Whehe, tof idd.quote:Op zaterdag 1 december 2007 21:41 schreef Svensational het volgende:
Sandy
"Kun je Engels? [ afbeelding ] When the rain begins to fall [ afbeelding ]
[Sandy] Ligt dat aan mij...quote:Op zaterdag 1 december 2007 21:42 schreef Tinkepink het volgende:
Wie is Sandy?
En terecht, ze had niet eens door de audities heen moeten komen.quote:Op zaterdag 1 december 2007 21:43 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
HJ had een Brenda niet zover laten komen.
quote:
12 posts en ik geloof 10 anti-Sandy... jij kent d'r?quote:
Oke. Die met die oude kop dus.quote:Op zaterdag 1 december 2007 21:43 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
[Sandy] Ligt dat aan mij...
heb genoeg gezien, laat ik het zo zeggen.quote:Op zaterdag 1 december 2007 21:45 schreef BVO het volgende:
[..]
12 posts en ik geloof 10 anti-Sandy... jij kent d'r?.
Tja 15 jarige goed uitziende jongen als geldkoetje of een vrouwelijke koos alberts?quote:Op zaterdag 1 december 2007 21:43 schreef Cairon het volgende:
Ook leuk als je als afvaller ertussen zit en je ziet dit terug...
"maar maar maar ik kende m'n tekst WEL en ik zong niet vals..."
Niet eens de moeite waard om door naar de volgende ronde te mogen, rolstoelmeisje kende haar tekst, zong niet vals, en werd er samen met nog een zwik uitgetieft, maar Ivar gaat door?
Doe normaal, zelfs nu hij zich nederig opstelt, hij verdient het niet vergeleken met andere mensen. Dit is gewoon genant.
Vind ik niet. Ze had best iets qua stem, maar als je zo verstijft op het podium, dan mag je moven. (ik had haar de trio's ook niet laten overleven)quote:Op zaterdag 1 december 2007 21:44 schreef Svensational het volgende:
En terecht, ze had niet eens door de audities heen moeten komen.
Eens met Aisha en Sandy, maar uhm.. Nathalie als in 'het meisje wat de tekst van 'Say You'll Be There' niet kende?quote:Op zaterdag 1 december 2007 21:45 schreef BVO het volgende:
[..]Aisha, Nathalie en Sandy is juist een ubergeil trio.
Nee, Nathalie Diktiet.quote:Op zaterdag 1 december 2007 21:47 schreef Maartel het volgende:
[..]
Eens met Aisha en Sandy, maar uhm.. Nathalie als in 'het meisje wat de tekst van 'Say You'll Be There' niet kende?
Dan heb je in mijn ogen afgedaan
Eensch. Het was het enige nummer wat iedereen had kunnen kennen i/d theaterrondes.quote:Op zaterdag 1 december 2007 21:47 schreef Maartel het volgende:
het meisje wat de tekst van 'Say You'll Be There' niet kende?
30 - 5 = 25 lijkt me.quote:Op zaterdag 1 december 2007 21:48 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Zaten er nu 24 of 25 op de boot?
John zei i/d hal 25, maar later werd er 24 gezegd.
Nummer 1 hitquote:Op zaterdag 1 december 2007 21:48 schreef tong80 het volgende:
Laatste nieuwtje.
Rolstoelmeisje gaat een plaat opnemen met Koos Alberts.
Die vond ik zo doods overkomen! Ze heeft een leuk koppie en bij vlagen een mooie stem, maar zich presenteren kan ze niet. OOk als je in een rolstoel zit gaat het toch echt om je uitstraling.quote:Op zaterdag 1 december 2007 21:46 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Rolstoelmeiske had wel doorgemogen van mij.
Ja, dat dacht ik ook. Maar omdat ik toch zeker hoorde dat er ergens werd gezegd 24, vraag ik het even naquote:Op zaterdag 1 december 2007 21:48 schreef BVO het volgende:
30 - 5 = 25 lijkt me.
En zo is het. Je hebt al wel snel een zwak voor haar, maar dat moet je niet laten overheersen in je oordeel.quote:Op zaterdag 1 december 2007 21:49 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Die vond ik zo doods overkomen! Ze heeft een leuk koppie en bij vlagen een mooie stem, maar zich presenteren kan ze niet. OOk als je in een rolstoel zit gaat het toch echt om je uitstraling.
ja, ze zit er nu maar zo'n beetje bijquote:Op zaterdag 1 december 2007 21:49 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Die vond ik zo doods overkomen! Ze heeft een leuk koppie en bij vlagen een mooie stem, maar zich presenteren kan ze niet. OOk als je in een rolstoel zit gaat het toch echt om je uitstraling.
quote:Op zaterdag 1 december 2007 21:48 schreef tong80 het volgende:
Laatste nieuwtje.
Ga dan voor die jongen in het groen, dan kun je hem nog een beetje oppimpen tot vaag alternatief diepzinnig figuur... hij liep niet het podium af en was niet drie keer zijn tekst kwijt, en zong tenminste, en dan niet eens vals.quote:Op zaterdag 1 december 2007 21:46 schreef Liquidootje het volgende:
Tja 15 jarige goed uitziende jongen als geldkoetje of een vrouwelijke koos alberts?
The money train say's Ivar; When - de regen of iets - beginz to - vallen ehm ehm/ singing rain in the fall.
Ik hoorde dat ze samen meededen aan (Rolstoel)Dansen op Het Ijs!quote:Op zaterdag 1 december 2007 21:48 schreef tong80 het volgende:
Bij nader inzien ben ik t eens met Aisha en Nathalie (ik dacht dat Nathalie Sandy heettequote:Op zaterdag 1 december 2007 21:47 schreef Maartel het volgende:
[..]
Eens met Aisha en Sandy, maar uhm.. Nathalie als in 'het meisje wat de tekst van 'Say You'll Be There' niet kende?
Maak eens een fotoboek aanquote:Op zaterdag 1 december 2007 21:52 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Dat ben ik ookMaar zingen kan ik toch echt niet.
Nu moet ik meteen aan Miakuuul denken.quote:Op zaterdag 1 december 2007 21:54 schreef Mikkie het volgende:
[..]
En dan er keihard overheen slippen
Nee ik vind dat Ivar weg mag kwijnen voordat ze hem een jantje smith nr 2 maken. Want engels kent hij niet.quote:Op zaterdag 1 december 2007 21:53 schreef Cairon het volgende:
[..]
Ga dan voor die jongen in het groen, dan kun je hem nog een beetje oppimpen tot vaag alternatief diepzinnig figuur... hij liep niet het podium af en was niet drie keer zijn tekst kwijt, en zong tenminste, en dan niet eens vals.
Ivar is door inderdaad vanwege het puber-gehalte van het publiek, ze gaan voor de bakvis stemmen. En iets zegt me dat de producers denken dat Ivar een goede danser is, vanwege zijn figuur, en dus met vies geluk nog de live optredens in struikelt waar hij als underdog het maximaal twee rondes uithoud voordat mensen het grapje niet meer leuk genoeg vinden en hem massaal eruit stemmen.
maar jah, het maakt het hele programma niet bepaald aantrekkelijk wat betreft het eindresultaat, leuke frusti-TV dat zeker wel, maar zeg nou zelf: zou jij een cd van Ivar kopen of naar een concert van hem gaan?
Jezus, zelfs Milli Vanilli liep niet van het podium af, en die kenden hun tekst tenminste... zelfs al playbackten ze!
niet volledig... gewoon zoals het op tv is volgens mij...quote:Op zaterdag 1 december 2007 21:52 schreef BVO het volgende:
De trio's staan volledig op idols.nl!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |