abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_55087103
quote:
Op donderdag 6 december 2007 21:07 schreef Doodkapje het volgende:

[..]

21:07... waarschijnlijk zit hij aan de Tiramisu en zij aan een bosbessenkwarkpunt... zometeen gaan ze een wandelingetje maken,... misschien is het te druk bij de lokale poolhal... dus lopen ze door naar de verlichte stadskerk waar ze rond 22:12 een zoentje wagen. Verblijd betreden ze om 22:33 een café waar hij een cappucino neemt en zij een warme chocolademelk, zonder slagroom.
Heel clichématig beschreven maar je zou wel eens gelijk kunnen hebben
pi_55087743
En als je bij het afscheid weer dichtklapt... Maak er dan een grap van ofzo

"wtf!!?! Klap ik alweer dicht? Kun jij me niet gewoon een zoen vol op de mond geven?"
beter een knipoog dan een blauw oog
  donderdag 6 december 2007 @ 22:04:20 #203
12820 Doodkapje
CyanideCookies
pi_55088460
quote:
Op donderdag 6 december 2007 21:43 schreef Knipoogje het volgende:
En als je bij het afscheid weer dichtklapt... Maak er dan een grap van ofzo

"wtf!!?! Klap ik alweer dicht? Kun jij me niet gewoon een zoen vol op de mond geven?"
Dat is niet dichtklappen,... dat is vrij gevat en recht door zee...

Dichtklappen is meer van: [0:12] "Euh... nou ja... hehe... dus... je hebt een ehhh... mooie wollen sjaal. Zal vast lekker warm zijn. (Zij van: "Ja, is lekker warm...") Nou,... ja... poe poe... 't was weer ge-zel-lig hè... (Zij vol verwachting: "Ja, het was weer gezellig hè...") Jammer van die calzone net hè... ik zou toch zweren dat je had gezegd dat er geen artisjokken in moesten... (Zij beleefd: "Ja kon gebeuren hè,... studentenrestaurants, jeweets...") Ja, hehehe... *zweet zweet* nou dan ga ik maar weer eens verder hè... ofzo... toch...? Maar het was wel gezellig hè... nou... *zuuuuuuuucht*
...
[0:23] Nou... dan moet ik maar eens gaan... hè... morgen weer vroeg op... hehehehe *slik slik* Maar gelukkig is het zaterdag weer weekend... *Shit, tuurlijk is het zaterdag weekend... dom dom dom... elke zaterdag is het weekend * Jaaahaaaa... nou, euh... slaap lekker dan (Zij: "...welterusten dan maar ") Het was gezellig hè...? Tot de volgende keer dan maar... (Zij: "Ja... volgende... keer....")
...
[0:45] k*t k*t k*t k*t k*t k*t k*t k*t k*t k*t k*t
...
[1:53] k*t k*t k*t k*t k*t k*t k*t k*t
...
[4:29] k*t k*t k*t k*t k*t k*t k*t k*t k*tk*t....

[Vrijdag]
...kan het geen beat schelen...
D700 Nikonian www.schiet7kleuren.nl
pi_55089452
quote:
Op donderdag 6 december 2007 22:04 schreef Doodkapje het volgende:

[..]

*leuk voorbeeld*
goed voorbeeld! Zo gaan dat soort dingen, heb ik vroeger ook wel eens gehad, en denk TS de afgelopen keer ook... NU nog een voorbeeld versie dat wél positief afloopt... (al heeft TS daar nu weinig aan)

btw. je gaat er in dat voorbeeld vanuit dat ZIJ wél wilt zoenen (aangezien je: ' ' post bij haar citaat?, misschien wilt die dame waar TS nu mee uit is helemaal niet zoenen, kan ook... en zij kan ook initiatief nemen lijkt me.???)

[ Bericht 28% gewijzigd door Gelderland op 06-12-2007 22:45:48 ]
Haleloeja
  donderdag 6 december 2007 @ 23:01:04 #205
12820 Doodkapje
CyanideCookies
pi_55090013
quote:
Op donderdag 6 december 2007 22:38 schreef Gelderland het volgende:

[..]

goed voorbeeld! Zo gaan dat soort dingen, heb ik vroeger ook wel eens gehad, en denk TS de afgelopen keer ook... NU nog een voorbeeld versie dat wél positief afloopt... (al heeft TS daar nu weinig aan)

btw. je gaat er in dat voorbeeld vanuit dat ZIJ wél wilt zoenen (aangezien je: ' ' post bij haar citaat?, misschien wilt die dame waar TS nu mee uit is helemaal niet zoenen, kan ook... en zij kan ook initiatief nemen lijkt me.???)
Dit is natuurlijk zwaaaaar hypothetisch en slechts één van de mogelijke wendingen in deze casus... daarvoor heeft TS te weinig informatie gegeven...

Maar aangezien TS 3 keer de date heeft aangekaart, is ze misschien afwachtend. Omdat ze toch ja zegt, wil ze misschien wel, maar durft ze niet... dit lijkt mij een aannemelijk scenario.
pi_55090433
quote:
Op donderdag 6 december 2007 23:01 schreef Doodkapje het volgende:
Maar aangezien TS 3 keer de date heeft aangekaart, is ze misschien afwachtend. Omdat ze toch ja zegt, wil ze misschien wel, maar durft ze niet... dit lijkt mij een aannemelijk scenario.
óf ze durft ook geen 'nee' te zeggen wanneer TS haar telkens vraagt, Óf ze vind hem gewoon leuk als 'vriend'; gezellig avondje... tja er zijn veel scenario's idd

maar we horen het hopelijk vannacht/morgen wel.... denk dat ongeveer rond deze tijd het afscheidmoment komt
Haleloeja
  donderdag 6 december 2007 @ 23:45:13 #207
151344 Queen_Minny
Life sucks, but I suck harder.
pi_55091125
quote:
Op donderdag 6 december 2007 22:04 schreef Doodkapje het volgende:

[..]

Dichtklappen is meer van: [0:12] "Euh... nou ja... hehe... dus... je hebt een ehhh... mooie wollen sjaal. Zal vast lekker warm zijn. (Zij van: "Ja, is lekker warm...") Nou,... ja... poe poe... 't was weer ge-zel-lig hè... (Zij vol verwachting: "Ja, het was weer gezellig hè...") Jammer van die calzone net hè... ik zou toch zweren dat je had gezegd dat er geen artisjokken in moesten... (Zij beleefd: "Ja kon gebeuren hè,... studentenrestaurants, jeweets...") Ja, hehehe... *zweet zweet* nou dan ga ik maar weer eens verder hè... ofzo... toch...? Maar het was wel gezellig hè... nou... *zuuuuuuuucht*
...
[0:23] Nou... dan moet ik maar eens gaan... hè... morgen weer vroeg op... hehehehe *slik slik* Maar gelukkig is het zaterdag weer weekend... *Shit, tuurlijk is het zaterdag weekend... dom dom dom... elke zaterdag is het weekend * Jaaahaaaa... nou, euh... slaap lekker dan (Zij: "...welterusten dan maar ") Het was gezellig hè...? Tot de volgende keer dan maar... (Zij: "Ja... volgende... keer....")
...
[0:45] k*t k*t k*t k*t k*t k*t k*t k*t k*t k*t k*t
...
[1:53] k*t k*t k*t k*t k*t k*t k*t k*t
...
[4:29] k*t k*t k*t k*t k*t k*t k*t k*t k*tk*t....

[Vrijdag]
*herkent dit*
  vrijdag 7 december 2007 @ 00:30:34 #208
12820 Doodkapje
CyanideCookies
pi_55091854
quote:
Op donderdag 6 december 2007 23:45 schreef Queen_Minny het volgende:

[..]

*herkent dit*
Nou, gefeliciteerd met je nieuwe broertje dan maar
pi_55091925
@TS. Krijg is een keer Ballen man! Als ik in jou plaats zat dan was ik al 20.000x ontmaagd. M.a.w. zit niet zo te zeiken, maar heb schijt aan alles en hak een paar dikke knopen door! Paar pilsjes doet wonderen....
  vrijdag 7 december 2007 @ 00:36:19 #210
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_55091934
quote:
Op donderdag 6 december 2007 15:15 schreef Flashwin het volgende:

[..]

Kijk en als je je in het echt nou zo direct en enigszins aggressief tegenover die meisjes zou opstellen, zou je niet elke keer in de friendszone belanden
Nee een internetheld met 12 posts per dag daar lopen de echt vrouwen warm voor

pi_55092903
quote:
Op vrijdag 7 december 2007 00:36 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Nee een internetheld met 12 posts per dag daar lopen de echt vrouwen warm voor

ik heb niks te klagen qua aandacht van de vrouwen.
En bedoel ik niet vrouwen die mij als lief broertje zien ! lees je eigen jank openingspost eens terug
Op donderdag 22 juli 2010 01:22 schreef xmamacitax het volgende:
mijn nederlands is 1000 x beter dan de joune
pi_55093401
quote:
Op vrijdag 7 december 2007 00:35 schreef TheHamsterSlayer het volgende:
@TS. Krijg is een keer Ballen man! Als ik in jou plaats zat dan was ik al 20.000x ontmaagd. M.a.w. zit niet zo te zeiken, maar heb schijt aan alles en hak een paar dikke knopen door! Paar pilsjes doet wonderen....
update

Helaas blijk ik niet over 'ballen' te beschikken. We zijn gaan eten, was weer gezellig, leuk gepraat, wat gelachen, daarna nog een drankje. 2-3 uur verder: De auto stond niet zover weg dus maar een klein wandelingetje, had haar al tijdens het jassen ophalen een lief kusje op de wang gegeven ,gewoon 'zomaar'.... en haar aangekeken Toen naar huis gebracht, stop vlakbij haar huis waar ik haar afzet, en toen ging het precies zoals bij doodkapje:

----------------------------------
- Ik: Nou, het was leuk
* Zij: Ja, erg leuk....
=stil=slik=slik=stil
* Zij: Nou, ik ga maar eens mijn bedje opzoeken
- Ik: Hmm ja... *kusje op de wang* (logisch, ze zat met het gezicht naar het raam en ik ernaast in de auto)
* Zij: doei doei

ik later: Zit nu al op mijn werk omdat ik niet goed kon slapen, maar wat eerder opgestaan. Het was net of ik in die auto wat op commando moest doen, ik dacht bij het afscheidmoment van: 'ik kus haar' ,maar daardoor blokkeerde ik op de één of andere manier. Als ik dat niet had gedacht was er ook niets gebeurd, dus ik weet het ook niet meer.... . Vorige keer bij het afscheid gebeurde er helemaal niets, dus nu nog maar een klein kusje van mijn kant. Maar dan nog; kusje alleen op de wang voor een 3e date is toch wel triest Baal ervan....... zal wel weer een gare k*t werkdag worden met veel aan haar denken... i'm a loser, thx! ... vind haar erg leuk, mijn type... maar verknal het op deze manier telkens, en dat is zonde. Het klinkt zo 'makkelijk' (even een kus op haar mond), maar het gaat mij lastig af... combo van spanning, zenuwachen, niet weten wat zij wilt, ongemakkelijk in de auto, wat blokkeren, veel denken... grrr (damn, ik weet dat ik dat allemaal niet moet doen, maar het gebeurd!)
Mysterieland!!!!!!!!!!!!!
  vrijdag 7 december 2007 @ 08:14:13 #213
94676 Garisson72
weten is weten dat je nix weet
pi_55093737
Sweetbeach, verdomme vent....
Op deze manier blijft het sappelen natuurlijk, en je Window of Opportunitiy om haar quasi-spontaan te zoenen is nu ook wel zo ongeveer voorbij. Als je er nu een drama van blijft maken, en niet kan denken: "gewoon leuk met haar daten is ook geweldig", dan zul je haar nu toch wel rechtstreeks moeten vragen hoe zij deze ´band´ met jou ziet.

Heeft zij eigenlijk geen toenaderingspogingen ondernomen?
Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.
  vrijdag 7 december 2007 @ 08:56:08 #214
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_55094244
quote:
Op vrijdag 7 december 2007 08:14 schreef Garisson72 het volgende:

Heeft zij eigenlijk geen toenaderingspogingen ondernomen?
Ja, dat vraag ik me ook af. We leven ook niet meer in de jaren 50 waar je als vrouw verleid moet worden, lijkt mij...En heb je eigenlijk wel het idee dat ze jou leuk vindt? Geeft ze signalen? (Behalve dat ze al voor de derde keer met je mee is gegaan?).
  vrijdag 7 december 2007 @ 09:13:29 #215
12820 Doodkapje
CyanideCookies
pi_55094514
quote:
Op vrijdag 7 december 2007 07:10 schreef Sweetbeach het volgende:

[..]

update

Helaas blijk ik niet over 'ballen' te beschikken. We zijn gaan eten, was weer gezellig, leuk gepraat, wat gelachen, daarna nog een drankje. 2-3 uur verder: De auto stond niet zover weg dus maar een klein wandelingetje, had haar al tijdens het jassen ophalen een lief kusje op de wang gegeven ,gewoon 'zomaar'.... en haar aangekeken Toen naar huis gebracht, stop vlakbij haar huis waar ik haar afzet, en toen ging het precies zoals bij doodkapje Doodkapje beschreef:

- Ik: Nou, het was leuk
* Zij: Ja, erg leuk....
=stil=slik=slik=stil
* Zij: Nou, ik ga maar eens mijn bedje opzoeken
- Ik: Hmm ja... *kusje op de wang* (logisch, ze zat met het gezicht naar het raam en ik ernaast in de auto)
* Zij: doei doei

ik later: Zit nu al op mijn werk omdat ik niet goed kon slapen, maar wat eerder opgestaan. Het was net of ik in die auto wat op commando moest doen, ik dacht bij het afscheidmoment van: 'ik kus haar' ,maar daardoor blokkeerde ik op de één of andere manier. Als ik dat niet had gedacht was er ook niets gebeurd, dus ik weet het ook niet meer.... . Vorige keer bij het afscheid gebeurde er helemaal niets, dus nu nog maar een klein kusje van mijn kant. Maar dan nog; kusje alleen op de wang voor een 3e date is toch wel triest Baal ervan....... zal wel weer een gare k*t werkdag worden met veel aan haar denken... i'm a loser, thx! ... vind haar erg leuk, mijn type... maar verknal het op deze manier telkens, en dat is zonde. Het klinkt zo 'makkelijk' (even een kus op haar mond), maar het gaat mij lastig af... combo van spanning, zenuwachen, niet weten wat zij wilt, ongemakkelijk in de auto, wat blokkeren, veel denken... grrr (damn, ik weet dat ik dat allemaal niet moet doen, maar het gebeurd!)
Mja... op commando kusjes gaan geven is ook niks natuurlijk... Maar je kan wel voorspellen dat zoenen in de auto niet de ideale houding is, Sherlock
Was even uitgestapt om haar gedag te zeggen of beter nog, had een poging ondernomen voordat je de auto was ingestapt...

Je hebt haar nu al 3 keer uit gevraagd... laat haar nu maar eens het initiatief nemen. Als ze echt echt echt wat in je ziet, dan vraagt zij jou ook nog wel eens uit. Zoniet... tsja... als ik even een hapje ga eten met een vriendin, dan geef ik ook een zoen op de wang... sterker nog, 3 stuks!!! links, rechts, links...
pi_55095002
Ga eens iets leuks overdag doen, pak haar hand als je samen over de kerstmarkt loopt oid. Dan heb je iig fysiek contact gemaakt en is de stap naar zoenen kleiner. Als je steeds wacht tot ze bij de voordeur staat leg je zon druk op dat moment dat het leuke van zoenen er af gaat.
  vrijdag 7 december 2007 @ 09:47:04 #217
154676 AcidBurner
Beyond the Sun
pi_55095178
raar he maar als je ze nu is gewoon zou behandelen ... zonder al die toeters en bellen dan kom je meestal veel verder dan met al dat geblaat. ik heb het idee (niet bij alle vrouwen hoor) maar als je lief bent, en attent en blablablaba... dan kom je snel in de friendzone... als je daarentegen een beetje nors overkomt, met een air van "we zien wel" en je belt ze niet ... dan word je pas interessant... erg maar zo is het ... vrouwen willen gebruikt worden...

Doe gewoon normaal ... en als ze je niet ziet zitten ... move on.

en vergeet nooit ! THE ONE WHO LOVES THE LEAST CONTROLS THE RELATIONSHIP!!!
  vrijdag 7 december 2007 @ 09:48:19 #218
154676 AcidBurner
Beyond the Sun
pi_55095207
quote:
Op vrijdag 7 december 2007 08:56 schreef Aventura het volgende:

[..]

Ja, dat vraag ik me ook af. We leven ook niet meer in de jaren 50 waar je als vrouw verleid moet worden, lijkt mij...En heb je eigenlijk wel het idee dat ze jou leuk vindt? Geeft ze signalen? (Behalve dat ze al voor de derde keer met je mee is gegaan?).
Meeste vrouwen wachten gewoon tot de man de poging waagt hoor. en dan nog is het meestal niet goed... weet je wat het is met die wijven... ze hebben het allemaal NOGAL HOOG IN HUN BOL
  vrijdag 7 december 2007 @ 10:06:21 #219
94676 Garisson72
weten is weten dat je nix weet
pi_55095586
komt daar wat verdrongen frustratie bovenborrelen, AcidBurner?
Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.
pi_55096055
wat een progressie
Does the name Dr Pavlov ring a bell?
  vrijdag 7 december 2007 @ 10:46:53 #221
154676 AcidBurner
Beyond the Sun
pi_55096370
quote:
Op vrijdag 7 december 2007 10:06 schreef Garisson72 het volgende:
komt daar wat verdrongen frustratie bovenborrelen, AcidBurner?
yup zeker en vast... ik weet het het zou niet mogen .... maar ik heb het er moeilijk mee ik geef het toe! sorry garisson
  vrijdag 7 december 2007 @ 11:02:42 #222
12820 Doodkapje
CyanideCookies
pi_55096714
quote:
Op vrijdag 7 december 2007 09:38 schreef aesop het volgende:
Ga eens iets leuks overdag doen, pak haar hand als je samen over de kerstmarkt loopt oid. Dan heb je iig fysiek contact gemaakt en is de stap naar zoenen kleiner. Als je steeds wacht tot ze bij de voordeur staat leg je zon druk op dat moment dat het leuke van zoenen er af gaat.
Ergens in z'n eerdere posts staat dat ze al eens hand in hand hebben gelopen
pi_55096729
Tsjonge jonge schiet niet op, ik weet niet of je het typ ben van uitgaan in een disco. Maar een paar biertjes wil ook wel helpen, jou vooral. Maar ga je niet bezatten dat vind geen 1 vrouw leuk Voorderest doe je best ik denk dat alle mogelijke tips nu wel gegeven zijn.
pi_55096912
quote:
Op vrijdag 7 december 2007 07:10 schreef Sweetbeach het volgende:

... maar verknal het op deze manier telkens, en dat is zonde.
Wat je dus eigenlijk deze keer gedaan hebt is dus helemaal niks vooraf uitdenken, maar gewoon wachten op het laatste moment en dan hopen 'dat er iets gebeurt' (iets dat je letterlijk gezegd hebt)...

Tja, juist dat is dus misgegaan, simpelweg omdat je de spanning dan veels teveel op één moment gezet hebt en dan dichtklapt omdat je geconfronteerd wordt met onverwachtte dingen en niet weet wat je moet doen...
je lijkt te hebben verwacht dat er iets van 'buiten' is dat je zou sturen, maar nee, dat is er dus niet....

precies wat ik je eerder ook afgeraden had en aangegeven dat dat goed mogelijk misgaat:
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 13:11 schreef RM-rf het volgende:

[..]

misschien een tip, ofwel je kunt beter niet wachten op het einde van de date, maar ergens voorheen al het initiatief grijpen en een move maken...
of anders moet je eventjes een beetje uitenken hoe je het iig zoveer krijgt dat ze nadat je haar thuisbrengt ook nog eventjes de kans krijgt rustig kunnen praten...

Of vraag je jezelf af of je na het thuisbrengen eerst in de auto wilt blijven zitten (wat lastig kan zijn om dr een zoen te geven, tenzij je een ruim Transporter-busje rijdt natuurlijk) of je dat je haar dan naar de deur brengt (met als risico dat dr ouders, als ze tenminste nog thuiswoont, achter de deur op dr zitten te wachten en je dan het moment 'verliest')

als je nl. enkel wacht tot het zover is, zonder te weten wat je nu wilt doen, is de kans idd groot dat je dichtslaat ... Eveneens is het goed te bedenken dat zij misschien evengoed nerveus en zenuwachtig zal zijn en misschien ook niet goed weet wat te doen.
Ik zou je echt met klem aanraden om de volgende keer niet erop te vertrouwen dat 'dat er iets gebeurt' of dat je door een 'onzichtbare hand' geleid gaat worden... DAT GEBEURT NIET.
Wil je datgene bereiken wat je graag zou zien, nl. haar zoenen en duidelijk maken dat je meer met dr wil..

Dan zul je toch een aantal handelingen vooraf moeten uitdenken en voorbereiden.. klinkt niet 'romantisch' en klopt niet met dat leuke 'wes-gewoon-jezelf' idee, maar ik vermoed eerder dat als je blijft hangen in het 'gewoon-juzellef-blijve' dat je dan op je veertigste nog steeds dr niet gezoend hebt.. er zijn momenten en personen die ook soms eventjes NIET henzelf moeten blijven, om te bereiken wat ze willen.

Dat kunnen hele simpele en vooral kleine gebaartjes of dingen zijn (JUIST die kleine dingen bieden je waarschijnlijk zekerheid en vereisen niet veel 'moed'), iets als een hand vasthouden of iemand in de ogen kijken en vertellen dat 'je haar er erg leuk vind uitzoen vanavond'...

Ik zou overigens oppassen met het idee om nu 'op haar initiatief te wachten'... er is een gerede kans dat ze misschien denkt dat 'je geen initiatief genomen hebt tot nu toe omdat je hààr niet leuk genoeg vind'.. en dat zou je bevestigen als je helemaal niets doet vervolgens en ook niets meer van je laat horen.
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
  vrijdag 7 december 2007 @ 11:15:02 #225
92279 N.icka
Windforce 11
pi_55097012
Stuur haar een smsje : Ik ben zo'n sukkel ik had je graag willen zoenen maar durfde niet , volgende keer reken ik op jou
pi_55097777
quote:
Op zaterdag 1 december 2007 14:50 schreef Pauze het volgende:
Same here haha Friendzone
Hier ook , kut friendzone
pi_55097839
quote:
Op vrijdag 7 december 2007 11:47 schreef LuigiValentino het volgende:

[..]

Hier ook , kut friendzone
Aan de ene kant geloof ik wel aan die beruchte friendzone aan de andere kant je kan haar toch gewoon duidelijk maken dat je dr leuk vind enzo En ja dan is het moeilijker maar het is zeker mogelijk
  vrijdag 7 december 2007 @ 11:53:12 #228
154676 AcidBurner
Beyond the Sun
pi_55097934
Neem ze gewoon op haar bek... doet ze mee dan heb je geluk doet ze niet mee ... dan heeft ze pech... tis eigenlijk heel simpel allemaal
pi_55098009
Gewoon een smsje sturen: ik heb spijt dat ik je niet gezoend heb
  vrijdag 7 december 2007 @ 11:58:40 #230
92279 N.icka
Windforce 11
pi_55098074
Is hier al een lemmingtopic van?
pi_55098090
Nope heb je een leuke in gedachten dan?
  vrijdag 7 december 2007 @ 12:18:31 #232
138258 LasTeR
Run for your life.
pi_55098572
Leg het initiatief dan bij haar. Laat haar gewoon weten dat jij er moeite mee hebt en dat zij in het vervolg maar moet beginnen. Maar wel een beetje subtiel, en geen slachtoffersrol aannemen.

Zoiets zit bij sommigen dan ook gewoon in de genen. Als ik date zorg ik vanaf punt 1 dat er spanning ontstaat. En dan geen slechte. Iedereen heeft ook wel iets waar hij trots op kan zijn, een eigenschap waar je trots op kan zijn en je vrouwen mee kan 'veroveren'. Bij mij helpt mijn glimlach al een heel eind. Ik heb zoo vaak gehoord dat ze het leuk vinden als ik lach enzo. Zorg gewoon voor een moment, je stopt gewoon ergens, zorgen dat je elkaar lang aankijkt, na 3 dates wil zij denk ik ook wel zoenen, en dan doe je het gewoon.

Na 3 dates is dat geen grote gok meer, maar meer iets natuurlijks waar beide partijen wel mee instemmen.
"Heej (naam)! Ik weet niet of je meer van mij verwacht dan een simpel kusje op de wang maar ik ben daar niet zo goed mee. Dus als het zo is merk ik dat volgende keer wel? Ik heb zin in volgende keer!!"
Anders stuur je zo'n smsje? Probeer ervoor te zorgen dat zij het initiatief neemt want jij kunt het blijkbaar niet. (En niet om je af te zeiken. )
Elk huis z’n kruiswoordraadsels
Iedereen z'n plaats aan tafel
Maar ik kom wat later, ik kom wat later
pi_55098688
De jongen waar ik nu mee date, zei bij het afscheid gewoon "zoenen?" lekker duidelijk!
  vrijdag 7 december 2007 @ 12:27:33 #234
138258 LasTeR
Run for your life.
pi_55098766
Ik zou het niet vragen. De laatste tijd denk ik maar zo, als een meisje mij leuk vind komt ze maar naar mij toe. Ik ga geen moeite meer doen. Ik ben ook niet echt opzoek dus dat helpt ook wel.
pi_55098813
Ik stond in de kroeg, het meisje zei ik heb nogsteeds geen sambuca op, zei ik nouw het zit in me mond.......

hoppaaa

best een grote zoals ik het nu zie
  vrijdag 7 december 2007 @ 12:31:06 #236
138258 LasTeR
Run for your life.
pi_55098836
Laatst zei ik tegen een meisje in een discotheek dat ze niet zo krom moest staan omdat het niet aantrekkelijk was, ze was wel een leuk meisje. Maar ze was heel verbaasd toen ik daarna ook weer gewoon wegliep.
pi_55098861
quote:
Op vrijdag 7 december 2007 12:31 schreef LasTeR het volgende:
Laatst zei ik tegen een meisje in een discotheek dat ze niet zo krom moest staan omdat het niet aantrekkelijk was, ze was wel een leuk meisje. Maar ze was heel verbaasd toen ik daarna ook weer gewoon wegliep.
Ik vind meisjes die voorovergebogen staan over het algemeen best aantrekkelijk
pi_55098949
Als zij nu niet jou uitnodigt weet je genoeg. Succes
  vrijdag 7 december 2007 @ 12:38:03 #239
138258 LasTeR
Run for your life.
pi_55099021
quote:
Op vrijdag 7 december 2007 12:32 schreef sambuca_18 het volgende:

[..]

Ik vind meisjes die voorovergebogen staan over het algemeen best aantrekkelijk
Voorovergebogen wel, maar niet ingevallen schouders.
  vrijdag 7 december 2007 @ 12:50:31 #240
182728 honda1990
Laat gaan joh is toch heerlijk
pi_55099271
quote:
Op vrijdag 7 december 2007 12:38 schreef LasTeR het volgende:

[..]

Voorovergebogen wel, maar niet ingevallen schouders.
Best offtopic hier heeft TS ook niks aan
Yes, London. You know: fish, chips, cup 'o tea, bad food, worse weather, Mary fucking Poppins... LONDON.
  vrijdag 7 december 2007 @ 12:53:34 #241
138258 LasTeR
Run for your life.
pi_55099342
quote:
Op vrijdag 7 december 2007 12:50 schreef honda1990 het volgende:

[..]

Tsja dan word het een ander verhaal, maar zeg jij dat serieus tegen iemand die je toevallig tegenkomt?
Hmm ja, ik ben helemaaal niet opzoek op het moment en het boeit me niet zo veel. Ik ben zelfverzekerd en weet van mezelf dat ik niet snel een raar figuur zou slaan. Volgens mij kon ze het wel waarderen. Ik vroeg eerst hoeveel jongens haar geprobeerd hebben te versieren.
pi_55101498
THX voor de tips van sommige! Vooral RM-rf ; ja daar kan ik wel wat mee. ALS er nog een date komt, zal ik haar gewoon proberen te zoenen, ofzo.... ookal is het in de auto….. nu is het niets namelijk, zit met zo’n kut gevoel…. Heb het verknald, terwijl het best leuk was.

En signalen van haar; nee nog niet écht. Wél dat ze steeds enthausiast reageerde als ik vroeg om wat te doen. Bijv. via sms van of ze wat wilde eten: ‘jaa leuk, doen we!

Maar dan komt het aan op het afscheid, dat is toch logisch? Er was verder geen (alleen) moment waar ik haar kon zoenen.. en haar ineens terwjil we lopen op de bek te pakken is ook zoiets :’) …. Zelf haar hand pakken denk ikvan: ‘hmm, hoe reageerd ze’, maar dat zal ik de volgende keer moeten doen, tegen mijn gevoel in? (voelt wat geforceerd, als we lopen en ineens haar hand te pakken, of arm om haar heen, zoals ik dat gister ervaarde)

Ggrrr, damn Het kwam gewoon aan op het afscheid, we zeiden wat en ja, daarna stapte ze ook uit....wat had ik moeten doen; auto stop voor haar huis, naar haar toe leunen en ineens zoenen? :’) tja ik vind dit gewoon lastig…
quote:
Op donderdag 6 december 2007 15:32 schreef Heldopsokken het volgende:

Die date van jou heeft waarschijnlijk vandaag een vreselijk lang telefoongesprek met haar beste vriendin, over of zij vanavond het initiatief durft te nemen als jij het niet doet.
je had gelijk. Ik en mijn 'date' hadden elkaars telefoon ff gechecked tijdens het wachten etc...en bij haar stond idd een smsje van haar vriendin :'was leuk net thee drinken en veel plezier morgenavond.... XX' ('morgenavond' was date met mij, ter info...) . Alleen initiatief neemde ze niet bij het afscheid, helaas...

[ Bericht 20% gewijzigd door Sweetbeach op 07-12-2007 14:39:45 ]
pi_55102482
Ik snap eigenlijk niet echt waarom je er zoveel aandacht aan besteed, en het ook allemaal opschrijft.

Dan maak je het allemaal veel ''groter'' dan dat het daadwerkelijk is lijkt me, en leg je jezelf enorm veel druk op ?
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  vrijdag 7 december 2007 @ 15:10:36 #244
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_55102499
Just do it...
En anders zeg je het gewoon..
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
pi_55102543
quote:
Op vrijdag 7 december 2007 14:23 schreef Sweetbeach het volgende:
THX voor de tips van sommige! Vooral RM-rf ; ja daar kan ik wel wat mee. ALS er nog een date komt, zal ik haar gewoon proberen te zoenen, ofzo.... ookal is het in de auto….. nu is het niets namelijk, zit met zo’n kut gevoel…. Heb het verknald, terwijl het best leuk was.

En signalen van haar; nee nog niet écht. Wél dat ze steeds enthausiast reageerde als ik vroeg om wat te doen. Bijv. via sms van of ze wat wilde eten: ‘jaa leuk, doen we!

Maar dan komt het aan op het afscheid, dat is toch logisch? Er was verder geen (alleen) moment waar ik haar kon zoenen.. en haar ineens terwjil we lopen op de bek te pakken is ook zoiets :’) …. Zelf haar hand pakken denk ikvan: ‘hmm, hoe reageerd ze’, maar dat zal ik de volgende keer moeten doen, tegen mijn gevoel in? (voelt wat geforceerd, als we lopen en ineens haar hand te pakken, of arm om haar heen, zoals ik dat gister ervaarde)

Ggrrr, damn Het kwam gewoon aan op het afscheid, we zeiden wat en ja, daarna stapte ze ook uit....wat had ik moeten doen; auto stop voor haar huis, naar haar toe leunen en ineens zoenen? :’) tja ik vind dit gewoon lastig…
[..]

je had gelijk. Ik en mijn 'date' hadden elkaars telefoon ff gechecked tijdens het wachten etc...en bij haar stond idd een smsje van haar vriendin :'was leuk net thee drinken en veel plezier morgenavond.... XX' ('morgenavond' was date met mij, ter info...) . Alleen initiatief neemde ze niet bij het afscheid, helaas...
Nam

Voorderest hoevaak heb je een vriendin oid gehad? Dat kan ook wel schelen, op het begin je arm op iemands schouder leggen voelt ook geforceerd. Maar uiteindelijk went het wel. Als ik jou was zou ik ook gewoon duidelijk vragen wat vind je nou eigenlijk van me Alleen door het te vragen word haar wel duidelijk dat je haar ziet zitten. En als het al duidelijk was komt die zoen heus nog wel
  vrijdag 7 december 2007 @ 15:16:47 #246
172358 oddman
Introspecteur
pi_55102667
Hm.
Niet durven zoenen is noet zo'n probleem; immers, zij durft het ook (nog) niet.

Nee, waar je voor op moet passen is overkomen als aseksueel. Dat is wel een afknapper, veel meer dan verlegenheid. Sterker nog, zat dames die dat best schattig vinden (of dat is waar je wil zijn is een tweede, maar wie ben ik). Ik heb de indruk dat je aardig op weg bent, zeker met 't aankijken en random kusjes (zij het op wangen) geven.
Je komt er wel. Wees niet te streng voor jezelf. Deze verlegenheid hoort bij jou; als zij daar geen begrip voor kan opbrengen is ze 't eigenlijk ook niet waard.
"The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts."
- Bertrand Russell
  vrijdag 7 december 2007 @ 15:29:32 #247
12820 Doodkapje
CyanideCookies
pi_55103001
Stuur een leuke kerstkaart met een dubbelzinnige tekst ofzo,... dat kan nu wel, toch?
pi_55103177
nu al????
  vrijdag 7 december 2007 @ 15:45:26 #249
12820 Doodkapje
CyanideCookies
pi_55103295
quote:
Op vrijdag 7 december 2007 15:29 schreef Doodkapje het volgende:
Stuur een leuke kerstkaart met een dubbelzinnige tekst ofzo,... dat kan nu wel, toch?
Ik zag er laatst al eentje op de trap liggen voor en huisgenote van ons...
pi_55109689
Als je het eng vindt het in haar gezicht te zeggen kun je ook bellen. En dan zeg je dat je de afspraakjes echt leuk vond en haar helemaal, maar dat je telkens een beetje dichtklapt aan het eind. En dan vraag je of het een beetje wederzijds is. Zoniet, doe je er luchtig over en zeg je iets van 'ach blauwtjes lopen we allemaal wel eens' en blijf verder gewoon een leuk contact onderhouden. En zoja, dan ben je er van verzekerd dat de volgende date wel extra spannend zal zijn, want je weet dan beiden van elkaar dat je elkaar leuk vindt. Dan is een arm om haar schouders slaan ineens helemaal niet geforceerd meer.
  vrijdag 7 december 2007 @ 20:53:09 #251
151344 Queen_Minny
pi_55110559
quote:
Op vrijdag 7 december 2007 00:30 schreef Doodkapje het volgende:

[..]

Nou, gefeliciteerd met je nieuwe broertje dan maar
Dat broertje is nu al een jaar mn ventje.

Afscheid:
Hij: Ehm t was eeeh erg gezellig.
Ik: Eeeh ja heel erg.
Hij: Ik ga eeh denk ik maar eens op huis aan.
Ik: Ok zie je later?
Hij... Oooh fuck it! *zoent*
pi_55111173
quote:
Op zaterdag 1 december 2007 12:18 schreef Sweetbeach het volgende:
'Het was gezellig'...... een gezegde wat ik na bijna élke eerste date wel weer hoor.... Maar échte spanning is er weinig, en dát is mijn probleem Hierdoor beland ik keer op keer in de verdomde friendzone. De dame in kwestie vind de date leuk, maar méér.. dat vaak niet..

Het is bij mij vaak hetzelfde liedje: gezellig kletsen, lachen etc, maar op het einde vd date is het ' het was gezellig, spreek je nog wel' .... zonder enige liefdeszoen oid...

Wie heeft goede tips om wat 'dichter' bij elkaar te komen en zo wat spanning op te bouwen. Of te laten zien dat je d'r leuk vind???

- Af en toe een compliment geven?
- Zwoel in de ogen aankijken?
- Gewoon zeggen dat je haar leuk vind?
- Aanraken?

Nja vanavond heb ik een 2e date, en ga ik naar de bios en daarna nog wat drinken.. (eerste date was alleen 'gezellig' wat drinken), dus hopelijk kan ik wat tips toepassen, hehe....zodat ik niet in die verdomde friendzone ga zitten. En dat er op het einde van deze 2e date in de auto misschien nog wat gebeurd ipv. 'het was gezellig, doei' (incl. 3 kussen) Ik zie d'r wel zitten namelijk...
ik denk dat je het gewoon niet hebt?

Overigens hoe oud ben je?
Co-ouder van twee geweldige kinderen
  vrijdag 7 december 2007 @ 22:27:51 #253
11102 knep
Mountainfreak
pi_55113386
quote:
Op vrijdag 7 december 2007 11:56 schreef Logician het volgende:
Gewoon een smsje sturen: ik heb spijt dat ik je niet gezoend heb
Vind ik eigenlijk wel een goede .

Klaagt ze trouwens nooit over pijn in rug of nek of iets dergelijks? Kan een mooie aanleiding zijn om je massagekunsten te vertonen om zo wat spanning op te bouwen .
  zaterdag 8 december 2007 @ 03:18:24 #254
59332 Little_Meanie
Cidade Maravilhosa, RJ Brasil
pi_55119403
quote:
Op vrijdag 7 december 2007 09:47 schreef AcidBurner het volgende:
raar he maar als je ze nu is gewoon zou behandelen ... zonder al die toeters en bellen dan kom je meestal veel verder dan met al dat geblaat. ik heb het idee (niet bij alle vrouwen hoor) maar als je lief bent, en attent en blablablaba... dan kom je snel in de friendzone... als je daarentegen een beetje nors overkomt, met een air van "we zien wel" en je belt ze niet ... dan word je pas interessant... erg maar zo is het ... vrouwen willen gebruikt worden...

Doe gewoon normaal ... en als ze je niet ziet zitten ... move on.

en vergeet nooit ! THE ONE WHO LOVES THE LEAST CONTROLS THE RELATIONSHIP!!!
10/10
pi_55124558
jaja, i kheb het verprutst.... had haar 'gewoon' moeten zoenen....

volgende keer beter... opzoek naar een nieuwe dame
pi_55124782
quote:
Op zaterdag 8 december 2007 14:58 schreef Sweetbeach het volgende:

Wat een onzin opzoek naar een nieuwe je gaat gewoon achter dit meisje aan als je d'r leuk vind. Je maakt jezelf kapot door zo gefixeerd te zijn op dat zoenen. Trouwens je weet dat ze je leuk vind, heeft ze dit letterlijk tegen je gezegd of heb je dit via via gehoord?
pi_55124946
quote:
Op zaterdag 8 december 2007 14:58 schreef Sweetbeach het volgende:

Zeg je dit omdat je bent afgewezen of omdat je het niet meer ziet zitten?
I don't know if we're made for each other but this night is made for us.
You've got nothing left to lose and only me to trust.
pi_55125150
quote:
Op zaterdag 8 december 2007 15:12 schreef sambuca_18 het volgende:

[..]

Wat een onzin opzoek naar een nieuwe je gaat gewoon achter dit meisje aan als je d'r leuk vind. Je maakt jezelf kapot door zo gefixeerd te zijn op dat zoenen. Trouwens je weet dat ze je leuk vind, heeft ze dit letterlijk tegen je gezegd of heb je dit via via gehoord?
ik weet helemaal niet of ze me leuk vind Hebben 3x afgesproken, maar er staat nergens dat ze dat heeft gezegd of dat ik dat via via heb gehoord...

en ik zeg dat niet omdat ik ben afgewezen (nogmaals ze heeft niets gezegd/gesmst), maar omdat ik me gewoon een loser voel die geen initiatief durft te nemen. Van haar kant heb ik na donderdag ook niets meer gehoord dus ik heb op dit moment géen zin om wééér initiatief te nemen (zou dan al de 4e!! keer zijn dat IK haar mee vraag). Als ze me leuk genoeg vond had ze zelf ook wel een keer gesmst om wat te drinken oid.... Of mijn hand gepakt bij het naar huis lopen, al dat soort dingen komen steeds van mij af. enige waardoor ik haar nog gevraagd had voor die 3e date was omdat ze steeds wel leuk reageerde in de trant van 'jaa leuk, gaan we doen!' oid... meer ook niet

*zucht* vanavond maar eens de stad in!
pi_55125353
laat dat 'date' gedoe eens los, joh, en hang niet allerlei 'verplichte' acties voor de ander er aan vast.
dat ze je hand niet pakt, betekent geen drol, je hebt nog steeds een ja én een nee, hoor.

waarom moet alles zo snel 'rond zijn'? er kunnen legio redenen zijn waarom de ander het rustig aan doet.
mag je niet twijfelen in het begin, onzeker zijn ,moet je meteen weten dat die ander "het helemaal is" , mag je dat niet middels een aantal afspraakjes ontdekken? doe je dat niet binnen 5 of 6 "dates" dan loop jij weg naar de volgende?

jij verpest het door je eigen opgefoktheid, niet door wat je doet of laat, maar door allerlei voorbarige conclusies die je trekt, en een latente haast die je hebt.
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_55125652
Als jij niets meer laat horen zal ze misschien denken dat je háár niet leuk genoeg vindt. Misschien is zij wel net zo onzeker als jij.
Ipv te denken dat je het verpest hebt, kun je ook denken dat je 3 leuke dates hebt gehad.
En waarom vraag je niet of ze bij je komt eten? Dan is de setting al meteen wat intiemer en persoonlijker (of woon je nog thuis?), kun je elkaar echt beter leren kennen en dan komt die kus vanzelf.
pi_55125738
quote:
Op zaterdag 8 december 2007 15:38 schreef Sweetbeach het volgende:

[..]

ik weet helemaal niet of ze me leuk vind Hebben 3x afgesproken, maar er staat nergens dat ze dat heeft gezegd of dat ik dat via via heb gehoord...

en ik zeg dat niet omdat ik ben afgewezen (nogmaals ze heeft niets gezegd/gesmst), maar omdat ik me gewoon een loser voel die geen initiatief durft te nemen. Van haar kant heb ik na donderdag ook niets meer gehoord dus ik heb op dit moment géen zin om wééér initiatief te nemen (zou dan al de 4e!! keer zijn dat IK haar mee vraag). Als ze me leuk genoeg vond had ze zelf ook wel een keer gesmst om wat te drinken oid.... Of mijn hand gepakt bij het naar huis lopen, al dat soort dingen komen steeds van mij af. enige waardoor ik haar nog gevraagd had voor die 3e date was omdat ze steeds wel leuk reageerde in de trant van 'jaa leuk, gaan we doen!' oid... meer ook niet

Hmm ok, ik dacht dat ergens gelezen te hebben maar dan haal ik verschillende topics door mekaar denk ik. Als ik jou was zou ik via msn/sms vragen wat ze van je vind. Daarmee weet je wat ze van je vind en laat jij indirect merken dat je dr ziet zitten mocht ze het nog niet weten. Misschien dat je onzekerheid dan minder word. En je zegt dat je je een loser voelt, dat zal wel meevallen je zou is moeten weten hoeveel mensen een 3e date hebben gehad zonder te zoenen. Het gaat niet altijd zoals de kleffe engelse films ons willen doen geloven. Komop laat je ballen zien (figuurlijk ) en ga d'r voor. Als zei je afwijst moet je er niet mee verder gaan dat lijkt me logisch maar nu is er toch geen reden om te denken dat ze je niet ziet zitten. Oké zij neemt dan misschien niet het initiatief maar zo zijn sommige vrouwen nou eenmaal.
  zaterdag 8 december 2007 @ 18:02:55 #262
151344 Queen_Minny
pi_55128085
Zoenen is geen verplichting hoor.
Gewoon een 4e keer mee uit vragen als je haar zo leuk vind. Als ze jou ook erg leuk vind komt die zoen echt wel een keertje.
pi_55128449
quote:

[..]

Of mijn hand gepakt bij het naar huis lopen, al dat soort dingen komen steeds van mij af.
Je kan nooit, maar dan ook nooit verwachten dat vrouwen daarvoor verantwoordelijkheid nemen. Daarvoor ben jij de man. Als vrouwen compleet eerlijk zouden zijn over wat voor man ze wilden, dan zouden ze ongeveer zeggen: "Een seksuele man die de gelegenheid voor seks creëert en door mijn barrières heengaat." Natuurlijk zegt geen enkele vrouw dit, ze zijn namelijk bang om slet genoemd te worden. Ik bedoel, kom op zeg, ze zijn al bang om een slet genoemd te worden en je verwacht ook nog eens dat ze seks initiëren? Droom lekker verder.

En daarnaast; waarom hecht je zoveel waarde aan de uitkomst van je date? Is het zo alsof je moet zoenen? Zo klinkt het wel. Ik heb dat nogal losgelaten en besloten om dates opzich nooit zo serieus te nemen.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 08-12-2007 18:19:26 ]
pi_55128600
Ik heb trouwens een tip voor diegene met het broertjessyndroom die aan het daten zijn: stel je voor dat in de wereld van liefde dat jij de Ferrari bent. Als een vrouw je waarde niet erkent is dat haar verlies.

Ik hou van de Ferrari vergelijking omdat het relevant is voor de relatie van man tot vrouw. Ferrari's hebben geen 'intrinstieke' waarde. Ze kunnen een zowel een hoopje blik zijn als iets waarvan elke autoliefhebber droomt. Het ligt allemaal aan je eigen perceptie. Ferrari-dealers hebben een sterke mindset dat hun auto's verdraaid veel waard zijn. Als een gevolg daarvan laten ze niet zomaar iemand een testritje maken. Ze gaan ook niet onderhandelen over de prijs want daarvoor hebben hun auto's namelijk teveel status.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 08-12-2007 18:25:17 ]
pi_55131135
quote:

[..]

ik snap het niet... in de auto kan je ook gewoon goed zoenen hoor Je pakt d'r wat vast en gaat met jouw hoofd naar die van haar. Dan geef je een kusje op de mond, en kijk je hoe ze 'toehapt'.. Doet ze 'mee' ga je door, anders hou je op. Easy as hell

Test dit gewoon op jullie 4e date! DOEN!! en je weet niet of ze nog interesse heeft? Tja, dat moet je zelf ff uitvinden...maar het feit dat ze smst dat ze het leuk vond zegt denk ik genoeg!
Haleloeja
pi_55134602
quote:
Op zaterdag 8 december 2007 20:12 schreef Gelderland het volgende:

[..]

ik snap het niet... in de auto kan je ook gewoon goed zoenen hoor Je pakt d'r wat vast en gaat met jouw hoofd naar die van haar. Dan geef je een kusje op de mond, en kijk je hoe ze 'toehapt'.. Doet ze 'mee' ga je door, anders hou je op. Easy as hell

Test dit gewoon op jullie 4e date! DOEN!! en je weet niet of ze nog interesse heeft? Tja, dat moet je zelf ff uitvinden...maar het feit dat ze smst dat ze het leuk vond zegt denk ik genoeg!
Klopt, ga er gewoon vol voor waarom niet? Een blauwtje lopen is kut maar als je het subtiel aanpakt is het niet eens een blauwtje lopen Als ze je niks zou vinden zou ze ook niet zeggen dat ze er zin in heeft en merk je dat wel aan d'r.
pi_55149609
quote:
Op zaterdag 8 december 2007 18:18 schreef Friek_ het volgende:

[..]

Je kan nooit, maar dan ook nooit verwachten dat vrouwen daarvoor verantwoordelijkheid nemen. Daarvoor ben jij de man.
waarom niet Ik bedoel, als die meid mijn hand ook eens zou pakken, of een arm om mijn middel slaat, of mij op die manier een hint maakt zou het voor mij ook makkelijker zijn! Of dat ze een smsje stuurt van: 'ik vond het leuk, voor herhaling vatbaar'? of 'zin om nog een keer af te spreken'?

Tot nu toe is ALLES van mijn kant gegaan, misschien moet ik daar aan wennen, maar ik vind dat lastig... omdat ik ook graag het gevoel krijg dat ze me leuk vind! Vanavond zal ik haar nog een keer smsen oid, en vragen of ze wat wil drinken/poolen oid dan zien we wel weer verder....
pi_55149786
quote:
Op zondag 9 december 2007 17:43 schreef Sweetbeach het volgende:

[..]

waarom niet Ik bedoel, als die meid mijn hand ook eens zou pakken, of een arm om mijn middel slaat, of mij op die manier een hint maakt zou het voor mij ook makkelijker zijn! Of dat ze een smsje stuurt van: 'ik vond het leuk, voor herhaling vatbaar'? of 'zin om nog een keer af te spreken'?

Tot nu toe is ALLES van mijn kant gegaan, misschien moet ik daar aan wennen, maar ik vind dat lastig... omdat ik ook graag het gevoel krijg dat ze me leuk vind! Vanavond zal ik haar nog een keer smsen oid, en vragen of ze wat wil drinken/poolen oid dan zien we wel weer verder....
Waarom vraag je haar gewoon niet recht op de man af of ze je leuk vindt. Je vertelt meteen erbij dat je haar erg leuk vindt.

Na haar antwoord weet je wat kan en niet kan!
Co-ouder van twee geweldige kinderen
pi_55152944
quote:
Op zondag 9 december 2007 17:52 schreef housewous het volgende:

[..]

Waarom vraag je haar gewoon niet recht op de man af of ze je leuk vindt. Je vertelt meteen erbij dat je haar erg leuk vindt.

Na haar antwoord weet je wat kan en niet kan!
Zei ik ook al. Desnoods doe je het over de telefoon.
  zondag 9 december 2007 @ 20:32:29 #270
138258 LasTeR
Run for your life.
pi_55153071
Waarom laat je het niet met rust en als ze weer toenadering zoekt dan ga je er pas weer op in. Anders blijf jij maar lekker twijfelen of het nu van een kant komt of niet.

Je hebt gewoon geen ruggengraat, mietje.

Ik zou als ik jou was haar naar je toe laten komen.
pi_55153175
quote:
Op zondag 9 december 2007 20:28 schreef Knipoogje het volgende:

[..]

Zei ik ook al. Desnoods doe je het over de telefoon.
Zei ik ook al. Maar als TS niet wilt/durft zal hij nog wel even met dat klotegevoel blijven zitten. Dan hebben wij hem ook gewoon goede tips gegeven maar doet hij er niks mee. Als je het nou gewoon vraagt dan weet je het toch TS. Als ze zegt ja ik vind je leuk zeg je desnoods nou daar moeten we dan maar wat op drinken met een knipoog (niet letterlijk uiteraard)
pi_55158152
quote:
Op zaterdag 8 december 2007 16:09 schreef aesop het volgende:
Als jij niets meer laat horen zal ze misschien denken dat je háár niet leuk genoeg vindt. Misschien is zij wel net zo onzeker als jij.
dat kan..... MAAR... ik heb bij al die 3 dates het initiatief genomen (cq. gevraagd of ze wilde afspreken), heb háár na het uitgaan zelfs haar nummer gevraagd en háár gebeld... als ze dan nog niet weet dat ik haar niet leuk genoeg vind Nogmaals; zou het ook leuk vinden als zij ook eens 'uit zichzelf' een smsje stuurt, snap je? Als ik er 1 stuur, stuurt ze er wel 1 terug met ook vaak weer een vraag er in: 'en wat ga jij doen?' - 'doe je morgen nog wat? ' etc... maar uitzichzelf niet. Dan heb ik zoiets van, tja wil je wél of niet wat..

Nu idd paar dagen niet gesmst, weet niet of dat wat betekend, maar zal haar morgen dan bellen ofzo. En dan vragen wat ze voor mij voelt Tja zoiets heb ik ook nog niet gedaan..... iig thx voor de tips!

edit: ben 21.. ja srry! (nooit vriendin gehad, vandaar misschien )

[ Bericht 6% gewijzigd door Sweetbeach op 09-12-2007 23:35:38 ]
  zondag 9 december 2007 @ 23:31:37 #273
138258 LasTeR
Run for your life.
pi_55158215
Hoe oud ben je in hemelsnaam?
  zondag 9 december 2007 @ 23:50:15 #274
181126 MouzurX
Misschien?
pi_55158632
quote:
Op zondag 9 december 2007 23:29 schreef Sweetbeach het volgende:

[..]

Als ik er 1 stuur, stuurt ze er wel 1 terug met ook vaak weer een vraag er in: 'en wat ga jij doen?' - 'doe je morgen nog wat? ' etc... maar uitzichzelf niet. Dan heb ik zoiets van, tja wil je wél of niet wat..
Hier heb ik ook problemen mee ... is dit nou gewoon normaal ofzo of zijn ze gewoon niet geinteresseert of wat ist nou?
When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.
  maandag 10 december 2007 @ 00:45:46 #275
12820 Doodkapje
CyanideCookies
pi_55159938
quote:
Op zondag 9 december 2007 23:50 schreef MouzurX het volgende:

[..]

Hier heb ik ook problemen mee ... is dit nou gewoon normaal ofzo of zijn ze gewoon niet geinteresseert of wat ist nou?
Er zijn geen regels voor,... als ze je leuk genoeg vindt neemt ze uiteindelijk wel contact met je op.
  maandag 10 december 2007 @ 09:22:00 #276
154676 AcidBurner
Beyond the Sun
pi_55162752
quote:

[..]

Als je ze belt, mag je gerust zeggen dat je het jammer vond dat ze niet terugbelde, een beetje weerwerk van ee man hebben ze allemaal graag, zet ze op haar plaats maar dan op een zachte grappige manier (zou ik toch doen) maar zeker niet gaan mekkeren over liefde en zo ... telefoons dienen om af te spreken, niet om urenlang te jengelen... laat dat maar aan de vrouwen onderling over...

De man hoort nog steeds initiatief te nemen ... stom maar zo is het... en hou nu is op met jezelf dingen te verwijten... het is doodnormaal dat je twijfelt... ik zou het niet anders willen zien! ... Nu adem in adem uit ... RELAX!

Nou nou nou, dat klinkt als Pino020 gedrag, en daar is maar één remedie voor: DOEN!!!!! Ok nu gaan we echt is werk van maken he... niks van je hebt er nog geen genoeg van! ... Ten eerst je belt ze deze avond en vraagt of ze nog zin heeft om iets leuks te doen. Als je het nu al opgeeft dan verdien je ze niet. Vrouwen willen verovert worden schattie, dus bij deze ... VEROVER ZE! ... al dat slap gelul van ik durf niet, en ik vind het juiste moment niet ... kijk is diep in je zieL; ja jou ziel.... ben je een vent of ben je een vent? Wil je ze of wil je ze? Komaan gozer! Haal die moed boven en bel ze! ... en dont take no for an answer. Verder EIS IK dat je ze belt en dat julie samen een leuke tijd hebben. Geef het wat tijd, raar he, maar de momenten dat ik zelf dacht, bwah dat word hier niks, waren ook de momenten dat ik het meeste kans maakte, dus be relax, denk niet heel de godganse avond aan die kus, dit is GEEN VERPLICHTING he, praat met haar, let op details... en maak er een leuke avond van... DOEN ZEG IK JE!!!

Veel succes van de positivo van dienst,

Acid

[ Bericht 4% gewijzigd door AcidBurner op 10-12-2007 09:31:39 ]
  maandag 10 december 2007 @ 09:32:42 #277
154676 AcidBurner
Beyond the Sun
pi_55162897
quote:
Op zondag 9 december 2007 23:50 schreef MouzurX het volgende:

[..]

She's playing hard to get... een goede manier om te zien of hij het meent Vrouwen zijn niet simpel hoor
  maandag 10 december 2007 @ 10:15:36 #278
159879 Kaneel
dé smaakmaker
pi_55163663
TS, ik ga het wat makkelijker uitleggen voor je.

1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
<?php include ('situatie.php'); ?>
<?php
 function date;
 {
   if spanning >1;
   return +;
    }
    { else
   return 0;
    }
?>

ofzo
pi_55166054
@ AcidBurner:

thx voor je bemoedigende post! Ik had haar vanochtend ook al een smsje gestuurd hoe het gister was (ze moest optreden met Streetdance) en of ze het leuk vind om a.s zaterdag wat te gaan drinken. Ze werkt tot 18.00 dus ben benieuwd naar haar reactie
  maandag 10 december 2007 @ 12:33:24 #280
154676 AcidBurner
Beyond the Sun
pi_55166194
pookie!!! :-) wat heb ik gezegd ... geen SMS, geen mail, geen postduif!!! Bellen moet je doen... nu kan je weer heel de dag wachten op een antwoord! ... en btw nu niks meer sturen he ... ook niet binnen een paar uurkes :-) ook niet als je het niet meer kan houden... laat ze nu zelf maar is komen.. ;en waarom spreek je morgen iet af? waarom zo lang wachten? veel succes hombre!
  maandag 10 december 2007 @ 12:36:40 #281
154676 AcidBurner
Beyond the Sun
pi_55166248
Damn als ik mezelf zo hoor... en dan te weten dat ik sinds een paar dagen terug single ben ... hehehehe anyway ... het ga je goed! But never be a slave to the pussy !!! NEVER!!
pi_55166849
Had ik moeten bellen omdat dat persoonlijker is (ook confronterender voor haar), of waarom?? Smsje krijgen vinden vrouwen toch ook leuk? Bellen is miss te opdringerig.. Kan ze gelijk ff nadenken welke dag ze kan; bij bellen lukt dat niet… maargoed, ik zie het misschien anders?

Nja, sms is al verstuurd… ik bel wel als het smsje positief is ofzo…. Btw. ik waardeer je reactie wel, heb er wat aan!
  maandag 10 december 2007 @ 13:33:18 #283
12820 Doodkapje
CyanideCookies
pi_55167329
quote:
Op maandag 10 december 2007 12:25 schreef Sweetbeach het volgende:
@ AcidBurner:

thx voor je bemoedigende post! Ik had haar vanochtend ook al een smsje gestuurd hoe het gister was (ze moest optreden met Streetdance) en of ze het leuk vind om a.s zaterdag wat te gaan drinken. Ze werkt tot 18.00 dus ben benieuwd naar haar reactie
Doh komt het weer van jouw kant! ...waarom ben je niet naar haar optreden gaan kijken?
  maandag 10 december 2007 @ 14:09:08 #284
59332 Little_Meanie
Cidade Maravilhosa, RJ Brasil
pi_55168054
Gewoon dat mens negeren en zien wat er gebeurt.
Als je begint met bellen of smssen hoe leuk je haar wel vind teken je je eigen doodvonnis.
  maandag 10 december 2007 @ 14:13:15 #285
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_55168155
Als je dan toch smsjes stuurt, maak ze dan wat gewaagder. Bijvoorbeeld, ik zag dit of dat en moest toen ineens aan je denken. Heb je sindsdien al de hele dag in mijn hoofd en ik wil je eigenlijk graag snel weer zien. Zin om binnenkort weer wat af te spreken?

Zoiets
Please sir. When moon? When Mustang?
  maandag 10 december 2007 @ 14:38:21 #286
12820 Doodkapje
CyanideCookies
pi_55168733
quote:
Op maandag 10 december 2007 14:13 schreef Rossdale het volgende:
Als je dan toch smsjes stuurt, maak ze dan wat gewaagder. Bijvoorbeeld, ik zag dit of dat en moest toen ineens aan je denken. Heb je sindsdien al de hele dag in mijn hoofd en ik wil je eigenlijk graag snel weer zien. Zin om binnenkort weer wat af te spreken?

Zoiets
Dat staat haaks op de handelingen die hij vooral niet heeft gedaan bij de vorige dates

SweetBeach, je moet er wel voor oppassen dat dit niet een wekelijks vriendenetentje wordt...
  maandag 10 december 2007 @ 15:03:42 #287
154676 AcidBurner
Beyond the Sun
pi_55169269
quote:
Op maandag 10 december 2007 13:10 schreef Sweetbeach het volgende:
Had ik moeten bellen omdat dat persoonlijker is (ook confronterender voor haar), of waarom?? Smsje krijgen vinden vrouwen toch ook leuk? Bellen is miss te opdringerig.. Kan ze gelijk ff nadenken welke dag ze kan; bij bellen lukt dat niet… maargoed, ik zie het misschien anders?

Nja, sms is al verstuurd… ik bel wel als het smsje positief is ofzo…. Btw. ik waardeer je reactie wel, heb er wat aan!
Ik vind persoonlijk gewoon leuker om te bellen. Ik ben niet zo een geduldig persoontje als het op wachten aankomt. Maar goed geef jezelf alle tijd ..; en alle kansen... wie weet wordt het iets! Ik hoop het voor jou. Ik weet niet waarom, maar ik wil je gewoon zien schitteren!!!
pi_55171459
quote:
Op maandag 10 december 2007 13:33 schreef Doodkapje het volgende:

[..]

Doh komt het weer van jouw kant!
wat bedoel je daarmee? Als ik niets had gedaan, had zij waarschijnlijk ook geen contact opgenomen. En zoals hierboven staat; de man moet (telkens) het initiatief nemen... nja

@AcidBurner: ooww ik had moeten bellen omdat jij dat leuker vind Nja ik hou niet zo van bellen daarom stuurde ik een smsje. Maar had dus beter wél kunnen bellen??? Probeer ik dat de volgende keer! THx dat je me wilt zien schitteren, hehe!
  maandag 10 december 2007 @ 17:21:04 #289
12820 Doodkapje
CyanideCookies
pi_55172308
quote:
Op maandag 10 december 2007 16:36 schreef Sweetbeach het volgende:

[..]

wat bedoel je daarmee? Als ik niets had gedaan, had zij waarschijnlijk ook geen contact opgenomen. En zoals hierboven staat; de man moet (telkens) het initiatief nemen... nja

@AcidBurner: ooww ik had moeten bellen omdat jij dat leuker vind Nja ik hou niet zo van bellen daarom stuurde ik een smsje. Maar had dus beter wél kunnen bellen??? Probeer ik dat de volgende keer! THx dat je me wilt zien schitteren, hehe!
Nou weet ik natuurlijk niet wat voor type zij is, maar over het algemeen vind ik dat een meisje ook wat initiatieven mag nemen... zeker als je al 3x achter elkaar het initiatief hebt genomen... het moet van beide kanten komen.
pi_55174278
Als ze hard-to-get speelt, is het dan wel zo slim om steeds initiatief te nemen? Ik ben dat eigenlijk een beetje zat zo langzamerhand, voel me een beetje een schoothondje. Helaas ben ik zo hopeloos verliefd dat ik moeilijk anders kan. Als ik geen of weinig interesse ga tonen dan raak ik haar toch kwijt dunkt mij? Dan denkt zij gewoon dat ik geen interesse meer heb.

Ik weet ff niet wat te doen.
purpose and will versus modern machine
pi_55174389
quote:
Op maandag 10 december 2007 18:55 schreef stricken het volgende:
Als ze hard-to-get speelt, is het dan wel zo slim om steeds initiatief te nemen? Ik ben dat eigenlijk een beetje zat zo langzamerhand, voel me een beetje een schoothondje. Helaas ben ik zo hopeloos verliefd dat ik moeilijk anders kan. Als ik geen of weinig interesse ga tonen dan raak ik haar toch kwijt dunkt mij? Dan denkt zij gewoon dat ik geen interesse meer heb.

Ik weet ff niet wat te doen.
Tsja als zij geen interesse meer toont kan je je natuurlijk afvragen of het wel zin heeft. Waarom vraag je haar niet gewoon onder 4 ogen of wat mijn part bellend wat ze van je vind heel direct. Dan weet je meteen waar je aan toe bent. Want nu lijkt het soms dat ze me meer om je aandacht geeft dan om jou. Dat is ook niet wat je moet hebben. Vraag het heel direct dan weet je waar je aan toe bent, daar heb je denk ik wel behoefte aan. succes
pi_55176184
OK, ik weet genoeg.

Kreeg een reactie om 18.30 en in het smsje stond dat ze 'opzich' wel wilde maar dat ze geen tijd meer heeft omdat ze a.s vrijdagochtend al met school op 2.5-weekse werkweek gaat. Ze is pas de 29e (zaterdag)
terug...

sure , dan laat maar...

damn..... enige dame die ik leuk vind haakt nu ook af.... thx voor jullie tips iig! Maar dan nog vraag ik me af; had ik haar wél gezoent de vorige keer, dan was het waarschijnlijk ook niets geworden; de klik is er, het was gezellig maar ik mis het gevoel van haar kant (ze is zoo passief).... jammer

[ Bericht 6% gewijzigd door Sweetbeach op 10-12-2007 20:22:07 ]
  maandag 10 december 2007 @ 20:38:17 #293
138258 LasTeR
Run for your life.
pi_55176749
Ach jongen, daar leer je van. volgende keer beter. Maar toch wil ik weten hoe oud jij bent.
Maar ik zou haar gewoon helemaal met rust laten en als ze jou wilt komt ze echt nog wel naar je terug.
pi_55176880
quote:
Op maandag 10 december 2007 20:38 schreef LasTeR het volgende:
Ach jongen, daar leer je van. volgende keer beter. Maar toch wil ik weten hoe oud jij bent.
Maar ik zou haar gewoon helemaal met rust laten en als ze jou wilt komt ze echt nog wel naar je terug.
Van rukken word je blind jongen.

[quote]Op zondag 9 december 2007 23:29 schreef Sweetbeach het volgende:

[..]

dat kan..... MAAR... ik heb bij al die 3 dates het initiatief genomen (cq. gevraagd of ze wilde afspreken), heb háár na het uitgaan zelfs haar nummer gevraagd en háár gebeld... als ze dan nog niet weet dat ik haar niet leuk genoeg vind Nogmaals; zou het ook leuk vinden als zij ook eens 'uit zichzelf' een smsje stuurt, snap je? Als ik er 1 stuur, stuurt ze er wel 1 terug met ook vaak weer een vraag er in: 'en wat ga jij doen?' - 'doe je morgen nog wat? ' etc... maar uitzichzelf niet. Dan heb ik zoiets van, tja wil je wél of niet wat..

Nu idd paar dagen niet gesmst, weet niet of dat wat betekend, maar zal haar morgen dan bellen ofzo. En dan vragen wat ze voor mij voelt Tja zoiets heb ik ook nog niet gedaan..... iig thx voor de tips!

edit: ben 21.. ja srry! (nooit vriendin gehad, vandaar misschien )
  maandag 10 december 2007 @ 20:53:23 #295
12820 Doodkapje
CyanideCookies
pi_55177191
quote:
Op maandag 10 december 2007 20:16 schreef Sweetbeach het volgende:
OK, ik weet genoeg.

Kreeg een reactie om 18.30 en in het smsje stond dat ze 'opzich' wel wilde maar dat ze geen tijd meer heeft omdat ze a.s vrijdagochtend al met school op 2.5-weekse werkweek gaat. Ze is pas de 29e (zaterdag)
terug...

sure , dan laat maar...

damn..... enige dame die ik leuk vind haakt nu ook af.... thx voor jullie tips iig! Maar dan nog vraag ik me af; had ik haar wél gezoent de vorige keer, dan was het waarschijnlijk ook niets geworden; de klik is er, het was gezellig maar ik mis het gevoel van haar kant (ze is zoo passief).... jammer
Dat weet je niet of het wel of niets geworden is,... het enige wat je hier van leert is dat niet geschoten inderdaad altijd mis is... leer hier van en op naar de volgende

...en wie weet neemt ze wel weer contact met je op na haar werkweek
pi_55177533
quote:
Op maandag 10 december 2007 09:22 schreef AcidBurner het volgende:
De man hoort nog steeds initiatief te nemen ... stom maar zo is het... en hou nu is op met jezelf dingen te verwijten... het is doodnormaal dat je twijfelt... ik zou het niet anders willen zien! ... Nu adem in adem uit ... RELAX!
dat vind ik bullshit! de dame mag (zeker als je al een paar dates hebt voorgesteld) ook wel eens het initiatief nemen oid hoor.... net of de man dat elke keer moet doen

TS; ik vind het nóg raar dat je vanochtend een smsje hebt gestuurd om te vragen of ze nog wilt. Als ze verliefd was had ze ook wel contact met jouw opgenomen! doet ze niet; it's over!

gewoon negeren de boel nu!
Haleloeja
  dinsdag 11 december 2007 @ 14:07:06 #297
92279 N.icka
Windforce 11
pi_55191273
quote:
Op maandag 10 december 2007 20:16 schreef Sweetbeach het volgende:
OK, ik weet genoeg.

terug...

sure , dan laat maar...

damn..... enige dame die ik leuk vind haakt nu ook af....
Jezus , je gelooft haar bij voorbaat al niet , je verdient haar gewoon niet . Niet iedereen is zo wanhopig om zich gelijk aan een ander vast te klampen.Geef die meid gewoon de ruimte en tijd , ze moet op werkweek, ja dat gaat nu eenmaal zo. Bel haar gewoon als ze een paar dagen terug is en vraag haar hoe ze het gehad heeft, gedraag je toch eens als een echte vent ipv als een wanhopig pubertje
pi_55191496
quote:
Op dinsdag 11 december 2007 14:07 schreef N.icka het volgende:

[..]

Jezus , je gelooft haar bij voorbaat al niet , je verdient haar gewoon niet . Niet iedereen is zo wanhopig om zich gelijk aan een ander vast te klampen.Geef die meid gewoon de ruimte en tijd , ze moet op werkweek, ja dat gaat nu eenmaal zo. Bel haar gewoon als ze een paar dagen terug is en vraag haar hoe ze het gehad heeft, gedraag je toch eens als een echte vent ipv als een wanhopig pubertje
^^eensch
When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.
pi_55191658
quote:
Op dinsdag 11 december 2007 14:15 schreef MouzurX het volgende:
^^eensch
IWS
  dinsdag 11 december 2007 @ 15:12:55 #300
172358 oddman
Introspecteur
pi_55192842
quote:
Op dinsdag 11 december 2007 14:07 schreef N.icka het volgende:

[..]

Wat hij zegt.
"The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts."
- Bertrand Russell
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')