En dan de toezegging dat ze een plaatje met Amanda mag opnemen als zoethoudertje.quote:Op zaterdag 1 december 2007 20:57 schreef avonne het volgende:
[..]
zou best kunnen dat hij helemaal niet is geweest en dat het een smoes is om dit 24-uur gedoe te doen stoppen
WTF is het al weer 21:00!!quote:Op zaterdag 1 december 2007 21:00 schreef beequeen het volgende:
[..]
Om 20.00 uur al schat maar toen was je druk met de pannekoeken.
Oh ja, dat kan idd ook. Bergmankliniek, geld... (Jaap maakte ook al de opmerking 'hoeveel krijg je nu?'quote:Op zaterdag 1 december 2007 21:03 schreef neehe het volgende:
Ze blijft alvast tot Amandels verjaardag, en daarna blijft ze ook nog die gaat echt niet weg.
Niks Dennix geweest, ze heeft toezeggingen gekregen achter of geld.
Ze weet inmiddels dat je moet dreigen om iets voorelkaar te krijgen.
Huub heeft dat ook al een paar keer gezegt. "Als je iets voor elkaar wilt krijgen moet je 24 uur aanvragen"quote:Op zaterdag 1 december 2007 21:03 schreef neehe het volgende:
Ze blijft alvast tot Amandels verjaardag, en daarna blijft ze ook nog die gaat echt niet weg.
Niks Dennix geweest, ze heeft toezeggingen gekregen achter of geld.
Ze weet inmiddels dat je moet dreigen om iets voorelkaar te krijgen.
Het bekende belabberde toneelspel omdat ze het script niet helemaal begrijpt.quote:Op zaterdag 1 december 2007 21:05 schreef beequeen het volgende:
Ze spreekt zichzelf constant tegen. Ze wil weg, ze wil blijven, de muren komen op haar af, ze voelt zich gevangen en is dol op Dennix.......maar ze blijft wel.
1: Het kwam echt uit de lucht vallen. Ik moet eerlijk zeggen dat ik niet weet of Amanda achter is geweest, misschien weet iemand anders dat.quote:Op zaterdag 1 december 2007 21:04 schreef avonne het volgende:
Ik was er niet bij, dus wil even wat feitjes checken
1. kwam Amanda zelf op het idee om Dennis uit te nodigen of kwam ze net van achter of zo?
2. wie zei dat Dennis al achter is? Nadia of Amanda?
3. Is iemand met Nadia meegelopen naar kantoor?
Die mannen schonen hun ballen? Ben je blind ofzo?quote:Op zaterdag 1 december 2007 20:40 schreef beequeen het volgende:
[..]
Kun je mij misschien even uitleggen wat die mannen doen in je avatar?![]()
Het uur is bijna voorbij, dan weten we meer en hangen we misschien allemaal kotsend boven de teiltjes van Ruud en Mokum.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |