En dan de toezegging dat ze een plaatje met Amanda mag opnemen als zoethoudertje.quote:Op zaterdag 1 december 2007 20:57 schreef avonne het volgende:
[..]
zou best kunnen dat hij helemaal niet is geweest en dat het een smoes is om dit 24-uur gedoe te doen stoppen
WTF is het al weer 21:00!!quote:Op zaterdag 1 december 2007 21:00 schreef beequeen het volgende:
[..]
Om 20.00 uur al schat maar toen was je druk met de pannekoeken.
Oh ja, dat kan idd ook. Bergmankliniek, geld... (Jaap maakte ook al de opmerking 'hoeveel krijg je nu?'quote:Op zaterdag 1 december 2007 21:03 schreef neehe het volgende:
Ze blijft alvast tot Amandels verjaardag, en daarna blijft ze ook nog die gaat echt niet weg.
Niks Dennix geweest, ze heeft toezeggingen gekregen achter of geld.
Ze weet inmiddels dat je moet dreigen om iets voorelkaar te krijgen.
Huub heeft dat ook al een paar keer gezegt. "Als je iets voor elkaar wilt krijgen moet je 24 uur aanvragen"quote:Op zaterdag 1 december 2007 21:03 schreef neehe het volgende:
Ze blijft alvast tot Amandels verjaardag, en daarna blijft ze ook nog die gaat echt niet weg.
Niks Dennix geweest, ze heeft toezeggingen gekregen achter of geld.
Ze weet inmiddels dat je moet dreigen om iets voorelkaar te krijgen.
Het bekende belabberde toneelspel omdat ze het script niet helemaal begrijpt.quote:Op zaterdag 1 december 2007 21:05 schreef beequeen het volgende:
Ze spreekt zichzelf constant tegen. Ze wil weg, ze wil blijven, de muren komen op haar af, ze voelt zich gevangen en is dol op Dennix.......maar ze blijft wel.
1: Het kwam echt uit de lucht vallen. Ik moet eerlijk zeggen dat ik niet weet of Amanda achter is geweest, misschien weet iemand anders dat.quote:Op zaterdag 1 december 2007 21:04 schreef avonne het volgende:
Ik was er niet bij, dus wil even wat feitjes checken
1. kwam Amanda zelf op het idee om Dennis uit te nodigen of kwam ze net van achter of zo?
2. wie zei dat Dennis al achter is? Nadia of Amanda?
3. Is iemand met Nadia meegelopen naar kantoor?
Die mannen schonen hun ballen? Ben je blind ofzo?quote:Op zaterdag 1 december 2007 20:40 schreef beequeen het volgende:
[..]
Kun je mij misschien even uitleggen wat die mannen doen in je avatar?![]()
Het uur is bijna voorbij, dan weten we meer en hangen we misschien allemaal kotsend boven de teiltjes van Ruud en Mokum.
Of juist niet, en is dat de reden dat Nadia moet blijven...quote:Op zaterdag 1 december 2007 21:09 schreef rooie3 het volgende:
Selene zal nu ook wel orders krijgen om aardig te doen tegen Nadia.Want stel je voor dat jankwijf weggaat.
Die toezegging heeft ze inderdaad net achter gekregen.quote:Op zaterdag 1 december 2007 21:09 schreef Scandalous het volgende:
Nadia zegt weer tegen Amanda dat ze snel hun plaat gaan opnemen. Dat heeft ze net ook van "Dennis" gehoord?
You're the best, thanx.quote:Op zaterdag 1 december 2007 21:08 schreef pullup het volgende:
Het was even zoeken BQ![]()
Uit The Big Lebowski
http://www.youtube.com/watch?v=PX8cJ3PBzZs
Heel het verhaal dat Amanda Dennis langs laat komen is toch BSquote:Op zaterdag 1 december 2007 21:10 schreef Meganog het volgende:
Waarom zou Amanda Dennis uitnodigen als ze niet zeker wist dat hij haar zou overhalen te blijven?
hoeft niet er zit een deur in het kantoor naar het hokje..... dus dat zegt nietsquote:Op zaterdag 1 december 2007 21:04 schreef HoneyBunny het volgende:
Ik zit lekker mee te lurken, en vraag me effe wat af... We hadden een streamlock op het huis waarbij je het hokje kunt zien. Dennis zou dus vanuit het kantoor toch naar het hokje moeten lopen? Waarom hebben we hem dan niet zien lopen tijdens de streamlock? Naad zat alleen in het kantoor toen de streams daarheen gingen!
Vervolgens gaat de telefoon, neemt ze op, lacht en rent terug naar de villa. Waarom wachten op het telefoontje voor ze terug gaat?
Kortom, ze heeft gewoon een uur lang in dr eentje zitten flipperen op de PC of daar HNTM of Idols zitten kijken!
Waar staat 'pammetjes' voor eigenlijk. Ik heb geen idee...quote:Op zaterdag 1 december 2007 21:14 schreef beequeen het volgende:
Volgens mij heeft Brian weer met zijn handjes in de pammetjespot gezeten of de poedersuiker heeft hem erg goed gedaan.
In het duitsquote:Op zaterdag 1 december 2007 21:08 schreef pullup het volgende:
Het was even zoeken BQ![]()
Uit The Big Lebowski
http://www.youtube.com/watch?v=PX8cJ3PBzZs
Beetje boel boos, hij is zichzelf zeg maar.quote:Op zaterdag 1 december 2007 21:14 schreef mootie het volgende:
Braaaaaai beetje boos?
quote:Op zaterdag 1 december 2007 21:04 schreef HoneyBunny het volgende:
Ik zit lekker mee te lurken, en vraag me effe wat af... We hadden een streamlock op het huis waarbij je het hokje kunt zien. Dennis zou dus vanuit het kantoor toch naar het hokje moeten lopen? Waarom hebben we hem dan niet zien lopen tijdens de streamlock? Naad zat alleen in het kantoor toen de streams daarheen gingen!
Vervolgens gaat de telefoon, neemt ze op, lacht en rent terug naar de villa. Waarom wachten op het telefoontje voor ze terug gaat?
Kortom, ze heeft gewoon een uur lang in dr eentje zitten flipperen op de PC of daar HNTM of Idols zitten kijken!
oxazepamquote:Op zaterdag 1 december 2007 21:15 schreef Sonique het volgende:
[..]
Waar staat 'pammetjes' voor eigenlijk. Ik heb geen idee...
Het moet niet gekker worden zeg!!!quote:Op zaterdag 1 december 2007 21:15 schreef Dreamboy het volgende:
Nadia en Selene slapen bij elkaar,omdat de danseressen blijven slapen
Hier ook... leuke avatarquote:Op zaterdag 1 december 2007 21:16 schreef mazaru het volgende:
Lieke gaat weer bonden met Nada
"Zullen we dadelijk lekker allemaal vrouwendingetjes doen? Dat is goed voor je. Lekker de mannen weg, geen gezeur"
De streams gaan bij mij dus uit vanavond
Lol het was het enige fragment waar die scene bijzatquote:
Ajb, lees dit maar even.quote:Op zaterdag 1 december 2007 21:15 schreef Sonique het volgende:
[..]
Waar staat 'pammetjes' voor eigenlijk. Ik heb geen idee...
En nu nog even dokken toch?quote:Op zaterdag 1 december 2007 21:16 schreef mootie het volgende:
Ja Braaaaaaaai, zo is jouw moppie, 150cp om te zorgen dat Nadia blijft. Lief he?
Stel dat dat jankwijf weggaat, wat gaat er dan gebeuren......HELEMAAL NIETS!!!. Die vent voegt geen enkele waarde toe aan de kooi, tenzij de kijkers belang hechten aan een hoop nep gekreun en een hoop nep gejank. Meer kan ik niet bedenken bij die gozer.quote:Op zaterdag 1 december 2007 21:09 schreef rooie3 het volgende:
Selene zal nu ook wel orders krijgen om aardig te doen tegen Nadia.Want stel je voor dat jankwijf weggaat.
Een klassiekerquote:Op zaterdag 1 december 2007 21:17 schreef Sonique het volgende:
[..]
Hier ook... leuke avatar"Sinterklaas is op vele manieren te troosten..."
Wel je handjes wassen he!? Anders krijg je pannenkoek aan je piemel.....quote:Op zaterdag 1 december 2007 21:23 schreef Sonique het volgende:
Ok, ik ga meer weer eens wat pr0n foto's bekijken ofzo...
is het pannekoek of panneNkoekquote:Op zaterdag 1 december 2007 21:25 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Wel je handjes wassen he!? Anders krijg je pannenkoek aan je piemel.....
Pfff ik word er zo flauw van.
Ik snap Brian nu wel........ zijn toon is niet best.... maar zijn frustratie is zooo terechtquote:Op zaterdag 1 december 2007 21:25 schreef beequeen het volgende:
Brian is pissed omdat hij meer weet. Hij kan natuurlijk niet zeggen wat maar het heeft niks met Amanda te maken.
Amanda moet alleen haar kutschjmoel houden maar wel bij hem blijven zitten.
Dat zou mijn vent tegen me moet en zeggen.......oei.
En vriendschappen...quote:Op zaterdag 1 december 2007 21:26 schreef Meganog het volgende:
Knap hoe Amanda precies weet dat de relatie tussen Nadia en Dennis niet kan werken, maar dat ze haar eigen zieke relatie niet op waarde weet te schatten.
Vroegah was het pannekoek, met de nieuwe spelling is het pannenkoek.quote:Op zaterdag 1 december 2007 21:26 schreef Sonique het volgende:
[..]
is het pannekoek of panneNkoek
Volgens mij zonder N
Tsja, misschien begrijpt hij Huub nu een beetje. Ben alleen bang dat hij niet zo durft te ageren tegen het hokje.quote:Op zaterdag 1 december 2007 21:26 schreef Desii het volgende:
[..]
Ik snap Brian nu wel........ zijn toon is niet best.... maar zijn frustratie is zooo terecht
Domme vraag misschien, waarom zijn ze boos?quote:Op zaterdag 1 december 2007 21:30 schreef rooie3 het volgende:
Voor ons slechte timing dat de mannen nu weggaan.Huub en Brian zijn denk echt boos.
Het hokje liegt en bedriegd.... ook tegen de bewoners zelf... dat is het probleemquote:Op zaterdag 1 december 2007 21:31 schreef Py het volgende:
[..]
Domme vraag misschien, waarom zijn ze boos?
Om de nieuwe gastspelert?
Ja, beetje dom.quote:Op zaterdag 1 december 2007 21:31 schreef Py het volgende:
[..]
Brian was ff achter...daar is hij niet zo blij van geworden.quote:Op zaterdag 1 december 2007 21:26 schreef Desii het volgende:
[..]
Ik snap Brian nu wel........ zijn toon is niet best.... maar zijn frustratie is zooo terecht
Ok maar dat is toch niet nieuw? Ze werkten er zelf aan mee. Maar nu past het ze niet in hun straatje.quote:Op zaterdag 1 december 2007 21:33 schreef Desii het volgende:
[..]
Het hokje liegt en bedriegd.... ook tegen de bewoners zelf... dat is het probleem
geloof je nou echt dat Dennis geweest is?quote:Op zaterdag 1 december 2007 21:33 schreef T-lex het volgende:
[..]
Brian was ff achter...daar is hij niet zo blij van geworden.
Maar denk ook dat waarom wij niet mochten zien wat er in het kantoor gebeurde niet zo zeer met Nix te maken had. Vermoed dat er ook iemand van achter bij heeft gezeten, om zo er op aan te sturen dat Naad blijft.![]()
Want die wist net ook ineens te vertellen dat ze het nummer met Amanda snel gaat opnemen.
Domme vragen bestaan niet.quote:Op zaterdag 1 december 2007 21:31 schreef Py het volgende:
[..]
Wel nieuw is dat nu zelfs Brian geen positief gevoel meer krijgt van achter.quote:Op zaterdag 1 december 2007 21:33 schreef Desii het volgende:
[..]
Het hokje liegt en bedriegd.... ook tegen de bewoners zelf... dat is het probleem
Dennis gaat Huub en Brian natuurlijk wegbrengenquote:Op zaterdag 1 december 2007 21:38 schreef Py het volgende:
D'r komt iemand.
Stream op hek en fontein staat aan.
Dacht ik ook even. De heren worden opgehaald voor het optreden.quote:Op zaterdag 1 december 2007 21:38 schreef Py het volgende:
D'r komt iemand.
Stream op hek en fontein staat aan.
Naad vroeg aan Brian of hij niet boos op haar was. Brian is inmiddels op de hoogte gebracht door het hokje over de manipulatie van Naad en de consequenties, maar dat schreef ik al eerder.quote:Op zaterdag 1 december 2007 21:41 schreef Scandalous het volgende:
Nadia :het is niet altijd zo? ofzo
Brian: ja maar ik weet iets meer. ik kom er later op terug
Uuuh, nee.quote:Op zaterdag 1 december 2007 21:45 schreef pullup het volgende:
Even kijken of die vrouwen het in zich hebben om zelfstandig de streams te maken
Laat dat maar aan G.I.Lieke overquote:Op zaterdag 1 december 2007 21:45 schreef pullup het volgende:
Even kijken of die vrouwen het in zich hebben om zelfstandig de streams te maken
Het was ook de moeder van alle retorische vragenquote:
quote:Op zaterdag 1 december 2007 21:51 schreef Desii het volgende:
Nadia heeft der eigen al versproken.... ze blijft idd langer
Ze zei tegen Amanda.... als wij een plaat op gaan nemen, gaan we ook toeren en moeten de mannen thuis blijven.
M.a.w.... die blijft nog wel ff
Gok dat ze vannacht om 3 uur thuis zijn.Dus heb even geduld.quote:Op zaterdag 1 december 2007 21:50 schreef Kaleddis het volgende:Wanneer is de rest er weer ?
(het laatste waar ik nu zin in heb is een meidenavond)
Gisteravond vertrokken en nu al in een supermarkt? Ja, is ook nodig.quote:Op zaterdag 1 december 2007 21:53 schreef Eg_Wel het volgende:
Dennis kán gewoon niét naar de supermarkt!
Dus, wacht ff, als jij een camera verrot slaat en jezelf laat diskwalificeren, dan krijg jij je platencontract jongen, deal ?quote:Op zaterdag 1 december 2007 21:53 schreef Mokum020 het volgende:
Dennis gaat naar Jensen...het schnabbelcircuit in en een plaat opnemen..dat hebben ze hem beloofd...
volgens Naad...
Deed zijn pappie toch al voor hem, niks nieuws onder de zon.quote:Op zaterdag 1 december 2007 21:53 schreef Eg_Wel het volgende:
Dennis kán gewoon niét naar de supermarkt!
quote:Op zaterdag 1 december 2007 21:59 schreef Borga het volgende:
Off -Topic Ik zei vanmiddag: ' Hé Dennis ', tegen iemand met een ''dennix coupe''. Hij werd gelijk kwaad... Maar deed verder uiteraard niets.
(Doorgaan als zanger)quote:Op zaterdag 1 december 2007 21:59 schreef Borga het volgende:
Off -Topic Ik zei vanmiddag: ' Hé Dennis ',
tegen iemand met een ''dennix coupe''.
Hij werd gelijk kwaad... Maar deed verder uiteraard niets.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |