abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Redactie Frontpage zondag 2 december 2007 @ 10:20:07 #21
194791 crew  harry64
Ouwe Radiopiraat
pi_54984838
Wat me opvalt is dat links en rechts veel ophef maken, maar dat je de betreffende alcohtonen zelf nauwlijks hoort. Je hoort ze alleen als er iets islam-gerelateerd in het nieuws komt wat ze niet aanstaat.

Je hoort ze niet als hun kroost een politie bureau molesteert.
Als echter de brandweer verordent dat ze maar met 100 ipv 200 in een moskee mogen ivm brandgevaar van het gebouw, zitten ze in eens met man en macht op straat te protesteren/bidden.
pi_54985311
Ik vind het bovenstaande niet kunnen, helemaal niet als je ziet dat er verschillende organisaties direct dan wel indirect bij betrokken zijn. Dit land staat me meer en meer tegen door dit soort kutgeintjes. Het land wordt zo langzamerhand gegijzeld door bepaalde groeperingen en mij bekruipt steeds meer het gevoel daar maar eens tegenin te gaan en op net zo'n respectloze manier als zij zelf doen.
pi_54985370
quote:
Op zondag 2 december 2007 09:13 schreef Alleslijm het volgende:

[..]

Er wordt nergens opgeroepen te accepteren dat Marokkanen je dochters onzedelijk betasten.
Als je de vakliteratuur er op na slaat, zul je zien dat Marokkaanse jongens een kleine minderheid zijn onder de jeugdige zedendelinquenten.

Dubbel ongefundeerd dus...
Wat loop jij ze nou onterecht te verdedigen?
Ben je er zelf ook 1?
Pak de cijfers erbij, en je ziet dat een veel groter percentage Marokkanen zich schuldig maakt aan zedendelinquenten dan nederlanders of aziaten.

Het meerendeel van de Marokkanen kan zich gewoon niet gedragen tov de nederlanders of aziaten.

Dat zijn de cijfers, accepteer die nou eens.
  zondag 2 december 2007 @ 11:22:36 #24
10841 Napalm
Brandbarbaar
pi_54985473
quote:
Op zondag 2 december 2007 08:04 schreef Dr.Nikita het volgende:
e HBO-Raad.... Stichting VluchtelingenWerk, verschillende gemeenteraadsleden, hoogleraren, antidiscriminatieorganisatie 'Nederland bekent Kleur ' en de stichting Islam en Burgerscha
drie kwart van deze groeperingen laven zich volledig/mateloos aan de hoorn des subsidieovervloeds. Derhalve betaalt de overheid geld waarmee een democratisch gekozen parlementarier wordt aangepakt...

Doet me denken aan de Russische praktijken die de NOS altijd verfoeit. Vraag me af of ze dit dan ook zullen veroordelen..

[ Bericht 12% gewijzigd door Napalm op 02-12-2007 11:31:01 ]
You're a fucking ugly bitch. I want to stab you to death, and then play around with your blood.
  zondag 2 december 2007 @ 11:25:13 #25
34163 Pikkebaas
Corporate Overlord
pi_54985507
Ik kots op doekle terpstra, zelfingenomen arrogante linkse kwal.

Geert for President !
Wien Neerlandsch bloed in de aders vloeit,
Van vreemde smetten vrij,
pi_54985959
Doet me wat denken aan die Anti-Fa beweging.
pi_54986156
Het kwaad stoppen?

Dan moet je bij de politie gaan werken. Niet een politici waar je het niet mee eens bent aanvallen.

Wilders spreekt, zo ongeveer, voor 580.000 nederlanders. En die nederlanders hebben vrijwillig op hem gestemd. Wilders houdt zich aan de wet. Niks aan het handje dus.
The problem is not the occupation, but how people deal with it.
pi_54986363
Pffftt lekker belangrijk nieuws weer...Doekle Terpstra komt op mij net zo geloofwaardig over als een pratende hondenkeutel. Lijkt me wel amusant om eens te kijken naar een bijeenkomst van zo'n clubje hypocrieten.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_54986638
quote:
Op zondag 2 december 2007 12:06 schreef waht het volgende:
Het kwaad stoppen?

Dan moet je bij de politie gaan werken. Niet een politici waar je het niet mee eens bent aanvallen.

Aanvallen? sinds wanneer heeft alleen Wilders recht op vrije meningsuiting?
  zondag 2 december 2007 @ 12:32:45 #30
3542 Gia
User under construction
pi_54986721

'Wilders is het kwaad en dat kwaad moet gestopt worden.

Er zou zomaar iemand op het onzalige idee kunnen komen om hier gehoor aan te geven.

Dit is een oproep tot geweld, aanzetten tot haat en volgens de wet verboden.
pi_54987105
quote:
Op zondag 2 december 2007 12:29 schreef Kingstown het volgende:

[..]

Aanvallen? sinds wanneer heeft alleen Wilders recht op vrije meningsuiting?
iemand uitmaken voor "het kwaad" valt niet onder die vrijheid, dat heet laster
pi_54988679
quote:
Op zondag 2 december 2007 12:46 schreef KritischeMassa het volgende:

[..]

iemand uitmaken voor "het kwaad" valt niet onder die vrijheid, dat heet laster

Uiteraard mag de Islam wel uitgemaakt worden voor "het kwaad", want dat is vrijheid van meningsuiting....
pi_54988792
quote:
Op zondag 2 december 2007 13:42 schreef Kingstown het volgende:

[..]

Uiteraard mag de Islam wel uitgemaakt worden voor "het kwaad", want dat is vrijheid van meningsuiting....
nee hoor dat doe ik nergens, dat doe jij dus je lasterd. Kijk dat zoiets over een boek gezegd wordt is wat anders. Wanneer een document aanzet tot haat, bloedvergieten en, zoals duidelijk blijkt bij de aanhangers, een zeer misplaatst superioriteitsgevoel is dat naar mijn mening terecht...
pi_54988892
Zoals elke zielige linkse actie groep hebben ze wel al weer een sneue slogan klaar.
Stop de verwildering...tjonge jonge...
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
pi_54988952
quote:
maar het is zinloos mensen te schofferen en over de kling te jagen zoals hij doet.'
Wat is die Terpstra voor malloot?
quote:
De organisatie Nederland bekent Kleur, die in 1992 na een aanslag op een moskee 82.000 mensen op de been kreeg, onder wie Ruud Lubbers, wil opnieuw een demonstratie houden, nu tegen Wilders.
Kijken we op de website van Nederland bekent kleur, dan wordt meteen duidelijk dat het een collectief is met bijzonder eenzijdige doelstellingen en leuzen, dat vooral ''racisme'' bestrijden wil. Wat jammer dat niet bijv. Pechtold, met al z'n gebreken, de boventoon voert in dit debat maar dit soort vage onparlementaire gezelschappen.
Zelden schryf ik wat ik wil, en nooit wat 'n ander wil.
pi_54988977
Doekle Terpstra woont in Friesland geen wonder dat ie voor de multikul is, is voor hem een ver van zijn bed show waar hij geen last van heeft.

Verder is dit toch gewoon symptomen bestrijding
pi_54989370
maar eh, het christendom word altijd nog harder beledigd, waar is daar de tegenbeweging van ?
pi_54989681
Ik zeg niet dat ik het met Wilders eens ben - sterker nog, zijn opmerkingen slaan vaak helemaal nergens op - maar wanneer Nederland in een soort kamp Wilders en kamp anti-Wilders verandert en iedereen moet partij kiezen, zou ik altijd voor Wilders kiezen. Het is echt sneu om, na alles al geprobeerd te hebben Wilders te 'stoppen', met dit als slotoffensief te komen zo van 'boehoe hij wordt steeds populairder en we kunnen er niks aan doen'.
pi_54989747
Ze laten wel weer zien dat haatzaaien het beste is wat links kan, naast de misdaden van messentrekkers goedpraten, dan.
pi_54989807
geen massa immigratie, geen moskeeen overal en geen epidemie van criminaliteit gepleegd door immigranten (voornamelijk van afrikaanse en islamitische landen) = geen Wilders

dit is gewoon symptomen bestrijding
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')