Minder, weet ik uit ervaringquote:Op zaterdag 29 december 2007 16:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je kan het toch simpelweg plakken in een txt-file en die openen/importeren in Excel?
Kost je 2 minuten...
Neen, inderdaad nog niet de helft van vorig jaar. Alleen toen was iemand zo zot om alle lijsten uit het topic bij elkaar op te tellen. Dat vertik ik dus, omdat artiest en nummer in één cel staan (plus vaak ook nog 's de nummering). Ramveel werk. Als iedereen die ook in het topic gepost heeft z'n lijst op zou sturen, zouden we meer in de buurt komen van vorig jaar...quote:Op zaterdag 29 december 2007 17:45 schreef Vork het volgende:
Hmm, dat is ook niet echt veel eigenlijk.
Wel kwaliteit uiteraard.
quote:Op zaterdag 29 december 2007 17:48 schreef FlyingFox het volgende:
Dat vertik ik dus,
Maar ja, copy past in excel, en mailen hè, das zwaar werk...
Wist je dat er 186.604 manieren zijn om Alanis Morissette te schrijven?quote:Op zaterdag 29 december 2007 17:56 schreef ranja het volgende:
Titels en bandnamen corrigeren is veel meer werk en dat moet je nu alsnog doen
Dat is nog niet de helft van de manieren om je stem op The White Album van The Beatles duidelijk te makenquote:Op zaterdag 29 december 2007 18:12 schreef FlyingFox het volgende:
[..]
Wist je dat er 186.604 manieren zijn om Alanis Morissette te schrijven?
er is ook maar zo weinig goeie muziek gemaakt in de laatste 70 jaar hequote:Op zaterdag 29 december 2007 21:16 schreef nipeng het volgende:
Hmmpf. Ik kwam niet tot 50 fatsoenlijke nummers en moest dus terug naar 25.
Ik ben allemaal nie zo goed met die dingen. Zou wel tof zijn als je me kon helpen met het genereren van lijsten die alleen in het topic staan tot sec twee lijsten met 'arties' en 'nummer'.quote:Op zaterdag 29 december 2007 19:50 schreef Arcee het volgende:
Je plaatst een lijst vanuit een topic makkelijk zelf in een Excelsheet. Ook 'The' snoei je er zo af. Het meeste werk zit in het eenduidig maken van de songs. Daar kun je een voorselectie voor gebruiken, maar het nadeel daarvan is dat mensen dan geneigd zijn om alleen nummers uit die selectie te kiezen.
Het beste is gewoon alles vanuit het topic verzamelen in een database en zo goed mogelijk met behulp van een aantal queries groeperen. De uitzonderingen loop je dan nog handmatig na.
Het kan tot 7 januari nu....quote:Op zondag 30 december 2007 11:59 schreef nipeng het volgende:
Inzending deze keer iets later sluiten om de mensen nog wat tijd te gunnen?
57 vorig jaar, zit nu op 26 (gemailde) lijsten. Elf zijn er niet gemaild.quote:Op zondag 30 december 2007 11:49 schreef MofoF1 het volgende:
Ligt het aan mij, of waren er voorgaande jaren meer lijsten?
Prachtig nummer ja!quote:Op zondag 30 december 2007 11:44 schreef peaceman het volgende:
Mooie nummer 1 Ice_tea
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |