Je verwoordt precies waarom ik blij ben dat ze niet door is. Babystemmetjes. Ril.quote:Op zaterdag 1 december 2007 21:56 schreef Mirri het volgende:
Jammer dat die Chandi niet door is. Zij kan juist leuk zingen, hele aparte stem, bijna baby-achtig maar dat heeft wel wat. Net als die Noorse chicks van M2M.
Ik denk het wel. Hij heeft energie, uitstraling, valt op en heeft een goede stem.quote:Op zaterdag 1 december 2007 21:59 schreef tong80 het volgende:
Van Velzen zou ook niet zijn doorgekomen.
quote:Op zaterdag 1 december 2007 21:54 schreef BVO het volgende:
http://www.rtl.nl/(vm=/sh(...)arlene.avi_plain.xml.
Wel volledig. Check Miranda's topic maar bijv.quote:Op zaterdag 1 december 2007 21:56 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
niet volledig... gewoon zoals het op tv is volgens mij...
Net als Ivarquote:Op zaterdag 1 december 2007 22:01 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik denk het wel. Hij heeft energie, uitstraling, valt op en heeft een goede stem.
Idd in de draaimolenquote:Op zaterdag 1 december 2007 22:01 schreef Lord Dreamer het volgende:
OP de kermis wel Tong !
Ook maar ees een topic geopend voor Miranda!quote:Op zaterdag 1 december 2007 22:01 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Nogmaals... opnemen en uitbrengen. Niks meer aan doen.
Ivar heeft helemaal geen energie!quote:
Dikke tienquote:Op zaterdag 1 december 2007 21:54 schreef BVO het volgende:
ik ik weet het foutje...quote:Op zaterdag 1 december 2007 22:02 schreef BVO het volgende:
[..]
Wel volledig. Check Miranda's topic maar bijv.
quote:Op zaterdag 1 december 2007 22:06 schreef vw_caddy het volgende:
[..]
Dikke tien
John: "Ik blijf die blauwe knop gewoon indrukken"
Wat is er mis met 80 ?quote:
Ik moet de rest van de topics van deze avond nog even doorbladeren, maar deze benaming LOLZ.quote:Op zaterdag 1 december 2007 22:07 schreef SpaRood het volgende:
en dan heb je nog Marvin Gay.
Je bedoelt Ollie. En dat is een gast!quote:Op zaterdag 1 december 2007 22:07 schreef SpaRood het volgende:
Ivar is een sukkel...en dan heb je nog Marvin Gay.
Dit jaar wordt de nieuwe Idol een vrouw!
Ik weet het niet hoor. Volgende week kan hij een liedje zingen dat hij al kent, dus hoeft hij geen tekst uit zijn hoofd te leren. Daarna gaat het publiek stemmen...quote:Op zaterdag 1 december 2007 22:07 schreef SpaRood het volgende:
Ivar is een sukkel...en dan heb je nog Marvin Gay.
Dit jaar wordt de nieuwe Idol een vrouw!
Zijn die filmpjes ook ergens op een overzichtelijke pagina te vinden? Ik vind die filmpjes nooit zo snel.quote:Op zaterdag 1 december 2007 21:54 schreef BVO het volgende:
Bas is bij vlagen heel goed, vooral als de muziek hem ligt. Zijn karaoke optreden was bijvoorbeeld stukken beter dan zijn tweede theateroptredenquote:Op zaterdag 1 december 2007 22:14 schreef marky het volgende:
[..]
Verder is Nigel wel goed toch bij de mannen? Kan verder ook niet echt iemand bedenken idd.
Dat koppel, wat een stelletje lijersquote:Op zaterdag 1 december 2007 22:16 schreef Re het volgende:
was dat die homo met wat wijf als vriendinnetje wat d'r bek niet normaal open kon doen alsof haar tanden vastgelijmd zaten met foute kauwgom?
Da's Marvin Gay ja. (wat een heerlijke nicknamequote:Op zaterdag 1 december 2007 22:16 schreef Re het volgende:
was dat die homo met wat wijf als vriendinnetje wat d'r bek niet normaal open kon doen alsof haar tanden vastgelijmd zaten met foute kauwgom?
Zou trouwens geniaal zijn als hij "Me and Mister Jones" zou zingenquote:
Hehe, die zag ik donderdag nog in Amsterdam...quote:Op zaterdag 1 december 2007 22:18 schreef vw_caddy het volgende:
Viel me trouwens op in 1 van de video's dat Danny Rook in de Idols-organisatie zit.
(rechts achterin)
[ afbeelding ]
Je gaydar werkt dus ook goed!quote:Op zaterdag 1 december 2007 22:19 schreef Dizer het volgende:
Hehe, die zag ik donderdag nog in Amsterdam...
Oh CDP maak me niet onnodig enthousiast!quote:Op zaterdag 1 december 2007 22:18 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Trouwens: Alle kandidaten waren zo in hun nopjes met Grease.
Musical week dan EINDELIJK dit jaar na het succes van Hairspray/Dreamgirls/High School Musical?
Jah klopt, bij mijn auditie ging hij kandidaten interviewen.quote:Op zaterdag 1 december 2007 22:18 schreef vw_caddy het volgende:
Viel me trouwens op in 1 van de video's dat Danny Rook in de Idols-organisatie zit.
(rechts achterin)
[ afbeelding ]
En dan Ivar Supercalifragilisticexpialidoceous laten zingen.quote:Op zaterdag 1 december 2007 22:22 schreef Zhenar het volgende:
Musical ronde zou inderdaad super leuk zijn
Nou, ik zie Nathalie Diktiet wel even J.Hud - And I'm Telling You doen.quote:Op zaterdag 1 december 2007 22:20 schreef Cee het volgende:
Oh CDP maak me niet onnodig enthousiast!![]()
(en dan gaan ze natuurlijk voorspelbare liedjes doen uit The Lion King en Moulin Rouge)
Nee, dan lijkt het met zijn gemurmel ook nog dat hij zijn tekst wel kent.quote:Op zaterdag 1 december 2007 22:23 schreef Cee het volgende:
[..]
En dan Ivar Supercalifragilisticexpialidoceous laten zingen. >:)
quote:Op zaterdag 1 december 2007 22:23 schreef Cee het volgende:
[..]
En dan Ivar Supercalifragilisticexpialidoceous laten zingen.
Onze Nederlandse Frenchie Davis!quote:Op zaterdag 1 december 2007 22:25 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Nou, ik zie Nathalie Diktiet wel even J.Hud - And I'm Telling You doen.
You Can't Stop The Beat uit Hairspray is ook een goeiequote:Op zaterdag 1 december 2007 22:23 schreef Cee het volgende:
En dan Ivar Supercalifragilisticexpialidoceous laten zingen.
Maar ze kan het wel in principe.quote:Op zaterdag 1 december 2007 22:27 schreef Cee het volgende:
Onze Nederlandse Frenchie Davis!![]()
(maar ik ben tot dusver nog niet echt gecharmeerd van mevrouw Diktiet)
Die had ik ook in m'n hoofd maar ik dacht, die kent toch niemand.quote:Op zaterdag 1 december 2007 22:27 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
You Can't Stop The Beat uit Hairspray is ook een goeie
Past goed bij hem vond ik...quote:Op zaterdag 1 december 2007 22:18 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Da's Marvin Gay ja. (wat een heerlijke nickname![]()
)
had Brenda mooi aan Mama, I'm A Big Girl Now gekund!quote:Op zaterdag 1 december 2007 22:27 schreef Cee het volgende:
Die had ik ook in m'n hoofd maar ik dacht, die kent toch niemand.
"You can't stop to breathe".
quote:Op zaterdag 1 december 2007 22:31 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
had Brenda mooi aan Mama, I'm A Big Girl Now gekund!
Ik wil Diktiet gewoon heel fijn even een Lakisha zien doen okay?quote:Op zaterdag 1 december 2007 22:33 schreef Cee het volgende:
![]()
Ik denk dat Diktiet nog beter Big, Blonde and Beautiful zou kunnen doen (qua zang dan, want ze is niet blond, duh).
Diktietquote:Op zaterdag 1 december 2007 22:25 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Nou, ik zie Nathalie Diktiet wel even J.Hud - And I'm Telling You doen.
Ik vind dat dat na drie seizoenen Idols best eens mag gebeuren.quote:Op zaterdag 1 december 2007 22:35 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik wil Diktiet gewoon heel fijn even een Lakisha zien doen okay?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |