abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_54985959
Doet me wat denken aan die Anti-Fa beweging.
pi_54986156
Het kwaad stoppen?

Dan moet je bij de politie gaan werken. Niet een politici waar je het niet mee eens bent aanvallen.

Wilders spreekt, zo ongeveer, voor 580.000 nederlanders. En die nederlanders hebben vrijwillig op hem gestemd. Wilders houdt zich aan de wet. Niks aan het handje dus.
The problem is not the occupation, but how people deal with it.
pi_54986363
Pffftt lekker belangrijk nieuws weer...Doekle Terpstra komt op mij net zo geloofwaardig over als een pratende hondenkeutel. Lijkt me wel amusant om eens te kijken naar een bijeenkomst van zo'n clubje hypocrieten.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_54986638
quote:
Op zondag 2 december 2007 12:06 schreef waht het volgende:
Het kwaad stoppen?

Dan moet je bij de politie gaan werken. Niet een politici waar je het niet mee eens bent aanvallen.

Aanvallen? sinds wanneer heeft alleen Wilders recht op vrije meningsuiting?
  zondag 2 december 2007 @ 12:32:45 #30
3542 Gia
User under construction
pi_54986721

'Wilders is het kwaad en dat kwaad moet gestopt worden.

Er zou zomaar iemand op het onzalige idee kunnen komen om hier gehoor aan te geven.

Dit is een oproep tot geweld, aanzetten tot haat en volgens de wet verboden.
pi_54987105
quote:
Op zondag 2 december 2007 12:29 schreef Kingstown het volgende:

[..]

Aanvallen? sinds wanneer heeft alleen Wilders recht op vrije meningsuiting?
iemand uitmaken voor "het kwaad" valt niet onder die vrijheid, dat heet laster
pi_54988679
quote:
Op zondag 2 december 2007 12:46 schreef KritischeMassa het volgende:

[..]

iemand uitmaken voor "het kwaad" valt niet onder die vrijheid, dat heet laster

Uiteraard mag de Islam wel uitgemaakt worden voor "het kwaad", want dat is vrijheid van meningsuiting....
pi_54988792
quote:
Op zondag 2 december 2007 13:42 schreef Kingstown het volgende:

[..]

Uiteraard mag de Islam wel uitgemaakt worden voor "het kwaad", want dat is vrijheid van meningsuiting....
nee hoor dat doe ik nergens, dat doe jij dus je lasterd. Kijk dat zoiets over een boek gezegd wordt is wat anders. Wanneer een document aanzet tot haat, bloedvergieten en, zoals duidelijk blijkt bij de aanhangers, een zeer misplaatst superioriteitsgevoel is dat naar mijn mening terecht...
pi_54988892
Zoals elke zielige linkse actie groep hebben ze wel al weer een sneue slogan klaar.
Stop de verwildering...tjonge jonge...
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
pi_54988952
quote:
maar het is zinloos mensen te schofferen en over de kling te jagen zoals hij doet.'
Wat is die Terpstra voor malloot?
quote:
De organisatie Nederland bekent Kleur, die in 1992 na een aanslag op een moskee 82.000 mensen op de been kreeg, onder wie Ruud Lubbers, wil opnieuw een demonstratie houden, nu tegen Wilders.
Kijken we op de website van Nederland bekent kleur, dan wordt meteen duidelijk dat het een collectief is met bijzonder eenzijdige doelstellingen en leuzen, dat vooral ''racisme'' bestrijden wil. Wat jammer dat niet bijv. Pechtold, met al z'n gebreken, de boventoon voert in dit debat maar dit soort vage onparlementaire gezelschappen.
Zelden schryf ik wat ik wil, en nooit wat 'n ander wil.
pi_54988977
Doekle Terpstra woont in Friesland geen wonder dat ie voor de multikul is, is voor hem een ver van zijn bed show waar hij geen last van heeft.

Verder is dit toch gewoon symptomen bestrijding
pi_54989370
maar eh, het christendom word altijd nog harder beledigd, waar is daar de tegenbeweging van ?
pi_54989681
Ik zeg niet dat ik het met Wilders eens ben - sterker nog, zijn opmerkingen slaan vaak helemaal nergens op - maar wanneer Nederland in een soort kamp Wilders en kamp anti-Wilders verandert en iedereen moet partij kiezen, zou ik altijd voor Wilders kiezen. Het is echt sneu om, na alles al geprobeerd te hebben Wilders te 'stoppen', met dit als slotoffensief te komen zo van 'boehoe hij wordt steeds populairder en we kunnen er niks aan doen'.
pi_54989747
Ze laten wel weer zien dat haatzaaien het beste is wat links kan, naast de misdaden van messentrekkers goedpraten, dan.
pi_54989807
geen massa immigratie, geen moskeeen overal en geen epidemie van criminaliteit gepleegd door immigranten (voornamelijk van afrikaanse en islamitische landen) = geen Wilders

dit is gewoon symptomen bestrijding
pi_54989882
quote:
Op zondag 2 december 2007 09:00 schreef FJD het volgende:
Goed initiatief. Jammer dat een voorzitter van de HBO-raad zich dan weer zo op moet werpen hiervoor.
Ik ben het met je eens.
  zondag 2 december 2007 @ 16:50:05 #42
3542 Gia
User under construction
pi_54993447
quote:
Op zondag 2 december 2007 13:42 schreef Kingstown het volgende:

[..]

Roepen dat de islam gestopt moet worden is iets anders dan roepen dat een persoon gestopt moet worden.

In het eerste geval wordt niet opgeroepen tot geweld, in het tweede geval kan dit wel zo worden opgevat.
pi_54993597
quote:
"Het organiseren van een buitenparlementaire tegenbeweging door de christendemocraat Terpstra en linkse gesubsidieerde clubs en activisten is een belediging van de PVV-kiezer en dus ook van de parlementaire democratie", meent Wilders.
http://www.trouw.nl/laats(...)_terug_naar_Terpstra

Maar een film? Geen probleem. Hypocriete vent. Kwade, hypocriete vent.
pi_54993652
Heeft iemand het kunnen lezen in Trouw, want op de website zelf lees ik niets over het kwaad dat gestopt moet worden.
pi_54993669
De linkse beweging gaat weer eens protesteren hoor. Met woorden kunnen ze het niet winnen van Wilders, dus dan maar op deze manier. Allemaal hopen ze dat Wilders wordt omgebracht, maar wanneer dat gebeurt dan staan ze vooraan om te melden hoe verschrikkelijk het wel niet is.

Hypocriete huilies zijn het.
pi_54993735
quote:
Op zondag 2 december 2007 16:50 schreef Gia het volgende:

[..]

Roepen dat de islam gestopt moet worden is iets anders dan roepen dat een persoon gestopt moet worden.

In het eerste geval wordt niet opgeroepen tot geweld, in het tweede geval kan dit wel zo worden opgevat.

Wie roept er dan op tot geweld? het lijkt wel of de Wilders aanhangers écht denken dat ze de enige zijn die recht hebben op het verkondigen van een mening.
pi_54993841
quote:
'Wilders is het kwaad en dat kwaad moet gestopt worden. De koude rillingen lopen me over mijn rug als ik hem hoor praten'
Waar en wanneer heeft hij dat gezegd? Buitenhof? Offline-editie van Trouw? Waar komt dit bericht eigenlijk origineel vandaan, want het staat overal?
pi_54994104
Ze bereiken er toch niets mee, hooguit dat Wilders nog meer stemmen krijgt.
pi_54994120
Het is gewoon "licence to kill" , maarja wat moet je als je wanhopig bent omdat iemand zo populair wordt dat het risico bestaat dat jij en je linkse vriendjes misschien geen goed gesubsidieerde baantjes meer hebben?
  zondag 2 december 2007 @ 17:35:50 #50
79128 HarryP
mijnCV.com
pi_54994462
Een paar relnichten die het nodig vind om politiekcorrect te zijn.
- Maar geen echte nichten wat dat mag niet van de Islam.
- En wel politiekcorrect maar wel buiten de politiek.

Mmm volgens mij vrij kansloos.
Wilders bestrijden doe je vanaf de rechter kant.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')