Whehe, tof idd.quote:Op zaterdag 1 december 2007 21:41 schreef Svensational het volgende:
Sandy
"Kun je Engels? [ afbeelding ] When the rain begins to fall [ afbeelding ]
[Sandy] Ligt dat aan mij...quote:Op zaterdag 1 december 2007 21:42 schreef Tinkepink het volgende:
Wie is Sandy?
En terecht, ze had niet eens door de audities heen moeten komen.quote:Op zaterdag 1 december 2007 21:43 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
HJ had een Brenda niet zover laten komen.
quote:
12 posts en ik geloof 10 anti-Sandy... jij kent d'r?quote:
Oke. Die met die oude kop dus.quote:Op zaterdag 1 december 2007 21:43 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
[Sandy] Ligt dat aan mij...
heb genoeg gezien, laat ik het zo zeggen.quote:Op zaterdag 1 december 2007 21:45 schreef BVO het volgende:
[..]
12 posts en ik geloof 10 anti-Sandy... jij kent d'r?.
Tja 15 jarige goed uitziende jongen als geldkoetje of een vrouwelijke koos alberts?quote:Op zaterdag 1 december 2007 21:43 schreef Cairon het volgende:
Ook leuk als je als afvaller ertussen zit en je ziet dit terug...
"maar maar maar ik kende m'n tekst WEL en ik zong niet vals..."
Niet eens de moeite waard om door naar de volgende ronde te mogen, rolstoelmeisje kende haar tekst, zong niet vals, en werd er samen met nog een zwik uitgetieft, maar Ivar gaat door?
Doe normaal, zelfs nu hij zich nederig opstelt, hij verdient het niet vergeleken met andere mensen. Dit is gewoon genant.
Vind ik niet. Ze had best iets qua stem, maar als je zo verstijft op het podium, dan mag je moven. (ik had haar de trio's ook niet laten overleven)quote:Op zaterdag 1 december 2007 21:44 schreef Svensational het volgende:
En terecht, ze had niet eens door de audities heen moeten komen.
Eens met Aisha en Sandy, maar uhm.. Nathalie als in 'het meisje wat de tekst van 'Say You'll Be There' niet kende?quote:Op zaterdag 1 december 2007 21:45 schreef BVO het volgende:
[..]Aisha, Nathalie en Sandy is juist een ubergeil trio.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |