Absoluut niet doen tenzij je aan haar signalen ziet dat ze dat wel ok vindt. Dit ik enorm opdringerig overkomen en enorm fout, afgezaagd, ik wil je in bed hebben, gewoon afstootwekkend.quote:Op zaterdag 1 december 2007 20:28 schreef WinnarJ het volgende:
[..]
je wilt concrete tips?
- Pak haar hand gewoon vast tijdens de bios en kijk haar met een glimlach aan; kijk hoe ze reageerd
- Raak haar af en toe eens aan, bijvoorbeeld bij het begroeten (pak haar handen vast)
- Kijk haar af en toe eens zwoel aan
- Glimlach
- Maak een leuk grapje en plaag er een beetje .... in de zin van 'zou jij dat durven ...' (hihi, knipoog)
- Durf initiatief te nemen
voila... de andere pimps mogen me aanvullenik weet niets meer
Dan zou ik toch ernstig het gevoel krijgen dat je me in de maling zit te nemen.quote:Op zaterdag 1 december 2007 22:40 schreef MLI het volgende:
Tip voor TS: kopieer haar lichaamstaal. Ik heb het ontzettend vaak uitgeprobeerd en dat werkt echt. Neem een slok als zij dat doet, leg je kin op je hand als zij dat doet, kijk elkaar veel in de ogen. Succes verzekerd. Maar let wel op dat je geen gay-houding aan gaat nemen.
Het is een beproefde methode hoor en vaak heeft de ander het niet eens door. Ze voelen zich na het gesprek juist begrepen en vonden de gesprekspartner geinteresseerd. Je moet het natuurlijk niet te nadrukkelijk doenquote:Op zaterdag 1 december 2007 23:21 schreef MUUS het volgende:
Dan zou ik toch ernstig het gevoel krijgen dat je me in de maling zit te nemen..
Kan anders prima werken, kan ik je uit eigen ervaring vertellen.quote:Op zaterdag 1 december 2007 19:28 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Dat werkt niet echt, eerlijk gezegd.En is me ook een beetje te theatraal.
Dit is idd zon makkelijke.quote:Op zondag 2 december 2007 00:17 schreef Den_Haag het volgende:
Iets minder aardig zijn soms.
Je moet wel subtiel blijven. En als het echt zo ongelofelijk slecht is, leg mij dan maar uit waarom mijn dates altijd succesvol zijn. Ik heb nog nooit een kutdate gehad in ieder geval.quote:Op zaterdag 1 december 2007 22:45 schreef Rossdale het volgende:
Nee, dat is wel zo ongelofelijk slecht. Als je op die manier geen aparte en ongemakkelijke sfeer creeert dan weet ik het ook niet meer
Wat is je lengte?quote:Op zaterdag 1 december 2007 21:15 schreef TheHamsterSlayer het volgende:
Het ligt dus wél aan de vrouwen, omdat ze simpelweg niet genoegen nemen met iemand die kleiner dan hun zelf zijn.
Ik ken je niet, misschien heb je wel zo'n knallende uitstraling dat je dates er niet eens op letten. Ik ken je niet, maar normaal gezien zou zoiets echt niet bepaald in je voordeel werken.quote:Op zondag 2 december 2007 04:35 schreef MLI het volgende:
[..]
Je moet wel subtiel blijven. En als het echt zo ongelofelijk slecht is, leg mij dan maar uit waarom mijn dates altijd succesvol zijn. Ik heb nog nooit een kutdate gehad in ieder geval.
Leuk man. Probeer de OP nu eens echt te lezen?quote:Op zaterdag 1 december 2007 21:15 schreef TheHamsterSlayer het volgende:
TS stelt het wel heel erg zwart-wit. Als je een klootzak bent, ben je succesvol met vrouwen en relaties, en als je een meegaand mietje bent (ofwel de nice guy) dan ben je niet succesvol, en dan mag je ook helemaal niet zeuren/klagen. Ik ben geen mietje bij vrouwen, maar ik ben niet succesvol. Verder ben ik gewoon een symphatieke jongeman die een vrouw niet zomaar uitschelt voor hoer of fysiek geweld toepast (ofwel ik ben geen klootzak). Of moet dat soms wel om te kunnen neucken zonder geld te betalen? For fuck fucking sake....En reken maar dat ik een ruggegraat heb....
Dus laten we het er gewoon ophouden dat ik mn lengte niet mee heb, en om die reden nog nooit een vriendin heb gehad. Het ligt dus wél aan de vrouwen, omdat ze simpelweg niet genoegen nemen met iemand die kleiner dan hun zelf zijn. En ook irriteer ik mij heel zwaar aan het feit dat vrouwen NOOIT het initiatief nemen om een jongen/man te benaderen. Wat ik wil duidelijk maken is dat sommige mannen zoals ik het recht hebben om pissed-off te zijn en mijn frustraties hier op Fok te uiten. Maar nu pas ik DeAngelo toe, en ik voel me daardoor minder fokt op dan voorheen.
M'n werkgever deed het zelfs tijdens m'n functioneringsgesprekquote:Op zaterdag 1 december 2007 23:24 schreef Xennia het volgende:
[..]
Het is een beproefde methode hoor en vaak heeft de ander het niet eens door. Ze voelen zich na het gesprek juist begrepen en vonden de gesprekspartner geinteresseerd. Je moet het natuurlijk niet te nadrukkelijk doen
waarom moet een eerste date meteen meer dan 'gezellig' zijn?quote:Op zaterdag 1 december 2007 12:18 schreef Sweetbeach het volgende:
'Het was gezellig'...... een gezegde wat ik na bijna élke eerste date wel weer hoor.... Maar échte spanning is er weinig, en dát is mijn probleemHierdoor beland ik keer op keer in de verdomde friendzone. De dame in kwestie vind de date leuk, maar méér.. dat vaak niet..
Het is bij mij vaak hetzelfde liedje: gezellig kletsen, lachen etc, maar op het einde vd date is het ' het was gezellig, spreek je nog wel' .... zonder enige liefdeszoen oid...
Wie heeft goede tips om wat 'dichter' bij elkaar te komen en zo wat spanning op te bouwen. Of te laten zien dat je d'r leuk vind???
- Af en toe een compliment geven?
- Zwoel in de ogen aankijken?
- Gewoon zeggen dat je haar leuk vind?
- Aanraken?
Nja vanavond heb ik een 2e date, en ga ik naar de bios en daarna nog wat drinken.. (eerste date was alleen 'gezellig' wat drinken), dus hopelijk kan ik wat tips toepassen, hehe....zodat ik niet in die verdomde friendzone ga zitten. En dat er op het einde van deze 2e date in de auto misschien nog wat gebeurdipv. 'het was gezellig, doei' (incl. 3 kussen)
Ik zie d'r wel zitten namelijk...
Sure.quote:Op zaterdag 1 december 2007 12:18 schreef Sweetbeach het volgende:
- Af en toe een compliment geven?
Ook. Wel eerst thuis oefenen in de spiegel.quote:- Zwoel in de ogen aankijken?
Mwah. Niet op de eerste date.quote:- Gewoon zeggen dat je haar leuk vind?
Altijd. Een klap met de piemel in de nek, that should do the trick!quote:- Aanraken?
She's just not into youquote:Op zaterdag 1 december 2007 12:18 schreef Sweetbeach het volgende:
De dame in kwestie vind de date leuk, maar méér.. dat vaak niet..
quote:Op zondag 2 december 2007 12:38 schreef kastanova het volgende:
[..]
M'n werkgever deed het zelfs tijdens m'n functioneringsgesprek.
Op zich dolle pret als je per definitie al op lichaamstaal let en er dus mee kunt gaan spelen.
Zo ben ik me achterover leunend uit gaan rekken, met m'n oren spelen en hartstochtelijk met een vinger op m'n arm drummen.
En als dat dan allemaal gekopieerd wordt vraag ik me toch echt af of hij het nog wel bewust doet om mij op m'n gemak te stellen of dat ik hem gewoon meegesleurd heb.
ik neuk meestal 4 uur later.quote:Op maandag 3 december 2007 00:00 schreef GSU4me het volgende:
Wat ik niet snap in deze dating cultuur is dat de aanname hier zo sterk is dat alles bekeken moet zijn ('in bed belanden of niet') binnen 2-3 dates.
Maar goed als je doel is zo snel mogelijk door haar verdediging (tegen hufters/sukkels) en ondergoed heen wilt breken is dit allemaal vast wel relevant hoor
dat lijkt mij ook Sweetbeach!quote:
ze zal wel doorhebben dat je niet zo'n 'held' bent en misschien is ze dat zelf ook niet ...quote:Op maandag 3 december 2007 00:21 schreef Sweetbeach het volgende:
the big question: kappen of doorgaan; hoeveel zin heeft het nog om door te gaan..... hmm. Ze zal me best een watje kunnen vinden. Wéér een belletje/smsje sturen met : zin om wat te eten/drinken etc. kan gewoon niet.! Zal ze ook denken: * zucht* (geen afscheidskusje maar wél een nieuwe date)
Ik zou eerder afknappen op iemand die me perse moet zoenen omdat het nu eenmaal de tweede date is. man doe toch eens rustig aan zeg en niet zo wanhopig. Zoen voor mijn part pas na de 10 e datequote:Op maandag 3 december 2007 15:13 schreef Sweetbeach het volgende:
Maar ik leg die druk misschien onbewust op, maar na 2 dates (en elkaar 4x gezien te hebben) mag er toch wel iets gebeuren lijkt me.
ik zie er zéker wat in, zéker na zaterdagavond MAAR... ik wil niet in de verdomde 'friendzone' oid komen. Als je te lang wacht zal zij ook denken: 'nja laat dan maar'... en daar ben ik bang voor. Zéker als ik zo'n gezellige avond heb gehad zoals afgelopen zaterdagavond. Ik zag er goed uit, zij zag er goed uit, we hebben leuk gepraat, veel gelachen, serieus gepraat, het was avond, er is een 'moment supréme', en dan gaat het totaal mis (dichtklappen, niet weten wat ik moet zeggen met als gevolg dat we gewoon 'doei doei' en zonder enige kus uit elkaar gaanquote:Op maandag 3 december 2007 15:49 schreef N.icka het volgende:
Waar gaat het nou om , dat je echt wat in dt meisje ziet of dat je perse moet zoenen?
quote:Op zaterdag 1 december 2007 18:26 schreef nozem het volgende:
Leuke OP, maar dit was natuurlijk al lang en breed bekend. "Alle vrouwen vallen op klootzakken", is een zin die enkel gebezigd wordt door slappe harry's die zich in het bijzijn van vrouwen opstellen als laffe, meegaande schooothondjes, en daardoor geen enkele spanning bij hen teweegbrengen.
Mwa, niet mee eens. Ik snap wel een beetje waar je vandaan komt, maar als ik serieus geintereseerd in iemand ben dan ga ik niet gelijktijdig met anderen daten. Dat vind ik een beetje respectloos. Als het op niets uitloopt is het geen probleem om weer verder te kijken, maar dat zien we dan wel.quote:Op maandag 3 december 2007 16:54 schreef oddman het volgende:
Pfsh. Niet overanalyseren.
Wees duidelijk in wat je wil; is zij dat ook, dan komt het helemaal goed zonder dat je daar al te zeer over hoeft na te denken. Verder:
1. Denk niet in 'dates'. Het is een leuk persoon waar je wat mee afspreekt, that's all.
2. Leg je niet per definitie vast op dit ene persoon; maak ook andere afspraken. Ja, ook met andere dames. Dat maakt de druk minder.
3. Wees jezelf. Jullie moeten allebei de kans krijgen om te beslissen of de ander leuk genoeg is.
4. Heb er vertrouwen in dat 'jezelf zijn' goed genoeg is voor haar. Als je weet dat dat niet het geval is, waarom zou één van jullie beiden er dan nog tijd in willen steken?
En dit, natuurlijk:
[..]
wtf?!?!?! je hoeft toch niet perse te zoenen? en ik heb zo het idee dat jij er echt over nadenkt hoe, wanneer en op welk tijdstip je haar moet zoenen. Who cares! Misschien moet je maar accepteren dat je AL in de friendzone bent beland bij haar?quote:Op maandag 3 december 2007 16:01 schreef Sweetbeach het volgende:
[..]
ik zie er zéker wat in, zéker na zaterdagavond MAAR... ik wil niet in de verdomde 'friendzone' oid komen. Als je te lang wacht zal zij ook denken: 'nja laat dan maar'... en daar ben ik bang voor. Zéker als ik zo'n gezellige avond heb gehad zoals afgelopen zaterdagavond. Ik zag er goed uit, zij zag er goed uit, we hebben leuk gepraat, veel gelachen, serieus gepraat, het was avond, er is een 'moment supréme', en dan gaat het totaal mis (dichtklappen, niet weten wat ik moet zeggen met als gevolg dat we gewoon 'doei doei' en zonder enige kus uit elkaar gaan) Dát is het .... dan vraag ik me af; wat is er nog meer nodig....
Hoeveel 'normale/gezellige' afspraakjes moeten er nog komen....totdat ik geen angst heb voor het initiatief..
(denk ook teveel na op dat soort momenten)
idd, dat hoeft idd niet! Had er alleen wél op gerekend, zéker voor een 2e datequote:Op maandag 3 december 2007 18:00 schreef TheHamsterSlayer het volgende:
[..]
wtf?!?!?! je hoeft toch niet perse te zoenen? en ik heb zo het idee dat jij er echt over nadenkt hoe, wanneer en op welk tijdstip je haar moet zoenen. Who cares! Misschien moet je maar accepteren dat je AL in de friendzone bent beland bij haar?
Dat dichtklappen is wel funest trouwens, maar met 'doei' zeggen is niets mis. Je kan daarmee de spanning flink opbouwen.
Kijk en daar ga je dus fout , je rekend al op zoenen , zeker!!voor een 2e date En wat als zij niet wilt zoenen ? Maar misschien pas veel later??quote:Op maandag 3 december 2007 18:53 schreef Sweetbeach het volgende:
[..]
idd, dat hoeft idd niet! Had er alleen wél op gerekend, zéker voor een 2e dateMaar ik heb voorgesteld om donderdagavond nog wat te eten en dat leek haar ook leuk! dus 3e date in de aantocht! Hopen dat ik nu niet wéér dichtklap, we zullen zien!
Wat N.icka zegt. Ga naar die 3e date toe met het idee "ik ga een leuke avond hebben met een interessant/leuk persoon" ipv "ik ga vanavond een leuk persoon zoenen"quote:Op maandag 3 december 2007 19:00 schreef N.icka het volgende:
[..]
Kijk en daar ga je dus fout , je rekend al op zoenen , zeker!!voor een 2e date En wat als zij niet wilt zoenen ? Maar misschien pas veel later??
Nogmaals , doe eens rustig aan man , jezus .......waarom zo'n haast????????
Nee. Het hebben van te hoge verwachtingen, daar gaat het mis. De vraag is waarom TS zo gefocussed is op het zoenen. Daar zijn een aantal logische verklaringen voor die ik hieronder eventjes netjes heb opgesomd.quote:Op maandag 3 december 2007 18:18 schreef SuperMocio het volgende:
Fuck off met die boekenwijsheid. Overanalyseren is juist waar het in dit geval misgaat.
Gewoon nog een keer afsprekenquote:Op maandag 3 december 2007 15:13 schreef Sweetbeach het volgende:
Maar ik leg die druk misschien onbewust op, maar na 2 dates (en elkaar 4x gezien te hebben) mag er toch wel iets gebeuren lijkt me. Het was op zich wel een goed moment, maar tóch voelde ik me erg ongemakkelijk en knalde totaal dicht....
Nu twijfel ik ook of ik nog een keer moet afspreken...... gewoon omdat ik het gevoel het t verprutst te hebben, was een érg naar gevoel ook toen ik in de bus naar huis zat. Altijd leuke smsjes etc, , zelf gebeld maar op het moment waar het op aan kwam klap ik dicht....Het had gewoon gekund, maar ik durfde niets te ondernemen, niets.......(ook geen 'normaal' afscheid) Het is waarschijnlijk angst, balen!!
dat is makkelijker gezegd dan gedaanquote:Op maandag 3 december 2007 20:09 schreef Hexagon het volgende:
Probeer het de volgende keer niet aan te laten komen op het afscheid. Je kunt ook zoenen halverwege de date. Zeker na 2 keer moet t geen probleem zijn als ze je leuk vind. Probeer een moment te creeeren waar je lekker kunt knuffelen. En dan komt t als vanzelf.
En als je dat bovenstaande nu NET iets subtieler doet zal het werken.quote:Op maandag 3 december 2007 22:57 schreef Untouchables het volgende:
Kerel, ik weet het goedgemaakt, je zorgt ervoor dat je nog een date krijgt en stel dat er niets gebeurt, maar dat ze op het laatst 3 zoenen geeft en dan weer terugtrekt..
..dan kijk je haar even "zwoel"/"intens" aan, schud je met een "stoute" glimlach nee en wenk je haar met je vinger weer naar je toe.
Waarschijnlijk giechelt ze n beetje en komt ze naar je toe, overdonderd door dit sterke staaltje zelfverzekerdheid!
Dan blaas je haar weg door de meest gepassioneerde, vurige tongzoen in dr keel te rammen die ze ooit heeft meegemaakt en BAM, ur in!!
Succes!!
Btw, als je nou t ff op deze manier probeert, post t hier dan! Ben benieuwd if u can pull it off!![]()
Dus als zij naar de wc gaat, ga je gewoon mee als man zijnde. Suc6 verzekerdquote:Op zaterdag 1 december 2007 22:40 schreef MLI het volgende:
Tip voor TS: kopieer haar lichaamstaal. Ik heb het ontzettend vaak uitgeprobeerd en dat werkt echt. Neem een slok als zij dat doet, leg je kin op je hand als zij dat doet, kijk elkaar veel in de ogen. Succes verzekerd. Maar let wel op dat je geen gay-houding aan gaat nemen.
quote:Op dinsdag 4 december 2007 10:46 schreef alwaysleft het volgende:
[..]
Dus als zij naar de wc gaat, ga je gewoon mee als man zijnde. Suc6 verzekerd
donderdag hebben we afgesproken, leek haar leuk! Ik haal er bij het station op en daarna gaan we wat eten.... eventueel breng ik haar daarna naar huis met de auto! Hopelijk nu géén dichtklap moment, ik heb een herkansing!quote:Op maandag 3 december 2007 22:57 schreef Untouchables het volgende:
Kerel, ik weet het goedgemaakt, je zorgt ervoor dat je nog een date krijgt
misschien een tip, ofwel je kunt beter niet wachten op het einde van de date, maar ergens voorheen al het initiatief grijpen en een move maken...quote:Op dinsdag 4 december 2007 12:40 schreef Sweetbeach het volgende:
[..]
donderdag hebben we afgesproken, leek haar leuk! Ik haal er bij het station op en daarna gaan we wat eten.... eventueel breng ik haar daarna naar huis met de auto! Hopelijk nu géén dichtklap moment, ik heb een herkansing!
Proficiat, 3 x is scheepsrecht, he... Het is misschien beter (zoals de user hierboven schrijft) om zoen-moment een beetje naar voren te schuiven... Mijn tip: Na het eten, in de auto, voordat je haar naar huis brengt. Beetje babbelen terwijl je dichterbij zit en haar aan kijkt tot jij of zij iets zegt wat totaal de juiste mood zet (beetje toepasselijke muziek op de radio doet wonderen) en dan met je tong de binnenkant van haar mond verkennenquote:Op dinsdag 4 december 2007 12:40 schreef Sweetbeach het volgende:
[..]
donderdag hebben we afgesproken, leek haar leuk! Ik haal er bij het station op en daarna gaan we wat eten.... eventueel breng ik haar daarna naar huis met de auto! Hopelijk nu géén dichtklap moment, ik heb een herkansing!
Kijk, daar ga je dus de mist in,.. Laat het gewoon op je afkomen en als het goed voelt dan zoen je, zo niet, dan niet.quote:Op maandag 3 december 2007 18:53 schreef Sweetbeach het volgende:
[..]
idd, dat hoeft idd niet! Had er alleen wél op gerekend, zéker voor een 2e dateMaar ik heb voorgesteld om donderdagavond nog wat te eten en dat leek haar ook leuk! dus 3e date in de aantocht! Hopen dat ik nu niet wéér dichtklap, we zullen zien!
Het op me af laten komen, dan moet zij initiatief nemen en dat zie ik haar nog niet doenquote:Op dinsdag 4 december 2007 14:17 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Laat het gewoon op je afkomen en als het goed voelt dan zoen je, zo niet, dan niet.
Zoals ik al eerder uitlegde young padawan, bij het 3-kus moment de gouden middenweg nemen, heel rustig en beheerst, niet hard, zeker niet met tong, maar heel subtiel met de lippen zoenen. Of ze smelt weg, of ze laat duidelijk merken dat ze je niet wil.quote:Op dinsdag 4 december 2007 14:53 schreef Sweetbeach het volgende:
Thx voor jullie reacties alvast, meer tips altijd welkom
Nee dat bedoel ik ook niet... je moet er gewoon niet met allerlei verwachtingen en een uitgekiend plan naartoe gaan... loopt het niet zoals je wilt, dan schiet je helemaal in de stress en klap je juist dicht. Zorg er gewoon voor dat jullie samen een leuke avond hebben en dan komt het moment er heus wel... als ze je niet moet, dan spreekt ze niet zo vaak met je af in korte tijd.quote:Op dinsdag 4 december 2007 14:53 schreef Sweetbeach het volgende:
[..]
Het op me af laten komen, dan moet zij initiatief nemen en dat zie ik haar nog niet doenZe is volgens mij ook aardig afwachtend en ik ook... En een moment eerder creeëren, tja, dat is ook makkelijker gezegd dan gedaan, dan zal tóch nog iemand het initiatief moeten nemen... als je door een winkelstraat loopt en haar ineens vol op haar mond pakt (ja ok, het kan met kleine zoentjes beginnen) is dat ook zo raar
![]()
Het was gewoon de vorige keer zo k*t... sloeg compleet dicht bij het afscheid (waar normaal wél gezoent wort als je het leuk hebt gehad). Had had daarna ook zo'n naar gevoel ,terwijl het een hele gezellige avond was!
Thx voor jullie reacties alvast, meer tips altijd welkom
thx... ja dat moment is vorige keer al geweest. We gingen toen in een andere plaats wat drinken, en daar was een mooi meertje vlakbij dat stationquote:Op dinsdag 4 december 2007 15:15 schreef Doodkapje het volgende:
als ze je niet moet, dan spreekt ze niet zo vaak met je af in korte tijd.
Zo, die zag ik echt niet aankomenquote:Op zaterdag 1 december 2007 15:53 schreef Shitonya het volgende:
Daar kun je vrij weinig aan doen. Kennelijk ben je gewoon niet aantrekkelijk genoeg, anders zou je niet zo snel in de friendzone komen
... en ze heeft nog steeds zelfbeschikking over haar leven en had ze ook nee kunnen zeggen...quote:Op dinsdag 4 december 2007 15:25 schreef Sweetbeach het volgende:
[..]
thx... ja dat moment is vorige keer al geweest. We gingen toen in een andere plaats wat drinken, en daar was een mooi meertje vlakbij dat stationMaargoed, gewoon langsgelopen dus
Spanning, geen initiatief durven nemen, niet weten what to do.. aah, ik klink als een loser maar verder was het écht gezellig (constant gepraat, gelachen, de klik was er)...
en dat afspreken komt omdat ik haar steeds vraag haha (van de 1e t/m 3e date)
of bijv. als jullie een stukje wandelen, pak haar hand eens beet en loop een stukje hand-in-hand.quote:Op dinsdag 4 december 2007 14:53 schreef Sweetbeach het volgende:
(ja ok, het kan met kleine zoentjes beginnen)
You sir, are an insightfull man.quote:Op dinsdag 4 december 2007 16:38 schreef Garisson72 het volgende:
ga poolen met haar!![]()
Ik zie vaak van die "oe spannend wij zijn op date"-stelletjes als ik aan het poolen ben. 't Leent zich bijvoorbeeld natuurlijk prima voor wat quasi-onbedoeld lichamelijk contact bij het voor haar langs lopen voor de rand van de pooltafel. En als jij haar erlangs moet laten geef je net wel/net niet genoeg ruimte.
Je bent onder de mensen maar toch ook soort-van-prive, drankje erbij, beetje ouwehoeren, andere poolende stelletjes uitlachen... en wie weet is ze wel te imponeren als jij er nog wat van kan ook!
(en ik heb het niet eens over de bukfrequentie en de geneugtes van haar laag-uitgesneden bloesje die daaruit volgen...)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |