abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_54984369
quote:
Het kwaad moet worden gestopt

Verzetsbeweging tegen Wilders

door Jouke Schaafsma

AMSTERDAM, zondag
Tegenstanders van Geert Wilders verenigen zich en richten een tegenbeweging op onder het motto 'Stop de VerWildering'. Er staat een landelijke demonstratie in Amsterdam gepland.
PVV-voorman Geert Wilders heeft met zijn plannen voor een provocerende film over de islam een tegenbeweging tegen zichzelf in gang gezet.
Voorzitter van de HBO-Raad Doekle Terpstra vindt dat het tijd wordt 'het kwaad te stoppen' en heeft toegezegd mee te doen in een anti-Wildersbeweging. Stichting VluchtelingenWerk, verschillende gemeenteraadsleden, hoogleraren, antidiscriminatieorganisatie 'Nederland bekent Kleur ' en de stichting Islam en Burgerschap hebben ook al steun toegezegd. Op persoonlijke titel heeft Amnesty Internationaldirecteur Eduard Nazarski eveneens sympathie betuigd.

Kwaad
'Wilders is het kwaad en dat kwaad moet gestopt worden. De koude rillingen lopen me over mijn rug als ik hem hoor praten', zegt Terpstra. 'Het is tijd dat het debat over integratie bij de politiek wordt weggehaald. Laten we niet langer lijdzaam zijn. Het is belangrijk dat ook autochtonen nu opstaan en Wilders een halt toeroepen.'
Volgens Terpstra is het onNederlands wat Wilders aan ideeën verspreidt.'Problemen met allochtonen moeten benoemd worden, maar het is zinloos mensen te schofferen en over de kling te jagen zoals hij doet.'

Mohamed Sini, voorzitter van stichting Islam en Burgerschap, waar ooit nog de toenmalige minister Verdonk zich hard voor heeft gemaakt, neemt het oprichten van de anti-Wildersbeweging op zich 'Dit gaat er komen. Verder roep ik moslims op rustig te blijven en te accepteren dat ze beledigd worden.' Sini is tevens directeur van roc Midden-Nederland en lid van de nationale Unesco-commissie.
Naast een brede maatschappelijke anti-Wildersbeweging, zijn er ook demonstraties in voorbereiding. De organisatie Nederland bekent Kleur, die in 1992 na een aanslag op een moskee 82.000 mensen op de been kreeg, onder wie Ruud Lubbers, wil opnieuw een demonstratie houden, nu tegen Wilders.
'Er is heel veel animo om iets te doen. Het is tijd om de straat op te gaan, zegt woordvoerder René Danen.
Steeds meer reclame voor Wilders.
Bron

[ Bericht 2% gewijzigd door paddy op 02-12-2007 21:47:35 (Klikbare bron toegevoegd) ]
pi_54984379
Hypocriet hoe ze menen de vermende intolerantie van Wilders met nog meer intolerantie te moeten bestrijden.
Kom anders met een alternatief om de problematiek te bestrijden die Wilders benoemt, dan neem je hem de wind uit te zeilen. Dit is niks meer dan een samenrapsel van gelijksgezinden die weer gaan preken voor eigen kerk. Kansloos.

Maar goed, door WIlders nu "het kwaad" te noemen staat er misschien wel weer een idioot op die Wilders voor zijn kop schiet en dan is hun probleem opgelost. Kunnen ze daarna weer schijnheilig janken met " dit nooit weer" en " dit is onnederlands".

Walgelijk en sneu, andere woorden heb ik er niet voor.
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
pi_54984391
"Het kwaad moet gestopt"

Een mens als het kwaad benoemen lijkt mij niet echt tolerant

"Anti-Wilders"

Is dus minder erg als zeggen "Anti-Islam"?

"over de kling te jagen"

Ik denk als we kijken naar de Ratio Niet islamiet vermoord Islamiet en vice versa we wel eens tot de conclusie kunnen komen dat dat net andersom ligt

"Verder roep ik moslims op rustig te blijven en te accepteren dat ze beledigd worden"

En tegelijkertijd roepen ze autochtonen op om te accepteren dat hun dochters verkracht worden door groepjes bergaapjes???

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 02-12-2007 08:32:30 ]
pi_54984416
Wilders topt zichzelf wel. Binnenkort is het de schuld van de moslims dat er file staat
pi_54984419
quote:
Op zondag 2 december 2007 08:41 schreef Chadi het volgende:
Wilders topt zichzelf wel. Binnenkort is het de schuld van de moslims dat er file staat
Dat is het toch ook ?
Op woensdag 21 januari 2009 01:53 schreef helldeskr de waarheid.
pi_54984459
quote:
Binnenkort is het de schuld van de moslims dat er file staat

De Islamisering van ons wegennet slaat idd heel hard toe en het is de hoogste tijd dat we de tsunami aan kamelen die zich op onze snelwegen begeven een halt toeroepen.
pi_54984474
quote:
Daar zeg je wat..............

1 miljoen moslims het land uitpleuren en het fileprobleem is opgelost.

Zal gelijk een mailtje sturen naar wilders.
pi_54984480
quote:
Op zondag 2 december 2007 08:27 schreef KritischeMassa het volgende:
En tegelijkertijd roepen ze autochtonen op om te accepteren dat hun dochters verkracht worden door groepjes bergaapjes???
Gast, loop eens niet ongefundeerde onzin te brallen...
pi_54984491
quote:
Op zondag 2 december 2007 08:57 schreef Alleslijm het volgende:

[..]

Gast, loop eens niet ongefundeerde onzin te brallen...
fundament
pi_54984492
Goed initiatief. Jammer dat een voorzitter van de HBO-raad zich dan weer zo op moet werpen hiervoor.
Eerste beste voetbalkenner binnen BoF!
[b]Winnaar van de Band of FOK!kers Michael Rasmussen Award[/b]
Alpe d'Huez (1:16), Col du Telegraphe (0:56) & Col du Galibier (1:20)
pi_54984497
quote:
Op zondag 2 december 2007 08:56 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

Daar zeg je wat..............

1 miljoen moslims het land uitpleuren en het fileprobleem is opgelost.

Zal gelijk een mailtje sturen naar wilders.
Als je dat in 1 keer doet heb je wel file op de A27 richting Breda
pi_54984504
quote:
Op zondag 2 december 2007 09:00 schreef KritischeMassa het volgende:

[..]

fundament
Nog steeds niet wat daar staat .. alhoewel
quote:
Zes opgepakt na betasten meisjes
SCHIEDAM - Zes jongens uit Rotterdam (11 tot 14 jaar) hebben donderdag een aantal meisjes onzedelijk betast in zwembad Groenoord in Schiedam.
afbeelding vergroten FOTO ANP
De jongens grepen naar de billen, borsten en vagina van de meisjes. Ook trokken ze aan de zwembroekjes en topjes.

Rond twee uur belde een medewerker de politie. Die kwam direct en hielden de zes verdachten aan. Zij werden naar het politiebureau gebracht. Na overleg met justitie werd besloten dat de twee 12-jarige en twee 14-jarige jongens moeten bij de kinderrechter komen. De twee 11-jarigen moeten meedoen aan het project Pak je kans.
pi_54984530
quote:
Op zondag 2 december 2007 09:01 schreef Chadi het volgende:

[..]

Als je dat in 1 keer doet heb je wel file op de A27 richting Breda
Nah, op de verjaardag doen, ben je in 1 jaar van een hele hoop gezeik af en is bijzonder goedkoop.
geen file meer
minder wachtlijsten in de zorg
minder gevangenen
minder uitkeringstrekkers
minder criminaliteit
minder autobrandjes
geen islamdebatten meer
wilders en verdonk verdwijnen in de vergetelheid
geen hoofddoekjes en burka's meer
moskeeën kunnen omgebouwd worden tot woningen
lagere belastingen

om maar enkele voordelen te noemen

maargoed, verder serieus ontopic graag.
pi_54984536
zelf is dat kutwijf wel tollerant
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_54984537
quote:
Op zondag 2 december 2007 09:00 schreef KritischeMassa het volgende:

[..]

fundament
Er wordt nergens opgeroepen te accepteren dat Marokkanen je dochters onzedelijk betasten.
Als je de vakliteratuur er op na slaat, zul je zien dat Marokkaanse jongens een kleine minderheid zijn onder de jeugdige zedendelinquenten.

Dubbel ongefundeerd dus...

[ Bericht 26% gewijzigd door Drugshond op 02-12-2007 13:00:46 ]
  zondag 2 december 2007 @ 09:38:14 #16
92279 N.icka
Windforce 11
pi_54984632
Wilders is het kwaad dat gestopt moet worden.......

Ehm , wat willen ze nu eigenlijk , dat Wilders zijn ideen niet mag uitspreken? Hoe moet hij gestopt worden? Krijgt hij een spreekverbod?

Iemand een idee wat men nu praktisch wil ?
pi_54984662
Ik denk dat zulke demo's geen zin hebben als je daarmee impliciet de vrijheid van meningsuiting van personen wil inperken. Het tweede doel van zo'n demo is natuurlijk de maatschappij wakker maken zodat ze niet indutten bij dat slap geouwehoer van Wilders.
  zondag 2 december 2007 @ 09:58:35 #18
21112 ArnoKlaassen
The Magnificient One
pi_54984728
quote:
Op zondag 2 december 2007 09:13 schreef Alleslijm het volgende:

[..]

Er wordt nergens opgeroepen te accepteren dat Marokkanen je dochters onzedelijk betasten.
Als je de vakliteratuur er op na slaat, zul je zien dat Marokkaanse jongens een kleine minderheid zijn onder de jeugdige zedendelinquenten.

maar tov de totale bevolkingsgroepze dit wel het vaakst doen. Je abstraheert voor het gemak maar weer even
pi_54984752
Als Wilders het kwaad is , wat zijn dan de kindere van allochtone ouders die Nederland naar de kloten helpen weigeren te werken rotzooi trappen , Is dat dan het goede?
Er is nu wederom iemand die door heeft dat deze gastjes flink aangepakt moeten worden en dat het theedrink uurtje allang voorbij is.
Wilders is niet het kwaad( ben het lang niet altijd met hem eens) maar hij mag zijn ideeen verkondigen in dit zogenaamde vrije land. Ja vrij zolang de linkse trutten meuk het toestaan. ( deze linkse trutten zijn erger dan die vervelende irritante ettertjes die dankzij hun ouders een normaal leven kunnen leiden maar dit weigeren.)
Misschien toch maar weer eens tijd om de Mariniers in te schakelen om wijken als kanaaleiland flink schoon te vegen net als ze gedaan hebben in de jaren '60 van de vorige eeuw op de Dam met die hippies.
  zondag 2 december 2007 @ 10:15:52 #20
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_54984807
Oh god, weer zo'n groepje "We likken ons nu alvast in voor als de moslims straks de baas zijn " huillies.
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  Redactie Frontpage zondag 2 december 2007 @ 10:20:07 #21
194791 crew  harry64
Ouwe Radiopiraat
pi_54984838
Wat me opvalt is dat links en rechts veel ophef maken, maar dat je de betreffende alcohtonen zelf nauwlijks hoort. Je hoort ze alleen als er iets islam-gerelateerd in het nieuws komt wat ze niet aanstaat.

Je hoort ze niet als hun kroost een politie bureau molesteert.
Als echter de brandweer verordent dat ze maar met 100 ipv 200 in een moskee mogen ivm brandgevaar van het gebouw, zitten ze in eens met man en macht op straat te protesteren/bidden.
pi_54985311
Ik vind het bovenstaande niet kunnen, helemaal niet als je ziet dat er verschillende organisaties direct dan wel indirect bij betrokken zijn. Dit land staat me meer en meer tegen door dit soort kutgeintjes. Het land wordt zo langzamerhand gegijzeld door bepaalde groeperingen en mij bekruipt steeds meer het gevoel daar maar eens tegenin te gaan en op net zo'n respectloze manier als zij zelf doen.
pi_54985370
quote:
Op zondag 2 december 2007 09:13 schreef Alleslijm het volgende:

[..]

Wat loop jij ze nou onterecht te verdedigen?
Ben je er zelf ook 1?
Pak de cijfers erbij, en je ziet dat een veel groter percentage Marokkanen zich schuldig maakt aan zedendelinquenten dan nederlanders of aziaten.

Het meerendeel van de Marokkanen kan zich gewoon niet gedragen tov de nederlanders of aziaten.

Dat zijn de cijfers, accepteer die nou eens.
  zondag 2 december 2007 @ 11:22:36 #24
10841 Napalm
Brandbarbaar
pi_54985473
quote:
Op zondag 2 december 2007 08:04 schreef Dr.Nikita het volgende:
e HBO-Raad.... Stichting VluchtelingenWerk, verschillende gemeenteraadsleden, hoogleraren, antidiscriminatieorganisatie 'Nederland bekent Kleur ' en de stichting Islam en Burgerscha
drie kwart van deze groeperingen laven zich volledig/mateloos aan de hoorn des subsidieovervloeds. Derhalve betaalt de overheid geld waarmee een democratisch gekozen parlementarier wordt aangepakt...

Doet me denken aan de Russische praktijken die de NOS altijd verfoeit. Vraag me af of ze dit dan ook zullen veroordelen..

[ Bericht 12% gewijzigd door Napalm op 02-12-2007 11:31:01 ]
You're a fucking ugly bitch. I want to stab you to death, and then play around with your blood.
  zondag 2 december 2007 @ 11:25:13 #25
34163 Pikkebaas
Corporate Overlord
pi_54985507
Ik kots op doekle terpstra, zelfingenomen arrogante linkse kwal.

Geert for President !
Wien Neerlandsch bloed in de aders vloeit,
Van vreemde smetten vrij,
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')