Hij is er al.Hij was met een vliegtuig gekomen.quote:Op zaterdag 1 december 2007 20:02 schreef maril het volgende:
Heeft Amanda hem echt al uitgenodigd?
die zitten buiten beeld op de bank..hoor je Jaap?quote:Op zaterdag 1 december 2007 20:03 schreef fredfik het volgende:
waar zijn brain en jaap??
Je gaat wellicht tegen de stroom in maar het zou best eens heel interessant kunnen zijn om erachter te komen, hoeveel uur er nodig zijn om nadia gillend de poort uit te laten lopen, schijthebbende aan contracten, telefoons die het wel of niet doen en tmfcontracten die zij wel of niet misloopt. ja h.....een leuke invalshoekquote:Op zaterdag 1 december 2007 19:53 schreef Eg_Wel het volgende:
Ga ik nu erg tegen de stroom in als ik zeg dat ik Nadia nu liever zie blijven? Ik wil wel eens zien hoe ze zich de komende maand staande gaat houden. Dan gewoon eruit stemmen en klaar
Nu dgk_fan nog vastzit heeft ie vast zn opgevoerde Puch geleend!quote:Op zaterdag 1 december 2007 20:03 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Hij is er al.Hij was met een vliegtuig gekomen.
Brian ligt op de massagetafel. De verpleegster brengt extra pammetjes in .....quote:Op zaterdag 1 december 2007 20:03 schreef fredfik het volgende:
waar zijn brain en jaap??
Ik las hier dat Ricardo "tot volgende week vrijdag" zou hebben gezegdquote:Op zaterdag 1 december 2007 20:07 schreef Dreamboy het volgende:
Gisteren toen Ricardo wegging zei hij tot morgen.
Meschien komt hij er wel in.
wonderlijk...........quote:Op zaterdag 1 december 2007 20:07 schreef avonne het volgende:
Nog een verontrustend detail:
het vertrek van Dennis heeft niet in de Telegraaf gestaan![]()
![]()
Gaan we doen.quote:Op zaterdag 1 december 2007 20:00 schreef akveor het volgende:
Vreemd allemaal.....
Amanda heeft een gesprek met Brian gehad over dat haar zusje weer terug is bij d'r ex die haar heeft mishandeld.
Iederen maakt geintjes over de febo: Volgend Nadia kan ze haar 24 uur niet aanvragen omdat de telefoon stuk is.
Nadat de febo Jaap belde vroeg ie de redaktie even te blijven hangen omdat Nadia d'r 24 uur wil aanvragen. Dit was volgens de redaktie niet mogelijk.
Amanda opperde aan Brian om Dennis uit te nodigen om Nadia toch te laten blijven. En hoe vreemd Dennis blijkt al achter te zitten. Dennis komt omstreeks 20.30u de villa weer in.
Kortom genoeg voer voor speculaties. Leef je uit en have fun.
Volgens mij is het hun geeneens opgevallen dat hij erin zat !!quote:Op zaterdag 1 december 2007 20:07 schreef avonne het volgende:
![]()
Jawel maar er stond gewoon een lege kop met nix eronderquote:Op zaterdag 1 december 2007 20:07 schreef avonne het volgende:
![]()
Hou eens op jij,weer een vretende Dennis in beeld word me teveel.Of hij moet Brian gaan aanpakken dat zou wel weer leuk zijn.quote:Op zaterdag 1 december 2007 20:07 schreef avonne het volgende:
![]()
Nadia als hamster guinnee pig voor een interessant psychologisch experimentquote:Op zaterdag 1 december 2007 20:05 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
Je gaat wellicht tegen de stroom in maar het zou best eens heel interessant kunnen zijn om erachter te komen, hoeveel uur er nodig zijn om nadia gillend de poort uit te laten lopen, schijthebbende aan contracten, telefoons die het wel of niet doen en tmfcontracten die zij wel of niet misloopt. ja h.....een leuke invalshoek
En op de toegangswegen naar Alphen ad Rijn waren vanmiddag geen wegblokkades en geen ME-peletons om rellen te voorkomen.quote:Op zaterdag 1 december 2007 20:07 schreef avonne het volgende:
![]()
Dat heb ik gisteren iid gehoord en vermeldquote:Op zaterdag 1 december 2007 20:08 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ik las hier dat Ricardo "tot volgende week vrijdag" zou hebben gezegd
Is er iemand op de streams die werkelijk gelooft dat dennis echt in kantoor zit met Nadia?????????quote:Op zaterdag 1 december 2007 20:09 schreef Py het volgende:
[..]
Gaan we doen.
Dus Dennis moet Nadia overtuigen om te blijven?
Is dat op verzoek van de febo?
Of wilde hij dat zelf.
En geloof je het zelf?
Wel op ZIJONLINE:quote:Op zaterdag 1 december 2007 20:07 schreef avonne het volgende:
![]()
jaquote:Op zaterdag 1 december 2007 20:07 schreef avonne het volgende:
![]()
ga jij eens je mond spoelen, jongeman. Wil je niet meer zulke dingen schrijvenquote:Op zaterdag 1 december 2007 20:07 schreef Dreamboy het volgende:
Gisteren toen Ricardo wegging zei hij tot morgen.
Meschien komt hij er wel in.
Ik geloof inmiddels al het onmogelijkequote:Op zaterdag 1 december 2007 20:10 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
Is er iemand op de streams die werkelijk gelooft dat dennis echt in kantoor zit met Nadia?????????
Je bedoelt dat ze op dit moment aan het neuken is met de schim en terugkomt met krassen op haar rug?quote:Op zaterdag 1 december 2007 20:10 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
Is er iemand op de streams die werkelijk gelooft dat dennis echt in kantoor zit met Nadia?????????
logisch!quote:Op zaterdag 1 december 2007 20:07 schreef avonne het volgende:
![]()
Ik vind haar meer lijken op Tante Sidonia.quote:Op zaterdag 1 december 2007 20:13 schreef maril het volgende:
Lieke lijkt nu echt op wiske met die achteruitgekamd haar.
En Huub op Suske , dus zitten we nu naar een stripverhaal te kijken ?quote:Op zaterdag 1 december 2007 20:13 schreef maril het volgende:
quote:Op zaterdag 1 december 2007 20:13 schreef maril het volgende:
Neeeehhh geen pammetjes meer voor brrrrrian. Laat die smerige rat het spel eens echt spelen, of geef die engerd een overdosis aan pammetjes.quote:Op zaterdag 1 december 2007 20:06 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Brian ligt op de massagetafel. De verpleegster brengt extra pammetjes in .....
Ik heb geen idee... wel dat ik donderdag een erg vreemde onslagronde vond. Nadia die Dennis wegstemt en nog geen 24 uur later zelf ook wil vertrekken. Ook wou ze al eerder deze week haar 24 uur aanvragen. En heeft ze aangegeven samen met Dennis te willen vertrekken. Dat mocht toen zg niet. Waarom zou de febo dat toestaan? Dat is toch niet in het belang van de continuiteit van het programma?quote:Op zaterdag 1 december 2007 20:09 schreef Py het volgende:
[..]
Gaan we doen.
Dus Dennis moet Nadia overtuigen om te blijven?
Is dat op verzoek van de febo?
Of wilde hij dat zelf?
En geloof je het zelf?
quote:Op zaterdag 1 december 2007 20:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Jawel maar er stond gewoon een lege kop met nix eronder
Gaan ze haar dan ook open snijden?quote:Op zaterdag 1 december 2007 20:09 schreef avonne het volgende:
[..]
Nadia als hamster guinnee pig voor een interessant psychologisch experimentme love it
Ik sta nergens meer van te kijken.quote:Op zaterdag 1 december 2007 20:10 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
Donderdag was bizar. Dennis is volgens mij getoneelhaakt(overigens niet geheel onterechtquote:Op zaterdag 1 december 2007 20:16 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik heb geen idee... wel dat ik donderdag een erg vreemde onslagronde vond. Nadia die Dennis wegstemt en nog geen 24 uur later zelf ook wil vertrekken. Ook wou ze al eerder deze week haar 24 uur aanvragen. En heeft ze aangegeven samen met Dennis te willen vertrekken. Dat mocht toen zg niet. Waarom zou de febo dat toestaan? Dat is toch niet in het belang van de continuiteit van het programma?
Allemaal toneel van die heks met haar derde navel. Ze geeft geen ene moer om dennix of wie dan ook. Dat wijf gaat letterlijk over lijken als het zou moeten.quote:Op zaterdag 1 december 2007 20:16 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik heb geen idee... wel dat ik donderdag een erg vreemde onslagronde vond. Nadia die Dennis wegstemt en nog geen 24 uur later zelf ook wil vertrekken. Ook wou ze al eerder deze week haar 24 uur aanvragen. En heeft ze aangegeven samen met Dennis te willen vertrekken. Dat mocht toen zg niet. Waarom zou de febo dat toestaan? Dat is toch niet in het belang van de continuiteit van het programma?
Ja wat Jaap zegt is waar ?quote:Op zaterdag 1 december 2007 20:21 schreef Scandalous het volgende:
Dennis zat trouwens toch in center parcs volgens Jaap, laat hem daar lekker blijven please
Ze is idd nogal 'klef'.. en dat bij mensen die ze nu een weekje ofzo kentquote:Op zaterdag 1 december 2007 20:21 schreef beequeen het volgende:
Dit bedoel ik dus met Zwaan Kleef Aan.
Als ik naar Amanda kijkt vindt ze het niet echt prettig.
[ afbeelding ]
met appel kaneel en roomboter graagquote:Op zaterdag 1 december 2007 20:25 schreef Sonique het volgende:
Iemand een pannekoek, ik heb ze net gebakken... Ik had er ZOOO'N trek in!
quote:Op zaterdag 1 december 2007 20:25 schreef Sonique het volgende:
Lekker, heb je er een met spek en stroop?quote:Op zaterdag 1 december 2007 20:25 schreef Sonique het volgende:
Kan het woord pannekoek niet meer horen.Denk ik meteen aan dat debiele wijf.quote:Op zaterdag 1 december 2007 20:25 schreef Sonique het volgende:
MMMMMMMMMMMM jammiequote:
Sonique is liefquote:Op zaterdag 1 december 2007 20:28 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Kan het woord pannekoek niet meer horen.Denk ik meteen aan dat debiele wijf.
Hmmmm met bacon en kaas aubquote:Op zaterdag 1 december 2007 20:25 schreef Sonique het volgende:
Heb je er ook nog 1 voor mij? Gewoon naturel?quote:Op zaterdag 1 december 2007 20:25 schreef Sonique het volgende:
Jij mag het ons vertellen als je het weet. Hij mocht 1 uur blijven, dat is inmiddels bijna om. We wachten af.quote:Op zaterdag 1 december 2007 20:30 schreef Kaleddis het volgende:
Zou Nadia een sollicitatiegesprek met TMF hebben ? (Om het een weer ietwat positieve draai te geven).
Waarom zouden ze het gesprek offstream doen
Wil Nadia na doen.quote:Op zaterdag 1 december 2007 20:31 schreef Sonique het volgende:
Wats met Like, ze ziet er wel heel erg streng uit vandaag...
dgk_fan mocht gisterenmorgen het bureau verlaten. Hij heeft een nachtje in dequote:Op zaterdag 1 december 2007 20:06 schreef chufi het volgende:
[..]
Nu dgk_fan nog vastzit heeft ie vast zn opgevoerde Puch geleend!
Zoiets denk ik ook.. Dus laat haar nog ff blijven. Nieuwsgierig wat ze gaat doen.quote:Op zaterdag 1 december 2007 20:24 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
Allemaal toneel van die heks met haar derde navel. Ze geeft geen ene moer om dennix of wie dan ook. Dat wijf gaat letterlijk over lijken als het zou moeten.
Tuurlijk...quote:Op zaterdag 1 december 2007 20:32 schreef Donnie29 het volgende:
[..]
Heb je er ook nog 1 voor mij? Gewoon naturel?
Tafel 5 aubquote:Op zaterdag 1 december 2007 20:34 schreef Sonique het volgende:
[..]
Tuurlijk...
* Sonique paast een au naturletje naar Donnie29
quote:Op zaterdag 1 december 2007 20:33 schreef PeterNB het volgende:
[..]
dgk_fan mocht gisterenmorgen het bureau verlaten. Hij heeft een nachtje in de
cel gezeten, en heeft een boete aan zijn broek... Zijn Puch mocht 'ie meenemen, maar
hem werd geadviseerd om niet meer over de snelweg naar huis te gaan
Ik zit nog steeds te wachten op de mijne, ondertussen had ik al 5 km kunnen rennenquote:Op zaterdag 1 december 2007 20:33 schreef Sonique het volgende:
Tja, het was OF 5 km rennen, of voor de streams vegeteren met pannenkoeken en chocomelk...
Dilemma, dilemma...
quote:Op zaterdag 1 december 2007 20:35 schreef beequeen het volgende:
BTW, VV lult nergens over, dit is hun enige berichtgeving. (En nee, dat verbaast me niks)
18:56 - Dennis als troef?
Amanda en Brian hebben zich verplaatst naar de Private Room en uiteraard hebben ze het over Nadia. De 19-jarige wil Dennis uitnodigen om haar vriendin gerust te stellen. "Ik vind het zonde van je contactpunten", aldus Brian. "Je gaat geen speler uitnodigen die er waarschijnlijk voor heeft gezorgd dat er een nieuwe speler bij komt", zegt de Antilliaan. "Oke, dan doe ik het niet", zucht Amanda. "Wat vindt Nadia hiervan?", vraagt Brian zich af. "Die weet van niets", piept de benjamin. "Kom laten we het haar zelf vragen", roept Brian. En de twee gaan opzoek naar de brunette
Sorry.quote:Op zaterdag 1 december 2007 20:37 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik zit nog steeds te wachten op de mijne, ondertussen had ik al 5 km kunnen rennen
Kun je mij misschien even uitleggen wat die mannen doen in je avatar?quote:Op zaterdag 1 december 2007 20:34 schreef Eg_Wel het volgende:
[..]
Zoiets denk ik ook.. Dus laat haar nog ff blijven. Nieuwsgierig wat ze gaat doen.
Hoe haal jij die rare quotedingen uit het bericht?quote:
Bowlingballen poetsen denk ikquote:Op zaterdag 1 december 2007 20:40 schreef beequeen het volgende:
[..]
Kun je mij misschien even uitleggen wat die mannen doen in je avatar?![]()
Het uur is bijna voorbij, dan weten we meer en hangen we misschien allemaal kotsend boven de teiltjes van Ruud en Mokum.
gegratineerd met kaasquote:Op zaterdag 1 december 2007 20:25 schreef Sonique het volgende:
Ik weet niet hoe jij daar aan komt. Zal misschien iets met ondersteunde fonts te maken hebben ofzeau.quote:Op zaterdag 1 december 2007 20:41 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hoe haal jij die rare quotedingen uit het bericht?
Dat heeft ze al een paar dagen, ik nog denken dat ze zweten.quote:Op zaterdag 1 december 2007 20:43 schreef Scandalous het volgende:
nadia heeft allemaal glitters op dr smoel.
(dennis zn make up die afgeeft?)
Dus nou heb jezelf niets meer???quote:Op zaterdag 1 december 2007 20:44 schreef Sonique het volgende:
* Sonique geeft iedereen de bestelde pannekoek... en ziet opeens dat de pan kapot is gegaan ;-)
En een zeer voldaan schjmoelwerk.quote:Op zaterdag 1 december 2007 20:43 schreef Scandalous het volgende:
nadia heeft allemaal glitters op dr smoel.
(dennis zn make up die afgeeft?)
Ik ken die filmquote:Op zaterdag 1 december 2007 20:40 schreef beequeen het volgende:
[..]
.
Eerst copy/pasten in kladblok en vanaf daar weer copy/pasten wil ook wel eens helpenquote:Op zaterdag 1 december 2007 20:45 schreef Py het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe jij daar aan komt. Zal misschien iets met ondersteunde fonts te maken hebben ofzeau.
Maarre gewoon met de delete toets er door heen en zelf ff de aanhalingstekens plaatsen. Het was niet te lezen zo. Twas toch niet zo boeiend op de streams.
Vertel.quote:
Van mij mag ze blijven (zonder dennix). Het kan niet anders dan dat de boel op stelten wordt gezet. Miss Ik Moet, en Zal, en Wil, en IK Krijg aandacht kan nog voor wat reuring zorgen.quote:Op zaterdag 1 december 2007 20:34 schreef Eg_Wel het volgende:
[..]
Zoiets denk ik ook.. Dus laat haar nog ff blijven. Nieuwsgierig wat ze gaat doen.
Mjah het is iets met bowlingballenquote:
Dus ipv caps inkleuren ga je mijn quotes verbeteren?quote:Op zaterdag 1 december 2007 20:45 schreef Py het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe jij daar aan komt. Zal misschien iets met ondersteunde fonts te maken hebben ofzeau.
Maarre gewoon met de delete toets er door heen en zelf ff de aanhalingstekens plaatsen. Het was niet te lezen zo. Twas toch niet zo boeiend op de streams.
Nee hoor, ze is he-le-maal uitgekotst. Behalve door Amanda, maar dat is te verwachten van iemand die een inzicht heeft van een blinde vink...quote:Op zaterdag 1 december 2007 20:47 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
Van mij mag ze blijven (zonder dennix). Het kan niet anders dan dat de boel op stelten wordt gezet. Miss Ik Moet, en Zal, en Wil, en IK Krijg aandacht kan nog voor wat reuring zorgen.
Heb ik voor niets Champagne in huis gehaaldquote:Op zaterdag 1 december 2007 20:50 schreef beequeen het volgende:
Naad gaat morgen dus niet naar huis........KUTHOKJE.
Lachwekkende ontwikkelingen.quote:Op zaterdag 1 december 2007 20:50 schreef beequeen het volgende:
was ook zo lekker voorspelbaar..quote:Op zaterdag 1 december 2007 20:50 schreef beequeen het volgende:
Neuquote:Op zaterdag 1 december 2007 20:48 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dus ipv caps inkleuren ga je mijn quotes verbeteren?
Nix ziet 2 12-jarige meisjes al gauw aan voor tribunes vol met fansquote:Op zaterdag 1 december 2007 20:53 schreef Meganog het volgende:
Dennis wordt voortdurend herkend en lastig gevallen. Het is een compleet gekkenhuis, mensen springen voor zijn auto.
Mogelijk via de telefoon..?quote:Op zaterdag 1 december 2007 20:54 schreef Meganog het volgende:
Ik geloof er geen flikker van dat ze Dennis gesproken heeft (of trap ik hier een open deur in).
Het feit dat ze door iedereen wordt uitgekotst (behalve door sloerie amanda) wil nog niet zeggen dat ze niet voor reuring kan zorgen. Maar wat mij betreft mag ze ook gewoon afgeschoten worden.quote:Op zaterdag 1 december 2007 20:49 schreef Sonique het volgende:
[..]
Nee hoor, ze is he-le-maal uitgekotst. Behalve door Amanda, maar dat is te verwachten van iemand die een inzicht heeft van een blinde vink...
zou best kunnen dat hij helemaal niet is geweest en dat het een smoes is om dit 24-uur gedoe te doen stoppenquote:Op zaterdag 1 december 2007 20:54 schreef Meganog het volgende:
Ik geloof er geen flikker van dat ze Dennis gesproken heeft (of trap ik hier een open deur in).
En de rest mag natuurlijk niet los op Nadia.Net zoals Natasia word dat jankwijf beschermd.quote:Op zaterdag 1 december 2007 20:56 schreef beequeen het volgende:
Waarom mochten die 2 in godsnaam het laatste kwartier zonder camera's praten?
Ik zit me zo ontzettend boos te maken.
Ik weet het niet meer hoor, erg geloofwaardig is het iig niet.quote:Op zaterdag 1 december 2007 20:54 schreef Meganog het volgende:
quote:Op zaterdag 1 december 2007 20:57 schreef avonne het volgende:
[..]
zou best kunnen dat hij helemaal niet is geweest en dat het een smoes is om dit 24-uur gedoe te doen stoppen
Het wordt tijd dat dennix voor een auto springt. Sterker nog, misschien moet hij eens een trein proberen.quote:Op zaterdag 1 december 2007 20:53 schreef Meganog het volgende:
Dennis wordt voortdurend herkend en lastig gevallen. Het is een compleet gekkenhuis, mensen springen voor zijn auto.
Om 20.00 uur al schat maar toen was je druk met de pannekoeken.quote:
En dan de toezegging dat ze een plaatje met Amanda mag opnemen als zoethoudertje.quote:Op zaterdag 1 december 2007 20:57 schreef avonne het volgende:
[..]
zou best kunnen dat hij helemaal niet is geweest en dat het een smoes is om dit 24-uur gedoe te doen stoppen
WTF is het al weer 21:00!!quote:Op zaterdag 1 december 2007 21:00 schreef beequeen het volgende:
[..]
Om 20.00 uur al schat maar toen was je druk met de pannekoeken.
Oh ja, dat kan idd ook. Bergmankliniek, geld... (Jaap maakte ook al de opmerking 'hoeveel krijg je nu?'quote:Op zaterdag 1 december 2007 21:03 schreef neehe het volgende:
Ze blijft alvast tot Amandels verjaardag, en daarna blijft ze ook nog die gaat echt niet weg.
Niks Dennix geweest, ze heeft toezeggingen gekregen achter of geld.
Ze weet inmiddels dat je moet dreigen om iets voorelkaar te krijgen.
Huub heeft dat ook al een paar keer gezegt. "Als je iets voor elkaar wilt krijgen moet je 24 uur aanvragen"quote:Op zaterdag 1 december 2007 21:03 schreef neehe het volgende:
Ze blijft alvast tot Amandels verjaardag, en daarna blijft ze ook nog die gaat echt niet weg.
Niks Dennix geweest, ze heeft toezeggingen gekregen achter of geld.
Ze weet inmiddels dat je moet dreigen om iets voorelkaar te krijgen.
Het bekende belabberde toneelspel omdat ze het script niet helemaal begrijpt.quote:Op zaterdag 1 december 2007 21:05 schreef beequeen het volgende:
Ze spreekt zichzelf constant tegen. Ze wil weg, ze wil blijven, de muren komen op haar af, ze voelt zich gevangen en is dol op Dennix.......maar ze blijft wel.
1: Het kwam echt uit de lucht vallen. Ik moet eerlijk zeggen dat ik niet weet of Amanda achter is geweest, misschien weet iemand anders dat.quote:Op zaterdag 1 december 2007 21:04 schreef avonne het volgende:
Ik was er niet bij, dus wil even wat feitjes checken
1. kwam Amanda zelf op het idee om Dennis uit te nodigen of kwam ze net van achter of zo?
2. wie zei dat Dennis al achter is? Nadia of Amanda?
3. Is iemand met Nadia meegelopen naar kantoor?
Die mannen schonen hun ballen? Ben je blind ofzo?quote:Op zaterdag 1 december 2007 20:40 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het uur is bijna voorbij, dan weten we meer en hangen we misschien allemaal kotsend boven de teiltjes van Ruud en Mokum.
Of juist niet, en is dat de reden dat Nadia moet blijven...quote:Op zaterdag 1 december 2007 21:09 schreef rooie3 het volgende:
Selene zal nu ook wel orders krijgen om aardig te doen tegen Nadia.Want stel je voor dat jankwijf weggaat.
Die toezegging heeft ze inderdaad net achter gekregen.quote:Op zaterdag 1 december 2007 21:09 schreef Scandalous het volgende:
Nadia zegt weer tegen Amanda dat ze snel hun plaat gaan opnemen. Dat heeft ze net ook van "Dennis" gehoord?
You're the best, thanx.quote:Op zaterdag 1 december 2007 21:08 schreef pullup het volgende:
Het was even zoeken BQ![]()
Uit The Big Lebowski
http://www.youtube.com/watch?v=PX8cJ3PBzZs
Heel het verhaal dat Amanda Dennis langs laat komen is toch BSquote:Op zaterdag 1 december 2007 21:10 schreef Meganog het volgende:
Waarom zou Amanda Dennis uitnodigen als ze niet zeker wist dat hij haar zou overhalen te blijven?
hoeft niet er zit een deur in het kantoor naar het hokje..... dus dat zegt nietsquote:Op zaterdag 1 december 2007 21:04 schreef HoneyBunny het volgende:
Ik zit lekker mee te lurken, en vraag me effe wat af... We hadden een streamlock op het huis waarbij je het hokje kunt zien. Dennis zou dus vanuit het kantoor toch naar het hokje moeten lopen? Waarom hebben we hem dan niet zien lopen tijdens de streamlock? Naad zat alleen in het kantoor toen de streams daarheen gingen!
Vervolgens gaat de telefoon, neemt ze op, lacht en rent terug naar de villa. Waarom wachten op het telefoontje voor ze terug gaat?
Kortom, ze heeft gewoon een uur lang in dr eentje zitten flipperen op de PC of daar HNTM of Idols zitten kijken!
Waar staat 'pammetjes' voor eigenlijk. Ik heb geen idee...quote:Op zaterdag 1 december 2007 21:14 schreef beequeen het volgende:
Volgens mij heeft Brian weer met zijn handjes in de pammetjespot gezeten of de poedersuiker heeft hem erg goed gedaan.
In het duitsquote:Op zaterdag 1 december 2007 21:08 schreef pullup het volgende:
Het was even zoeken BQ![]()
Uit The Big Lebowski
http://www.youtube.com/watch?v=PX8cJ3PBzZs
Beetje boel boos, hij is zichzelf zeg maar.quote:Op zaterdag 1 december 2007 21:14 schreef mootie het volgende:
Braaaaaai beetje boos?
quote:Op zaterdag 1 december 2007 21:04 schreef HoneyBunny het volgende:
Ik zit lekker mee te lurken, en vraag me effe wat af... We hadden een streamlock op het huis waarbij je het hokje kunt zien. Dennis zou dus vanuit het kantoor toch naar het hokje moeten lopen? Waarom hebben we hem dan niet zien lopen tijdens de streamlock? Naad zat alleen in het kantoor toen de streams daarheen gingen!
Vervolgens gaat de telefoon, neemt ze op, lacht en rent terug naar de villa. Waarom wachten op het telefoontje voor ze terug gaat?
Kortom, ze heeft gewoon een uur lang in dr eentje zitten flipperen op de PC of daar HNTM of Idols zitten kijken!
oxazepamquote:Op zaterdag 1 december 2007 21:15 schreef Sonique het volgende:
[..]
Waar staat 'pammetjes' voor eigenlijk. Ik heb geen idee...
Het moet niet gekker worden zeg!!!quote:Op zaterdag 1 december 2007 21:15 schreef Dreamboy het volgende:
Nadia en Selene slapen bij elkaar,omdat de danseressen blijven slapen
Hier ook... leuke avatarquote:Op zaterdag 1 december 2007 21:16 schreef mazaru het volgende:
Lieke gaat weer bonden met Nada
"Zullen we dadelijk lekker allemaal vrouwendingetjes doen? Dat is goed voor je. Lekker de mannen weg, geen gezeur"
De streams gaan bij mij dus uit vanavond
Lol het was het enige fragment waar die scene bijzatquote:
Ajb, lees dit maar even.quote:Op zaterdag 1 december 2007 21:15 schreef Sonique het volgende:
[..]
Waar staat 'pammetjes' voor eigenlijk. Ik heb geen idee...
En nu nog even dokken toch?quote:Op zaterdag 1 december 2007 21:16 schreef mootie het volgende:
Ja Braaaaaaaai, zo is jouw moppie, 150cp om te zorgen dat Nadia blijft. Lief he?
Stel dat dat jankwijf weggaat, wat gaat er dan gebeuren......HELEMAAL NIETS!!!. Die vent voegt geen enkele waarde toe aan de kooi, tenzij de kijkers belang hechten aan een hoop nep gekreun en een hoop nep gejank. Meer kan ik niet bedenken bij die gozer.quote:Op zaterdag 1 december 2007 21:09 schreef rooie3 het volgende:
Selene zal nu ook wel orders krijgen om aardig te doen tegen Nadia.Want stel je voor dat jankwijf weggaat.
Een klassiekerquote:Op zaterdag 1 december 2007 21:17 schreef Sonique het volgende:
[..]
Hier ook... leuke avatar"Sinterklaas is op vele manieren te troosten..."
Wel je handjes wassen he!? Anders krijg je pannenkoek aan je piemel.....quote:Op zaterdag 1 december 2007 21:23 schreef Sonique het volgende:
Ok, ik ga meer weer eens wat pr0n foto's bekijken ofzo...
is het pannekoek of panneNkoekquote:Op zaterdag 1 december 2007 21:25 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Wel je handjes wassen he!? Anders krijg je pannenkoek aan je piemel.....
Pfff ik word er zo flauw van.
Ik snap Brian nu wel........ zijn toon is niet best.... maar zijn frustratie is zooo terechtquote:Op zaterdag 1 december 2007 21:25 schreef beequeen het volgende:
Brian is pissed omdat hij meer weet. Hij kan natuurlijk niet zeggen wat maar het heeft niks met Amanda te maken.
Amanda moet alleen haar kutschjmoel houden maar wel bij hem blijven zitten.
Dat zou mijn vent tegen me moet en zeggen.......oei.
En vriendschappen...quote:Op zaterdag 1 december 2007 21:26 schreef Meganog het volgende:
Knap hoe Amanda precies weet dat de relatie tussen Nadia en Dennis niet kan werken, maar dat ze haar eigen zieke relatie niet op waarde weet te schatten.
Vroegah was het pannekoek, met de nieuwe spelling is het pannenkoek.quote:Op zaterdag 1 december 2007 21:26 schreef Sonique het volgende:
[..]
is het pannekoek of panneNkoek
Volgens mij zonder N
Tsja, misschien begrijpt hij Huub nu een beetje. Ben alleen bang dat hij niet zo durft te ageren tegen het hokje.quote:Op zaterdag 1 december 2007 21:26 schreef Desii het volgende:
[..]
Ik snap Brian nu wel........ zijn toon is niet best.... maar zijn frustratie is zooo terecht
Domme vraag misschien, waarom zijn ze boos?quote:Op zaterdag 1 december 2007 21:30 schreef rooie3 het volgende:
Voor ons slechte timing dat de mannen nu weggaan.Huub en Brian zijn denk echt boos.
Het hokje liegt en bedriegd.... ook tegen de bewoners zelf... dat is het probleemquote:Op zaterdag 1 december 2007 21:31 schreef Py het volgende:
[..]
Domme vraag misschien, waarom zijn ze boos?
Om de nieuwe gastspelert?
Ja, beetje dom.quote:Op zaterdag 1 december 2007 21:31 schreef Py het volgende:
[..]
Brian was ff achter...daar is hij niet zo blij van geworden.quote:Op zaterdag 1 december 2007 21:26 schreef Desii het volgende:
[..]
Ik snap Brian nu wel........ zijn toon is niet best.... maar zijn frustratie is zooo terecht
Ok maar dat is toch niet nieuw? Ze werkten er zelf aan mee. Maar nu past het ze niet in hun straatje.quote:Op zaterdag 1 december 2007 21:33 schreef Desii het volgende:
[..]
Het hokje liegt en bedriegd.... ook tegen de bewoners zelf... dat is het probleem
geloof je nou echt dat Dennis geweest is?quote:Op zaterdag 1 december 2007 21:33 schreef T-lex het volgende:
[..]
Brian was ff achter...daar is hij niet zo blij van geworden.
Maar denk ook dat waarom wij niet mochten zien wat er in het kantoor gebeurde niet zo zeer met Nix te maken had. Vermoed dat er ook iemand van achter bij heeft gezeten, om zo er op aan te sturen dat Naad blijft.![]()
Want die wist net ook ineens te vertellen dat ze het nummer met Amanda snel gaat opnemen.
Domme vragen bestaan niet.quote:Op zaterdag 1 december 2007 21:31 schreef Py het volgende:
[..]
Wel nieuw is dat nu zelfs Brian geen positief gevoel meer krijgt van achter.quote:Op zaterdag 1 december 2007 21:33 schreef Desii het volgende:
[..]
Het hokje liegt en bedriegd.... ook tegen de bewoners zelf... dat is het probleem
Dennis gaat Huub en Brian natuurlijk wegbrengenquote:Op zaterdag 1 december 2007 21:38 schreef Py het volgende:
D'r komt iemand.
Stream op hek en fontein staat aan.
Dacht ik ook even. De heren worden opgehaald voor het optreden.quote:Op zaterdag 1 december 2007 21:38 schreef Py het volgende:
D'r komt iemand.
Stream op hek en fontein staat aan.
Naad vroeg aan Brian of hij niet boos op haar was. Brian is inmiddels op de hoogte gebracht door het hokje over de manipulatie van Naad en de consequenties, maar dat schreef ik al eerder.quote:Op zaterdag 1 december 2007 21:41 schreef Scandalous het volgende:
Nadia :het is niet altijd zo? ofzo
Brian: ja maar ik weet iets meer. ik kom er later op terug
Uuuh, nee.quote:Op zaterdag 1 december 2007 21:45 schreef pullup het volgende:
Even kijken of die vrouwen het in zich hebben om zelfstandig de streams te maken
Laat dat maar aan G.I.Lieke overquote:Op zaterdag 1 december 2007 21:45 schreef pullup het volgende:
Even kijken of die vrouwen het in zich hebben om zelfstandig de streams te maken
Het was ook de moeder van alle retorische vragenquote:
quote:Op zaterdag 1 december 2007 21:51 schreef Desii het volgende:
Nadia heeft der eigen al versproken.... ze blijft idd langer
Ze zei tegen Amanda.... als wij een plaat op gaan nemen, gaan we ook toeren en moeten de mannen thuis blijven.
M.a.w.... die blijft nog wel ff
Gok dat ze vannacht om 3 uur thuis zijn.Dus heb even geduld.quote:Op zaterdag 1 december 2007 21:50 schreef Kaleddis het volgende:Wanneer is de rest er weer ?
(het laatste waar ik nu zin in heb is een meidenavond)
Gisteravond vertrokken en nu al in een supermarkt? Ja, is ook nodig.quote:Op zaterdag 1 december 2007 21:53 schreef Eg_Wel het volgende:
Dennis kán gewoon niét naar de supermarkt!
Dus, wacht ff, als jij een camera verrot slaat en jezelf laat diskwalificeren, dan krijg jij je platencontract jongen, deal ?quote:Op zaterdag 1 december 2007 21:53 schreef Mokum020 het volgende:
Dennis gaat naar Jensen...het schnabbelcircuit in en een plaat opnemen..dat hebben ze hem beloofd...
volgens Naad...
Deed zijn pappie toch al voor hem, niks nieuws onder de zon.quote:Op zaterdag 1 december 2007 21:53 schreef Eg_Wel het volgende:
Dennis kán gewoon niét naar de supermarkt!
quote:Op zaterdag 1 december 2007 21:59 schreef Borga het volgende:
Off -Topic Ik zei vanmiddag: ' Hé Dennis ', tegen iemand met een ''dennix coupe''. Hij werd gelijk kwaad... Maar deed verder uiteraard niets.
(Doorgaan als zanger)quote:Op zaterdag 1 december 2007 21:59 schreef Borga het volgende:
Off -Topic Ik zei vanmiddag: ' Hé Dennis ',
tegen iemand met een ''dennix coupe''.
Hij werd gelijk kwaad... Maar deed verder uiteraard niets.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |