dan zou ik eerder gaan schaatsen. Maar misschien komt dat omdat ik dat toen met een date gedaan heb en dat daarna mijn vriendin werdquote:Op dinsdag 4 december 2007 16:38 schreef Garisson72 het volgende:
ga poolen met haar!![]()
Ik zie vaak van die "oe spannend wij zijn op date"-stelletjes als ik aan het poolen ben. 't Leent zich bijvoorbeeld natuurlijk prima voor wat quasi-onbedoeld lichamelijk contact bij het voor haar langs lopen voor de rand van de pooltafel. En als jij haar erlangs moet laten geef je net wel/net niet genoeg ruimte.![]()
Je bent onder de mensen maar toch ook soort-van-prive, drankje erbij, beetje ouwehoeren, andere poolende stelletjes uitlachen... en wie weet is ze wel te imponeren als jij er nog wat van kan ook!
(en ik heb het niet eens over de bukfrequentie en de geneugtes van haar laag-uitgesneden bloesje die daaruit volgen...)
Idd ik zou zelf kiezen van zullen we dan nu maar met een glimlach ofzo, maar je moet doen wat bij je pas. Alleen soms moet je ook gwn durven dingen te doen die je normaal niet zo goed zou doen. Daarbij moet je niet extreme dingen doen die absoluut niet aan je zijn besteed.quote:Op dinsdag 4 december 2007 20:06 schreef steeg het volgende:
Pool is op zich een goed idee. Waar je vanaf kan proberen te komen is het met zijn tweeën opgesloten zijn in een sociale situatie. Bijvoorbeeld eten of een film... Het kan dan namelijk helemaal mis lopen als een van beiden zich niet op zijn/haar gemak voelt: je bent je er van bewust dat een avond dan heel lang kan duren. Iets lossers geeft je het idee dat niet de hele avond gevuld hoeft te worden.
Maar daar ben je al voorbij, je hebt het zelfs te gezellig. Ik zweer dat in dit topic alles staat wat je nodig hebt.
Het gaat om het idee dat je afwacht en dichtslaat bij de, volgens sociale conventies, geschikte momenten. Maar zoals de meeste fokkers je vertellen kun je zo'n moment beter zelf creëeren! Al zeg je zoiets droogkomisch als: ik ga je nu zoenen... Het zou kunnen. Maar het lijkt me niet in jou straatje passen. Terwijl het mij als voorbeeld niet zou misstaan omdat ik nu eenmaal zo'n clown ben. Maar ik ben zeker van mezelf dat ik dat ben. Wat ook niet in jou straat past is plots de arrogante plager te worden omdat het eveneens niet je stijl is, het is niet zoals ze je heeft leren kennen. Een geintje zou je nu zo'n blik opleveren:of
In plaats van deze:
![]()
Dus zoek eens uit wat bij jou past om zo'n moment te creëeren. Zoenen bij afscheid in ieder geval niet.
Beste advies tot nu toe.quote:Op zondag 2 december 2007 12:21 schreef Dsquared2 het volgende:
JE MOET GEWOON FUCKING JEZELF ZIJN.
Wat heeft het voor een zin om hier je problemen te bespreken. Blijf jezelf en wees daar trots op, dan komt het succes vanzelf. Het heeft absoluut geen zin om je gedrag te veranderen omdat anderen zeggen dat je daar misschien mee "scoort". Je kan je gedrag niet faken. Vroeg of laat, kan je niet volgens een bepaald regeltje of boekje werken. Er zijn ook vrouwen die op jouw (stuntelige) gedrag vallen. Vrouwen houden alleen niet van watjes, meelopers en onzekere jongetjes die niet zichzelf zijn. Je moet vertrouwen uitstralen. Dus wees zeker van je zaak, en laat de dame "in kwestie" weten dat je hier alleen voor haar bent. Het moet om haar draaien, zij moet het gevoel krijgen dat ze speciaal is in jouw ogen.
Goeie tip dit, als je weet dat ze bijv. sambuca lekker vind, bied het er dan aan. En neem zelf ook 1 drankje (aangezien je nog moet rijden en teveel alcohol ook niet alles is) want dan ben je zelf misschien ook wat losser. Maar bied haar niet teveel drankjes aan want dan denkt ze dat je d'r zat wilt voeren. En vrouwen met teveel alcohol is ook niet allesquote:Op woensdag 5 december 2007 15:30 schreef peterfan het volgende:
Ik vind dit allemaal heel aandoenlijk![]()
Maar, op het gevaar af om weer als alcholist bestempeld te worden...waarom met de auto?? Een beetje alchol doet wonderen (vooral bij vrouwen)...
Succes morgen en veel plezier!
Overkomen als een alcoholist ook nietquote:Op woensdag 5 december 2007 16:37 schreef sambuca_18 het volgende:
[..]
Goeie tip dit, als je weet dat ze bijv. sambuca lekker vind, bied het er dan aan. En neem zelf ook 1 drankje (aangezien je nog moet rijden en teveel alcohol ook niet alles is) want dan ben je zelf misschien ook wat losser. Maar bied haar niet teveel drankjes aan want dan denkt ze dat je d'r zat wilt voeren. En vrouwen met teveel alcohol is ook niet alles
Kom je als je iemand een drankje aanbied over als een alcoholist?quote:Op woensdag 5 december 2007 16:39 schreef SuperMocio het volgende:
[..]
Overkomen als een alcoholist ook niet
Zeg ik dat?quote:Op woensdag 5 december 2007 17:32 schreef sambuca_18 het volgende:
[..]
Kom je als je iemand een drankje aanbied over als een alcoholist?
[..]quote:Op woensdag 5 december 2007 17:44 schreef SuperMocio het volgende:
Vrouwen met teveel alcohol op is ook niet alles <---->je zelf gedragen als een zuipschuit is ook geen goede beurt.
m.a.w. : Zorg dat je er zelf ook niet te veel achterover slaat.
Aha, overheen gelezenquote:Op woensdag 5 december 2007 17:56 schreef sambuca_18 het volgende:
[..]
[..]
Goeie tip dit, als je weet dat ze bijv. sambuca lekker vind, bied het er dan aan. En neem zelf ook 1 drankje (aangezien je nog moet rijden en teveel alcohol ook niet alles is) want dan ben je zelf misschien ook wat losser. Maar bied haar niet teveel drankjes aan want dan denkt ze dat je d'r zat wilt voeren. En vrouwen met teveel alcohol is ook niet alles
Misschien een idee om m'n post eerst te lezen![]()
Maargoed nu weer ontopic
graagquote:
Goede tipquote:Op dinsdag 4 december 2007 16:38 schreef Garisson72 het volgende:
ga poolen met haar! [afbeelding]
Ik zie vaak van die "oe spannend wij zijn op date"-stelletjes als ik aan het poolen ben. 't Leent zich bijvoorbeeld natuurlijk prima voor wat quasi-onbedoeld lichamelijk contact bij het voor haar langs lopen voor de rand van de pooltafel. En als jij haar erlangs moet laten geef je net wel/net niet genoeg ruimte. [afbeelding]
Je bent onder de mensen maar toch ook soort-van-prive, drankje erbij, beetje ouwehoeren, andere poolende stelletjes uitlachen... en wie weet is ze wel te imponeren als jij er nog wat van kan ook!
(en ik heb het niet eens over de bukfrequentie en de geneugtes van haar laag-uitgesneden bloesje die daaruit volgen... [afbeelding] )
Nee lullo, het gaat voor een groot deel om je looks/uitstraling.quote:Op zaterdag 1 december 2007 16:13 schreef Hexagon het volgende:
Een fenomeen dat me al jaren opvalt is dat zogenaamde "broertjes"sybdroom. Jongens die bot vangen bij meisjes die ze leuk vinden maar waarbij het meisje in niets meer dan praten is geinteresseerd. En de vraag is hoe komt dat nou? "Vrouwen vallen alleen op klootzakken, is het simplistische antwoord dat je dan van hen krijgt."
Waar de fuck heb je het overquote:Op donderdag 6 december 2007 01:14 schreef Flashwin het volgende:
[..]
Nee lullo, het gaat voor een groot deel om je looks/uitstraling.
Dat je een klootzak zou moeten zijn om pussy te krijgen is iets wat eeuwige lieve broertjes als jij graag wil geloven. Maar waarschijnlijk zie je er gewoon niet als vriendjesmateriaal uit (voor de meisjes waar je elke keer maar weer bij in de friendszone komt)
Kijk en als je je in het echt nou zo direct en enigszins aggressief tegenover die meisjes zou opstellen, zou je niet elke keer in de friendszone belandenquote:Op donderdag 6 december 2007 14:23 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Waar de fuck heb je het over
Ik geloof dat in mn post toch duidelijk was over die onzin van vrouwen en klootzakken. Lees eens goed. .
Begrijpend lezen is in ieder geval geen eigenschap waarmee jij een vrouw gaat verleiden.quote:Op donderdag 6 december 2007 15:15 schreef Flashwin het volgende:
[..]
Kijk en als je je in het echt nou zo direct en enigszins aggressief tegenover die meisjes zou opstellen, zou je niet elke keer in de friendszone belanden
Die date van jou heeft waarschijnlijk vandaag een vreselijk lang telefoongesprek met haar beste vriendin, over of zij vanavond het initiatief durft te nemen als jij het niet doet.quote:Op donderdag 6 december 2007 10:38 schreef Sweetbeach het volgende:
@Lazz: Daar heb je een punt! Het is niet alleen de angst om afgewezen te worden, maar vooral niet weten 'what to do', iets verwachten en door de spanning daardoor volledig dichtgeklappen..... Ik denk steeds na van: 'zou ik mijn arm om haar heenleggen', 'zou ik haar hand vastpakken'. Dat soort kleine initiatief dingetjes.... Maar je tips komen goed van pas![]()
Dat is ook echt de eigenschap waar vrouwen voor vallenquote:Op donderdag 6 december 2007 15:30 schreef Heldopsokken het volgende:
[..]
Begrijpend lezen is in ieder geval geen eigenschap waarmee jij een vrouw gaat verleiden.
Vraag me dat af he dames, waarom nemen jullie nu bijna nooit dat intiatief!quote:Op donderdag 6 december 2007 15:32 schreef Heldopsokken het volgende:
[..]
Die date van jou heeft waarschijnlijk vandaag een vreselijk lang telefoongesprek met haar beste vriendin, over of zij vanavond het initiatief durft te nemen als jij het niet doet.
Kortom: 3 dates dat gaat wel goed komen
Omdat dames onzeker zijn en bang zijn om afgewezen te worden, daarom willen ze ook een man die zelfverzekerd is omdat dit het standaard plaatje is imo.quote:Op donderdag 6 december 2007 15:37 schreef Averon het volgende:
[..]
Vraag me dat af he dames, waarom nemen jullie nu bijna nooit dat intiatief!
Oost-Indisch geemancipeerd dus.quote:Op donderdag 6 december 2007 15:45 schreef sambuca_18 het volgende:
[..]
Omdat dames onzeker zijn en bang zijn om afgewezen te worden, daarom willen ze ook een man die zelfverzekerd is omdat dit het standaard plaatje is imo.
Jep ik denk het wel, ze willen aan de ene kant een man die het huishouden doet die stoer is maar ook gevoelig enz. enz. enz.quote:
wat een gelul. je komt waarschijnlijk vanwege jouw karakter de verkeerde dames tegen. ik ken genoeg vrouwen die meer initiatief tonen dan ik doe.quote:Op donderdag 6 december 2007 15:37 schreef Averon het volgende:
[..]
natuurlijk omdat dat 'afwachten' de beste strategie is om uit te filteren of een gast de juiste eigenschappen heeft voor een leuke relatie, of dat het eerder een 'leuk broertje'-tiepje is.quote:Op donderdag 6 december 2007 15:37 schreef Averon het volgende:
[..]
Ja, ze willen een man die in staat is Romantisch voor ze te koken, met hoofdletter R. Maar als een man zegt dat tie kan koken kan die het vergetenquote:Op donderdag 6 december 2007 15:49 schreef sambuca_18 het volgende:
[..]
Jep ik denk het wel, ze willen aan de ene kant een man die het huishouden doet die stoer is maar ook gevoelig enz. enz. enz.
Ik blame niets op niemand, ik wijs alleen de dames erop dat ze niet raar moeten kijken dat als ze geen initiatief nemen, dat er minder zal gebeuren. Ik neem het initiatief wel als het nodig is, ik maak er niet zo'n big deal van. Lees ook mijn vorige posts maarquote:Op donderdag 6 december 2007 15:51 schreef zoalshetis het volgende:
wat een gelul. je komt waarschijnlijk vanwege jouw karakter de verkeerde dames tegen. ik ken genoeg vrouwen die meer initiatief tonen dan ik doe.
je kan niet alles blaimen op vrouwen, daar speel jezelf 50% of meer in mee. geef goede signalen af en zorg er voor dat jouw feromonen aansluiting vinden bij haar.
te moeilijk? doe dan gewoon leuk en maak er niet zo'n big deal van.
Idd zo zijn er nog wel duizenden dingen te verzinnen maarja zonder vrouwen kunnen we ook nietquote:Op donderdag 6 december 2007 15:52 schreef Averon het volgende:
[..]
Ja, ze willen een man die in staat is Romantisch voor ze te koken, met hoofdletter R. Maar als een man zegt dat tie kan koken kan die het vergeten
Je moet de deur openhouden, maar als je de deur openhoudt betuttel je ze.
Je moet de rekening betalen, maar als je de rekening betaalt vind je ze niet zelfstandig.
Ahh, waar is de goede oude tijd dat in restaurants de kaart voor de dame niet eens prijzen er op had staan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het zal best leuk worden, ben al weer wat zenuwachtig/vlinders haha.
Het enige wat ik dus NIET hoop is dat het wéér super leuk en gezellig wordt en er wéér niets gebeurd!Dat ik dichtklap zoals vorige keer. Dan liever een kut-avond waar totaal geen spanning heerst en het niet meer gezellig is, dan kan ik het me achteraf niet kwalijk nemen dat ik niets gedurft heb. Ik moet niet zo'n loser zijn. 3e date vanavond, tja.... heb haar alle 3 keer zelf gevraagd maar ze had ook 'nee' kunnen zeggen denk ik dan!
En bij een 3e!! avond afspreken heb ik wél de gedachte van: 'this is the moment'....(vrienden vroegen na de 1e date al: 'en, waarom niet gezoent als het zo gezellig was?)
Misschien is het ook een soort van angst dat het 'zomaar' afgelopen kan zijn als ik niets of juist 'iets' onderneem. IK vind haar leuk, en mijn gevoel naar haar is geweldig, ik wil méér...![]()
![]()
@Heldopsokken: ze ging gistermiddag idd 'thee drinken' met een goede vriendin van haar! (waar ze het overgehad hebben, i don't know)
[ Bericht 5% gewijzigd door Sweetbeach op 06-12-2007 17:03:33 ]Mysterieland!!!!!!!!!!!!!
quote:Op donderdag 6 december 2007 16:30 schreef Sweetbeach het volgende:
graag even ontopic blijvenmoet vanavond op de toilet natuurlijk wel ff alle reacties snel en overzichtelijk op mijn GSM kunnen nalezen (voordat ik haar wegbreng met de auto).....
Dat laatste is een verkeerde redenatie, wees blij dat je een afspraak met een meid heb waar je het wel mee ziet zitten, en het mooiste is zij vind jou ook leukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het zal best leuk worden, ben al weer wat zenuwachtig/vlinders haha.
Het enige wat ik dus NIET hoop is dat het wéér super leuk en gezellig wordt en er wéér niets gebeurd!Dat ik dichtklap zoals vorige keer. Dan liever een kut-avond waar totaal geen spanning heerst en het niet meer gezellig is, dan kan ik het me achteraf niet kwalijk nemen dat ik niets gedurft heb. Ik moet niet zo'n loser zijn. 3e date vanavond, tja.... heb haar alle 3 keer zelf gevraagd maar ze had ook 'nee' kunnen zeggen denk ik dan!
En bij een 3e!! avond afspreken heb ik wél de gedachte van: 'this is the moment'....(vrienden vroegen na de 1e date al: 'en, waarom niet gezoent als het zo gezellig was?)
Misschien is het ook een soort van angst dat het 'zomaar' afgelopen kan zijn als ik niets of juist 'iets' onderneem. IK vind haar leuk, en mijn gevoel naar haar is geweldig, ik wil méér...![]()
![]()
Wat maakt het uit dat je misschien niet zoent...als jullie elkaar echt zo leuk vinden komt dat zoenen heus ook wel. Maak je niet te druk en geniet! En wat is er leuker dan die vlinders voelen wees blij dat er spanning is enz. En dichtslaan is idd kut maar als je jezelf niet zon hoge verwachting oplecht is er oko geen reden voor dichtslaan. Veel plezier iig.
Reken maar dat jij het tot de lijst van onderwerpen geschopt hebtquote:Op donderdag 6 december 2007 16:30 schreef Sweetbeach het volgende:
@Heldopsokken: ze ging gistermiddag idd 'thee drinken' met een goede vriendin van haar! (waar ze het overgehad hebben, i don't know)
21:07... waarschijnlijk zit hij aan de Tiramisu en zij aan een bosbessenkwarkpunt... zometeen gaan ze een wandelingetje maken,... misschien is het te druk bij de lokale poolhal... dus lopen ze door naar de verlichte stadskerk waar ze rond 22:12 een zoentje wagen. Verblijd betreden ze om 22:33 een café waar hij een cappucino neemt en zij een warme chocolademelk, zonder slagroom.quote:Op donderdag 6 december 2007 20:52 schreef Tuinboon het volgende:
Nou ben wel nieuwsgierig aant worden hoe het hem afgaat..
Heel clichématig beschreven maar je zou wel eens gelijk kunnen hebbenquote:Op donderdag 6 december 2007 21:07 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
21:07... waarschijnlijk zit hij aan de Tiramisu en zij aan een bosbessenkwarkpunt... zometeen gaan ze een wandelingetje maken,... misschien is het te druk bij de lokale poolhal... dus lopen ze door naar de verlichte stadskerk waar ze rond 22:12 een zoentje wagen. Verblijd betreden ze om 22:33 een café waar hij een cappucino neemt en zij een warme chocolademelk, zonder slagroom.
Dat is niet dichtklappen,... dat is vrij gevat en recht door zee...quote:Op donderdag 6 december 2007 21:43 schreef Knipoogje het volgende:
En als je bij het afscheid weer dichtklapt... Maak er dan een grap van ofzo
&quot;wtf!!?! Klap ik alweer dicht? Kun jij me niet gewoon een zoen vol op de mond geven?&quot;
goed voorbeeld! Zo gaan dat soort dingen, heb ik vroeger ook wel eens gehad, en denk TS de afgelopen keer ook... NU nog een voorbeeld versie dat wél positief afloopt... (al heeft TS daar nu weinig aan)quote:Op donderdag 6 december 2007 22:04 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Dat is niet dichtklappen,... dat is vrij gevat en recht door zee...
*leuk voorbeeld*
Dit is natuurlijk zwaaaaar hypothetisch en slechts één van de mogelijke wendingen in deze casus... daarvoor heeft TS te weinig informatie gegeven...quote:Op donderdag 6 december 2007 22:38 schreef Gelderland het volgende:
[..]
goed voorbeeld! Zo gaan dat soort dingen, heb ik vroeger ook wel eens gehad, en denk TS de afgelopen keer ook... NU nog een voorbeeld versie dat wél positief afloopt... (al heeft TS daar nu weinig aan)
btw. je gaat er in dat voorbeeld vanuit dat ZIJ wél wilt zoenen (aangezien je: '' post bij haar citaat?, misschien wilt die dame waar TS nu mee uit is helemaal niet zoenen, kan ook... en zij kan ook initiatief nemen lijkt me.???)
óf ze durft ook geen 'nee' te zeggen wanneer TS haar telkens vraagt,quote:Op donderdag 6 december 2007 23:01 schreef Doodkapje het volgende:
Maar aangezien TS 3 keer de date heeft aangekaart, is ze misschien afwachtend. Omdat ze toch ja zegt, wil ze misschien wel, maar durft ze niet... dit lijkt mij een aannemelijk scenario.
*herkent dit*quote:Op donderdag 6 december 2007 22:04 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Dat is niet dichtklappen,... dat is vrij gevat en recht door zee...
Dichtklappen is meer van: [0:12] "Euh... nou ja... hehe... dus... je hebt een ehhh... mooie wollen sjaal. Zal vast lekker warm zijn. (Zij van: "Ja, is lekker warm...") Nou,... ja... poe poe... 't was weer ge-zel-lig hè... (Zij vol verwachting: "Ja, het was weer gezellig hè...") Jammer van die calzone net hè... ik zou toch zweren dat je had gezegd dat er geen artisjokken in moesten... (Zij beleefd: "Ja kon gebeuren hè,... studentenrestaurants, jeweets...") Ja, hehehe... *zweet zweet* nou dan ga ik maar weer eens verder hè... ofzo... toch...? Maar het was wel gezellig hè... nou... *zuuuuuuuucht*
...
[0:23] Nou... dan moet ik maar eens gaan... hè... morgen weer vroeg op... hehehehe *slik slik* Maar gelukkig is het zaterdag weer weekend... *Shit, tuurlijk is het zaterdag weekend... dom dom dom... elke zaterdag is het weekend* Jaaahaaaa... nou, euh... slaap lekker dan (Zij: "...welterusten dan maar
") Het was gezellig hè...? Tot de volgende keer dan maar... (Zij: "Ja... volgende... keer....")
...
[0:45] k*t k*t k*t k*t k*t k*t k*t k*t k*t k*t k*t
...
[1:53] k*t k*t k*t k*t k*t k*t k*t k*t![]()
...
[4:29] k*t k*t k*t k*t k*t k*t k*t k*t k*tk*t....![]()
[Vrijdag]![]()
Nou, gefeliciteerd met je nieuwe broertje dan maarquote:
Nee een internetheld met 12 posts per dag daar lopen de echt vrouwen warm voorquote:Op donderdag 6 december 2007 15:15 schreef Flashwin het volgende:
[..]
Kijk en als je je in het echt nou zo direct en enigszins aggressief tegenover die meisjes zou opstellen, zou je niet elke keer in de friendszone belanden
ik heb niks te klagen qua aandacht van de vrouwen.quote:Op vrijdag 7 december 2007 00:36 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Nee een internetheld met 12 posts per dag daar lopen de echt vrouwen warm voor
![]()
updatequote:Op vrijdag 7 december 2007 00:35 schreef TheHamsterSlayer het volgende:
@TS. Krijg is een keer Ballen man! Als ik in jou plaats zat dan was ik al 20.000x ontmaagd. M.a.w. zit niet zo te zeiken, maar heb schijt aan alles en hak een paar dikke knopen door! Paar pilsjes doet wonderen....
Ja, dat vraag ik me ook af. We leven ook niet meer in de jaren 50 waar je als vrouw verleid moet worden, lijkt mij...En heb je eigenlijk wel het idee dat ze jou leuk vindt? Geeft ze signalen? (Behalve dat ze al voor de derde keer met je mee is gegaan?).quote:Op vrijdag 7 december 2007 08:14 schreef Garisson72 het volgende:
Heeft zij eigenlijk geen toenaderingspogingen ondernomen?
Mja... op commando kusjes gaan geven is ook niks natuurlijk... Maar je kan wel voorspellen dat zoenen in de auto niet de ideale houding is, Sherlockquote:Op vrijdag 7 december 2007 07:10 schreef Sweetbeach het volgende:
[..]
update
Helaas blijk ik niet over 'ballen' te beschikken. We zijn gaan eten, was weer gezellig, leuk gepraat, wat gelachen, daarna nog een drankje. 2-3 uur verder: De auto stond niet zover weg dus maar een klein wandelingetje, had haar al tijdens het jassen ophalen een lief kusje op de wang gegeven ,gewoon 'zomaar'.... en haar aangekekenToen naar huis gebracht, stop vlakbij haar huis waar ik haar afzet, en toen ging het precies zoals bij doodkapje Doodkapje beschreef:
----------------------------------
- Ik: Nou, het was leuk
* Zij: Ja, erg leuk....
=stil=slik=slik=stil
* Zij: Nou, ik ga maar eens mijn bedje opzoeken
- Ik: Hmm ja... *kusje op de wang* (logisch, ze zat met het gezicht naar het raam en ik ernaast in de auto)
* Zij: doei doei
----------------------------------
ik later:![]()
![]()
Zit nu al op mijn werk omdat ik niet goed kon slapen, maar wat eerder opgestaan. Het was net of ik in die auto wat op commando moest doen, ik dacht bij het afscheidmoment van: 'ik kus haar' ,maar daardoor blokkeerde ik op de één of andere manier. Als ik dat niet had gedacht was er ook niets gebeurd, dus ik weet het ook niet meer....
. Vorige keer bij het afscheid gebeurde er helemaal niets, dus nu nog maar een klein kusje van mijn kant. Maar dan nog; kusje alleen op de wang voor een 3e date is toch wel triest
Baal ervan....... zal wel weer een gare k*t werkdag worden met veel aan haar denken...
i'm a loser, thx!
... vind haar erg leuk, mijn type... maar verknal het op deze manier telkens, en dat is zonde. Het klinkt zo 'makkelijk' (even een kus op haar mond), maar het gaat mij lastig af... combo van spanning, zenuwachen, niet weten wat zij wilt, ongemakkelijk in de auto, wat blokkeren, veel denken... grrr (damn, ik weet dat ik dat allemaal niet moet doen, maar het gebeurd!)
Meeste vrouwen wachten gewoon tot de man de poging waagt hoor. en dan nog is het meestal niet goed... weet je wat het is met die wijven... ze hebben het allemaal NOGAL HOOG IN HUN BOLquote:Op vrijdag 7 december 2007 08:56 schreef Aventura het volgende:
[..]
Ja, dat vraag ik me ook af. We leven ook niet meer in de jaren 50 waar je als vrouw verleid moet worden, lijkt mij...En heb je eigenlijk wel het idee dat ze jou leuk vindt? Geeft ze signalen? (Behalve dat ze al voor de derde keer met je mee is gegaan?).
yup zeker en vast... ik weet het het zou niet mogenquote:Op vrijdag 7 december 2007 10:06 schreef Garisson72 het volgende:
komt daar wat verdrongen frustratie bovenborrelen, AcidBurner?
Ergens in z'n eerdere posts staat dat ze al eens hand in hand hebben gelopenquote:Op vrijdag 7 december 2007 09:38 schreef aesop het volgende:
Ga eens iets leuks overdag doen, pak haar hand als je samen over de kerstmarkt loopt oid. Dan heb je iig fysiek contact gemaakt en is de stap naar zoenen kleiner. Als je steeds wacht tot ze bij de voordeur staat leg je zon druk op dat moment dat het leuke van zoenen er af gaat.
Wat je dus eigenlijk deze keer gedaan hebt is dus helemaal niks vooraf uitdenken, maar gewoon wachten op het laatste moment en dan hopen 'dat er iets gebeurt' (iets dat je letterlijk gezegd hebt)...quote:Op vrijdag 7 december 2007 07:10 schreef Sweetbeach het volgende:
... maar verknal het op deze manier telkens, en dat is zonde.
Ik zou je echt met klem aanraden om de volgende keer niet erop te vertrouwen dat 'dat er iets gebeurt' of dat je door een 'onzichtbare hand' geleid gaat worden... DAT GEBEURT NIET.quote:Op dinsdag 4 december 2007 13:11 schreef RM-rf het volgende:
[..]
misschien een tip, ofwel je kunt beter niet wachten op het einde van de date, maar ergens voorheen al het initiatief grijpen en een move maken...
of anders moet je eventjes een beetje uitenken hoe je het iig zoveer krijgt dat ze nadat je haar thuisbrengt ook nog eventjes de kans krijgt rustig kunnen praten...
Of vraag je jezelf af of je na het thuisbrengen eerst in de auto wilt blijven zitten (wat lastig kan zijn om dr een zoen te geven, tenzij je een ruim Transporter-busje rijdt natuurlijk) of je dat je haar dan naar de deur brengt (met als risico dat dr ouders, als ze tenminste nog thuiswoont, achter de deur op dr zitten te wachten en je dan het moment 'verliest')
als je nl. enkel wacht tot het zover is, zonder te weten wat je nu wilt doen, is de kans idd groot dat je dichtslaat ... Eveneens is het goed te bedenken dat zij misschien evengoed nerveus en zenuwachtig zal zijn en misschien ook niet goed weet wat te doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |