Neuquote:Op zaterdag 1 december 2007 20:48 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dus ipv caps inkleuren ga je mijn quotes verbeteren?
Nix ziet 2 12-jarige meisjes al gauw aan voor tribunes vol met fansquote:Op zaterdag 1 december 2007 20:53 schreef Meganog het volgende:
Dennis wordt voortdurend herkend en lastig gevallen. Het is een compleet gekkenhuis, mensen springen voor zijn auto.
Mogelijk via de telefoon..?quote:Op zaterdag 1 december 2007 20:54 schreef Meganog het volgende:
Ik geloof er geen flikker van dat ze Dennis gesproken heeft (of trap ik hier een open deur in).
Het feit dat ze door iedereen wordt uitgekotst (behalve door sloerie amanda) wil nog niet zeggen dat ze niet voor reuring kan zorgen. Maar wat mij betreft mag ze ook gewoon afgeschoten worden.quote:Op zaterdag 1 december 2007 20:49 schreef Sonique het volgende:
[..]
Nee hoor, ze is he-le-maal uitgekotst. Behalve door Amanda, maar dat is te verwachten van iemand die een inzicht heeft van een blinde vink...
zou best kunnen dat hij helemaal niet is geweest en dat het een smoes is om dit 24-uur gedoe te doen stoppenquote:Op zaterdag 1 december 2007 20:54 schreef Meganog het volgende:
Ik geloof er geen flikker van dat ze Dennis gesproken heeft (of trap ik hier een open deur in).
En de rest mag natuurlijk niet los op Nadia.Net zoals Natasia word dat jankwijf beschermd.quote:Op zaterdag 1 december 2007 20:56 schreef beequeen het volgende:
Waarom mochten die 2 in godsnaam het laatste kwartier zonder camera's praten?
Ik zit me zo ontzettend boos te maken.
Ik weet het niet meer hoor, erg geloofwaardig is het iig niet.quote:Op zaterdag 1 december 2007 20:54 schreef Meganog het volgende:
quote:Op zaterdag 1 december 2007 20:57 schreef avonne het volgende:
[..]
zou best kunnen dat hij helemaal niet is geweest en dat het een smoes is om dit 24-uur gedoe te doen stoppen
Het wordt tijd dat dennix voor een auto springt. Sterker nog, misschien moet hij eens een trein proberen.quote:Op zaterdag 1 december 2007 20:53 schreef Meganog het volgende:
Dennis wordt voortdurend herkend en lastig gevallen. Het is een compleet gekkenhuis, mensen springen voor zijn auto.
Om 20.00 uur al schat maar toen was je druk met de pannekoeken.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |