Want jij bent ook voor Ivar?quote:Op zaterdag 1 december 2007 21:13 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Neil want die laat tranen in één van de voorstukjes....
En als Ivar exit gaat dan is het wel een hele treurige avond voor me
quote:Op zaterdag 1 december 2007 21:20 schreef Maartel het volgende:
[..]
Omdat ik ws. overbodige vragen stel doordat ik Idols niet vaak genoeg kijk?
Ik wist niet of het wel conform de forumregels is...quote:
Je durfde net niet meer te posten he?quote:Op zaterdag 1 december 2007 21:22 schreef bbfakir het volgende:
Gelukkig, nu hoef ik niet verder te gaan met mijn snor opeten. Brenda is eruit.
Hoe NPC van je!quote:Op zaterdag 1 december 2007 21:22 schreef Svensational het volgende:
Die twee gehandicapten zijn gelukkig weg!
The voice within.quote:Op zaterdag 1 december 2007 21:22 schreef Maartel het volgende:dik meisje + rolstoelmeisje en dan Beautiful draaien
Ja!quote:Op zaterdag 1 december 2007 21:22 schreef Liquidootje het volgende:
Zodra roxanne haar gezicht vertrok had ik wel medelijden. Ze ziet er wel schattig uit [afbeelding]
* Nederlandse Planten Collecties: verzamelingen van (veelal gekweekte) planten;quote:
LIef is weer inquote:Op zaterdag 1 december 2007 21:23 schreef Brighteyes het volgende:
Aggos, Brenda is wel lief verder!
Niet politiek correctquote:Op zaterdag 1 december 2007 21:23 schreef Svensational het volgende:
[..]
* Nederlandse Planten Collecties: verzamelingen van (veelal gekweekte) planten;
* Nuclear Pore Complex: een eiwitcomplex in de celkern, verantwoordelijk voor transport in en uit de celkern;
* Een Non-Player Character in een rollenspel of een Non-Playable Character (niet speelbare rol) in computerspellen: zie NPC (RPG);
* Nieuwe Politieke Cultuur : Politiek begrip in België dat duidde op o.m. het verminderen van het politiek dienstbetoon en het cliëntelisme;
* Nato Programming Centre: NPC is de naam van de "in house" softwaretak van NATO en verantwoordelijk voor het maken van onder andere zogenaamde "command en control" software voor militaire doeleinden;
* Nederlandse Porsche Club: de grootste en actiefste Porsche club van Nederland;
* Nationalist People's Coalition, een politieke partij in de Filipijnen.
quote:Op zaterdag 1 december 2007 21:23 schreef Svensational het volgende:
[..]
* Nederlandse Planten Collecties: verzamelingen van (veelal gekweekte) planten;
* Nuclear Pore Complex: een eiwitcomplex in de celkern, verantwoordelijk voor transport in en uit de celkern;
* Een Non-Player Character in een rollenspel of een Non-Playable Character (niet speelbare rol) in computerspellen: zie NPC (RPG);
* Nieuwe Politieke Cultuur : Politiek begrip in België dat duidde op o.m. het verminderen van het politiek dienstbetoon en het cliëntelisme;
* Nato Programming Centre: NPC is de naam van de "in house" softwaretak van NATO en verantwoordelijk voor het maken van onder andere zogenaamde "command en control" software voor militaire doeleinden;
* Nederlandse Porsche Club: de grootste en actiefste Porsche club van Nederland;
* Nationalist People's Coalition, een politieke partij in de Filipijnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |