Donderdag was bizar. Dennis is volgens mij getoneelhaakt(overigens niet geheel onterechtquote:Op zaterdag 1 december 2007 20:16 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik heb geen idee... wel dat ik donderdag een erg vreemde onslagronde vond. Nadia die Dennis wegstemt en nog geen 24 uur later zelf ook wil vertrekken. Ook wou ze al eerder deze week haar 24 uur aanvragen. En heeft ze aangegeven samen met Dennis te willen vertrekken. Dat mocht toen zg niet. Waarom zou de febo dat toestaan? Dat is toch niet in het belang van de continuiteit van het programma?
Allemaal toneel van die heks met haar derde navel. Ze geeft geen ene moer om dennix of wie dan ook. Dat wijf gaat letterlijk over lijken als het zou moeten.quote:Op zaterdag 1 december 2007 20:16 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik heb geen idee... wel dat ik donderdag een erg vreemde onslagronde vond. Nadia die Dennis wegstemt en nog geen 24 uur later zelf ook wil vertrekken. Ook wou ze al eerder deze week haar 24 uur aanvragen. En heeft ze aangegeven samen met Dennis te willen vertrekken. Dat mocht toen zg niet. Waarom zou de febo dat toestaan? Dat is toch niet in het belang van de continuiteit van het programma?
Ja wat Jaap zegt is waar ?quote:Op zaterdag 1 december 2007 20:21 schreef Scandalous het volgende:
Dennis zat trouwens toch in center parcs volgens Jaap, laat hem daar lekker blijven please
Ze is idd nogal 'klef'.. en dat bij mensen die ze nu een weekje ofzo kentquote:Op zaterdag 1 december 2007 20:21 schreef beequeen het volgende:
Dit bedoel ik dus met Zwaan Kleef Aan.
Als ik naar Amanda kijkt vindt ze het niet echt prettig.
[ afbeelding ]
met appel kaneel en roomboter graagquote:Op zaterdag 1 december 2007 20:25 schreef Sonique het volgende:
Iemand een pannekoek, ik heb ze net gebakken... Ik had er ZOOO'N trek in!
quote:Op zaterdag 1 december 2007 20:25 schreef Sonique het volgende:
Lekker, heb je er een met spek en stroop?quote:Op zaterdag 1 december 2007 20:25 schreef Sonique het volgende:
Kan het woord pannekoek niet meer horen.Denk ik meteen aan dat debiele wijf.quote:Op zaterdag 1 december 2007 20:25 schreef Sonique het volgende:
MMMMMMMMMMMM jammiequote:
Sonique is liefquote:Op zaterdag 1 december 2007 20:28 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Kan het woord pannekoek niet meer horen.Denk ik meteen aan dat debiele wijf.
Hmmmm met bacon en kaas aubquote:Op zaterdag 1 december 2007 20:25 schreef Sonique het volgende:
Heb je er ook nog 1 voor mij? Gewoon naturel?quote:Op zaterdag 1 december 2007 20:25 schreef Sonique het volgende:
Jij mag het ons vertellen als je het weet. Hij mocht 1 uur blijven, dat is inmiddels bijna om. We wachten af.quote:Op zaterdag 1 december 2007 20:30 schreef Kaleddis het volgende:
Zou Nadia een sollicitatiegesprek met TMF hebben ? (Om het een weer ietwat positieve draai te geven).
Waarom zouden ze het gesprek offstream doen
Wil Nadia na doen.quote:Op zaterdag 1 december 2007 20:31 schreef Sonique het volgende:
Wats met Like, ze ziet er wel heel erg streng uit vandaag...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |