abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_55038411
TS wees gewoon blij dat je een date hebt denk niet teveel na maak plezier, en laat merken dat je d'r ziet zitten. Aan de ene kant gaat het dan vanzelf maar je moet er zelf natuurlijk ook wat voor doen
pi_55038444
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 16:38 schreef Garisson72 het volgende:
ga poolen met haar!
Ik zie vaak van die "oe spannend wij zijn op date"-stelletjes als ik aan het poolen ben. 't Leent zich bijvoorbeeld natuurlijk prima voor wat quasi-onbedoeld lichamelijk contact bij het voor haar langs lopen voor de rand van de pooltafel. En als jij haar erlangs moet laten geef je net wel/net niet genoeg ruimte.
Je bent onder de mensen maar toch ook soort-van-prive, drankje erbij, beetje ouwehoeren, andere poolende stelletjes uitlachen... en wie weet is ze wel te imponeren als jij er nog wat van kan ook!

(en ik heb het niet eens over de bukfrequentie en de geneugtes van haar laag-uitgesneden bloesje die daaruit volgen... )
dan zou ik eerder gaan schaatsen. Maar misschien komt dat omdat ik dat toen met een date gedaan heb en dat daarna mijn vriendin werd Alleen zie dat Sweetbeach al wat gepland heeft (eten), dus kan nu niet meer (of je moet nog een 4e date willen )

Mijn tips: chill-out. Maak er een leuke avond van, en als je 's avonds terug naar de auto/trein oid loopt, pak je even haar hand, of leg je een arm om haar schouder? Zo is er iig contact... en dan bij het afscheid gewoon je ballen (figuurlijk ) tonen en een zoen op d'r mond Alleen een auto is daarvoor niet handig, dus zorg dat je met de bus/trein gaat en gewoon op straat afscheid neemt
Love is in the air!
  dinsdag 4 december 2007 @ 18:32:18 #153
50718 Dr.DarkXL
RKM streetwear..
pi_55040242
@ poolverhaal

Dat was mijn tacktiek de afgelopen jaren ook vaak. zelfs als je moet wachten op een pooltafel ( vaak is het druk ) dan kan je lekker dicht bij elkaar gaan zitten, en de mensen om je heen bespreken..
"Some people say that I am sneaky, evil, and cruel. True, and I have many other fine qualities as well."
pi_55042504
Pool is op zich een goed idee. Waar je vanaf kan proberen te komen is het met zijn tweeën opgesloten zijn in een sociale situatie. Bijvoorbeeld eten of een film... Het kan dan namelijk helemaal mis lopen als een van beiden zich niet op zijn/haar gemak voelt: je bent je er van bewust dat een avond dan heel lang kan duren. Iets lossers geeft je het idee dat niet de hele avond gevuld hoeft te worden.

Maar daar ben je al voorbij, je hebt het zelfs te gezellig. Ik zweer dat in dit topic alles staat wat je nodig hebt.

Het gaat om het idee dat je afwacht en dichtslaat bij de, volgens sociale conventies, geschikte momenten. Maar zoals de meeste fokkers je vertellen kun je zo'n moment beter zelf creëeren! Al zeg je zoiets droogkomisch als: ik ga je nu zoenen... Het zou kunnen. Maar het lijkt me niet in jou straatje passen. Terwijl het mij als voorbeeld niet zou misstaan omdat ik nu eenmaal zo'n clown ben. Maar ik ben zeker van mezelf dat ik dat ben. Wat ook niet in jou straat past is plots de arrogante plager te worden omdat het eveneens niet je stijl is, het is niet zoals ze je heeft leren kennen. Een geintje zou je nu zo'n blik opleveren: of In plaats van deze:
Dus zoek eens uit wat bij jou past om zo'n moment te creëeren. Zoenen bij afscheid in ieder geval niet.

[ Bericht 2% gewijzigd door steeg op 04-12-2007 20:16:19 ]
Does the name Dr Pavlov ring a bell?
  dinsdag 4 december 2007 @ 20:19:21 #155
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_55042830
zielige stakkers. mensen zonder timing zullen zelden neuken.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_55046431
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 20:06 schreef steeg het volgende:
Pool is op zich een goed idee. Waar je vanaf kan proberen te komen is het met zijn tweeën opgesloten zijn in een sociale situatie. Bijvoorbeeld eten of een film... Het kan dan namelijk helemaal mis lopen als een van beiden zich niet op zijn/haar gemak voelt: je bent je er van bewust dat een avond dan heel lang kan duren. Iets lossers geeft je het idee dat niet de hele avond gevuld hoeft te worden.

Maar daar ben je al voorbij, je hebt het zelfs te gezellig. Ik zweer dat in dit topic alles staat wat je nodig hebt.

Het gaat om het idee dat je afwacht en dichtslaat bij de, volgens sociale conventies, geschikte momenten. Maar zoals de meeste fokkers je vertellen kun je zo'n moment beter zelf creëeren! Al zeg je zoiets droogkomisch als: ik ga je nu zoenen... Het zou kunnen. Maar het lijkt me niet in jou straatje passen. Terwijl het mij als voorbeeld niet zou misstaan omdat ik nu eenmaal zo'n clown ben. Maar ik ben zeker van mezelf dat ik dat ben. Wat ook niet in jou straat past is plots de arrogante plager te worden omdat het eveneens niet je stijl is, het is niet zoals ze je heeft leren kennen. Een geintje zou je nu zo'n blik opleveren: of In plaats van deze:
Dus zoek eens uit wat bij jou past om zo'n moment te creëeren. Zoenen bij afscheid in ieder geval niet.
Idd ik zou zelf kiezen van zullen we dan nu maar met een glimlach ofzo, maar je moet doen wat bij je pas. Alleen soms moet je ook gwn durven dingen te doen die je normaal niet zo goed zou doen. Daarbij moet je niet extreme dingen doen die absoluut niet aan je zijn besteed.
pi_55047808
Een gelukkig samenwonend stel in mijn omgeving had ongeveer twintig 'gezellig samen eten'-afspraakjes achter de rug voordat de dame eindelijk op de man af vroeg: "zeg vind je me nou leuk of hoe zit dat?". Die jongen had ook nooit echt pogingen ondernomen om er wat van te maken, dat was gewoon gezellig samen grappen en grollen. Maar intussen vond hij haar zeker wel leuk en ze bleven dus alsmaar afspreken totdat zij in godsnaam dan maar voor hem de knoop doorhakte. En ze leefden nog lang en gelukkig
pi_55054048
quote:
Op zondag 2 december 2007 12:21 schreef Dsquared2 het volgende:
JE MOET GEWOON FUCKING JEZELF ZIJN.

Wat heeft het voor een zin om hier je problemen te bespreken. Blijf jezelf en wees daar trots op, dan komt het succes vanzelf. Het heeft absoluut geen zin om je gedrag te veranderen omdat anderen zeggen dat je daar misschien mee "scoort". Je kan je gedrag niet faken. Vroeg of laat, kan je niet volgens een bepaald regeltje of boekje werken. Er zijn ook vrouwen die op jouw (stuntelige) gedrag vallen. Vrouwen houden alleen niet van watjes, meelopers en onzekere jongetjes die niet zichzelf zijn. Je moet vertrouwen uitstralen. Dus wees zeker van je zaak, en laat de dame "in kwestie" weten dat je hier alleen voor haar bent. Het moet om haar draaien, zij moet het gevoel krijgen dat ze speciaal is in jouw ogen.
Beste advies tot nu toe.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_55058507
ja, THX voor jullie adviezen tot nu toe!

Morgen (donderdag) avond is het zover Ik denk tóch dat het op het laatste moment (waarschijnlijk ga ik met mijn eigen auto, als die klaar is staat nu nog in de garage) in de auto aan gaat komen, maar dat zien we dan wel weer.... hopelijk klap ik dit keer niet dicht en durf ik haar nu wél te zoenen Maar eerst hopen dat het net zo gezellig wordt als de vorige keren, al denk ik dat wel; heb een leuk, knus, restaurantje uitgekozen, en gisteravond nog een sms'je gestuurd dat ik zin had in donderdagavond Afwachten maar hopelijk komt er nu 'iets' en durf ik op een goed moment spontaan het initiatief te nemen....
Mysterieland!!!!!!!!!!!!!
pi_55058938
Ik vind dit allemaal heel aandoenlijk
Maar, op het gevaar af om weer als alcholist bestempeld te worden...waarom met de auto?? Een beetje alchol doet wonderen (vooral bij vrouwen )...

Succes morgen en veel plezier!
pi_55060373
quote:
Op woensdag 5 december 2007 15:30 schreef peterfan het volgende:
Ik vind dit allemaal heel aandoenlijk
Maar, op het gevaar af om weer als alcholist bestempeld te worden...waarom met de auto?? Een beetje alchol doet wonderen (vooral bij vrouwen )...

Succes morgen en veel plezier!
Goeie tip dit, als je weet dat ze bijv. sambuca lekker vind, bied het er dan aan. En neem zelf ook 1 drankje (aangezien je nog moet rijden en teveel alcohol ook niet alles is) want dan ben je zelf misschien ook wat losser. Maar bied haar niet teveel drankjes aan want dan denkt ze dat je d'r zat wilt voeren. En vrouwen met teveel alcohol is ook niet alles
pi_55060415
quote:
Op woensdag 5 december 2007 16:37 schreef sambuca_18 het volgende:

[..]

Goeie tip dit, als je weet dat ze bijv. sambuca lekker vind, bied het er dan aan. En neem zelf ook 1 drankje (aangezien je nog moet rijden en teveel alcohol ook niet alles is) want dan ben je zelf misschien ook wat losser. Maar bied haar niet teveel drankjes aan want dan denkt ze dat je d'r zat wilt voeren. En vrouwen met teveel alcohol is ook niet alles
Overkomen als een alcoholist ook niet
I don't know if we're made for each other but this night is made for us.
You've got nothing left to lose and only me to trust.
pi_55061576
quote:
Op woensdag 5 december 2007 16:39 schreef SuperMocio het volgende:

[..]

Overkomen als een alcoholist ook niet
Kom je als je iemand een drankje aanbied over als een alcoholist?
pi_55061600
quote:
Op woensdag 5 december 2007 17:32 schreef sambuca_18 het volgende:

[..]

Kom je als je iemand een drankje aanbied over als een alcoholist?
Zeg ik dat?
pi_55061686
quote:
Op woensdag 5 december 2007 17:34 schreef SuperMocio het volgende:

[..]

Zeg ik dat?
Nee dat insinueer je. Wat bedoel je dan met je opmerking?
pi_55061720
Vrouwen met teveel alcohol op is ook niet alles <---->je zelf gedragen als een zuipschuit is ook geen goede beurt.

m.a.w. : Zorg dat je er zelf ook niet te veel achterover slaat.
pi_55061833
quote:
Op woensdag 5 december 2007 17:44 schreef SuperMocio het volgende:
Vrouwen met teveel alcohol op is ook niet alles <---->je zelf gedragen als een zuipschuit is ook geen goede beurt.

m.a.w. : Zorg dat je er zelf ook niet te veel achterover slaat.
[..]

Misschien een idee om m'n post eerst te lezen

Maargoed nu weer ontopic
pi_55061979
quote:
Op woensdag 5 december 2007 17:56 schreef sambuca_18 het volgende:

[..]

[..]

Misschien een idee om m'n post eerst te lezen

Maargoed nu weer ontopic
Aha, overheen gelezen
Carry on.
pi_55062159
quote:
Op woensdag 5 december 2007 17:56 schreef sambuca_18 het volgende:
Maargoed nu weer ontopic
graag

en ik ga met de auto omdat we beide een eindje af wonen van waar ik graag heen wil eten (andere plaats).... dus vandaar. En nee; dan drink ik geen alcohol

het zal wel weer op het laatste moment aankomen morgenavond, hele tijd gezellig, lachen, praten en op het laatste moment *slik*.....; nu alleen hopen dat ik niet dichtklap maar haar 'gewoon' durf te zoenen...
  woensdag 5 december 2007 @ 19:07:38 #170
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_55062715
ik vind dronken vrouwen geil. zelfs als ze zich op mijn pik verslikt. dan gaan we samen douchen om de kots er weer af te halen.
pi_55064929
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 16:38 schreef Garisson72 het volgende:
ga poolen met haar! [afbeelding]
Ik zie vaak van die "oe spannend wij zijn op date"-stelletjes als ik aan het poolen ben. 't Leent zich bijvoorbeeld natuurlijk prima voor wat quasi-onbedoeld lichamelijk contact bij het voor haar langs lopen voor de rand van de pooltafel. En als jij haar erlangs moet laten geef je net wel/net niet genoeg ruimte. [afbeelding]
Je bent onder de mensen maar toch ook soort-van-prive, drankje erbij, beetje ouwehoeren, andere poolende stelletjes uitlachen... en wie weet is ze wel te imponeren als jij er nog wat van kan ook!

(en ik heb het niet eens over de bukfrequentie en de geneugtes van haar laag-uitgesneden bloesje die daaruit volgen... [afbeelding] )
Goede tip
pi_55065054
Graag ontopic houden mensen
"Amo, ergo sum. I love, therefore I am"
"Niet de dingen zelf maken je ongelukkig, maar je denkbeelden erover"
  woensdag 5 december 2007 @ 23:58:44 #173
32680 LaZZ
I choose not to choose
pi_55069649
Het probleem is dat je te bang bent om afgewezen te worden als je iets onderneemt. Stap over die angst heen en wacht gewoon het (bijna) goede moment af. Desnoods omhels je haar tijdens een wandeling en geef je d'r een kus op d'r wang (spontaan). Hoe doe je dit? Je pakt haar tijdens de wandeling (langs de grachten oid) stevig vast in de zin van.... kom 's hier... Vervolgens loop je verder, niet te lang en geef je d'r een kus op d'r wang. Eventueel nog een kus en voordat je het weet sta je te zoenen. (of niet)
Was dat nou een zielige poging om grappig te zijn?
  donderdag 6 december 2007 @ 01:09:18 #174
151344 Queen_Minny
Life sucks, but I suck harder.
pi_55070647
En hoe is t gegaan?

Beetje laat misschien maar wat ook een tip is:
Neem dr mee naar de kermis oid. Pak dr hand en zeg dat ze mee moet in die achtbaan/draaimolen/whatever, een beetje lichte dwang en een glimlach en ze zal waarschijnlijk wel volgen. En dan natuurlijk dr hand iets langer vast houden dan nodig is
Een beetje dominant zijn mag wel, zeker niet overheersend maar een klein beetje mag wel.
dus pak dr niet bij dr haren en sleep dr mee naar het spookhuis.

En eeeh, focus je niet zo op dat zoenen joh. Het gebeurd wanneer het moet gebeuren, of helemaal niet.
Zoenen?Super!
Niet zoenen maar wel een leuke avond? Ook super, en vraag dr weer mee uit.
pi_55070700
quote:
Op zaterdag 1 december 2007 16:13 schreef Hexagon het volgende:
Een fenomeen dat me al jaren opvalt is dat zogenaamde &quot;broertjes&quot;sybdroom. Jongens die bot vangen bij meisjes die ze leuk vinden maar waarbij het meisje in niets meer dan praten is geinteresseerd. En de vraag is hoe komt dat nou? &quot;Vrouwen vallen alleen op klootzakken, is het simplistische antwoord dat je dan van hen krijgt.&quot;
Nee lullo, het gaat voor een groot deel om je looks/uitstraling.

Dat je een klootzak zou moeten zijn om pussy te krijgen is iets wat eeuwige lieve broertjes als jij graag wil geloven. Maar waarschijnlijk zie je er gewoon niet als vriendjesmateriaal uit (voor de meisjes waar je elke keer maar weer bij in de friendszone komt)
Op donderdag 22 juli 2010 01:22 schreef xmamacitax het volgende:
mijn nederlands is 1000 x beter dan de joune
pi_55073301
Of hij gedraagt zich veel te vriendelijk. Als ik een date heb vind ik het best belangrijk dat die man niet van te voren als het ware al heeft besloten er alles voor over te hebben mij als vriendin te krijgen. Van die mannen die niet verliefd zijn maar gewoon wanhopig een vrouw willen, maakt niet uit welke vrouw.

Vrouwen willen een man waar ze een beetje voor moeten vechten, niet eentje die meteen door de knieen gaat en je smeekt alsjeblieft van hem te houden. En die indruk maak je sneller dan je denkt. Laatst vroeg iemand me uit, dus ik zei "ik kan [insert dag] wel". Nou dan kon hij eigenlijk niet, maar wacht als hij nou die afspraak door zette naar dan en dan zn moeder nog even belde en die derde persoon zou hij dan wel even emailen en dan liet hij me uiterlijk morgenmiddag weten...

Laat maar.
pi_55073608
@Lazz: Daar heb je een punt! Het is niet alleen de angst om afgewezen te worden, maar vooral niet weten 'what to do', iets verwachten en door de spanning daardoor volledig dichtgeklappen..... Ik denk steeds na van: 'zou ik mijn arm om haar heenleggen', 'zou ik haar hand vastpakken'. Dat soort kleine initiatief dingetjes.... Maar je tips komen goed van pas

@ Dipkipn: als je elkaar leuk vind mag je dat best uitspreken na 3/4 dates, lijkt me . En te snel door je knieëen gaan, idd, snap dat je dat ook niet moet doen. Maar aan de andere kant, als jij een jongen écht leuk vind en hij noemt een data waar jij niet op kan, wil je misschien ook wel wat afspraken verzetten om hém te zien. Ik snap je punt iig!

Queen_Minny: er staat een een update op de vorige page van hoe het is gegaan

Verder heb ik vanavond (donderdag) de 3e date..... ben best zenuwachtig al, vlinders in mijn buik hehehehe Moet dat even onder controle zien te brengen anders komt er nog weinig van terecht. Mijn angst is ook voornamelijk dat het wel leuk/gezellig is, maar er wéér niets gebeurd en we daardoor wat afstandelijker naar elkaar worden, dat zou zonde zijn, want dit is een meisje die ik erg zie zitten!

[ Bericht 4% gewijzigd door Sweetbeach op 06-12-2007 10:53:15 ]
  donderdag 6 december 2007 @ 14:23:53 #178
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_55078326
quote:
Op donderdag 6 december 2007 01:14 schreef Flashwin het volgende:

[..]

Nee lullo, het gaat voor een groot deel om je looks/uitstraling.

Dat je een klootzak zou moeten zijn om pussy te krijgen is iets wat eeuwige lieve broertjes als jij graag wil geloven. Maar waarschijnlijk zie je er gewoon niet als vriendjesmateriaal uit (voor de meisjes waar je elke keer maar weer bij in de friendszone komt)
Waar de fuck heb je het over

Ik geloof dat in mn post toch duidelijk was over die onzin van vrouwen en klootzakken. Lees eens goed. .
pi_55079345
quote:
Op donderdag 6 december 2007 14:23 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Waar de fuck heb je het over

Ik geloof dat in mn post toch duidelijk was over die onzin van vrouwen en klootzakken. Lees eens goed. .
Kijk en als je je in het echt nou zo direct en enigszins aggressief tegenover die meisjes zou opstellen, zou je niet elke keer in de friendszone belanden
pi_55079696
quote:
Op donderdag 6 december 2007 15:15 schreef Flashwin het volgende:

[..]

Kijk en als je je in het echt nou zo direct en enigszins aggressief tegenover die meisjes zou opstellen, zou je niet elke keer in de friendszone belanden
Begrijpend lezen is in ieder geval geen eigenschap waarmee jij een vrouw gaat verleiden.
pi_55079752
quote:
Op donderdag 6 december 2007 10:38 schreef Sweetbeach het volgende:
@Lazz: Daar heb je een punt! Het is niet alleen de angst om afgewezen te worden, maar vooral niet weten 'what to do', iets verwachten en door de spanning daardoor volledig dichtgeklappen..... Ik denk steeds na van: 'zou ik mijn arm om haar heenleggen', 'zou ik haar hand vastpakken'. Dat soort kleine initiatief dingetjes.... Maar je tips komen goed van pas
Die date van jou heeft waarschijnlijk vandaag een vreselijk lang telefoongesprek met haar beste vriendin, over of zij vanavond het initiatief durft te nemen als jij het niet doet.

Kortom: 3 dates dat gaat wel goed komen
pi_55079801
quote:
Op donderdag 6 december 2007 15:30 schreef Heldopsokken het volgende:

[..]

Begrijpend lezen is in ieder geval geen eigenschap waarmee jij een vrouw gaat verleiden.
Dat is ook echt de eigenschap waar vrouwen voor vallen !

wilde gok: u is ook een eeuwig broertje?
  donderdag 6 december 2007 @ 15:37:53 #183
124948 Averon
One of the good guys
pi_55079862
quote:
Op donderdag 6 december 2007 15:32 schreef Heldopsokken het volgende:

[..]

Die date van jou heeft waarschijnlijk vandaag een vreselijk lang telefoongesprek met haar beste vriendin, over of zij vanavond het initiatief durft te nemen als jij het niet doet.

Kortom: 3 dates dat gaat wel goed komen
Vraag me dat af he dames, waarom nemen jullie nu bijna nooit dat intiatief!
All the world's a stage. And all the men and women merely players. - William Shakespeare
Code, justify, code - Pitr Dubovich
pi_55080002
quote:
Op donderdag 6 december 2007 15:37 schreef Averon het volgende:

[..]

Omdat dames onzeker zijn en bang zijn om afgewezen te worden, daarom willen ze ook een man die zelfverzekerd is omdat dit het standaard plaatje is imo.
  donderdag 6 december 2007 @ 15:46:51 #185
124948 Averon
One of the good guys
pi_55080041
quote:
Op donderdag 6 december 2007 15:45 schreef sambuca_18 het volgende:

[..]

Omdat dames onzeker zijn en bang zijn om afgewezen te worden, daarom willen ze ook een man die zelfverzekerd is omdat dit het standaard plaatje is imo.
Oost-Indisch geemancipeerd dus.
All the world's a stage. And all the men and women merely players. - William Shakespeare
pi_55080094
quote:
Op donderdag 6 december 2007 15:46 schreef Averon het volgende:

[..]

Oost-Indisch geemancipeerd dus.
Jep ik denk het wel, ze willen aan de ene kant een man die het huishouden doet die stoer is maar ook gevoelig enz. enz. enz.
  donderdag 6 december 2007 @ 15:51:35 #187
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_55080154
quote:

[..]

wat een gelul. je komt waarschijnlijk vanwege jouw karakter de verkeerde dames tegen. ik ken genoeg vrouwen die meer initiatief tonen dan ik doe.

je kan niet alles blaimen op vrouwen, daar speel jezelf 50% of meer in mee. geef goede signalen af en zorg er voor dat jouw feromonen aansluiting vinden bij haar.

te moeilijk? doe dan gewoon leuk en maak er niet zo'n big deal van.
pi_55080161
quote:

[..]

natuurlijk omdat dat 'afwachten' de beste strategie is om uit te filteren of een gast de juiste eigenschappen heeft voor een leuke relatie, of dat het eerder een 'leuk broertje'-tiepje is.
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
  donderdag 6 december 2007 @ 15:52:31 #189
124948 Averon
One of the good guys
pi_55080177
quote:
Op donderdag 6 december 2007 15:49 schreef sambuca_18 het volgende:
[..]
Jep ik denk het wel, ze willen aan de ene kant een man die het huishouden doet die stoer is maar ook gevoelig enz. enz. enz.
Ja, ze willen een man die in staat is Romantisch voor ze te koken, met hoofdletter R. Maar als een man zegt dat tie kan koken kan die het vergeten

Je moet de deur openhouden, maar als je de deur openhoudt betuttel je ze.
Je moet de rekening betalen, maar als je de rekening betaalt vind je ze niet zelfstandig.

Ahh, waar is de goede oude tijd dat in restaurants de kaart voor de dame niet eens prijzen er op had staan?
  donderdag 6 december 2007 @ 15:56:34 #190
124948 Averon
One of the good guys
pi_55080274
quote:
Op donderdag 6 december 2007 15:51 schreef zoalshetis het volgende:
wat een gelul. je komt waarschijnlijk vanwege jouw karakter de verkeerde dames tegen. ik ken genoeg vrouwen die meer initiatief tonen dan ik doe.

je kan niet alles blaimen op vrouwen, daar speel jezelf 50% of meer in mee. geef goede signalen af en zorg er voor dat jouw feromonen aansluiting vinden bij haar.

te moeilijk? doe dan gewoon leuk en maak er niet zo'n big deal van.
Ik blame niets op niemand, ik wijs alleen de dames erop dat ze niet raar moeten kijken dat als ze geen initiatief nemen, dat er minder zal gebeuren. Ik neem het initiatief wel als het nodig is, ik maak er niet zo'n big deal van. Lees ook mijn vorige posts maar

De dans die mannen en vrouwen of jongens en meisjes om elkaar heen maken waarin de hele communicatie draait om wat men niet zegt, niet doet en niet durft is soms te belachelijk voor woorden. Maar wel een uitermate bevredigende dans.
pi_55080295
quote:
Op donderdag 6 december 2007 15:52 schreef Averon het volgende:

[..]

Ja, ze willen een man die in staat is Romantisch voor ze te koken, met hoofdletter R. Maar als een man zegt dat tie kan koken kan die het vergeten

Je moet de deur openhouden, maar als je de deur openhoudt betuttel je ze.
Je moet de rekening betalen, maar als je de rekening betaalt vind je ze niet zelfstandig.

Ahh, waar is de goede oude tijd dat in restaurants de kaart voor de dame niet eens prijzen er op had staan?
Idd zo zijn er nog wel duizenden dingen te verzinnen maarja zonder vrouwen kunnen we ook niet Maargoed nu weer onntopic? Ik wil wel weten hoe het is geweest als sweetbeach' date is afgelopen
pi_55080983
graag even ontopic blijven moet vanavond op de toilet natuurlijk wel ff alle reacties snel en overzichtelijk op mijn GSM kunnen nalezen (voordat ik haar wegbreng met de auto).....
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het zal best leuk worden, ben al weer wat zenuwachtig/vlinders haha.

Het enige wat ik dus NIET hoop is dat het wéér super leuk en gezellig wordt en er wéér niets gebeurd! Dat ik dichtklap zoals vorige keer. Dan liever een kut-avond waar totaal geen spanning heerst en het niet meer gezellig is, dan kan ik het me achteraf niet kwalijk nemen dat ik niets gedurft heb. Ik moet niet zo'n loser zijn. 3e date vanavond, tja.... heb haar alle 3 keer zelf gevraagd maar ze had ook 'nee' kunnen zeggen denk ik dan! En bij een 3e!! avond afspreken heb ik wél de gedachte van: 'this is the moment'....(vrienden vroegen na de 1e date al: 'en, waarom niet gezoent als het zo gezellig was?)

Misschien is het ook een soort van angst dat het 'zomaar' afgelopen kan zijn als ik niets of juist 'iets' onderneem. IK vind haar leuk, en mijn gevoel naar haar is geweldig, ik wil méér...

@Heldopsokken: ze ging gistermiddag idd 'thee drinken' met een goede vriendin van haar! (waar ze het overgehad hebben, i don't know)

[ Bericht 5% gewijzigd door Sweetbeach op 06-12-2007 17:03:33 ]
  donderdag 6 december 2007 @ 16:35:58 #193
94676 Garisson72
weten is weten dat je nix weet
pi_55081105
maar gelukkig leg je in ieder geval geen druk op jezelf of op die date, of op dat arme meisje for that matter.
Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.
pi_55081129
quote:
Op donderdag 6 december 2007 16:30 schreef Sweetbeach het volgende:
graag even ontopic blijven moet vanavond op de toilet natuurlijk wel ff alle reacties snel en overzichtelijk op mijn GSM kunnen nalezen (voordat ik haar wegbreng met de auto).....
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het zal best leuk worden, ben al weer wat zenuwachtig/vlinders haha.

Het enige wat ik dus NIET hoop is dat het wéér super leuk en gezellig wordt en er wéér niets gebeurd! Dat ik dichtklap zoals vorige keer. Dan liever een kut-avond waar totaal geen spanning heerst en het niet meer gezellig is, dan kan ik het me achteraf niet kwalijk nemen dat ik niets gedurft heb. Ik moet niet zo'n loser zijn. 3e date vanavond, tja.... heb haar alle 3 keer zelf gevraagd maar ze had ook 'nee' kunnen zeggen denk ik dan! En bij een 3e!! avond afspreken heb ik wél de gedachte van: 'this is the moment'....(vrienden vroegen na de 1e date al: 'en, waarom niet gezoent als het zo gezellig was?)

Misschien is het ook een soort van angst dat het 'zomaar' afgelopen kan zijn als ik niets of juist 'iets' onderneem. IK vind haar leuk, en mijn gevoel naar haar is geweldig, ik wil méér...
Dat laatste is een verkeerde redenatie, wees blij dat je een afspraak met een meid heb waar je het wel mee ziet zitten, en het mooiste is zij vind jou ook leuk Wat maakt het uit dat je misschien niet zoent...als jullie elkaar echt zo leuk vinden komt dat zoenen heus ook wel. Maak je niet te druk en geniet! En wat is er leuker dan die vlinders voelen wees blij dat er spanning is enz. En dichtslaan is idd kut maar als je jezelf niet zon hoge verwachting oplecht is er oko geen reden voor dichtslaan. Veel plezier iig.
pi_55082382
quote:
Op donderdag 6 december 2007 16:30 schreef Sweetbeach het volgende:

@Heldopsokken: ze ging gistermiddag idd 'thee drinken' met een goede vriendin van haar! (waar ze het overgehad hebben, i don't know)
Reken maar dat jij het tot de lijst van onderwerpen geschopt hebt
pi_55083732
Ze zullen het zéker over TS gehad hebben idd, dat is logisch. Hopelijk voor jouw positief hehe!

Maar denk eens positief, als een dame voor de 2e date afspreekt is er wel interesse, als ze het voor de 3e keer doet he-le-maal Gewoon rustig opbouwen en af en toe tussendoor een keer een kusje kan toch ook? Als je naar het restaurantje loopt kan je d'r al een kusje geven, als je haar jas aanneemt, een klein subtiel kusje, als je later terug loopt... en dan in de auto gewoon wat naar haar toehangen ...

meer weet IK er niet van te maken! Good luck!
pi_55085607
Hoe heette die vorige topic reeks ook al weer? Die jongen werd ook bedolven onder de nuttige tips om zijn buurvrouw te versieren! Maar dat verliep stroever dan gedacht!
  donderdag 6 december 2007 @ 20:52:59 #198
170712 Tuinboon
Vers uit de groentetuin
pi_55086509
Nou ben wel nieuwsgierig aant worden hoe het hem afgaat..
  donderdag 6 december 2007 @ 21:07:58 #199
12820 Doodkapje
CyanideCookies
pi_55086883
quote:
Op donderdag 6 december 2007 20:52 schreef Tuinboon het volgende:
Nou ben wel nieuwsgierig aant worden hoe het hem afgaat..
21:07... waarschijnlijk zit hij aan de Tiramisu en zij aan een bosbessenkwarkpunt... zometeen gaan ze een wandelingetje maken,... misschien is het te druk bij de lokale poolhal... dus lopen ze door naar de verlichte stadskerk waar ze rond 22:12 een zoentje wagen. Verblijd betreden ze om 22:33 een café waar hij een cappucino neemt en zij een warme chocolademelk, zonder slagroom.
...kan het geen beat schelen...
D700 Nikonian www.schiet7kleuren.nl
  donderdag 6 december 2007 @ 21:09:16 #200
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_55086910
misschien leeft ie nu wel weken ín zijn buurvrouw.
pi_55087103
quote:
Op donderdag 6 december 2007 21:07 schreef Doodkapje het volgende:

[..]

21:07... waarschijnlijk zit hij aan de Tiramisu en zij aan een bosbessenkwarkpunt... zometeen gaan ze een wandelingetje maken,... misschien is het te druk bij de lokale poolhal... dus lopen ze door naar de verlichte stadskerk waar ze rond 22:12 een zoentje wagen. Verblijd betreden ze om 22:33 een café waar hij een cappucino neemt en zij een warme chocolademelk, zonder slagroom.
Heel clichématig beschreven maar je zou wel eens gelijk kunnen hebben
pi_55087743
En als je bij het afscheid weer dichtklapt... Maak er dan een grap van ofzo

"wtf!!?! Klap ik alweer dicht? Kun jij me niet gewoon een zoen vol op de mond geven?"
beter een knipoog dan een blauw oog
  donderdag 6 december 2007 @ 22:04:20 #203
12820 Doodkapje
CyanideCookies
pi_55088460
quote:
Op donderdag 6 december 2007 21:43 schreef Knipoogje het volgende:
En als je bij het afscheid weer dichtklapt... Maak er dan een grap van ofzo

&amp;quot;wtf!!?! Klap ik alweer dicht? Kun jij me niet gewoon een zoen vol op de mond geven?&amp;quot;
Dat is niet dichtklappen,... dat is vrij gevat en recht door zee...

Dichtklappen is meer van: [0:12] "Euh... nou ja... hehe... dus... je hebt een ehhh... mooie wollen sjaal. Zal vast lekker warm zijn. (Zij van: "Ja, is lekker warm...") Nou,... ja... poe poe... 't was weer ge-zel-lig hè... (Zij vol verwachting: "Ja, het was weer gezellig hè...") Jammer van die calzone net hè... ik zou toch zweren dat je had gezegd dat er geen artisjokken in moesten... (Zij beleefd: "Ja kon gebeuren hè,... studentenrestaurants, jeweets...") Ja, hehehe... *zweet zweet* nou dan ga ik maar weer eens verder hè... ofzo... toch...? Maar het was wel gezellig hè... nou... *zuuuuuuuucht*
...
[0:23] Nou... dan moet ik maar eens gaan... hè... morgen weer vroeg op... hehehehe *slik slik* Maar gelukkig is het zaterdag weer weekend... *Shit, tuurlijk is het zaterdag weekend... dom dom dom... elke zaterdag is het weekend * Jaaahaaaa... nou, euh... slaap lekker dan (Zij: "...welterusten dan maar ") Het was gezellig hè...? Tot de volgende keer dan maar... (Zij: "Ja... volgende... keer....")
...
[0:45] k*t k*t k*t k*t k*t k*t k*t k*t k*t k*t k*t
...
[1:53] k*t k*t k*t k*t k*t k*t k*t k*t
...
[4:29] k*t k*t k*t k*t k*t k*t k*t k*t k*tk*t....

[Vrijdag]
pi_55089452
quote:
Op donderdag 6 december 2007 22:04 schreef Doodkapje het volgende:

[..]

*leuk voorbeeld*
goed voorbeeld! Zo gaan dat soort dingen, heb ik vroeger ook wel eens gehad, en denk TS de afgelopen keer ook... NU nog een voorbeeld versie dat wél positief afloopt... (al heeft TS daar nu weinig aan)

btw. je gaat er in dat voorbeeld vanuit dat ZIJ wél wilt zoenen (aangezien je: ' ' post bij haar citaat?, misschien wilt die dame waar TS nu mee uit is helemaal niet zoenen, kan ook... en zij kan ook initiatief nemen lijkt me.???)

[ Bericht 28% gewijzigd door Gelderland op 06-12-2007 22:45:48 ]
Haleloeja
  donderdag 6 december 2007 @ 23:01:04 #205
12820 Doodkapje
CyanideCookies
pi_55090013
quote:
Op donderdag 6 december 2007 22:38 schreef Gelderland het volgende:

[..]

goed voorbeeld! Zo gaan dat soort dingen, heb ik vroeger ook wel eens gehad, en denk TS de afgelopen keer ook... NU nog een voorbeeld versie dat wél positief afloopt... (al heeft TS daar nu weinig aan)

btw. je gaat er in dat voorbeeld vanuit dat ZIJ wél wilt zoenen (aangezien je: ' ' post bij haar citaat?, misschien wilt die dame waar TS nu mee uit is helemaal niet zoenen, kan ook... en zij kan ook initiatief nemen lijkt me.???)
Dit is natuurlijk zwaaaaar hypothetisch en slechts één van de mogelijke wendingen in deze casus... daarvoor heeft TS te weinig informatie gegeven...

Maar aangezien TS 3 keer de date heeft aangekaart, is ze misschien afwachtend. Omdat ze toch ja zegt, wil ze misschien wel, maar durft ze niet... dit lijkt mij een aannemelijk scenario.
pi_55090433
quote:
Op donderdag 6 december 2007 23:01 schreef Doodkapje het volgende:
Maar aangezien TS 3 keer de date heeft aangekaart, is ze misschien afwachtend. Omdat ze toch ja zegt, wil ze misschien wel, maar durft ze niet... dit lijkt mij een aannemelijk scenario.
óf ze durft ook geen 'nee' te zeggen wanneer TS haar telkens vraagt, Óf ze vind hem gewoon leuk als 'vriend'; gezellig avondje... tja er zijn veel scenario's idd

maar we horen het hopelijk vannacht/morgen wel.... denk dat ongeveer rond deze tijd het afscheidmoment komt
Haleloeja
  donderdag 6 december 2007 @ 23:45:13 #207
151344 Queen_Minny
Life sucks, but I suck harder.
pi_55091125
quote:
Op donderdag 6 december 2007 22:04 schreef Doodkapje het volgende:

[..]

Dichtklappen is meer van: [0:12] "Euh... nou ja... hehe... dus... je hebt een ehhh... mooie wollen sjaal. Zal vast lekker warm zijn. (Zij van: "Ja, is lekker warm...") Nou,... ja... poe poe... 't was weer ge-zel-lig hè... (Zij vol verwachting: "Ja, het was weer gezellig hè...") Jammer van die calzone net hè... ik zou toch zweren dat je had gezegd dat er geen artisjokken in moesten... (Zij beleefd: "Ja kon gebeuren hè,... studentenrestaurants, jeweets...") Ja, hehehe... *zweet zweet* nou dan ga ik maar weer eens verder hè... ofzo... toch...? Maar het was wel gezellig hè... nou... *zuuuuuuuucht*
...
[0:23] Nou... dan moet ik maar eens gaan... hè... morgen weer vroeg op... hehehehe *slik slik* Maar gelukkig is het zaterdag weer weekend... *Shit, tuurlijk is het zaterdag weekend... dom dom dom... elke zaterdag is het weekend * Jaaahaaaa... nou, euh... slaap lekker dan (Zij: "...welterusten dan maar ") Het was gezellig hè...? Tot de volgende keer dan maar... (Zij: "Ja... volgende... keer....")
...
[0:45] k*t k*t k*t k*t k*t k*t k*t k*t k*t k*t k*t
...
[1:53] k*t k*t k*t k*t k*t k*t k*t k*t
...
[4:29] k*t k*t k*t k*t k*t k*t k*t k*t k*tk*t....

[Vrijdag]
*herkent dit*
  vrijdag 7 december 2007 @ 00:30:34 #208
12820 Doodkapje
CyanideCookies
pi_55091854
quote:
Op donderdag 6 december 2007 23:45 schreef Queen_Minny het volgende:

[..]

*herkent dit*
Nou, gefeliciteerd met je nieuwe broertje dan maar
pi_55091925
@TS. Krijg is een keer Ballen man! Als ik in jou plaats zat dan was ik al 20.000x ontmaagd. M.a.w. zit niet zo te zeiken, maar heb schijt aan alles en hak een paar dikke knopen door! Paar pilsjes doet wonderen....
  vrijdag 7 december 2007 @ 00:36:19 #210
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_55091934
quote:
Op donderdag 6 december 2007 15:15 schreef Flashwin het volgende:

[..]

Nee een internetheld met 12 posts per dag daar lopen de echt vrouwen warm voor

pi_55092903
quote:
Op vrijdag 7 december 2007 00:36 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Nee een internetheld met 12 posts per dag daar lopen de echt vrouwen warm voor

ik heb niks te klagen qua aandacht van de vrouwen.
En bedoel ik niet vrouwen die mij als lief broertje zien ! lees je eigen jank openingspost eens terug
pi_55093401
quote:
Op vrijdag 7 december 2007 00:35 schreef TheHamsterSlayer het volgende:
@TS. Krijg is een keer Ballen man! Als ik in jou plaats zat dan was ik al 20.000x ontmaagd. M.a.w. zit niet zo te zeiken, maar heb schijt aan alles en hak een paar dikke knopen door! Paar pilsjes doet wonderen....
update

Helaas blijk ik niet over 'ballen' te beschikken. We zijn gaan eten, was weer gezellig, leuk gepraat, wat gelachen, daarna nog een drankje. 2-3 uur verder: De auto stond niet zover weg dus maar een klein wandelingetje, had haar al tijdens het jassen ophalen een lief kusje op de wang gegeven ,gewoon 'zomaar'.... en haar aangekeken Toen naar huis gebracht, stop vlakbij haar huis waar ik haar afzet, en toen ging het precies zoals bij doodkapje:

----------------------------------
- Ik: Nou, het was leuk
* Zij: Ja, erg leuk....
=stil=slik=slik=stil
* Zij: Nou, ik ga maar eens mijn bedje opzoeken
- Ik: Hmm ja... *kusje op de wang* (logisch, ze zat met het gezicht naar het raam en ik ernaast in de auto)
* Zij: doei doei

ik later: Zit nu al op mijn werk omdat ik niet goed kon slapen, maar wat eerder opgestaan. Het was net of ik in die auto wat op commando moest doen, ik dacht bij het afscheidmoment van: 'ik kus haar' ,maar daardoor blokkeerde ik op de één of andere manier. Als ik dat niet had gedacht was er ook niets gebeurd, dus ik weet het ook niet meer.... . Vorige keer bij het afscheid gebeurde er helemaal niets, dus nu nog maar een klein kusje van mijn kant. Maar dan nog; kusje alleen op de wang voor een 3e date is toch wel triest Baal ervan....... zal wel weer een gare k*t werkdag worden met veel aan haar denken... i'm a loser, thx! ... vind haar erg leuk, mijn type... maar verknal het op deze manier telkens, en dat is zonde. Het klinkt zo 'makkelijk' (even een kus op haar mond), maar het gaat mij lastig af... combo van spanning, zenuwachen, niet weten wat zij wilt, ongemakkelijk in de auto, wat blokkeren, veel denken... grrr (damn, ik weet dat ik dat allemaal niet moet doen, maar het gebeurd!)
  vrijdag 7 december 2007 @ 08:14:13 #213
94676 Garisson72
pi_55093737
Sweetbeach, verdomme vent....
Op deze manier blijft het sappelen natuurlijk, en je Window of Opportunitiy om haar quasi-spontaan te zoenen is nu ook wel zo ongeveer voorbij. Als je er nu een drama van blijft maken, en niet kan denken: "gewoon leuk met haar daten is ook geweldig", dan zul je haar nu toch wel rechtstreeks moeten vragen hoe zij deze ´band´ met jou ziet.

Heeft zij eigenlijk geen toenaderingspogingen ondernomen?
  vrijdag 7 december 2007 @ 08:56:08 #214
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_55094244
quote:
Op vrijdag 7 december 2007 08:14 schreef Garisson72 het volgende:

Heeft zij eigenlijk geen toenaderingspogingen ondernomen?
Ja, dat vraag ik me ook af. We leven ook niet meer in de jaren 50 waar je als vrouw verleid moet worden, lijkt mij...En heb je eigenlijk wel het idee dat ze jou leuk vindt? Geeft ze signalen? (Behalve dat ze al voor de derde keer met je mee is gegaan?).
  vrijdag 7 december 2007 @ 09:13:29 #215
12820 Doodkapje
CyanideCookies
pi_55094514
quote:
Op vrijdag 7 december 2007 07:10 schreef Sweetbeach het volgende:

[..]

update

Helaas blijk ik niet over 'ballen' te beschikken. We zijn gaan eten, was weer gezellig, leuk gepraat, wat gelachen, daarna nog een drankje. 2-3 uur verder: De auto stond niet zover weg dus maar een klein wandelingetje, had haar al tijdens het jassen ophalen een lief kusje op de wang gegeven ,gewoon 'zomaar'.... en haar aangekeken Toen naar huis gebracht, stop vlakbij haar huis waar ik haar afzet, en toen ging het precies zoals bij doodkapje Doodkapje beschreef:

- Ik: Nou, het was leuk
* Zij: Ja, erg leuk....
=stil=slik=slik=stil
* Zij: Nou, ik ga maar eens mijn bedje opzoeken
- Ik: Hmm ja... *kusje op de wang* (logisch, ze zat met het gezicht naar het raam en ik ernaast in de auto)
* Zij: doei doei

ik later: Zit nu al op mijn werk omdat ik niet goed kon slapen, maar wat eerder opgestaan. Het was net of ik in die auto wat op commando moest doen, ik dacht bij het afscheidmoment van: 'ik kus haar' ,maar daardoor blokkeerde ik op de één of andere manier. Als ik dat niet had gedacht was er ook niets gebeurd, dus ik weet het ook niet meer.... . Vorige keer bij het afscheid gebeurde er helemaal niets, dus nu nog maar een klein kusje van mijn kant. Maar dan nog; kusje alleen op de wang voor een 3e date is toch wel triest Baal ervan....... zal wel weer een gare k*t werkdag worden met veel aan haar denken... i'm a loser, thx! ... vind haar erg leuk, mijn type... maar verknal het op deze manier telkens, en dat is zonde. Het klinkt zo 'makkelijk' (even een kus op haar mond), maar het gaat mij lastig af... combo van spanning, zenuwachen, niet weten wat zij wilt, ongemakkelijk in de auto, wat blokkeren, veel denken... grrr (damn, ik weet dat ik dat allemaal niet moet doen, maar het gebeurd!)
Mja... op commando kusjes gaan geven is ook niks natuurlijk... Maar je kan wel voorspellen dat zoenen in de auto niet de ideale houding is, Sherlock
Was even uitgestapt om haar gedag te zeggen of beter nog, had een poging ondernomen voordat je de auto was ingestapt...

Je hebt haar nu al 3 keer uit gevraagd... laat haar nu maar eens het initiatief nemen. Als ze echt echt echt wat in je ziet, dan vraagt zij jou ook nog wel eens uit. Zoniet... tsja... als ik even een hapje ga eten met een vriendin, dan geef ik ook een zoen op de wang... sterker nog, 3 stuks!!! links, rechts, links...
pi_55095002
Ga eens iets leuks overdag doen, pak haar hand als je samen over de kerstmarkt loopt oid. Dan heb je iig fysiek contact gemaakt en is de stap naar zoenen kleiner. Als je steeds wacht tot ze bij de voordeur staat leg je zon druk op dat moment dat het leuke van zoenen er af gaat.
  vrijdag 7 december 2007 @ 09:47:04 #217
154676 AcidBurner
Beyond the Sun
pi_55095178
raar he maar als je ze nu is gewoon zou behandelen ... zonder al die toeters en bellen dan kom je meestal veel verder dan met al dat geblaat. ik heb het idee (niet bij alle vrouwen hoor) maar als je lief bent, en attent en blablablaba... dan kom je snel in de friendzone... als je daarentegen een beetje nors overkomt, met een air van "we zien wel" en je belt ze niet ... dan word je pas interessant... erg maar zo is het ... vrouwen willen gebruikt worden...

Doe gewoon normaal ... en als ze je niet ziet zitten ... move on.

en vergeet nooit ! THE ONE WHO LOVES THE LEAST CONTROLS THE RELATIONSHIP!!!
  vrijdag 7 december 2007 @ 09:48:19 #218
154676 AcidBurner
Beyond the Sun
pi_55095207
quote:
Op vrijdag 7 december 2007 08:56 schreef Aventura het volgende:

[..]

Ja, dat vraag ik me ook af. We leven ook niet meer in de jaren 50 waar je als vrouw verleid moet worden, lijkt mij...En heb je eigenlijk wel het idee dat ze jou leuk vindt? Geeft ze signalen? (Behalve dat ze al voor de derde keer met je mee is gegaan?).
Meeste vrouwen wachten gewoon tot de man de poging waagt hoor. en dan nog is het meestal niet goed... weet je wat het is met die wijven... ze hebben het allemaal NOGAL HOOG IN HUN BOL
  vrijdag 7 december 2007 @ 10:06:21 #219
94676 Garisson72
pi_55095586
komt daar wat verdrongen frustratie bovenborrelen, AcidBurner?
pi_55096055
wat een progressie
  vrijdag 7 december 2007 @ 10:46:53 #221
154676 AcidBurner
Beyond the Sun
pi_55096370
quote:
Op vrijdag 7 december 2007 10:06 schreef Garisson72 het volgende:
komt daar wat verdrongen frustratie bovenborrelen, AcidBurner?
yup zeker en vast... ik weet het het zou niet mogen .... maar ik heb het er moeilijk mee ik geef het toe! sorry garisson
  vrijdag 7 december 2007 @ 11:02:42 #222
12820 Doodkapje
CyanideCookies
pi_55096714
quote:
Op vrijdag 7 december 2007 09:38 schreef aesop het volgende:
Ga eens iets leuks overdag doen, pak haar hand als je samen over de kerstmarkt loopt oid. Dan heb je iig fysiek contact gemaakt en is de stap naar zoenen kleiner. Als je steeds wacht tot ze bij de voordeur staat leg je zon druk op dat moment dat het leuke van zoenen er af gaat.
Ergens in z'n eerdere posts staat dat ze al eens hand in hand hebben gelopen
pi_55096729
Tsjonge jonge schiet niet op, ik weet niet of je het typ ben van uitgaan in een disco. Maar een paar biertjes wil ook wel helpen, jou vooral. Maar ga je niet bezatten dat vind geen 1 vrouw leuk Voorderest doe je best ik denk dat alle mogelijke tips nu wel gegeven zijn.
pi_55096912
quote:
Op vrijdag 7 december 2007 07:10 schreef Sweetbeach het volgende:

... maar verknal het op deze manier telkens, en dat is zonde.
Wat je dus eigenlijk deze keer gedaan hebt is dus helemaal niks vooraf uitdenken, maar gewoon wachten op het laatste moment en dan hopen 'dat er iets gebeurt' (iets dat je letterlijk gezegd hebt)...

Tja, juist dat is dus misgegaan, simpelweg omdat je de spanning dan veels teveel op één moment gezet hebt en dan dichtklapt omdat je geconfronteerd wordt met onverwachtte dingen en niet weet wat je moet doen...
je lijkt te hebben verwacht dat er iets van 'buiten' is dat je zou sturen, maar nee, dat is er dus niet....

precies wat ik je eerder ook afgeraden had en aangegeven dat dat goed mogelijk misgaat:
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 13:11 schreef RM-rf het volgende:

[..]

misschien een tip, ofwel je kunt beter niet wachten op het einde van de date, maar ergens voorheen al het initiatief grijpen en een move maken...
of anders moet je eventjes een beetje uitenken hoe je het iig zoveer krijgt dat ze nadat je haar thuisbrengt ook nog eventjes de kans krijgt rustig kunnen praten...

Of vraag je jezelf af of je na het thuisbrengen eerst in de auto wilt blijven zitten (wat lastig kan zijn om dr een zoen te geven, tenzij je een ruim Transporter-busje rijdt natuurlijk) of je dat je haar dan naar de deur brengt (met als risico dat dr ouders, als ze tenminste nog thuiswoont, achter de deur op dr zitten te wachten en je dan het moment 'verliest')

als je nl. enkel wacht tot het zover is, zonder te weten wat je nu wilt doen, is de kans idd groot dat je dichtslaat ... Eveneens is het goed te bedenken dat zij misschien evengoed nerveus en zenuwachtig zal zijn en misschien ook niet goed weet wat te doen.
Ik zou je echt met klem aanraden om de volgende keer niet erop te vertrouwen dat 'dat er iets gebeurt' of dat je door een 'onzichtbare hand' geleid gaat worden... DAT GEBEURT NIET.
Wil je datgene bereiken wat je graag zou zien, nl. haar zoenen en duidelijk maken dat je meer met dr wil..

Dan zul je toch een aantal handelingen vooraf moeten uitdenken en voorbereiden.. klinkt niet 'romantisch' en klopt niet met dat leuke 'wes-gewoon-jezelf' idee, maar ik vermoed eerder dat als je blijft hangen in het 'gewoon-juzellef-blijve' dat je dan op je veertigste nog steeds dr niet gezoend hebt.. er zijn momenten en personen die ook soms eventjes NIET henzelf moeten blijven, om te bereiken wat ze willen.

Dat kunnen hele simpele en vooral kleine gebaartjes of dingen zijn (JUIST die kleine dingen bieden je waarschijnlijk zekerheid en vereisen niet veel 'moed'), iets als een hand vasthouden of iemand in de ogen kijken en vertellen dat 'je haar er erg leuk vind uitzoen vanavond'...

Ik zou overigens oppassen met het idee om nu 'op haar initiatief te wachten'... er is een gerede kans dat ze misschien denkt dat 'je geen initiatief genomen hebt tot nu toe omdat je hààr niet leuk genoeg vind'.. en dat zou je bevestigen als je helemaal niets doet vervolgens en ook niets meer van je laat horen.
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
  vrijdag 7 december 2007 @ 11:15:02 #225
92279 N.icka
Windforce 11
pi_55097012
Stuur haar een smsje : Ik ben zo'n sukkel ik had je graag willen zoenen maar durfde niet , volgende keer reken ik op jou
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')