken zijn.
Gelukkig wordt de Islam door geen mens beleden. Voelt zich niemand dan ook gekwetst door diegenen die de Islam aanvallen.quote:Op zondag 2 december 2007 17:51 schreef SmoothPussy het volgende:
[..]
Dat is geen antwoord.
Anders gezegd om de waas uit je brain te halen.
Hoe kan je de Islam beledigen, het bestaat fysiek niet eens laat staan dat de Islam gevoel heeft.
al die bedreigingen die hij elke dag krijgt zijn natuurlijk niksquote:Op zondag 2 december 2007 17:02 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Wie roept er dan op tot geweld? het lijkt wel of de Wilders aanhangers écht denken dat ze de enige zijn die recht hebben op het verkondigen van een mening.
vreemd dat ik wel het christendom mag beledigen zegquote:Op zondag 2 december 2007 17:58 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Gelukkig wordt de Islam door geen mens beleden. Voelt zich niemand dan ook gekwetst door diegenen die de Islam aanvallen.
Als Geert president wordt dan is het tijd om in Nederland militair in te grijpen. En het werk eindelijk eens goed af te maken.quote:Op zondag 2 december 2007 11:25 schreef Pikkebaas het volgende:
Ik kots op doekle terpstra, zelfingenomen arrogante linkse kwal.
Geert for President !
ik kan niet uit je post uitmaken of je nou voor of tegen Wilders benquote:Op zondag 2 december 2007 18:07 schreef Megumi het volgende:
[..]
Als Geert president wordt dan is het tijd om in Nederland militair in te grijpen. En het werk eindelijk eens goed af te maken.
Vergeet de andere groep niet die voor Wilders is.quote:Op zondag 2 december 2007 18:10 schreef GB734 het volgende:
Hulde. Mocht Wilders onverhoops ooit aan de macht komen -erg onwaarschijnlijk, maar wie weet- is een sterk ondergronds verzet te verwachten.
quote:Op zondag 2 december 2007 18:05 schreef UZN het volgende:
Wilders heeft wel gelijk. Alleen de manier waarop is soms wat te.
Ik zie ook het liefst dat de Koran verboden wordt. Maarja. Ga je dan alle godsdiensten verbannen? Hoeveel honderd jaar gaan we dan terug? Gele ster is dan slechts stap 2.
Mensen moeten een ophouden met moslim knuffelen. Achter onze rug spuugen ze op ons. En dat zijn nog de goeie... De gemiddelde spuugt het liefst in ons gezicht.
Met de huidige politiek wordt het alleen maar erger en erger. Wilders geeft tenmiste wat tegengas. Ik kots op de politiek die alles doet om het cencuur op te leggen.
ondergronds verzet bestaand uit criminelenquote:Op zondag 2 december 2007 18:10 schreef GB734 het volgende:
Hulde. Mocht Wilders onverhoops ooit aan de macht komen -erg onwaarschijnlijk, maar wie weet- is een sterk ondergronds verzet te verwachten.
Een verzet waar we echt niet bang voor hoeven te zijn denk ik.quote:Op zondag 2 december 2007 18:13 schreef Dragontown het volgende:
[..]
ondergronds verzet bestaand uit criminelen
In het begin van de jaren veertig van de vorige eeuw waren de mensen die zich verzetten tegen de NSB/de nazi's ook, naar de destijds geldende wetten, crimineel, dus ach.quote:Op zondag 2 december 2007 18:13 schreef Dragontown het volgende:
[..]
ondergronds verzet bestaand uit criminelen
dus je wilt zeggen dat het ondergrondse verzet bestaat uit nazisquote:Op zondag 2 december 2007 18:16 schreef GB734 het volgende:
[..]
In het begin van de jaren veertig van de vorige eeuw waren de mensen die zich verzetten tegen de NSB/de nazi's ook, naar de destijds geldende wetten, crimineel, dus ach.
is goedquote:Op zondag 2 december 2007 18:25 schreef Monidique het volgende:
Geert Wilders komt niet aan de macht, klaar.
Hangt er maar van af in welke vorm je gelooft.quote:Op zondag 2 december 2007 18:28 schreef Dragontown het volgende:
[..]
boedhisten die militair gebruik willen maken ook niet
Heerlijk niet, die vooroordelen?quote:Op zondag 2 december 2007 18:05 schreef UZN het volgende:
Wilders heeft wel gelijk. Alleen de manier waarop is soms wat te.
Ik zie ook het liefst dat de Koran verboden wordt. Maarja. Ga je dan alle godsdiensten verbannen? Hoeveel honderd jaar gaan we dan terug? Gele ster is dan slechts stap 2.
Mensen moeten een ophouden met moslim knuffelen. Achter onze rug spuugen ze op ons. En dat zijn nog de goeie... De gemiddelde spuugt het liefst in ons gezicht.
Met de huidige politiek wordt het alleen maar erger en erger. Wilders geeft tenmiste wat tegengas. Ik kots op de politiek die alles doet om het cencuur op te leggen.
Uhm, elke discussie programma nodigt Wilders uit, maar hij durft niet te komen, natuurlijk kan men dan niet winnenquote:Op zondag 2 december 2007 17:00 schreef Ayreon84 het volgende:
Met woorden kunnen ze het niet winnen van Wilders,
oke, probeer mij te overtuigen dat een theocratische staat beter isquote:Op zondag 2 december 2007 18:39 schreef Xith het volgende:
[..]
Uhm, elke discussie programma nodigt Wilders uit, maar hij durft niet te komen, natuurlijk kan men dan niet winnen
Waar heb je het over?quote:Op zondag 2 december 2007 18:40 schreef Dragontown het volgende:
[..]
oke, probeer mij te overtuigen dat een theocratische staat beter is
Want dat zijn de enige opties; het is of het Wilders-fascisme of een islamitische staat.quote:Op zondag 2 december 2007 18:40 schreef Dragontown het volgende:
[..]
oke, probeer mij te overtuigen dat een islamitische staat beter is
Een islamitische, daar had je het over.quote:Op zondag 2 december 2007 18:40 schreef Dragontown het volgende:
[..]
oke, probeer mij te overtuigen dat een theocratische staat beter is
islamitisch joods of christelijke theocratie, ik vind ze alle drie verwerpelijk.quote:Op zondag 2 december 2007 18:49 schreef Monidique het volgende:
[..]
Een islamitische, daar had je het over.
1: heb je een bron dat Terpstra Wilders "het kwaad" noemt?quote:Op zondag 2 december 2007 19:02 schreef Kanjer het volgende:
De TT alleen al![]()
Het "kwaad" moet worden gestopt...
[..]
Nu geven ze gewoon een "licence to kill' af jegens Wilders, goedzo linkse rakkersde manier om je van je tegenstander te ontdoen als jou, en die van je vriendjes, baantje/subsidiepotje/commisietje in gevaar komt.
nou vertel, wat gebeurd er met mij als ik onder Wilders leefquote:Op zondag 2 december 2007 18:46 schreef GB734 het volgende:
[..]
Want dat zijn de enige opties; het is of het Wilders-fascisme of een islamitische staat.
Ja, maar dat zijn alleen maar de domme mensen, tokkies enzoquote:Op zondag 2 december 2007 19:04 schreef Sargon het volgende:
En dan stijgt wilders weer in de peilingen!
Ik heb de TT niet gemaakt en mag toch aannemen dat iemand die in N/A post de waarheid schrijft.quote:Op zondag 2 december 2007 19:07 schreef Yildiz het volgende:
[..]
1: heb je een bron dat Terpstra Wilders "het kwaad" noemt?
2: het bestaan van een vereniging met een andere mening is toch geen license to kill? Wilders is het ook niet eens met moslims, geeft Wilders dan een license to kill jegens moslims? Nee toch?
Precies.
Nee, dat mag je niet aannemen.quote:Op zondag 2 december 2007 19:11 schreef Kanjer het volgende:
[..]
Ik heb de TT niet gemaakt en mag toch aannemen dat iemand die in N/A post de waarheid schrijft.
Ja, TS vind dat de vereniging Wilders als "het kwaad" bestempeld. Maar dat staat verder nergens. Het enige wat de vereniging doet is dat het zich niet kan vinden in de mening van Wilders.quote:Voor mij mag iedereen een vereniging beginnen, wat jij wil.
Maar als die vereniging tot doel heeft het "kwaad" uit te schakelen die Wilders heet, ga je een behoorlijke stap te ver.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |