quote:Op zondag 2 december 2007 12:06 schreef waht het volgende:
Het kwaad stoppen?
Dan moet je bij de politie gaan werken. Niet een politici waar je het niet mee eens bent aanvallen.
iemand uitmaken voor "het kwaad" valt niet onder die vrijheid, dat heet lasterquote:Op zondag 2 december 2007 12:29 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Aanvallen?sinds wanneer heeft alleen Wilders recht op vrije meningsuiting?
quote:Op zondag 2 december 2007 12:46 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]
iemand uitmaken voor "het kwaad" valt niet onder die vrijheid, dat heet laster
nee hoor dat doe ik nergens, dat doe jij dus je lasterd. Kijk dat zoiets over een boek gezegd wordt is wat anders. Wanneer een document aanzet tot haat, bloedvergieten en, zoals duidelijk blijkt bij de aanhangers, een zeer misplaatst superioriteitsgevoel is dat naar mijn mening terecht...quote:Op zondag 2 december 2007 13:42 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Uiteraard mag de Islam wel uitgemaakt worden voor "het kwaad", want dat is vrijheid van meningsuiting....
Wat is die Terpstra voor malloot?quote:maar het is zinloos mensen te schofferen en over de kling te jagen zoals hij doet.'
Kijken we op de website van Nederland bekent kleur, dan wordt meteen duidelijk dat het een collectief is met bijzonder eenzijdige doelstellingen en leuzen, dat vooral ''racisme'' bestrijden wil. Wat jammer dat niet bijv. Pechtold, met al z'n gebreken, de boventoon voert in dit debat maar dit soort vage onparlementaire gezelschappen.quote:De organisatie Nederland bekent Kleur, die in 1992 na een aanslag op een moskee 82.000 mensen op de been kreeg, onder wie Ruud Lubbers, wil opnieuw een demonstratie houden, nu tegen Wilders.
Ik ben het met je eens.quote:Op zondag 2 december 2007 09:00 schreef FJD het volgende:
Goed initiatief. Jammer dat een voorzitter van de HBO-raad zich dan weer zo op moet werpen hiervoor.
Roepen dat de islam gestopt moet worden is iets anders dan roepen dat een persoon gestopt moet worden.quote:Op zondag 2 december 2007 13:42 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Uiteraard mag de Islam wel uitgemaakt worden voor "het kwaad", want dat is vrijheid van meningsuiting....
http://www.trouw.nl/laats(...)_terug_naar_Terpstraquote:"Het organiseren van een buitenparlementaire tegenbeweging door de christendemocraat Terpstra en linkse gesubsidieerde clubs en activisten is een belediging van de PVV-kiezer en dus ook van de parlementaire democratie", meent Wilders.
quote:Op zondag 2 december 2007 16:50 schreef Gia het volgende:
[..]
Roepen dat de islam gestopt moet worden is iets anders dan roepen dat een persoon gestopt moet worden.
In het eerste geval wordt niet opgeroepen tot geweld, in het tweede geval kan dit wel zo worden opgevat.
Waar en wanneer heeft hij dat gezegd? Buitenhof? Offline-editie van Trouw? Waar komt dit bericht eigenlijk origineel vandaan, want het staat overal?quote:'Wilders is het kwaad en dat kwaad moet gestopt worden. De koude rillingen lopen me over mijn rug als ik hem hoor praten'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |