Dat dus.quote:Op zaterdag 1 december 2007 19:57 schreef nipeng het volgende:
Een hele klus, ik ben meer een album man.
quote:Op zaterdag 1 december 2007 18:07 schreef sj44k het volgende:
Als iedereen op Ede Staal Radiohead stemt, krijgen zij dan ook geen plaats in de lijst?
Ja, veel moeilijker om te maken omdat er zo veel meer keus isquote:Op zaterdag 1 december 2007 22:48 schreef Berkery het volgende:
Ik vind deze lijst meestal leuker dan de albumlijst. Ik ga er ook even voor zitten
quote:Op zaterdag 1 december 2007 22:48 schreef Berkery het volgende:
Ik vind deze lijst meestal moeilijker dan de albumlijst. Ik ga er ook lang voor zitten binenkort...
Hmm de albumlijst van dit jaar is toch duidenlijk meer arrow rock dan indie hoorquote:Op zondag 2 december 2007 13:58 schreef Norrage het volgende:
SInglelijsten zijn echt altijd onmogelijk...maar wel het leukst! Ik ga er weer voor zitten. Leuk leuk
Hopen dat deze lijst iets minder indie wordt dan de albumlijst (vorig jara was de single top 100 echt top)
Mjah, de combinatie van die twee dan. Zoals ranja daar in het topic ook goed wist te verwoorden. Maar al dat alternatieve/progressieve komt me toch af en toe de spuigaten uit...Maar je kent wat dat betreft welquote:Op zondag 2 december 2007 14:04 schreef peaceman het volgende:
[..]
Hmm de albumlijst van dit jaar is toch duidenlijk meer arrow rock dan indie hoor
Wat een boer niet kent...quote:Op zondag 2 december 2007 14:06 schreef Norrage het volgende:
[..]
Mjah, de combinatie van die twee dan. Zoals ranja daar in het topic ook goed wist te verwoorden. Maar al dat alternatieve/progressieve komt me toch af en toe de spuigaten uit...Maar je kent wat dat betreft wel
Het probleem is dat ik dat vorig jaar dacht, en toen vrijwel die hele album top 100 ben gaan opzoeken....niks ervan staat nu meer op mijn computer. Alleen Belle & Sebastian is wel een vaste waarde in mijn playlists geworden.quote:
Kan, kwestie van smaak natuurlijk.quote:Op zondag 2 december 2007 14:12 schreef Norrage het volgende:
[..]
Het probleem is dat ik dat vorig jaar dacht, en toen vrijwel die hele album top 100 ben gaan opzoeken....niks ervan staat nu meer op mijn computer. Alleen Belle & Sebastian is wel een vaste waarde in mijn playlists geworden.
Ik zei dit om even aan te tonen dat ik nu wel weet waar ik over praatquote:Op zondag 2 december 2007 14:16 schreef peaceman het volgende:
[..]
Kan, kwestie van smaak natuurlijk.
Ik vind eigenlijk altijd dat er weinig onbekends in de albumlijst staat...
Anyway... ik zal proberen om van de week eens te beginnen met de shortlist (die altijd lang uitvalt... dus misschien moet die omgedoopt worden in Longlist???)
Je lijst zal niet geldig zijn zolang er nummers uit 2007 tussen staan.....quote:Op zondag 2 december 2007 14:17 schreef --Christiaan-- het volgende:
Lastig, veel nummers die op dezelfde plaats passen. Ik ga het toch proberen.
lijst
Dan trek ik hem terug, sorry, niet goed gelezen.quote:Op zondag 2 december 2007 14:22 schreef peaceman het volgende:
[..]
Je lijst zal niet geldig zijn zolang er nummers uit 2007 tussen staan.....
Ja lijkt me wel... TS heeft zich vergist....quote:Op zondag 2 december 2007 15:25 schreef ScottTracy het volgende:
Is dit dan niet editie 2007?
Eigenlijk ligt de albumlijst van dit jaar behoorlijjk in het verlengde van de singleslijst van vorig jaar, zie daar ook bv Pink Floyd en Deep Purple nerom stijgen.quote:Op zondag 2 december 2007 13:58 schreef Norrage het volgende:
Hopen dat deze lijst iets minder indie wordt dan de albumlijst (vorig jara was de single top 100 echt top)
Moet je alleen nog even de banner aanpassenquote:
Ik vond de singlelijst veel beter dan de albumlijsten omdat er omdat het maar een nummertje is en er her en der nog ruimte is voor andere genres ertussen...dus vond het wel wat breder!quote:Op zondag 2 december 2007 20:46 schreef ranja het volgende:
[..]
Eigenlijk ligt de albumlijst van dit jaar behoorlijjk in het verlengde van de singleslijst van vorig jaar, zie daar ook bv Pink Floyd en Deep Purple nerom stijgen.
Ja, maar denk je dat bijvoorbeeld het album Kind of Blue van Miles Davis, dat dus wel in de album lijst staat, met een nummer in de singles top 100 vertegenwoordigd is? Ik verwacht het niet, omdat iedereen een ander nummer van die plaat het mooist vindt. Zo verwacht ik erg weinig (lees: geen) jazz in die lijst, en weer veel classic rock en de bekendere alternative. Dus geen al te gevarieerde lijst qua stijlen...met misschien nog een verdwaalde Ede Staalquote:Op zondag 2 december 2007 22:21 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ik vond de singlelijst veel beter dan de albumlijsten omdat er omdat het maar een nummertje is en er her en der nog ruimte is voor andere genres ertussen...dus vond het wel wat breder!
Foutje, DDP's album komt uit 2007quote:Op zaterdag 1 december 2007 21:14 schreef Artanis1 het volgende:
-geknipte lijst-
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Artanis1 op 07-12-2007 14:47:43 ]
Ik zou nummer 26 even door de spellingscontrole gooienquote:Op vrijdag 7 december 2007 14:11 schreef Artanis1 het volgende:
[..]
Foutje, DDP's album komt uit 2007![]()
Nieuwe lijst (niet heel anders):
Goed idee. Anders nog iets?quote:Op vrijdag 7 december 2007 14:36 schreef knars het volgende:
[..]
Ik zou nummer 26 even door de spellingscontrole gooien
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Saviola op 09-12-2007 17:13:40 ]Barcelona CF ~ Club Brugge ~ Tampa Bay Lightning
'The' met Uncertain Smile staat op nummer 14 in mijn lijst.quote:Op zaterdag 1 december 2007 17:33 schreef FlyingFox het volgende:'The' uit de bandnaam weglaten. The Beatles wordt dus 'Beatles', The The wordt dus 'The'.
Waar komt die regel eigenlijk vandaan... Daar zat ik vorig jaar ook al mee, moet ik er weer een aantal laten vallen die er zeker in thuishorenquote:De releasedatum van de singles, of het album waar ze op staan moet vóór 1 januari 2007 zijn.
Daar gaat het juist om... waarschijnlijk gaat veel van wat toen niet mocht het nu alsnog niet halen omdat ze toch tever weggezakt zijn.quote:Op zondag 9 december 2007 18:28 schreef DR34M3R het volgende:
Het goede nieuws is, dat ik de nummers die ik vorig jaar niet mee mocht nemen, nu wel in mijn lijst mag zetten
Nah, dat maakt bij nader inzien niets uit. Let wel op opmaak. Geen tabs, spaties of andere loze ruimte in een cel. Laat t verder gewoon Arial corpsgrootte 10 en het optellen is een eitje!.quote:Op zondag 9 december 2007 17:32 schreef methodmich het volgende:
Oh, daar heb ik me niet aangehouden. Laat FlyingFox maar een beetje werken. Het is The Beatles en niet anders, potverdorie!
Ik vind het wel een goede regel.. tis natuurlijk een lijst "allertijden" en zo voorkom je dat er op nummers gestemd wordt die nu op dit moment toevallig 'hot' zijn. Voor mezelf doe ik het ook, nummers uit dit jaar niet nomineren. Als ik ze over een jaar nog steeds zo goed vind, komen ze vanzelf wel in mijn lijstquote:Op zondag 9 december 2007 18:28 schreef DR34M3R het volgende:
Waar komt die regel eigenlijk vandaan... Daar zat ik vorig jaar ook al mee, moet ik er weer een aantal laten vallen die er zeker in thuishoren![]()
opmerkelijke keuze tussen de voornamelijk classic rock georiënteerde lijst - een steengoed maar vaak ondergewaardeerd nummerquote:Op woensdag 12 december 2007 18:11 schreef scanman01 het volgende:
04 Smashing Pumpkins - Ava adore
Mooie lijst. Eigenlijk allemaal goede nummers.quote:Op woensdag 12 december 2007 23:52 schreef DR34M3R het volgende:
Ik vond hem moeilijk dit keer... zoveel mooie nummers.. En een heel andere lijst dan vorig jaar![]()
- knip -
Nr. 2 heeft voor mij een hele speciale betekenis, ik krijg er dan ook nog steeds kippevel van..quote:Op donderdag 13 december 2007 03:25 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Mooie lijst. Eigenlijk allemaal goede nummers.
(alleen is de nummer 2 niet aan mij besteed...)
Ja, ik ben de laatste jaren nogal uitgeluisterd aan de hoeveelheid dance (Chemical Brothers, Underworld) etc. die ik voorheen draaide en heb gekozen voor wat ik echt mooi, goed of leuk vind. En da's dit.quote:Op donderdag 13 december 2007 16:51 schreef cafca het volgende:
Leuke lijst, Mofo.
alleen wel veel van hetzelfde...
quote:Op donderdag 6 december 2007 19:09 schreef methodmich het volgende:
Nou, dit is hem geworden, op het gevaar af dat ik nummers vergeten ben en daar later van baal:
5 The Beatles - I Am The Walrus
12 David Bowie - Five Years
17 The Beatles - Strawberry Fields Forever
19 The Velvet Underground & Nico - Venus In Furs
81 The Beach Boys - Caroline No
88 Pixies - Hey!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Paul McCartney krijgt een award van niemand minder dan Bono' - Beau van Erven Dorens.
http://www.last.fm/user/spacemangraig
Ik ben echt razend benieuwd naar het origineel van dat nummer... misschien moet ik die ook maar eens op YouTube opzoeken.quote:Op donderdag 13 december 2007 22:14 schreef Kozzmic het volgende:
Dit moet 'm maar worden voor dit jaar...
37. Johnny Cash - Hurt
Dit is een grap mag ik hopen?quote:Op vrijdag 14 december 2007 12:29 schreef Curchulain het volgende:
[..]
Ik ben echt razend benieuwd naar het origineel van dat nummer... misschien moet ik die ook maar eens op YouTube opzoeken.
Lijkt me wel ja. Iedereen weet toch dat het origineel van Johnny Cash is?quote:Op vrijdag 14 december 2007 12:44 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Dit is een grap mag ik hopen?
Timi Yuro toch??quote:Op vrijdag 14 december 2007 13:41 schreef cafca het volgende:
[..]
Lijkt me wel ja. Iedereen weet toch dat het origineel van Johnny Cash is?
Insgelijks wat betreft jouw lijst!quote:Op zondag 16 december 2007 16:33 schreef methodmich het volgende:
Ook een leuke lijst placebeau. Al had ik niet anders verwacht!
Done! Succes met tellenquote:Op vrijdag 14 december 2007 18:18 schreef FlyingFox het volgende:
Vergeet niet je lijst effe te mailen.
Ja sorry. Ik heb geen zin alles nog eens in excel te zetten, dus mijn lijst moet je dan maar skippen.quote:Op dinsdag 18 december 2007 11:19 schreef FlyingFox het volgende:
Mis nog de lijsten van Artanis1, Hexagon, Killingmoon, Batsnek, scanman1, Kozzmic en placebeau.
mail naar -> fvandervleuten at home.nl
quote:Op donderdag 20 december 2007 11:37 schreef Intxaurraga het volgende:
Wat is Joy Division toch een breed gedragen overgewaardeerde band geworden de laatste jaren.
I like.quote:
Die staat bij mij op 14quote:Op vrijdag 21 december 2007 23:35 schreef Berkery het volgende:
Leuke lijst ranja, ik verwacht wel wat overlap met de mijne (Anne Clark viel er bij mij net uit).
Nummero uno bij mij zelfs, maar dan 'Our Darkness'...quote:Op zaterdag 22 december 2007 11:54 schreef Captain_Redbeard het volgende:
[..]
Die staat bij mij op 14
Eigenlijk staan die bij mij zo'n beetje gelijk. Als ik de een hoor of de ander, in beide gevallen denk ik evenveel 'gaaf'.quote:Op zaterdag 22 december 2007 13:17 schreef MadMaster het volgende:
Nummero uno bij mij zelfs, maar dan 'Our Darkness'...
Tja, er kunnen er maar 100 in he. Uit jouw lijst:quote:Op zaterdag 22 december 2007 13:24 schreef MadMaster het volgende:
In de lijsten van Ranja en Captain_Redbeard staan ook vele juweeltjes.
quote:02. Donna Summer - I Feel Love (Patrick Cowley remix)
13. New order - Blue Monday
21. KLF - What Time Is Love (1988 versie met Merlin)
25. Clash - Rock the Casbah
44. Madness - Night Boat To Cairo
49. Gary Numan - Are Friends Electric
60. Pet Shop Boys - Where The Streets Have No Name (I Can't Take My Eyes Off You)
63. Depeche Mode - Everything Counts
91. Massive - Unfinished Sympathy
96. Dave Berry - This Strange Effect
quote:Op donderdag 20 december 2007 02:02 schreef Intxaurraga het volgende:
Érg snel inelkaargezet.
89 Billy Bragg - A New England
80 Television Personalities - Part Time Punks
100 Uriah Heep - Easy Living
quote:Op donderdag 20 december 2007 09:37 schreef MadMaster het volgende:
01. Anne Clark - Our Darkness
11. Mark & Clark Band - Worn Down Piano
24. Icehouse - Crazy
61. Them - Baby, Please Don't Go
80. Talk Talk - It's My Life
82. Simon & Garfunkel - The Boxer
quote:Op vrijdag 21 december 2007 20:05 schreef Captain_Redbeard het volgende:
14. Anne Clark – Sleeper in Metropolis
36. Otis Redding – Sitting on the dock of the bay
54. Pogues – Thousands are sailing
64. Gorki – Mia
quote:Op vrijdag 21 december 2007 20:13 schreef Roosridderje het volgende:
11. Hurricane - Bob Dylan
16. Babe I'm Gonna Leave You - Led Zeppelin
38. Don't Let Me Be Misunderstood - Animals
45. Tinseltown in the Rain - Blue Nile
76. The Killing Moon - Echo and the Bunnymen
quote:Op vrijdag 21 december 2007 23:25 schreef ranja het volgende:
014 This Mortal Coil - You and Your Sister
016 Joan Jett - I Love Rock'n'roll
030 Trashmen - Surfin' Bird
035 Kirsty MacColl - A New England
036 Sisters Of Mercy - Temple Of Love
062 Kim Wilde - Checquered Love
080 A Flock of Seaguls - I Ran
090 Bauhaus - Bela Lugosi Is Dead
quote:Op zaterdag 22 december 2007 13:41 schreef mark_03 het volgende:
2 4 Stereophonics - Handbags and gladrags
3 1 Paul Weller - You do something to me
46 41 Novastar - The best is yet to come
71 81 Manic Street Preachers - If you tolerate this (your children will be next)
quote:Op zaterdag 22 december 2007 14:03 schreef dwerg het volgende:
014 The The - Uncertain Smile
021 Style Council - Shout To The Top
022 Human League - Don't You Want Me
042 Kirsty MacColl - A New England
052 Deacon Blue - Dignity
quote:Op zaterdag 22 december 2007 14:32 schreef Norrage het volgende:
2 ::: Bruce Springsteen ::: The River
30 ::: Crowded House ::: Fall At Your Feet
73 ::: Belle & Sebastian ::: Get Me Away From Here, I'm Dying
quote:Op zaterdag 22 december 2007 16:46 schreef spacemangraig het volgende:
4. The velvet underground – Venus in furs [The velvet underground & nico]
38. The Stooges – No fun [The Stooges]
39. Yo La Tengo – Autumn Sweater [I can hear the heart beating as one]
57. The Chills – Pink Frost [Kaleidoscope World]
58. The Feelies - The Boy with the Perpetual Nervousness [Crazy Rhythms]
scherpquote:Op zaterdag 22 december 2007 20:19 schreef cafca het volgende:
owwww en....spacemancraig...ik zou eens naar je nummer 65 en 91 kijken.....
Ik heb al jullie (geemailde) lijstjes gezien.quote:Op zondag 23 december 2007 18:37 schreef spacemangraig het volgende:
In ieder geval één persoon die ook daadwerkelijk de lijstjes van anderen bekijkt
Bedquote:Op dinsdag 25 december 2007 00:08 schreef JK1290 het volgende:
11. Arctic Monkeys-Bed you look good on the dancefloor
Mits je die even mailt naar fvandervleuten at home.nl wel, ja.quote:Op dinsdag 25 december 2007 01:46 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
BedMaargoed, wordt een top50 ook gewoon meegeteld?
ik heb zelfs al een lijst, maar ik zie mezelf er niet aan toekomen om het deze week in de gevraagde vorm in excel te plakken.quote:Op donderdag 27 december 2007 13:45 schreef peaceman het volgende:
Ik heb een verzoek. Kan de deadline een weekje worden uitgesteld????
Please..........
Daarom....quote:Op donderdag 27 december 2007 16:17 schreef Captain_Redbeard het volgende:
[..]
ik heb zelfs al een lijst, maar ik zie mezelf er niet aan toekomen om het deze week in de gevraagde vorm in excel te plakken.
Mij best.quote:Op donderdag 27 december 2007 20:56 schreef peaceman het volgende:
[..]
Daarom....
Graag antwoord van TS.
Die heb ik op nr. 8 staan.quote:Op zaterdag 29 december 2007 13:40 schreef Arcee het volgende:
Oh, 't moet in Excel.
[ afbeelding ]
01. Depeche Mode - Enjoy The Silence
mooiquote:Op zaterdag 29 december 2007 14:53 schreef FlyingFox het volgende:
[..]
Mij best. [ afbeelding ]
7 januari it is.
Mooi! Volgende week tijd genoeg om m af te maken!quote:Op zaterdag 29 december 2007 14:53 schreef FlyingFox het volgende:
[..]
Mij best. [ afbeelding ]
7 januari it is.
even voor de duidelijkheid, wat is nu je e-mail adres? Is dat fvandervleuten at home nl ??quote:Op zaterdag 1 december 2007 17:33 schreef FlyingFox het volgende:
[ afbeelding ]Mail je lijst naar fvandervleuten at home nl.
UIteraard en haal dat mailadres nu svp weer weg in jouw posting, daarom staat het er zoals het er staat (spam is niet gewenst...)...quote:Op zaterdag 29 december 2007 15:58 schreef BramKVO het volgende:
[..]
even voor de duidelijkheid, wat is nu je e-mail adres? Is dat [spam]??
Je kan het toch simpelweg plakken in een txt-file en die openen/importeren in Excel?quote:Op donderdag 27 december 2007 16:17 schreef Captain_Redbeard het volgende:
[..]
ik heb zelfs al een lijst, maar ik zie mezelf er niet aan toekomen om het deze week in de gevraagde vorm in excel te plakken.
Minder, weet ik uit ervaringquote:Op zaterdag 29 december 2007 16:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je kan het toch simpelweg plakken in een txt-file en die openen/importeren in Excel?
Kost je 2 minuten...
Neen, inderdaad nog niet de helft van vorig jaar. Alleen toen was iemand zo zot om alle lijsten uit het topic bij elkaar op te tellen. Dat vertik ik dus, omdat artiest en nummer in één cel staan (plus vaak ook nog 's de nummering). Ramveel werk. Als iedereen die ook in het topic gepost heeft z'n lijst op zou sturen, zouden we meer in de buurt komen van vorig jaar...quote:Op zaterdag 29 december 2007 17:45 schreef Vork het volgende:
Hmm, dat is ook niet echt veel eigenlijk.
Wel kwaliteit uiteraard.
quote:Op zaterdag 29 december 2007 17:48 schreef FlyingFox het volgende:
Dat vertik ik dus,
Maar ja, copy past in excel, en mailen hè, das zwaar werk...
Wist je dat er 186.604 manieren zijn om Alanis Morissette te schrijven?quote:Op zaterdag 29 december 2007 17:56 schreef ranja het volgende:
Titels en bandnamen corrigeren is veel meer werk en dat moet je nu alsnog doen
Dat is nog niet de helft van de manieren om je stem op The White Album van The Beatles duidelijk te makenquote:Op zaterdag 29 december 2007 18:12 schreef FlyingFox het volgende:
[..]
Wist je dat er 186.604 manieren zijn om Alanis Morissette te schrijven?
er is ook maar zo weinig goeie muziek gemaakt in de laatste 70 jaar hequote:Op zaterdag 29 december 2007 21:16 schreef nipeng het volgende:
Hmmpf. Ik kwam niet tot 50 fatsoenlijke nummers en moest dus terug naar 25.
Ik ben allemaal nie zo goed met die dingen. Zou wel tof zijn als je me kon helpen met het genereren van lijsten die alleen in het topic staan tot sec twee lijsten met 'arties' en 'nummer'.quote:Op zaterdag 29 december 2007 19:50 schreef Arcee het volgende:
Je plaatst een lijst vanuit een topic makkelijk zelf in een Excelsheet. Ook 'The' snoei je er zo af. Het meeste werk zit in het eenduidig maken van de songs. Daar kun je een voorselectie voor gebruiken, maar het nadeel daarvan is dat mensen dan geneigd zijn om alleen nummers uit die selectie te kiezen.
Het beste is gewoon alles vanuit het topic verzamelen in een database en zo goed mogelijk met behulp van een aantal queries groeperen. De uitzonderingen loop je dan nog handmatig na.
Het kan tot 7 januari nu....quote:Op zondag 30 december 2007 11:59 schreef nipeng het volgende:
Inzending deze keer iets later sluiten om de mensen nog wat tijd te gunnen?
57 vorig jaar, zit nu op 26 (gemailde) lijsten. Elf zijn er niet gemaild.quote:Op zondag 30 december 2007 11:49 schreef MofoF1 het volgende:
Ligt het aan mij, of waren er voorgaande jaren meer lijsten?
Prachtig nummer ja!quote:Op zondag 30 december 2007 11:44 schreef peaceman het volgende:
Mooie nummer 1 Ice_tea
Hoe?quote:Op zondag 30 december 2007 12:00 schreef FlyingFox het volgende:
Voor Arcee alsie me mee wilt helpen:
nochtans komt mijn mail niet toe in die mailbox ...quote:Op zaterdag 29 december 2007 16:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
UIteraard en haal dat mailadres nu svp weer weg in jouw posting, daarom staat het er zoals het er staat (spam is niet gewenst...)...
Ik heb mijn lijst zojuist nóg een keer gestuurd.quote:Op zondag 30 december 2007 12:00 schreef FlyingFox het volgende:
Artanis1, scanman01, Kozzmic, Captain_Redbeard, Roosriddertje, dwerg, spacemangraig, JK1290, Daniel.San, bramKVO en menjo heb ik nog niet.
Mja ik vind het van kinds af aan al een briljant nummer.quote:Op woensdag 2 januari 2008 20:34 schreef cafca het volgende:
Leuke lijstjes weer![]()
Bij nor ook een aantal dubbelen met de mijne (maar serieus............ dancing in the dark ????)
Je hoeft je nergens voor te schamen, maar de man heeft vóór Born in the USA zoveel geweldige muziek gemaakt, maar Dancing in the Dark vind ik persoonlijk niet echt geweldig niet zo erg als Streets of Philadelphia, maar toch. Heel die plaat vond ik niet zo, trouwens.quote:Op woensdag 2 januari 2008 20:39 schreef n0r het volgende:
[..]
Mja ik vind het van kinds af aan al een briljant nummer.
Ik had ook Glory Days, No Surrender, Going Down of welk ander nummer van BITUSA kunnen kiezen.
Moet ik me hiervoor schamen dan?
Ik vind die plaat wel echt goed, met name de B-kant dan. Ik heb naast die plaat ook alleen The River en Tunnel of Love in de kast staan. Maar ik zal me wat meer in zijn werk daarvoor gaan verdiepen, als dat nog beter isquote:Op woensdag 2 januari 2008 20:46 schreef cafca het volgende:
[..]
Je hoeft je nergens voor te schamen, maar de man heeft vóór Born in the USA zoveel geweldige muziek gemaakt, maar Dancing in the Dark vind ik persoonlijk niet echt geweldig niet zo erg als Streets of Philadelphia, maar toch. Heel die plaat vond ik niet zo, trouwens.
1. Nebraska (donkere, eenzame plaat, geniaal in mijn ogen)quote:Op woensdag 2 januari 2008 20:51 schreef n0r het volgende:
[..]
Ik vind die plaat wel echt goed, met name de B-kant dan. Ik heb naast die plaat ook alleen The River en Tunnel of Love in de kast staan. Maar ik zal me wat meer in zijn werk daarvoor gaan verdiepen, als dat nog beter is
Okay. Lijsten van Nipeng, bram, menjo, dwerg, kozzmic, roosriddertje, captain_redbeard en berkery ontvangen. Dank.quote:Op zondag 30 december 2007 12:00 schreef FlyingFox het volgende:
[..]
57 vorig jaar, zit nu op 26 (gemailde) lijsten. Elf zijn er niet gemaild.
Voor Arcee alsie me mee wilt helpen:
Artanis1, scanman01, Kozzmic, Captain_Redbeard, Roosriddertje, dwerg, spacemangraig, JK1290, Daniel.San, bramKVO en menjo heb ik nog niet.
S o P is een pareltje !quote:Op woensdag 2 januari 2008 20:46 schreef cafca het volgende:
[..]
niet zo erg als Streets of Philadelphia,
Drie overeenkomstenquote:Op donderdag 3 januari 2008 12:50 schreef peaceman het volgende:
Wat een K*#@te-klus zeg!
Ongetwijfeld zou ie er nu al weer anders uitzien, maar goed dit is m geworden.
Verrassende nummer 1 vond ik wel.
Is ook gemaild intussen.
Vooral de bovenste vind ik wel opvallend.quote:3 (-) Zita Swoon Moving trough life as prey
10 (28) Jeff Buckley Hallelujah
49 (57) Interpol Leif Erikson
Ja, die zullen niet veel mensen hebben. De uitvoering op de cd Band in a box is briljant!quote:Op donderdag 3 januari 2008 14:40 schreef Captain_Redbeard het volgende:
[..]
Drie overeenkomsten
[..]
Vooral de bovenste vind ik wel opvallend.
Misschien dat we 'm dan samen toch de top 100 binnen geloodst hebbenquote:Op donderdag 3 januari 2008 14:41 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ja, die zullen niet veel mensen hebben. De uitvoering op de cd Band in a box is briljant!
7 Januari? Woei dan ga ik mijn shortlist alsnog ff snoeien.quote:Op woensdag 2 januari 2008 23:19 schreef FlyingFox het volgende:
[..]
Okay. Lijsten van Nipeng, bram, menjo, dwerg, kozzmic, roosriddertje, captain_redbeard en berkery ontvangen. Dank.
Mis dus nog canman01, spacemangraig, JK1290 en Daniel.San en wat nieuwe lijsten hierboven!
Teller staat nu op 33. Mailen kan nog tot 7 januari!
Da's morgen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |