Want jij bent ook voor Ivar?quote:Op zaterdag 1 december 2007 21:13 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Neil want die laat tranen in één van de voorstukjes....
En als Ivar exit gaat dan is het wel een hele treurige avond voor me
quote:Op zaterdag 1 december 2007 21:20 schreef Maartel het volgende:
[..]
Omdat ik ws. overbodige vragen stel doordat ik Idols niet vaak genoeg kijk?
Ik wist niet of het wel conform de forumregels is...quote:
Je durfde net niet meer te posten he?quote:Op zaterdag 1 december 2007 21:22 schreef bbfakir het volgende:
Gelukkig, nu hoef ik niet verder te gaan met mijn snor opeten. Brenda is eruit.
Hoe NPC van je!quote:Op zaterdag 1 december 2007 21:22 schreef Svensational het volgende:
Die twee gehandicapten zijn gelukkig weg!
The voice within.quote:Op zaterdag 1 december 2007 21:22 schreef Maartel het volgende:dik meisje + rolstoelmeisje en dan Beautiful draaien
Ja!quote:Op zaterdag 1 december 2007 21:22 schreef Liquidootje het volgende:
Zodra roxanne haar gezicht vertrok had ik wel medelijden. Ze ziet er wel schattig uit [afbeelding]
* Nederlandse Planten Collecties: verzamelingen van (veelal gekweekte) planten;quote:
LIef is weer inquote:Op zaterdag 1 december 2007 21:23 schreef Brighteyes het volgende:
Aggos, Brenda is wel lief verder!
Niet politiek correctquote:Op zaterdag 1 december 2007 21:23 schreef Svensational het volgende:
[..]
* Nederlandse Planten Collecties: verzamelingen van (veelal gekweekte) planten;
* Nuclear Pore Complex: een eiwitcomplex in de celkern, verantwoordelijk voor transport in en uit de celkern;
* Een Non-Player Character in een rollenspel of een Non-Playable Character (niet speelbare rol) in computerspellen: zie NPC (RPG);
* Nieuwe Politieke Cultuur : Politiek begrip in België dat duidde op o.m. het verminderen van het politiek dienstbetoon en het cliëntelisme;
* Nato Programming Centre: NPC is de naam van de "in house" softwaretak van NATO en verantwoordelijk voor het maken van onder andere zogenaamde "command en control" software voor militaire doeleinden;
* Nederlandse Porsche Club: de grootste en actiefste Porsche club van Nederland;
* Nationalist People's Coalition, een politieke partij in de Filipijnen.
quote:Op zaterdag 1 december 2007 21:23 schreef Svensational het volgende:
[..]
* Nederlandse Planten Collecties: verzamelingen van (veelal gekweekte) planten;
* Nuclear Pore Complex: een eiwitcomplex in de celkern, verantwoordelijk voor transport in en uit de celkern;
* Een Non-Player Character in een rollenspel of een Non-Playable Character (niet speelbare rol) in computerspellen: zie NPC (RPG);
* Nieuwe Politieke Cultuur : Politiek begrip in België dat duidde op o.m. het verminderen van het politiek dienstbetoon en het cliëntelisme;
* Nato Programming Centre: NPC is de naam van de "in house" softwaretak van NATO en verantwoordelijk voor het maken van onder andere zogenaamde "command en control" software voor militaire doeleinden;
* Nederlandse Porsche Club: de grootste en actiefste Porsche club van Nederland;
* Nationalist People's Coalition, een politieke partij in de Filipijnen.
Hoezo, je bent nog blauw hoor.quote:Op zaterdag 1 december 2007 21:22 schreef Svensational het volgende:
Die twee gehandicapten zijn gelukkig weg!
Ik vond het rete irritantquote:Op zaterdag 1 december 2007 21:24 schreef alwaysthebest het volgende:
Die gezichtsuitdrukkingen van Tamara, heerlijk!
* Hoop
* teleurstelling
* Hoop!!
* Oeh!
Die bedoel ikquote:Op zaterdag 1 december 2007 21:25 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Als je dat wijf met de grote oorbellen bedoel en schor is. Absoluut!
Dat was tof jaquote:Op zaterdag 1 december 2007 21:27 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Ja maar de verwarring!!1!11!!!
Nou, dat gaat goedquote:Op zaterdag 1 december 2007 21:28 schreef Svensational het volgende:
Ah, de twee Harms.
EINDELIJK IEMAND DIE HET ZEGT!quote:Op zaterdag 1 december 2007 21:29 schreef Cairon het volgende:
Wat is dat overigens met die gay-ass tering sjaaltjes...
En toch welquote:Op zaterdag 1 december 2007 21:30 schreef Liquidootje het volgende:
Gorden, dan MOET JE ZE NIET DOOR LATEN GAAN!
Ja het viel mij ook opquote:Op zaterdag 1 december 2007 21:29 schreef Cairon het volgende:
Wat is dat overigens met die gay-ass tering sjaaltjes...
Dat was van tevoren al bekend.quote:
ja klopt... leuk he deze idols? EN Jennifer en Anupa die wel goed zingen vallen af!quote:Op zaterdag 1 december 2007 21:31 schreef uniekhoorn het volgende:
Dus als je helemaal niet zingt op het podium dan ben je door??
Dat heeft ze geleerd bij hart in actiequote:Op zaterdag 1 december 2007 21:32 schreef Liquidootje het volgende:
Kijk hoe medelevend wendy is.
Nogal logisch, nog geen 10 minuten later.quote:
Zelfs het zinnetje "When the rain begins to fall" kon hij niet onthouden.quote:Op zaterdag 1 december 2007 21:34 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nogal logisch, nog geen 10 minuten later.
Ja. Hij is gewoon letterlijk te dom om te zingenquote:Op zaterdag 1 december 2007 21:34 schreef BVO het volgende:
Ik vind het echt sneu.
'When the kut hoe heet dat nou in het engels begin to fall.'quote:Op zaterdag 1 december 2007 21:35 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Zelfs het zinnetje "When the rain begins to fall" kon hij niet onthouden.
Blijkbaar zien ze veel jonge meisjes voor hem stemmen, dus natuurlijk doorlaten gaan hoe hard hij ook afgaat. DIe jongen kan niet eens normaal praten.quote:Op zaterdag 1 december 2007 21:36 schreef Tinkepink het volgende:
Nee, dit kan toch niet waar zijn. Gewoon niet zingen werkt dus echt!
Gordon redeneerde maar vaag.. als ie echt vond dat Ivar dezelfde behandeling als Neil verdiende had hij weer hetzelfde moeten stemmenquote:
Ook z'n chorusline.quote:Op zaterdag 1 december 2007 21:38 schreef marky het volgende:
Ivar is gewoon door op zijn allereerste auditie. Lijkt Jamai wel, dus wie weet wint ie het wel.
Lekker Simpel tochquote:Op zaterdag 1 december 2007 21:39 schreef LekkerSimpel het volgende:
Het begint alweer lekker met de zogenaamde objectiviteit bij Idols.
Dat dat ventje doormag is een regelrechte schande.
Ik hoop niet dat we dat bij het voetballen ook gaan krijgen, met 4-0 verliezen, maar dat de UEFA/FIFA het voetbal zo goed vond, dat je dan toch door mag.
Die was toch ook niet zo fantastisch? Ik vond 'm niet geweldig toen, maar wel beter dan vele andere. Maar is het een leuk gozertje. Volgende week mag hij een eigen gekozen nummer zingen, dus dat moet lukken.quote:
Jordy is geen man?quote:
Om vervolgens even dat hele nummer te bleren en uit d'r plaat te gaanquote:Op zaterdag 1 december 2007 21:41 schreef charmed_angel het volgende:
Sandy![]()
Wie kent dat nummer nou niet
Whehe, tof idd.quote:Op zaterdag 1 december 2007 21:41 schreef Svensational het volgende:
Sandy
"Kun je Engels? [ afbeelding ] When the rain begins to fall [ afbeelding ]
[Sandy] Ligt dat aan mij...quote:Op zaterdag 1 december 2007 21:42 schreef Tinkepink het volgende:
Wie is Sandy?
En terecht, ze had niet eens door de audities heen moeten komen.quote:Op zaterdag 1 december 2007 21:43 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
HJ had een Brenda niet zover laten komen.
quote:
12 posts en ik geloof 10 anti-Sandy... jij kent d'r?quote:
Oke. Die met die oude kop dus.quote:Op zaterdag 1 december 2007 21:43 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
[Sandy] Ligt dat aan mij...
heb genoeg gezien, laat ik het zo zeggen.quote:Op zaterdag 1 december 2007 21:45 schreef BVO het volgende:
[..]
12 posts en ik geloof 10 anti-Sandy... jij kent d'r?.
Tja 15 jarige goed uitziende jongen als geldkoetje of een vrouwelijke koos alberts?quote:Op zaterdag 1 december 2007 21:43 schreef Cairon het volgende:
Ook leuk als je als afvaller ertussen zit en je ziet dit terug...
"maar maar maar ik kende m'n tekst WEL en ik zong niet vals..."
Niet eens de moeite waard om door naar de volgende ronde te mogen, rolstoelmeisje kende haar tekst, zong niet vals, en werd er samen met nog een zwik uitgetieft, maar Ivar gaat door?
Doe normaal, zelfs nu hij zich nederig opstelt, hij verdient het niet vergeleken met andere mensen. Dit is gewoon genant.
Vind ik niet. Ze had best iets qua stem, maar als je zo verstijft op het podium, dan mag je moven. (ik had haar de trio's ook niet laten overleven)quote:Op zaterdag 1 december 2007 21:44 schreef Svensational het volgende:
En terecht, ze had niet eens door de audities heen moeten komen.
Eens met Aisha en Sandy, maar uhm.. Nathalie als in 'het meisje wat de tekst van 'Say You'll Be There' niet kende?quote:Op zaterdag 1 december 2007 21:45 schreef BVO het volgende:
[..]Aisha, Nathalie en Sandy is juist een ubergeil trio.
Nee, Nathalie Diktiet.quote:Op zaterdag 1 december 2007 21:47 schreef Maartel het volgende:
[..]
Eens met Aisha en Sandy, maar uhm.. Nathalie als in 'het meisje wat de tekst van 'Say You'll Be There' niet kende?
Dan heb je in mijn ogen afgedaan
Eensch. Het was het enige nummer wat iedereen had kunnen kennen i/d theaterrondes.quote:Op zaterdag 1 december 2007 21:47 schreef Maartel het volgende:
het meisje wat de tekst van 'Say You'll Be There' niet kende?
30 - 5 = 25 lijkt me.quote:Op zaterdag 1 december 2007 21:48 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Zaten er nu 24 of 25 op de boot?
John zei i/d hal 25, maar later werd er 24 gezegd.
Nummer 1 hitquote:Op zaterdag 1 december 2007 21:48 schreef tong80 het volgende:
Laatste nieuwtje.
Rolstoelmeisje gaat een plaat opnemen met Koos Alberts.
Die vond ik zo doods overkomen! Ze heeft een leuk koppie en bij vlagen een mooie stem, maar zich presenteren kan ze niet. OOk als je in een rolstoel zit gaat het toch echt om je uitstraling.quote:Op zaterdag 1 december 2007 21:46 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Rolstoelmeiske had wel doorgemogen van mij.
Ja, dat dacht ik ook. Maar omdat ik toch zeker hoorde dat er ergens werd gezegd 24, vraag ik het even naquote:Op zaterdag 1 december 2007 21:48 schreef BVO het volgende:
30 - 5 = 25 lijkt me.
En zo is het. Je hebt al wel snel een zwak voor haar, maar dat moet je niet laten overheersen in je oordeel.quote:Op zaterdag 1 december 2007 21:49 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Die vond ik zo doods overkomen! Ze heeft een leuk koppie en bij vlagen een mooie stem, maar zich presenteren kan ze niet. OOk als je in een rolstoel zit gaat het toch echt om je uitstraling.
ja, ze zit er nu maar zo'n beetje bijquote:Op zaterdag 1 december 2007 21:49 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Die vond ik zo doods overkomen! Ze heeft een leuk koppie en bij vlagen een mooie stem, maar zich presenteren kan ze niet. OOk als je in een rolstoel zit gaat het toch echt om je uitstraling.
quote:Op zaterdag 1 december 2007 21:48 schreef tong80 het volgende:
Laatste nieuwtje.
Ga dan voor die jongen in het groen, dan kun je hem nog een beetje oppimpen tot vaag alternatief diepzinnig figuur... hij liep niet het podium af en was niet drie keer zijn tekst kwijt, en zong tenminste, en dan niet eens vals.quote:Op zaterdag 1 december 2007 21:46 schreef Liquidootje het volgende:
Tja 15 jarige goed uitziende jongen als geldkoetje of een vrouwelijke koos alberts?
The money train say's Ivar; When - de regen of iets - beginz to - vallen ehm ehm/ singing rain in the fall.
Ik hoorde dat ze samen meededen aan (Rolstoel)Dansen op Het Ijs!quote:Op zaterdag 1 december 2007 21:48 schreef tong80 het volgende:
Bij nader inzien ben ik t eens met Aisha en Nathalie (ik dacht dat Nathalie Sandy heettequote:Op zaterdag 1 december 2007 21:47 schreef Maartel het volgende:
[..]
Eens met Aisha en Sandy, maar uhm.. Nathalie als in 'het meisje wat de tekst van 'Say You'll Be There' niet kende?
Maak eens een fotoboek aanquote:Op zaterdag 1 december 2007 21:52 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Dat ben ik ookMaar zingen kan ik toch echt niet.
Nu moet ik meteen aan Miakuuul denken.quote:Op zaterdag 1 december 2007 21:54 schreef Mikkie het volgende:
[..]
En dan er keihard overheen slippen
Nee ik vind dat Ivar weg mag kwijnen voordat ze hem een jantje smith nr 2 maken. Want engels kent hij niet.quote:Op zaterdag 1 december 2007 21:53 schreef Cairon het volgende:
[..]
Ga dan voor die jongen in het groen, dan kun je hem nog een beetje oppimpen tot vaag alternatief diepzinnig figuur... hij liep niet het podium af en was niet drie keer zijn tekst kwijt, en zong tenminste, en dan niet eens vals.
Ivar is door inderdaad vanwege het puber-gehalte van het publiek, ze gaan voor de bakvis stemmen. En iets zegt me dat de producers denken dat Ivar een goede danser is, vanwege zijn figuur, en dus met vies geluk nog de live optredens in struikelt waar hij als underdog het maximaal twee rondes uithoud voordat mensen het grapje niet meer leuk genoeg vinden en hem massaal eruit stemmen.
maar jah, het maakt het hele programma niet bepaald aantrekkelijk wat betreft het eindresultaat, leuke frusti-TV dat zeker wel, maar zeg nou zelf: zou jij een cd van Ivar kopen of naar een concert van hem gaan?
Jezus, zelfs Milli Vanilli liep niet van het podium af, en die kenden hun tekst tenminste... zelfs al playbackten ze!
niet volledig... gewoon zoals het op tv is volgens mij...quote:Op zaterdag 1 december 2007 21:52 schreef BVO het volgende:
De trio's staan volledig op idols.nl!!
Je verwoordt precies waarom ik blij ben dat ze niet door is. Babystemmetjes. Ril.quote:Op zaterdag 1 december 2007 21:56 schreef Mirri het volgende:
Jammer dat die Chandi niet door is. Zij kan juist leuk zingen, hele aparte stem, bijna baby-achtig maar dat heeft wel wat. Net als die Noorse chicks van M2M.
Ik denk het wel. Hij heeft energie, uitstraling, valt op en heeft een goede stem.quote:Op zaterdag 1 december 2007 21:59 schreef tong80 het volgende:
Van Velzen zou ook niet zijn doorgekomen.
quote:Op zaterdag 1 december 2007 21:54 schreef BVO het volgende:
http://www.rtl.nl/(vm=/sh(...)arlene.avi_plain.xml.
Wel volledig. Check Miranda's topic maar bijv.quote:Op zaterdag 1 december 2007 21:56 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
niet volledig... gewoon zoals het op tv is volgens mij...
Net als Ivarquote:Op zaterdag 1 december 2007 22:01 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik denk het wel. Hij heeft energie, uitstraling, valt op en heeft een goede stem.
Idd in de draaimolenquote:Op zaterdag 1 december 2007 22:01 schreef Lord Dreamer het volgende:
OP de kermis wel Tong !
Ook maar ees een topic geopend voor Miranda!quote:Op zaterdag 1 december 2007 22:01 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Nogmaals... opnemen en uitbrengen. Niks meer aan doen.
Ivar heeft helemaal geen energie!quote:
Dikke tienquote:Op zaterdag 1 december 2007 21:54 schreef BVO het volgende:
ik ik weet het foutje...quote:Op zaterdag 1 december 2007 22:02 schreef BVO het volgende:
[..]
Wel volledig. Check Miranda's topic maar bijv.
quote:Op zaterdag 1 december 2007 22:06 schreef vw_caddy het volgende:
[..]
Dikke tien
John: "Ik blijf die blauwe knop gewoon indrukken"
Wat is er mis met 80 ?quote:
Ik moet de rest van de topics van deze avond nog even doorbladeren, maar deze benaming LOLZ.quote:Op zaterdag 1 december 2007 22:07 schreef SpaRood het volgende:
en dan heb je nog Marvin Gay.
Je bedoelt Ollie. En dat is een gast!quote:Op zaterdag 1 december 2007 22:07 schreef SpaRood het volgende:
Ivar is een sukkel...en dan heb je nog Marvin Gay.
Dit jaar wordt de nieuwe Idol een vrouw!
Ik weet het niet hoor. Volgende week kan hij een liedje zingen dat hij al kent, dus hoeft hij geen tekst uit zijn hoofd te leren. Daarna gaat het publiek stemmen...quote:Op zaterdag 1 december 2007 22:07 schreef SpaRood het volgende:
Ivar is een sukkel...en dan heb je nog Marvin Gay.
Dit jaar wordt de nieuwe Idol een vrouw!
Zijn die filmpjes ook ergens op een overzichtelijke pagina te vinden? Ik vind die filmpjes nooit zo snel.quote:Op zaterdag 1 december 2007 21:54 schreef BVO het volgende:
Bas is bij vlagen heel goed, vooral als de muziek hem ligt. Zijn karaoke optreden was bijvoorbeeld stukken beter dan zijn tweede theateroptredenquote:Op zaterdag 1 december 2007 22:14 schreef marky het volgende:
[..]
Verder is Nigel wel goed toch bij de mannen? Kan verder ook niet echt iemand bedenken idd.
Dat koppel, wat een stelletje lijersquote:Op zaterdag 1 december 2007 22:16 schreef Re het volgende:
was dat die homo met wat wijf als vriendinnetje wat d'r bek niet normaal open kon doen alsof haar tanden vastgelijmd zaten met foute kauwgom?
Da's Marvin Gay ja. (wat een heerlijke nicknamequote:Op zaterdag 1 december 2007 22:16 schreef Re het volgende:
was dat die homo met wat wijf als vriendinnetje wat d'r bek niet normaal open kon doen alsof haar tanden vastgelijmd zaten met foute kauwgom?
Zou trouwens geniaal zijn als hij "Me and Mister Jones" zou zingenquote:
Hehe, die zag ik donderdag nog in Amsterdam...quote:Op zaterdag 1 december 2007 22:18 schreef vw_caddy het volgende:
Viel me trouwens op in 1 van de video's dat Danny Rook in de Idols-organisatie zit.
(rechts achterin)
[ afbeelding ]
Je gaydar werkt dus ook goed!quote:Op zaterdag 1 december 2007 22:19 schreef Dizer het volgende:
Hehe, die zag ik donderdag nog in Amsterdam...
Oh CDP maak me niet onnodig enthousiast!quote:Op zaterdag 1 december 2007 22:18 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Trouwens: Alle kandidaten waren zo in hun nopjes met Grease.
Musical week dan EINDELIJK dit jaar na het succes van Hairspray/Dreamgirls/High School Musical?
Jah klopt, bij mijn auditie ging hij kandidaten interviewen.quote:Op zaterdag 1 december 2007 22:18 schreef vw_caddy het volgende:
Viel me trouwens op in 1 van de video's dat Danny Rook in de Idols-organisatie zit.
(rechts achterin)
[ afbeelding ]
En dan Ivar Supercalifragilisticexpialidoceous laten zingen.quote:Op zaterdag 1 december 2007 22:22 schreef Zhenar het volgende:
Musical ronde zou inderdaad super leuk zijn
Nou, ik zie Nathalie Diktiet wel even J.Hud - And I'm Telling You doen.quote:Op zaterdag 1 december 2007 22:20 schreef Cee het volgende:
Oh CDP maak me niet onnodig enthousiast!![]()
(en dan gaan ze natuurlijk voorspelbare liedjes doen uit The Lion King en Moulin Rouge)
Nee, dan lijkt het met zijn gemurmel ook nog dat hij zijn tekst wel kent.quote:Op zaterdag 1 december 2007 22:23 schreef Cee het volgende:
[..]
En dan Ivar Supercalifragilisticexpialidoceous laten zingen. >:)
quote:Op zaterdag 1 december 2007 22:23 schreef Cee het volgende:
[..]
En dan Ivar Supercalifragilisticexpialidoceous laten zingen.
Onze Nederlandse Frenchie Davis!quote:Op zaterdag 1 december 2007 22:25 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Nou, ik zie Nathalie Diktiet wel even J.Hud - And I'm Telling You doen.
You Can't Stop The Beat uit Hairspray is ook een goeiequote:Op zaterdag 1 december 2007 22:23 schreef Cee het volgende:
En dan Ivar Supercalifragilisticexpialidoceous laten zingen.
Maar ze kan het wel in principe.quote:Op zaterdag 1 december 2007 22:27 schreef Cee het volgende:
Onze Nederlandse Frenchie Davis!![]()
(maar ik ben tot dusver nog niet echt gecharmeerd van mevrouw Diktiet)
Die had ik ook in m'n hoofd maar ik dacht, die kent toch niemand.quote:Op zaterdag 1 december 2007 22:27 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
You Can't Stop The Beat uit Hairspray is ook een goeie
Past goed bij hem vond ik...quote:Op zaterdag 1 december 2007 22:18 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Da's Marvin Gay ja. (wat een heerlijke nickname![]()
)
had Brenda mooi aan Mama, I'm A Big Girl Now gekund!quote:Op zaterdag 1 december 2007 22:27 schreef Cee het volgende:
Die had ik ook in m'n hoofd maar ik dacht, die kent toch niemand.
"You can't stop to breathe".
quote:Op zaterdag 1 december 2007 22:31 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
had Brenda mooi aan Mama, I'm A Big Girl Now gekund!
Ik wil Diktiet gewoon heel fijn even een Lakisha zien doen okay?quote:Op zaterdag 1 december 2007 22:33 schreef Cee het volgende:
![]()
Ik denk dat Diktiet nog beter Big, Blonde and Beautiful zou kunnen doen (qua zang dan, want ze is niet blond, duh).
Diktietquote:Op zaterdag 1 december 2007 22:25 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Nou, ik zie Nathalie Diktiet wel even J.Hud - And I'm Telling You doen.
Ik vind dat dat na drie seizoenen Idols best eens mag gebeuren.quote:Op zaterdag 1 december 2007 22:35 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik wil Diktiet gewoon heel fijn even een Lakisha zien doen okay?
OMG, ik ben het praktisch volledig met je eens!quote:Op zaterdag 1 december 2007 22:36 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Diktiet [ afbeelding ]
Nikki [ afbeelding ]
Marvin [ afbeelding ] he bah, wat een achterbaks jong, en ik vind zn opbollende overhemd zo goor [ afbeelding ]
Jennifer en Anupa [ afbeelding ] dr had er toch tenminste 1 doorgekund als je ziet wat er wél door is...
Ik noem een Tiffany [ afbeelding ] Of Natasja met die mannenstem [ afbeelding ]
Ivar [ afbeelding ]! Mja, beetje triest, maar toch ook weer leuk dat hij door is.
Sandy vind ik niks [ afbeelding ]
Stefan [ afbeelding ] Die wenkbrauwen...
Jammer van Michiel, leuk van Bas [ afbeelding ]
Nigel, Miranda, Charlene kon natuurlijk niet anders, jammer dat ze niet anders waren ingedeeld, nu hadden ze wel een groot voordeel natuurlijk.
Jammer van Marijn ook...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |