Dus nou heb jezelf niets meer???quote:Op zaterdag 1 december 2007 20:44 schreef Sonique het volgende:
* Sonique geeft iedereen de bestelde pannekoek... en ziet opeens dat de pan kapot is gegaan ;-)
En een zeer voldaan schjmoelwerk.quote:Op zaterdag 1 december 2007 20:43 schreef Scandalous het volgende:
nadia heeft allemaal glitters op dr smoel.
(dennis zn make up die afgeeft?)
Ik ken die filmquote:Op zaterdag 1 december 2007 20:40 schreef beequeen het volgende:
[..]
Kun je mij misschien even uitleggen wat die mannen doen in je avatar?![]()
.
Eerst copy/pasten in kladblok en vanaf daar weer copy/pasten wil ook wel eens helpenquote:Op zaterdag 1 december 2007 20:45 schreef Py het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe jij daar aan komt. Zal misschien iets met ondersteunde fonts te maken hebben ofzeau.
Maarre gewoon met de delete toets er door heen en zelf ff de aanhalingstekens plaatsen. Het was niet te lezen zo. Twas toch niet zo boeiend op de streams.
Vertel.quote:
Van mij mag ze blijven (zonder dennix). Het kan niet anders dan dat de boel op stelten wordt gezet. Miss Ik Moet, en Zal, en Wil, en IK Krijg aandacht kan nog voor wat reuring zorgen.quote:Op zaterdag 1 december 2007 20:34 schreef Eg_Wel het volgende:
[..]
Zoiets denk ik ook.. Dus laat haar nog ff blijven. Nieuwsgierig wat ze gaat doen.
Mjah het is iets met bowlingballenquote:
Dus ipv caps inkleuren ga je mijn quotes verbeteren?quote:Op zaterdag 1 december 2007 20:45 schreef Py het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe jij daar aan komt. Zal misschien iets met ondersteunde fonts te maken hebben ofzeau.
Maarre gewoon met de delete toets er door heen en zelf ff de aanhalingstekens plaatsen. Het was niet te lezen zo. Twas toch niet zo boeiend op de streams.
Nee hoor, ze is he-le-maal uitgekotst. Behalve door Amanda, maar dat is te verwachten van iemand die een inzicht heeft van een blinde vink...quote:Op zaterdag 1 december 2007 20:47 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
Van mij mag ze blijven (zonder dennix). Het kan niet anders dan dat de boel op stelten wordt gezet. Miss Ik Moet, en Zal, en Wil, en IK Krijg aandacht kan nog voor wat reuring zorgen.
Heb ik voor niets Champagne in huis gehaaldquote:Op zaterdag 1 december 2007 20:50 schreef beequeen het volgende:
Naad gaat morgen dus niet naar huis........KUTHOKJE.
Lachwekkende ontwikkelingen.quote:Op zaterdag 1 december 2007 20:50 schreef beequeen het volgende:
was ook zo lekker voorspelbaar..quote:Op zaterdag 1 december 2007 20:50 schreef beequeen het volgende:
Neuquote:Op zaterdag 1 december 2007 20:48 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dus ipv caps inkleuren ga je mijn quotes verbeteren?
Nix ziet 2 12-jarige meisjes al gauw aan voor tribunes vol met fansquote:Op zaterdag 1 december 2007 20:53 schreef Meganog het volgende:
Dennis wordt voortdurend herkend en lastig gevallen. Het is een compleet gekkenhuis, mensen springen voor zijn auto.
Mogelijk via de telefoon..?quote:Op zaterdag 1 december 2007 20:54 schreef Meganog het volgende:
Ik geloof er geen flikker van dat ze Dennis gesproken heeft (of trap ik hier een open deur in).
Het feit dat ze door iedereen wordt uitgekotst (behalve door sloerie amanda) wil nog niet zeggen dat ze niet voor reuring kan zorgen. Maar wat mij betreft mag ze ook gewoon afgeschoten worden.quote:Op zaterdag 1 december 2007 20:49 schreef Sonique het volgende:
[..]
Nee hoor, ze is he-le-maal uitgekotst. Behalve door Amanda, maar dat is te verwachten van iemand die een inzicht heeft van een blinde vink...
zou best kunnen dat hij helemaal niet is geweest en dat het een smoes is om dit 24-uur gedoe te doen stoppenquote:Op zaterdag 1 december 2007 20:54 schreef Meganog het volgende:
Ik geloof er geen flikker van dat ze Dennis gesproken heeft (of trap ik hier een open deur in).
En de rest mag natuurlijk niet los op Nadia.Net zoals Natasia word dat jankwijf beschermd.quote:Op zaterdag 1 december 2007 20:56 schreef beequeen het volgende:
Waarom mochten die 2 in godsnaam het laatste kwartier zonder camera's praten?
Ik zit me zo ontzettend boos te maken.
Ik weet het niet meer hoor, erg geloofwaardig is het iig niet.quote:Op zaterdag 1 december 2007 20:54 schreef Meganog het volgende:
quote:Op zaterdag 1 december 2007 20:57 schreef avonne het volgende:
[..]
zou best kunnen dat hij helemaal niet is geweest en dat het een smoes is om dit 24-uur gedoe te doen stoppen
Het wordt tijd dat dennix voor een auto springt. Sterker nog, misschien moet hij eens een trein proberen.quote:Op zaterdag 1 december 2007 20:53 schreef Meganog het volgende:
Dennis wordt voortdurend herkend en lastig gevallen. Het is een compleet gekkenhuis, mensen springen voor zijn auto.
Om 20.00 uur al schat maar toen was je druk met de pannekoeken.quote:
En dan de toezegging dat ze een plaatje met Amanda mag opnemen als zoethoudertje.quote:Op zaterdag 1 december 2007 20:57 schreef avonne het volgende:
[..]
zou best kunnen dat hij helemaal niet is geweest en dat het een smoes is om dit 24-uur gedoe te doen stoppen
WTF is het al weer 21:00!!quote:Op zaterdag 1 december 2007 21:00 schreef beequeen het volgende:
[..]
Om 20.00 uur al schat maar toen was je druk met de pannekoeken.
Oh ja, dat kan idd ook. Bergmankliniek, geld... (Jaap maakte ook al de opmerking 'hoeveel krijg je nu?'quote:Op zaterdag 1 december 2007 21:03 schreef neehe het volgende:
Ze blijft alvast tot Amandels verjaardag, en daarna blijft ze ook nog die gaat echt niet weg.
Niks Dennix geweest, ze heeft toezeggingen gekregen achter of geld.
Ze weet inmiddels dat je moet dreigen om iets voorelkaar te krijgen.
Huub heeft dat ook al een paar keer gezegt. "Als je iets voor elkaar wilt krijgen moet je 24 uur aanvragen"quote:Op zaterdag 1 december 2007 21:03 schreef neehe het volgende:
Ze blijft alvast tot Amandels verjaardag, en daarna blijft ze ook nog die gaat echt niet weg.
Niks Dennix geweest, ze heeft toezeggingen gekregen achter of geld.
Ze weet inmiddels dat je moet dreigen om iets voorelkaar te krijgen.
Het bekende belabberde toneelspel omdat ze het script niet helemaal begrijpt.quote:Op zaterdag 1 december 2007 21:05 schreef beequeen het volgende:
Ze spreekt zichzelf constant tegen. Ze wil weg, ze wil blijven, de muren komen op haar af, ze voelt zich gevangen en is dol op Dennix.......maar ze blijft wel.
1: Het kwam echt uit de lucht vallen. Ik moet eerlijk zeggen dat ik niet weet of Amanda achter is geweest, misschien weet iemand anders dat.quote:Op zaterdag 1 december 2007 21:04 schreef avonne het volgende:
Ik was er niet bij, dus wil even wat feitjes checken
1. kwam Amanda zelf op het idee om Dennis uit te nodigen of kwam ze net van achter of zo?
2. wie zei dat Dennis al achter is? Nadia of Amanda?
3. Is iemand met Nadia meegelopen naar kantoor?
Die mannen schonen hun ballen? Ben je blind ofzo?quote:Op zaterdag 1 december 2007 20:40 schreef beequeen het volgende:
[..]
Kun je mij misschien even uitleggen wat die mannen doen in je avatar?![]()
Het uur is bijna voorbij, dan weten we meer en hangen we misschien allemaal kotsend boven de teiltjes van Ruud en Mokum.
Of juist niet, en is dat de reden dat Nadia moet blijven...quote:Op zaterdag 1 december 2007 21:09 schreef rooie3 het volgende:
Selene zal nu ook wel orders krijgen om aardig te doen tegen Nadia.Want stel je voor dat jankwijf weggaat.
Die toezegging heeft ze inderdaad net achter gekregen.quote:Op zaterdag 1 december 2007 21:09 schreef Scandalous het volgende:
Nadia zegt weer tegen Amanda dat ze snel hun plaat gaan opnemen. Dat heeft ze net ook van "Dennis" gehoord?
You're the best, thanx.quote:Op zaterdag 1 december 2007 21:08 schreef pullup het volgende:
Het was even zoeken BQ![]()
Uit The Big Lebowski
http://www.youtube.com/watch?v=PX8cJ3PBzZs
Heel het verhaal dat Amanda Dennis langs laat komen is toch BSquote:Op zaterdag 1 december 2007 21:10 schreef Meganog het volgende:
Waarom zou Amanda Dennis uitnodigen als ze niet zeker wist dat hij haar zou overhalen te blijven?
hoeft niet er zit een deur in het kantoor naar het hokje..... dus dat zegt nietsquote:Op zaterdag 1 december 2007 21:04 schreef HoneyBunny het volgende:
Ik zit lekker mee te lurken, en vraag me effe wat af... We hadden een streamlock op het huis waarbij je het hokje kunt zien. Dennis zou dus vanuit het kantoor toch naar het hokje moeten lopen? Waarom hebben we hem dan niet zien lopen tijdens de streamlock? Naad zat alleen in het kantoor toen de streams daarheen gingen!
Vervolgens gaat de telefoon, neemt ze op, lacht en rent terug naar de villa. Waarom wachten op het telefoontje voor ze terug gaat?
Kortom, ze heeft gewoon een uur lang in dr eentje zitten flipperen op de PC of daar HNTM of Idols zitten kijken!
Waar staat 'pammetjes' voor eigenlijk. Ik heb geen idee...quote:Op zaterdag 1 december 2007 21:14 schreef beequeen het volgende:
Volgens mij heeft Brian weer met zijn handjes in de pammetjespot gezeten of de poedersuiker heeft hem erg goed gedaan.
In het duitsquote:Op zaterdag 1 december 2007 21:08 schreef pullup het volgende:
Het was even zoeken BQ![]()
Uit The Big Lebowski
http://www.youtube.com/watch?v=PX8cJ3PBzZs
Beetje boel boos, hij is zichzelf zeg maar.quote:Op zaterdag 1 december 2007 21:14 schreef mootie het volgende:
Braaaaaai beetje boos?
quote:Op zaterdag 1 december 2007 21:04 schreef HoneyBunny het volgende:
Ik zit lekker mee te lurken, en vraag me effe wat af... We hadden een streamlock op het huis waarbij je het hokje kunt zien. Dennis zou dus vanuit het kantoor toch naar het hokje moeten lopen? Waarom hebben we hem dan niet zien lopen tijdens de streamlock? Naad zat alleen in het kantoor toen de streams daarheen gingen!
Vervolgens gaat de telefoon, neemt ze op, lacht en rent terug naar de villa. Waarom wachten op het telefoontje voor ze terug gaat?
Kortom, ze heeft gewoon een uur lang in dr eentje zitten flipperen op de PC of daar HNTM of Idols zitten kijken!
oxazepamquote:Op zaterdag 1 december 2007 21:15 schreef Sonique het volgende:
[..]
Waar staat 'pammetjes' voor eigenlijk. Ik heb geen idee...
Het moet niet gekker worden zeg!!!quote:Op zaterdag 1 december 2007 21:15 schreef Dreamboy het volgende:
Nadia en Selene slapen bij elkaar,omdat de danseressen blijven slapen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |