abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_54964774
'Het was gezellig'...... een gezegde wat ik na bijna élke eerste date wel weer hoor.... Maar échte spanning is er weinig, en dát is mijn probleem Hierdoor beland ik keer op keer in de verdomde friendzone. De dame in kwestie vind de date leuk, maar méér.. dat vaak niet..

Het is bij mij vaak hetzelfde liedje: gezellig kletsen, lachen etc, maar op het einde vd date is het ' het was gezellig, spreek je nog wel' .... zonder enige liefdeszoen oid...

Wie heeft goede tips om wat 'dichter' bij elkaar te komen en zo wat spanning op te bouwen. Of te laten zien dat je d'r leuk vind???

- Af en toe een compliment geven?
- Zwoel in de ogen aankijken?
- Gewoon zeggen dat je haar leuk vind?
- Aanraken?

Nja vanavond heb ik een 2e date, en ga ik naar de bios en daarna nog wat drinken.. (eerste date was alleen 'gezellig' wat drinken), dus hopelijk kan ik wat tips toepassen, hehe....zodat ik niet in die verdomde friendzone ga zitten. En dat er op het einde van deze 2e date in de auto misschien nog wat gebeurd ipv. 'het was gezellig, doei' (incl. 3 kussen) Ik zie d'r wel zitten namelijk...
Mysterieland!!!!!!!!!!!!!
pi_54964821
quote:
Op zaterdag 1 december 2007 12:18 schreef Sweetbeach het volgende:
Kan. Niet echt een mening over.
quote:
Eeehhh ik weet niet precies hoe ik me dit moet voorstellen, maar flirten met kijken is wel een idee ja.
quote:
NEE!
quote:
- Aanraken?
JA!

Dit is maar mijn mening hoor. Het verschilt gewoon. Soms is er spanning, soms niet.
Yeah, well, that's just, like, your opinion, man.
3 weken sterren kijken in augustus: www.iayc.org
pi_54964853
Als je die 3 zoenen en je bijna in die vriendzone beland even der hoofd vastpakken en dan vol op de mond pakken.. OF je hebt een knietje (kans is klein) Of je zoent.. en ziet daarna wel verder
  zaterdag 1 december 2007 @ 12:25:21 #4
184899 Mike.Strutter
Am I The Only One?...
pi_54964869
Er is helaas geen handleiding voor succes, anders zou ik die ook altijd gebruiken.

Probeer er voor te zorgen dat er wat intimiteit ontstaat. Wat je kunt doen is zorgen dat je in de bios al lichamelijk contact met elkaar hebt en wat tegen elkaar aan gaat hangen. Hierdoor heb je al lichamelijk contact met elkaar en vaak kun je daaruit wel op maken of zij daar ook meer voor openstaat.
  zaterdag 1 december 2007 @ 12:25:50 #5
69415 Buschetta
Jouw IP toevallig ?
pi_54964877
Flirt een beetje. Bouw de spanning op. Tast af en kijk of er een vonk overspringt. Als je de kans hebt complimenteer haar dan over haar uiterlijk. Als je haar ontmoet zeg dan dat ze er leuk uitziet en zeg waarom.... besteed aandacht aan detail. Zijn haar schoenen leuk ? Of juist dat ene kleine haar speltje. Ziet ze eruit alsof ze aandacht aan zichzelf heeft besteed (mooier als anders) dat kan een indicatie zijn dat ze de date ook belangrijk vind.

Maak grapjes en wees jezelf. Als je het idee krijgt dat ze meer vrienden wilt zijn maak dan eens een opmerking over een andere vrouw in de kroeg en let op haar reactie. Is die meegaand dan vergeet het maar. Maakt ze een afkrakende opmerking of reageert ze negatief erop dan kan ze jaloers zijn.

De ultieme actie is natuurlijk om een meisje aan de bar aan het lachen te maken als je wat drinken gaat halen en direct als je terug komt bij de tafel haar fysiek aan te raken (aai over de bol, kus op de wang o.i.d.)

Succes
pi_54964891
quote:
Op zaterdag 1 december 2007 12:25 schreef Buschetta het volgende:
De ultieme actie is natuurlijk om een meisje aan de bar aan het lachen te maken als je wat drinken gaat halen en direct als je terug komt bij de tafel haar fysiek aan te raken (aai over de bol, kus op de wang o.i.d.)
Yeah, well, that's just, like, your opinion, man.
3 weken sterren kijken in augustus: www.iayc.org
pi_54964917
quote:
Op zaterdag 1 december 2007 12:25 schreef Mike.Strutter het volgende:
Er is helaas geen handleiding voor succes, anders zou ik die ook altijd gebruiken.
idd, maar er zijn misschien wel wat 'instrumenten'/tips/vaardigheden/uitspraken om te zorgen dat er wat meer spanning ontstaat en waardoor ZIJ ook beseft; hij vind me wel leuk en niet alleen als vriend
quote:
Op zaterdag 1 december 2007 12:25 schreef Mike.Strutter het volgende:
Probeer er voor te zorgen dat er wat intimiteit ontstaat. Wat je kunt doen is zorgen dat je in de bios al lichamelijk contact met elkaar hebt en wat tegen elkaar aan gaat hangen. Hierdoor heb je al lichamelijk contact met elkaar en vaak kun je daaruit wel op maken of zij daar ook meer voor openstaat.
hmmm... maar vaak zit er zo'n verdomde armleuning tussen Maar thx voor de tip.....
  zaterdag 1 december 2007 @ 12:33:57 #8
184899 Mike.Strutter
Am I The Only One?...
pi_54964998
quote:
Op zaterdag 1 december 2007 12:28 schreef Sweetbeach het volgende:

[..]

idd, maar er zijn misschien wel wat 'instrumenten'/tips/vaardigheden/uitspraken om te zorgen dat er wat meer spanning ontstaat en waardoor ZIJ ook beseft; hij vind me wel leuk en niet alleen als vriend
[..]

hmmm... maar vaak zit er zo'n verdomde armleuning tussen Maar thx voor de tip.....
Wat ik, vaak onbewust doe, is meisjes aanraken als ik met ze praat, vooral tijdens het uitgaan. Soms realiseer ik mij pas halverwege een gesprek dat ik de hand van een meisje vast heb terwijl ik helemaal niets van dat meisje wil. Ik ben zelf sociaal ook niet zo sterk dus ik loop niet naar zomaar ieder meisje toe om dat te doen.

Die armleuning in de bios die overleef je wel, die is er altijd en zodra zij naar jou toe neigt kun je daar ook gebruik van maken. Normaal gezien zit je toch wat naar elkaar toe. Al zit je met elkaars schouders tegen elkaar, dat is al beter dan helemaal geen contact.
  zaterdag 1 december 2007 @ 12:34:18 #9
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_54965004
quote:
Op zaterdag 1 december 2007 12:28 schreef Sweetbeach het volgende:
[..]

Arm op de armleuning, benen iets verder uit elkaar (zodat je bijna tegen haar been komt) en beetje hangen in haar richting, haar iets in het oor fluisteren en dan zachtjes strelend haar haar opzij doen, desnoods gewoon handje pakken... zo moeilijk is het niet hoor.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  zaterdag 1 december 2007 @ 12:46:53 #10
25417 KoFt
A-A-A-A-ADSL!
pi_54965190
Je moet echt zorgen dat je een beetje sexy overkomt. Dus niet al te vrolijk en spontaan en 'jeej we hebben het naar ons zin'!
Probeer een beetje mysterieus te doen, haar net even iets te lang aankijken, misschien kan je zelfs enigzins dubbelzinnige opmerkingen maken over het een of het ander, waardoor ze gaat giechelen en je quasi ondeugend aankijkt Get the picture? Er moet een soort spanning ontstaan. Zodra die er is ben je zeker een heel eind van de friendszone verwijderd
tu fumes encore?
j'ai lu, que chague année, une petite population de petite ville meurt des suites de tabbagisme. c'est quelque chose per réfléchir n'est pas?
pi_54966187
Een beetje hard-to-get spelen helpt vaak wel, is niet zomaar een theorietje.

Als ik jou was zou ik niet altijd poeslief zijn, maar ook af en toe een semi-arrogante opmerking loslaten.

Het is alleen erg moeilijk vast te stellen wat ze op prijs stelt. Er zijn ook meisjes die helemaal smelten als je haar puur en alleen behandelt als prinsesje. De meesten echter niet. Probeer gewoon wat uitdagender te zijn.

Het zijn niet echt losse dingetjes die je moet doen, je zal je mindset gewoon ietwat moeten aanpassen.
purpose and will versus modern machine
pi_54966526
quote:
Op zaterdag 1 december 2007 12:46 schreef KoFt het volgende:
Get the picture? Er moet een soort spanning ontstaan. Zodra die er is ben je zeker een heel eind van de friendszone verwijderd
Goh, daarom heb ik dit topic ook geopend Ik snap wel wat jullie bedoelen, maar HOE onstaat die spanning dan?? Die dubbelzinnige opmerkingen is natuurlijk wel een tip, maar moet maar net kunnen in een situatie.....

hmmm

@ stricken; mijn mindset aanpassen, tja dat snap ik... maar hóe.. dat is het probleem.. bij mij wordt het vaak gewoon gezellig ipv mysterieus/spannend.. gvd
  zaterdag 1 december 2007 @ 13:57:32 #13
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_54966536
-Uitdagende grapjes maken
-Zorgen dat zij de vragen moet stellen
-Houd enige geheimzinnigheid over je

En als je wilt zoenen. Sla je arm om haar midden en geef haar na de date een kus op haar wang. Als ze uitermate positief reageert is dat de gemakkelijke opstap naar echt zoenen.
pi_54966676
quote:
Op zaterdag 1 december 2007 13:57 schreef Hexagon het volgende:
-Uitdagende grapjes maken
-Zorgen dat zij de vragen moet stellen
-Houd enige geheimzinnigheid over je
thx voor de tips.... Maar ook 'uitdagende' grapjes maken... tja ruim begrip Ligt natuurlijk aan de situatie, maar ik vind dat lastig..helaas...
quote:
Op zaterdag 1 december 2007 13:57 schreef Hexagon het volgende:
En als je wilt zoenen. Sla je arm om haar midden en geef haar na de date een kus op haar wang. Als ze uitermate positief reageert is dat de gemakkelijke opstap naar echt zoenen.
ik breng haar vanavond met de auto naar huis, dus dat is lastig (beide zittend, hehe)
pi_54966964
Je moet direct gas geven als je met haar op een date bent. Ga niet een normaal standaard gesprek aan. Meteen flirten en teasen. Altijd oogcontact houden. Probeer af en toe lichaamscontact te maken.

Gezellig kletsen doe je met vrienden, het woord alleen al zegt genoeg. Met een vriendin moet je anders omgaan.
  zaterdag 1 december 2007 @ 14:44:16 #16
64307 Untouchables
Kun je weven, weef dan mee
pi_54967549
Lastig, maar uiteindelijk merk je het vanzelf.
Een beetje spannende grapjes en flirterige opmerkingen maken is altijd goed en t stomme is, zelfs als er niet echt superveel spanning is, dan is het alsnog niet onmogelijk.
Als het gesprek echt leuk was en je vond het zelf ook gezellig, moet je aan het eind van de avond dr idd alsnog gewoon proberen te zoenen.
Laat je nevernooit afschepen met 3 zoenen op de wang!
pi_54967626
Meestal dan is na de eerste vijf minuten van de date al besloten wat ze in je ziet, zeker na een hele date.
En als ze niet zoenen op de eerste date geven ze je wel genoeg signalen dat ze je wel zien zitten voor meer dan 'een vriend'.

Een gezellig gesprek heeft ze ook met vriendinnen en vrienden waar ze niks mee doet, er moet meer zijn.. wat uitdagender, spannender, etc.
pi_54967678
Same here haha Friendzone
Pauze
pi_54968028
Als je het zo graag wilt, dan straal je het ook uit. Wees gewoon een man, en ga er vanuit dat een mens geen relatie nodig heeft om gelukkig te zijn. Des te aantrekkelijker maak je jezelf op die manier.
pi_54968210
Zelfverzekerdheid uitstralen, that is. Als je het graag wil kan je ook wanhoop uitstralen.
  zaterdag 1 december 2007 @ 15:36:43 #21
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_54968508
quote:
Op zaterdag 1 december 2007 14:05 schreef Sweetbeach het volgende:

ik breng haar vanavond met de auto naar huis, dus dat is lastig (beide zittend, hehe)
Er zijn natuurlijk meer momenten dat dat mogelijk is
  zaterdag 1 december 2007 @ 15:41:02 #22
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_54968597
Ohja en probeer in het gesprek niet over te komen als een standaard-bucklerlul waarvan er 13 in dozijn gaan.

Een kerel die niet tot de grijze massa behoort is sowieso al een stuk interessanter tenzijn het een freak is natuurlijk..

En verder moet je ook opletten om haar niet naar haar mond te praten. Geef gewoon overal je eigen visie op (mits uiteraard op diplomatieke wijze) . Mannen met een eigen mening die de hare durven tegen te spreken zijn vaak ook een pre ipv een ruggegaatloos figuur die altijd ja en amen zegt.

[ Bericht 23% gewijzigd door Hexagon op 01-12-2007 15:46:39 ]
pi_54968775
quote:
Op zaterdag 1 december 2007 14:44 schreef Untouchables het volgende:
Een beetje spannende grapjes en flirterige opmerkingen maken is altijd goed en t stomme is, zelfs als er niet echt superveel spanning is, dan is het alsnog niet onmogelijk.
HOE.. ? Spannende grapjes
quote:
Op zaterdag 1 december 2007 15:41 schreef Hexagon het volgende:
Ohja en probeer in het gesprek niet over te komen als een standaard-bucklerlul waarvan er 13 in dozijn gaan.

Een kerel die niet tot de grijze massa behoort is sowieso al een stuk interessanter tenzijn het een freak is natuurlijk..
HOE kom je in een gesprek niet zo over?

ik snap wel ongeveer wat iedereen bedoelt, maar concreet kan ik het niet krijgen... lichaamscontact OK, maar waar/wanneer... grapje tja... hoe .... ik snap dat het van de situatie afhankelijk is, maar het is voor mij lastig... helaas

Ik zou op dit moment niet weten wat ik vanavond CONCREET zou moeten doen om de spanning op te bouwen... misschien gebeurd het vanzelf, anders... helaas
  zaterdag 1 december 2007 @ 15:51:30 #24
69415 Buschetta
Jouw IP toevallig ?
pi_54968823
quote:
Op zaterdag 1 december 2007 15:49 schreef Sweetbeach het volgende:

[..]

HOE.. ? Spannende grapjes
[..]

HOE kom je in een gesprek niet zo over?

ik snap wel ongeveer wat iedereen bedoelt, maar concreet kan ik het niet krijgen... lichaamscontact OK, maar waar/wanneer... grapje tja... hoe .... ik snap dat het van de situatie afhankelijk is, maar het is voor mij lastig... helaas

Ik zou op dit moment niet weten wat ik vanavond CONCREET zou moeten doen om de spanning op te bouwen... misschien gebeurd het vanzelf, anders... helaas
Anders lees je mijn post nog even
  zaterdag 1 december 2007 @ 15:53:02 #25
185491 Shitonya
Same shit, different day
pi_54968851
Daar kun je vrij weinig aan doen. Kennelijk ben je gewoon niet aantrekkelijk genoeg, anders zou je niet zo snel in de friendzone komen
Het luisteren naar een mens is als steeds weer hetzelfde boek moeten lezen..
  zaterdag 1 december 2007 @ 15:59:18 #26
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_54968980
Zelfverzekerd zijn is key. Bedenk: dit meisje gaat voor de tweede keer met je mee.
Er is dus interesse.
Bovendien, het kan ook luchtig en grappig en toch niet in de friends zone...Zeg bijvoorbeeld na een grap eens: 'maaruh, genoeg gepraat. Ik ga je nu zoenen.'
  zaterdag 1 december 2007 @ 16:01:59 #27
69415 Buschetta
Jouw IP toevallig ?
pi_54969031
quote:
Op zaterdag 1 december 2007 15:59 schreef Aventura het volgende:
Zelfverzekerd zijn is key. Bedenk: dit meisje gaat voor de tweede keer met je mee.
Er is dus interesse.
Bovendien, het kan ook luchtig en grappig en toch niet in de friends zone...Zeg bijvoorbeeld na een grap eens: 'maaruh, genoeg gepraat. Ik ga je nu zoenen.'
Welk zonnestelsel ligt die planeet waar jij vandaan komt ?
  zaterdag 1 december 2007 @ 16:06:08 #28
185491 Shitonya
Same shit, different day
pi_54969097
quote:
Er is dus interesse.
Toppunt van een afknapper
  zaterdag 1 december 2007 @ 16:06:17 #29
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_54969103
quote:
Op zaterdag 1 december 2007 16:01 schreef Buschetta het volgende:

[..]

Welk zonnestelsel ligt die planeet waar jij vandaan komt ?
Nee jij zit lekker in de buurt met je aai over de bol
Ik zou denk ik weglopen als iemand dat bij me deed, ben geen konijn.
Doe mij maar iets directer...
  zaterdag 1 december 2007 @ 16:08:58 #30
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_54969155
quote:
Op zaterdag 1 december 2007 16:06 schreef Shitonya het volgende:

[..]

Toppunt van een afknapper
Waarom?
Ik zeg niet dat je dat out of de blue moet zeggen. Maar als je al op een tweede date bent en het klikt, mag hij best iets zeggen als, ik wil/ga je nu kussen. Zeker als het met enige humor/luchtigheid gepaard gaat. Wat is daar nou mis mee?
pi_54969156
quote:
Op zaterdag 1 december 2007 16:06 schreef Aventura het volgende:

[..]

Nee jij zit lekker in de buurt met je aai over de bol
Ik zou denk ik weglopen als iemand dat bij me deed, ben geen konijn.
Doe mij maar iets directer...
Aaien is dé afrodisiacum voor de vrouw, mits je weet wat je doet.
  zaterdag 1 december 2007 @ 16:10:40 #32
61480 Fasai
Mai pen rai
pi_54969184
Meestal voel je al vrij snel aan of er een bepaalde spanning hangt of niet. Hangt die er niet, dan heeft het sowieso weinig zin toenadering te zoeken. Als die er wel hangt, dan kan je inderdaad proberen op een niet al te opdringerige wijze lichamelijk contact te maken. Ik denk dat ze er hoe dan ook wel zin in zou hebben als er spanning is tussen jullie, dan gaat het vaak vanzelf.
Het maakt niet uit hoe ver je gaat, je neemt jezelf altijd mee.
Zorg er dus voor dat die zelf de dingen een beetje op een rijtje heeft.
  zaterdag 1 december 2007 @ 16:13:07 #33
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_54969229
Een fenomeen dat me al jaren opvalt is dat zogenaamde "broertjes"sybdroom. Jongens die bot vangen bij meisjes die ze leuk vinden maar waarbij het meisje in niets meer dan praten is geinteresseerd. En de vraag is hoe komt dat nou? "Vrouwen vallen alleen op klootzakken, is het simplistische antwoord dat je dan van hen krijgt."

Ik moet dus volgens die redenatie eigenlijk een klootzak zijn aangezien ik wel een leuke vriendin heb en ik in het verleden ook wel wat vriendinnen heb gehad. Bovendien is mij het bovenstaande nog nooit overkomen. Ik heb genoeg blauwtjes gelopen maar nog nooit een op die manier. Maar ben ik een klootzak? Mijn vrienden vinden me aardi, ik ga nooit vreemd, ik haal geen rotstreken uit, heb een blanco strafblad. Nee ik ben in de verste verte geen klootzak al zeg ik het zelf.

En daarbij kom ik bij het idee dat deze jongens graag in een slachtofferrol duiken waarbij alle vrouwen domme wichten zijn die puur vallen op kerels die allemaal eikels zijn. Een beet beetje logisch redeneren en dit kan niet overeind blijven. Het is klinkklare onzin.

Hetgene wat me eigenlijk altijd opvalt is dat die broertje types vaak compleet ruggegraatloze figuren zijn die meisjes het liefst naar hun mond praten en denken dat vrouwen allemaal oppermachtige wezens zijn waarbij je lief moet zijn tot in het extreme.
Ik heb het eens met mn vriendin gehad omdat het me interesseerde. En die had ook wel eens een jongen die verliefd op haar was via deze weg afgerangeerd. En het was een aardige jongen. Leuk om mee te praten. Te aardig om af te poeieren. Maar gewoon niet aantrekkelijk of opwindend. Eerder een saaie grijze muis die op geen enkele manier stelling durfde te nemen of zichzelf profileerde. Het was vooral een watje.

Daarom wil ik met dit topic de aanval openen op dat nice-guys slachtoffergedrag. Weg met dat afschuiven naar anderen en het schofferen van anderen. Zie gewoon eens in dat je kennelijk gewoon oninteressant overkomt, veel te meegaand bent en niet bepaald opwindend bent. En dat je dus eens wat moet doen aan je houding en je manier van jezelf presenteren (dan komt het echt wel goed). Ben gewoon een kerel en laat je niet als spons voor ellende gebruiken.

En nog als nieuse shootout: Vrouwen willen wel een lieve jongens, maar geen ruggegraatloze watjes.
  zaterdag 1 december 2007 @ 16:13:44 #34
185491 Shitonya
Same shit, different day
pi_54969243
quote:
Op zaterdag 1 december 2007 16:09 schreef OldJeller het volgende:

[..]

Aaien is dé afrodisiacum voor de vrouw, mits je weet wat je doet.
Met wat voor achterlijke vrouwen ga jij om..
  zaterdag 1 december 2007 @ 16:14:57 #35
185491 Shitonya
Same shit, different day
pi_54969269
quote:
Op zaterdag 1 december 2007 16:08 schreef Aventura het volgende:

[..]

Waarom?
Ik zeg niet dat je dat out of de blue moet zeggen. Maar als je al op een tweede date bent en het klikt, mag hij best iets zeggen als, ik wil/ga je nu kussen. Zeker als het met enige humor/luchtigheid gepaard gaat. Wat is daar nou mis mee?
"ik ga je nu kussen" is nooit en te nimmer aantrekkelijk, in geen enkele context of bedoeling of wat dan ook. Misschien dat jij het als humor beschouwt, maar ik absoluut niet. Zoenen kan, maar zoiets moet je niet op domme wijze aankondigen..
pi_54969357
quote:
Op zaterdag 1 december 2007 16:13 schreef Shitonya het volgende:

[..]

Met wat voor achterlijke vrouwen ga jij om..
Eigenlijk maakt het vrij weinig uit wat ik doe, ik heb gewoon the magic touch.
  zaterdag 1 december 2007 @ 16:21:02 #37
185491 Shitonya
Same shit, different day
pi_54969406
quote:
Op zaterdag 1 december 2007 16:18 schreef OldJeller het volgende:

[..]

Eigenlijk maakt het vrij weinig uit wat ik doe, ik heb gewoon the magic touch.
geld bedoel je. Andere manier om vrouwen te toveren heb je niet.
  zaterdag 1 december 2007 @ 16:28:58 #38
124948 Averon
One of the good guys
pi_54969563
Geld werkt, maar laten zien wat je wil nog meer.

Als je inderdaad de drie zoenen veranderd in 1 zoen, dan weet je wel waar je aan toe bent.
All the world's a stage. And all the men and women merely players. - William Shakespeare
Code, justify, code - Pitr Dubovich
pi_54969599
If you wanna hang out
You've gotta take her out
Cocaine
If you wanna get down
Get down on the ground
Cocaine
  zaterdag 1 december 2007 @ 16:31:17 #40
124948 Averon
One of the good guys
pi_54969614
Vrouwen willen een man die wanneer er geduwd wordt er ook iets is om terug te duwen.

Sommige mannen doen dat met grof alpha gedrag, sommige niet. Het klootzakkerig alpha gedrag is op een gegeven moment wel afgelopen.
All the world's a stage. And all the men and women merely players. - William Shakespeare
Code, justify, code - Pitr Dubovich
  zaterdag 1 december 2007 @ 16:41:51 #41
81237 releaze
best of both worlds
pi_54969812
ik zou als ik jou was ook eens kijken naar de manier waarop je lekker gezellig spreekt. sommige mannen zijn ontzettend meegaand in hun gesprek, geven het vrouwtje alle aandacht die ze willen en dan zit je eigenlijk al verkeerd. sommige mannen zijn weer te sterk en rigoreus in conversatie houden, dan ben je weer te bot en dat is ook niet aantrekkelijk. En voor iedere vrouw verschilt dat, je moet gewoon meer leren een neus te krijgen voor wat het vrouwtje dat voor jou zit te zien wil hebben, beetje haar gedrag spiegelen maar net wat uitdagender, jij moet de touwtjes in handen houden. Dan is het wel leuk, heb je ook meer spanning.
pi_54970063
'Klootzak' moet je kunnen relativeren. Klaarblijkelijk ontgaat de strekking je ervan als we die term gebruiken op dit gebied.
pi_54970558
De popcorn trick
  zaterdag 1 december 2007 @ 17:21:06 #44
184899 Mike.Strutter
Am I The Only One?...
pi_54970660
quote:
Op zaterdag 1 december 2007 17:16 schreef Repeat het volgende:
De popcorn trick

If one is at the movies with one's date, proceed to buy a extra large bucket of popcorn and place it on his lap during the movie. Cut a hole in the bottom of the bucket, and proceed to stick your bare penis in the hole (preferably bonered). When your date reaches in to grab popcorn, she will be delighted.
pi_54971008
Ik ben het wel met je eens ts.
pi_54971009
quote:
Op zaterdag 1 december 2007 16:10 schreef Fasai het volgende:
Meestal voel je al vrij snel aan of er een bepaalde spanning hangt of niet. Hangt die er niet, dan heeft het sowieso weinig zin toenadering te zoeken. Als die er wel hangt, dan kan je inderdaad proberen op een niet al te opdringerige wijze lichamelijk contact te maken. Ik denk dat ze er hoe dan ook wel zin in zou hebben als er spanning is tussen jullie, dan gaat het vaak vanzelf.
ja, dat snap ik .Maar wat als die spanning er niet is, hoe KRIJG je die spanning dan wél... want nogmaals de 1e date was heel gezellig, veel gelachen en ook kleine 3uur gekletst etc... maar niet meer dan dat, terwijl ik haar wél meer dan 'vriend' leuk vind... grrrr

what to doooo arrghh het mag gezellig zijn, maar ik wil dat ze weet dat ik meer wil , hmm snappen jullie het nog?
pi_54971055
quote:
Op zaterdag 1 december 2007 16:28 schreef Averon het volgende:
Geld werkt, maar laten zien wat je wil nog meer.

Als je inderdaad de drie zoenen veranderd in 1 zoen, dan weet je wel waar je aan toe bent.
dat wilt TS toch ook ? 1 (lange) zoen bij het afscheid ipv 3 zoentjes op de wang.... maar dat veranderen zal hem denk ik niet makkelijk af gaat.

TS; durf je ook geen initiatief te nemen??? Misschien een keer lesje nemen bij Dr. Ros!
Haleloeja
pi_54971098
Oja, en Sweetbeach: als je slim bent kies je de film op dit moment straks ook tacktisch uit: Alles is Liefde draait nog
Haleloeja
  zaterdag 1 december 2007 @ 17:54:04 #49
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_54971298
yawn...
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
  zaterdag 1 december 2007 @ 18:01:13 #50
163382 Inekris
Keeper of The Kangal
pi_54971438
Wat geneuzel weggehaald. Ik kijk het topic nog even aan
Op donderdag 17 januari 2008 15:49 schreef Burdie het volgende: Je bent in elk geval niet zo'n ingelikt en opgeschoten pubertje die wel even de wijsneus uit gaat hangen
pi_54971698
Kiezen of delen hoor. Als een meisje je niet op die manier leuk vindt, moet je niet gaan zeuren dat ze je als een broer ziet, ze is toch niet verplicht om met iedere man met wie ze omgaat het bed te delen?

Ik had ook een goede vriend met wie ik over alles kon praten. Hij snapte altijd precies wat ik bedoelde, ook als het over jongens ging die ik leuk vond. Vervolgens vond hij het op een avondje uit nodig om mee te delen dat hij allang door had dat ik wel meer wou en dat dat wat hem betreft prima was. Hoe vaak ik ook tegensprak dat ik écht niet de bedoeling had gehad dergelijke signalen uit te zenden en dat ik nog steeds verliefd was op de jongen over wie we het hadden gehad, het wou maar niet tot m doordringen. Ik vond het zelfs een beetje eng worden en sindsdien is het contact behoorlijk bekoeld...
pi_54971714
nee nee vrouwen vallen op lichaamsgeur!
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
  zaterdag 1 december 2007 @ 18:18:34 #53
187328 B1nulnul
telefoon te koop
pi_54971754
met klootzak wordt ook niet direct een strafblad gedoeld,
maar meer hard opstellen en zelfvertrouwen hebben.

verdiep je eens in je materie
ik heb ook altijd pech.. :'(
pi_54971812
Gewoon doen alsof je niet meer wil, kijken hoe ze daar op reageerd, komt ze dan ineens meer jouw kant op haar eerst een beetje teasen, bijv. "lichtelijk voorover buigen alsof je naar haar toe gaat om dr te zoenen en dan wat in haar oor fluisteren. Maakt ze de beweging terug om te zoenen dan bijv. je vinger op haar lippen en een beetje ondeugend lachen en zeggen, geduld dame". Dergelijk dingen maken vrouwen helemaal gek
pi_54971825
quote:
Op zaterdag 1 december 2007 18:21 schreef Logician het volgende:
Gewoon doen alsof je niet meer wil, kijken hoe ze daar op reageerd, komt ze dan ineens meer jouw kant op haar eerst een beetje teasen, bijv. "lichtelijk voorover buigen alsof je naar haar toe gaat om dr te zoenen en dan wat in haar oor fluisteren. Maakt ze de beweging terug om te zoenen dan bijv. je vinger op haar lippen en een beetje ondeugend lachen en zeggen, geduld dame". Dergelijk dingen maken vrouwen helemaal gek [afbeelding]
Of je verpest je enige kans
  zaterdag 1 december 2007 @ 18:23:47 #56
130298 TheThirdMark
To what Purpose!
pi_54971857
Helemaal mee eens.

Ik zie me zelf niet als agressief of als een klootzak, toch heb ik alweer 5jaar(ok, nog 5dagen) een relatie en daarvoor ook diverse relaties gehad.

Denk dat wat iemand anders hierboven meldde wel klopt: Als de situatie het vereist kán ik wel agressief of als een klootzak uit de hoek komen.
pi_54971919
Leuke OP, maar dit was natuurlijk al lang en breed bekend. "Alle vrouwen vallen op klootzakken", is een zin die enkel gebezigd wordt door slappe harry's die zich in het bijzijn van vrouwen opstellen als laffe, meegaande schooothondjes, en daardoor geen enkele spanning bij hen teweegbrengen.
I'm celebrating my love for you, with a pint of beer and a new tattoo
pi_54971931
Onzin, dan was die kans er uberhaubt al niet. Ik vind het vreselijk als een man too simple to get is, hoe mooi en leuk hij ook is dat is imho een acute afknapper. Ik wil moeite doen een man te krijgen en onzeker zijn over wat hij voelt, en niet alles klaar op een bordje met het eten al voorgeprakt, dat is wat mij betreft heel hard wegrennen
pi_54972052
quote:
Gewoon doen alsof je niet meer wil, kijken hoe ze daar op reageerd
HOE>?? Dat is de grote vraag en kan ik bij bijna elke reactie plaatsen, helaas. Het is duidelijk dat het niet makkelijk is en er geen 'concept' ofzo voor is

Het is meer van: 'zorg dat er meer spanning komt', 'zorg dat je meer flirt', 'zorg dat je meer contact krijgt', 'zorg dat je meer naar elkaar toe trekt', 'tast wat af'...

jaja mensen dat snap ik ook!!! Maar HOE en WAT?? , that's the point... zie mijn OP, ik snap ook dat ik die dingen wel moet doen (voorbeelden/concreet zou fijn zijn ) En discussie over wat wél en niet goed werkt hoeft net in dit topic, dat bepaald ik zelf wel... als ik maar wat ideëen heb zodat de spanning er wat meer in kan komen ...
pi_54972260
Ik zal wel hetzelfde soort rare humor hebben/van dezelfde bizarre planeet komen als Aventura dan, maar ik val doorgaans wel voor iemand met zoveel initiatief.

Als het zo'n 'voorzichtig te werk gaander' is en terwijl je naar de film kijkt komt ie eerst heel voorzichtig dichterbij geschoven, en dan gaat die arm op de leuning, dan denk ik alleen maar: "ja hoor, de arm op de leuning!" en dan komt de voorzichtige aanraking ("daar is ie hoor, de voorzichtige aanraking!") en goed, als ik de man in kwestie erg schattig vind vind ik dat allemaal vertederend schattig en smelt ik zeker wel .....maar als ik het nog niet zo goed weet wat ik van een man vind, dan zou de Aventura-benadering kunnen zorgen dat ik 'm alsnog ineens supertof vind, en de voorzichtige, zogenaamd subtiele maar eigenlijk ontzettend cliche, benadering zou zorgen voor de afknapper.

Maar goed, de gemiddelde vrouw is ongetwijfeld anders Hoe dan ook, ze wil voor de tweede keer met je mee. Dat betekent dat ze absoluut geinteresseerd is, en dat je vermoedelijk niet zoveel fout kunt doen, als je maar wel IETS doet

[ Bericht 6% gewijzigd door thaleia op 01-12-2007 19:03:32 ]
  zaterdag 1 december 2007 @ 18:44:10 #61
69415 Buschetta
Jouw IP toevallig ?
pi_54972281
We verwachten trouwens wel een update met foto's na de date he
  zaterdag 1 december 2007 @ 18:46:20 #62
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_54972314
precies. ik ben een ultragevoelige man met een grote penis.
  zaterdag 1 december 2007 @ 18:50:56 #63
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_54972435
Doe hele kleine dingetjes, zeker niet je arm om haar heen leggen of meteen proberen te zoenen ofzo. Gedraag je ook als meer dan een normale vriend. Luister goed naar wat ze zegt en probeer haar met iets wat je over haar te weten komt een beetje te plagen. Wees niet grof enzo natuurlijk Een precies voorbeeld valt niet te noemen want het moet spontaan zijn anders werkt het sowieso niet.

Een ex van me hield bijvoorbeeld erg van noga vertelde ze, want die kreeg ze bij haar koffie ofzo geloof ik. Daarna ben ik later die avond een biertje gaan halen en heb ik om extra noga gevraagd. Dus toen ik met onze drankjes terug naar de tafel liep zij ik iets stoms als "Ik krijg nu zelfs al noga bij mijn hoegaarden, zou ik soms sjans hebben met de barman? Nouja dan heeft hij toch echt pech, ik ben al op een date dus ik denk dat ik het toch maar beter aan jou kan geven voor de zekerheid" En terwijl ik dat laatste zei knipoogde ik naar haar.
En daarna hebben we nog een tijdje een inside joke over noga gehad.

Zoiets is ongelofelijk stom eigenlijk, maar zulke dingetjes werken wel Gewoon lief voor haar zijn, maar niet te overdreven. Luister naar haar, dan komt het vanzelf goed
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_54972481
quote:
Gewoon doen alsof je niet meer wil, kijken hoe ze daar op reageerd, komt ze dan ineens meer jouw kant
Dit werkte bij mij. Alleen was het bij mij oprecht; ik had echt de moeite opgegeven en begon me juist redelijk klootzakkerig te gedragen. Daarna begon zij weer interesse te tonen voor mij en voila. Maarja, niet elk meisje zit zo in mekaar, dus is altijd een beetje een gok. Ik word er af en toe echt fokking gek van.
purpose and will versus modern machine
pi_54972616
Awww, naar de bios. . En dan na het afspraakje totaal niet meer weten wat je gezien hebt, omdat je zo zenuwachtig in je stoeltje zat.
Laat ik mijn knie tegen die van haar vallen?
Mijn hand is heel dichtbij die van haar, zal ik...?
Zal ik nu wat fluisteren of zometeen?

*zuchtje* .
Oi!
Op maandag 5 april 2004 21:27 schreef Lorax het volgende:
Ik had die kop van SC wel willen zien toen MUUS 'm in z'n bek scheet
pi_54972777
quote:
Op zaterdag 1 december 2007 17:37 schreef Sweetbeach het volgende:

[..]

ja, dat snap ik .Maar wat als die spanning er niet is, hoe KRIJG je die spanning dan wél... want nogmaals de 1e date was heel gezellig, veel gelachen en ook kleine 3uur gekletst etc... maar niet meer dan dat, terwijl ik haar wél meer dan 'vriend' leuk vind... grrrr

what to doooo arrghh het mag gezellig zijn, maar ik wil dat ze weet dat ik meer wil , hmm snappen jullie het nog?
sja, je hebt inderdaad spanning nodig, je moet emoties losmaken
dus blijf niet een beleefd saai oppervlakkig gesprekje voeren, maar ga plagen, uitdagen, zorg dat je opvalt (op een positive manier )
pi_54973330
quote:
Dat werkt niet echt, eerlijk gezegd. En is me ook een beetje te theatraal.

Waar naar mijn mening de mist in gaat op zulke avonden is inderdaad die spanning. Spanning bouw je op door te flirten en seksualiteit uit te stralen, niet verbaal te maken. En ik moet toegeven dat ik wel een aantal regels hanteer bij dates:

• Neem haar mee naar een plek die niet traditioneel geassocieerd wordt met 'romantiek'. Geen dure etentjes of wat, dan voelt het allemaal geforceerd. Bepaal zelf de plek, laat haar niet bepalen.
  • Interessante dingen blijven bespreken. Over de grondslagen van mechanica praten is heel interessant, maar niet voor een vrouw tijdens een date. Te logisch, niet doen.
  • Geef nooit, ik herhaal, nooit geld aan een vrouw uit. Een drankje betalen kan geen kwaad, maar als het meer gaat worden dan dat denkt ze dat je haar in bed probeert te kopen.
  • Flirten. Flirten doe je door te pesten of gesprekken te houden met een bepaalde 'flow' of 'energie'. Dit is wel een geinige. Doe dat eens met een vrouw.
  • En de belangrijkste misschien wel: hecht geen waarde aan de uitkomst van je date. Als we gaan zoenen, goed. Als we niet zoenen, ook goed. Boeiend, genoeg kansen nog.

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 01-12-2007 19:33:56 ]
  • pi_54973366
    quote:
    Op zaterdag 1 december 2007 18:43 schreef thaleia het volgende:
    Dat betekent dat ze absoluut geinteresseerd is, en dat je vermoedelijk niet zoveel fout kunt doen, als je maar wel IETS doet
    de 1e date niet gezoent ofzo, alleen 3 kusjes bij het afscheid (ze ging met de trein terug). Maar dat IETS zou ik graag willen weten, WAT... maar ik zal wel kijken hoe het loopt

sowieso contact maken dus.... (aanraking etc.. hmm)
    pi_54973429
    quote:
    Op zaterdag 1 december 2007 19:06 schreef cikolata het volgende:

[..]

sja, je hebt inderdaad spanning nodig, je moet emoties losmaken
    dus blijf niet een beleefd saai oppervlakkig gesprekje voeren, maar ga plagen, uitdagen, zorg dat je opvalt (op een positive manier )
    jajaja, maar HOE dat is de vraag van dit topic, haha... hoe daag je haar uit, hoe plaag je haar, hoe zorg je dat je opvalt.. op een positieve manier...

of is dat niet uit te leggen zeker grrrrr
    pi_54973999
    Sommige vrouwen vallen wel op klootzakken. Ware het niet dat dat een stel labiele figuren zijn.

Maar afijn, het type man dat in de OP beschreven wordt ken ik maar al te goed. Het is het type man dat bijna smeekt voor seks, met rozen aan komt zetten op dates, de vrouw mee naar restaurants neemt en op het einde zich afvraagt waarom hij toch nooit seks heeft. Nu vinden vrouwen dit soort types niet alleen saai, maar ook nog eens manipulatief. Als je vrouwen geen hoeren vindt die je in bed moet kopen, behandel ze dan ook niet zo.

Maar ja, dit soort figuren zijn ook uiteindelijk de emotionele tampons voor vrouwen. Bevriend worden in hoop ooit eens seks te krijgen, maar ondertussen neukt ze iedereen behalve hem.
    pi_54974371
    Gewoon niet iets zijn waar een 'te' voor staat

Tenzij in tevreden natuurlijk
    pi_54974505
    quote:
    Op zaterdag 1 december 2007 20:11 schreef katerwater het volgende:
    Gewoon niet iets zijn waar een 'te' voor staat oO<

Tenzij in tevreden natuurlijk
    Of te gek.
      zaterdag 1 december 2007 @ 20:24:05 #73
    71480 zoalshetis
    eerlijk=eerlijk
    pi_54974710
    quote:
    Op zaterdag 1 december 2007 20:16 schreef Friek_ het volgende:

[..]

Of te gek.
    nee dat is niet tof. lijkt me ultra vermoeiend. er moet een negatieve kant aan zitten anders is het geen doen.
    pi_54974832
    quote:
    Op zaterdag 1 december 2007 19:33 schreef Sweetbeach het volgende:

[..]

jajaja, maar HOE dat is de vraag van dit topic, haha... hoe daag je haar uit, hoe plaag je haar, hoe zorg je dat je opvalt.. op een positieve manier...

of is dat niet uit te leggen zeker grrrrr
    je wilt concrete tips?

- Pak haar hand gewoon vast tijdens de bios en kijk haar met een glimlach aan; kijk hoe ze reageerd
    - Raak haar af en toe eens aan, bijvoorbeeld bij het begroeten (pak haar handen vast)
    - Kijk haar af en toe eens zwoel aan
    - Glimlach
    - Maak een leuk grapje en plaag er een beetje .... in de zin van 'zou jij dat durven ...' (hihi, knipoog)
    - Durf initiatief te nemen

voila... de andere pimps mogen me aanvullen ik weet niets meer
    pi_54975139
    quote:
    Op zaterdag 1 december 2007 20:28 schreef WinnarJ het volgende:

[..]

je wilt concrete tips?

- Pak haar hand gewoon vast tijdens de bios en kijk haar met een glimlach aan; kijk hoe ze reageerd
    - Raak haar af en toe eens aan, bijvoorbeeld bij het begroeten (pak haar handen vast)
    - Glimlach
    - Maak een leuk grapje en plaag er een beetje .... in de zin van 'zou jij dat durven ...' (hihi, knipoog)

KIJK! Zulke dingen zocht ik... daar heb ik wel wat aan THX!!! Andere aanvullingen ook nog welkom hoor!!
    pi_54975585
    verwijderd

[ Bericht 83% gewijzigd door TheHamsterSlayer op 03-12-2007 11:19:19 ]
    pi_54976115
    verwijderd

[ Bericht 51% gewijzigd door TheHamsterSlayer op 03-12-2007 11:18:22 ]
      zaterdag 1 december 2007 @ 22:16:51 #78
    198417 Lastpost
    Rotterdammert!
    pi_54977785
    Ik kan je weinig tips geven eerlijk gezegt, nu spreekt hier ook niet bepaald de casanova, maar dat terzijde.
    Als ik al date, dan doe ik dit júist om iemand beter te leren kennen trouwens en om nou met 'de eerste de beste' gelijk te zoenen gaat me ook wat ver ergens.
    Niet dat ik iets tegen zoenen heb, maar toch.
    Ik doe ook weinig speciaals, dat schept enkel verwachtingspatronen die toch niet uitkomen en dat schiet niet bepaald op.
    Waarom zou ik ineens me doen en laten gaan aanpassen als je ook gewoon normaal kunt doen en zijn zoals je bent, daarmee kom je mijn inziens nog het verste.

En als 'de vonken' gelijk overslaan is dat ook nog niet bepaald een garantie voor succes kan ik je vertellen.
    Mijn laatste date sprong letterlijk in me armen toen ik het treinstation uit kwam lopen, nog binnen een kwartier lagen we al te zoenen bij haar thuis en ze saboteerde mijn treinschema door om te lopen zodat ik wel móest blijven slapen, aangezien er verder niets meer reed in dat gehucht.
    Puntje bij paaltje was het 3 dagen later alweer een leuke herinnering en een gezellige dag, heb d'r nooit meer gezien en spreek d'r sporadisch.
    Zó kan het dus ook lopen.

Denk dat het sowieso het probleem is van daten met iemand die je nog niet al te goed kent, twijfels over en weer over de werkelijke intenties, 'voldoe' je wel, ben je wel leuk genoeg, wat vind zij .. zoveel te bedenken vragen die je overigens echt niet moet vragen, maar dat terzijde.
    En de een is wat makkelijker als de ander heb ik ook al gemerkt, zelf ben ik vrij van het kat uit de boom kijken, maar die 'tactiek' kon de laatste keer al vrij snel overboord gegooit worden.
    pi_54978392
    Tip voor TS: kopieer haar lichaamstaal. Ik heb het ontzettend vaak uitgeprobeerd en dat werkt echt. Neem een slok als zij dat doet, leg je kin op je hand als zij dat doet, kijk elkaar veel in de ogen. Succes verzekerd. Maar let wel op dat je geen gay-houding aan gaat nemen.
      zaterdag 1 december 2007 @ 22:45:48 #80
    87936 Rossdale
    #MaximumAttack
    pi_54978523
    Nee, dat is wel zo ongelofelijk slecht. Als je op die manier geen aparte en ongemakkelijke sfeer creeert dan weet ik het ook niet meer
    pi_54978700
    Dat teasen moet een soort tweede natuur zijn. Als we letterlijk moeten spellen hoe je dit doet, heb ik het vermoeden dat je er niet natuurlijk genoeg mee omgaat en het dus ook niet erotiserend geinterpreteerd wordt, maar eerder lachwekkend.
      zaterdag 1 december 2007 @ 23:08:13 #82
    81237 releaze
    best of both worlds
    pi_54979096
    quote:
    Op zaterdag 1 december 2007 20:28 schreef WinnarJ het volgende:

[..]

je wilt concrete tips?

- Glimlach

Absoluut niet doen tenzij je aan haar signalen ziet dat ze dat wel ok vindt. Dit ik enorm opdringerig overkomen en enorm fout, afgezaagd, ik wil je in bed hebben, gewoon afstootwekkend.
    Er is geen handleiding om een vrouw te veroveren.
    pi_54979525
    quote:
    Op zaterdag 1 december 2007 22:40 schreef MLI het volgende:
    Tip voor TS: kopieer haar lichaamstaal. Ik heb het ontzettend vaak uitgeprobeerd en dat werkt echt. Neem een slok als zij dat doet, leg je kin op je hand als zij dat doet, kijk elkaar veel in de ogen. Succes verzekerd. Maar let wel op dat je geen gay-houding aan gaat nemen.
    Dan zou ik toch ernstig het gevoel krijgen dat je me in de maling zit te nemen. .
    Oi!
    Op maandag 5 april 2004 21:27 schreef Lorax het volgende:
    Ik had die kop van SC wel willen zien toen MUUS 'm in z'n bek scheet
    pi_54979622
    quote:
    Op zaterdag 1 december 2007 23:21 schreef MUUS het volgende:
    Dan zou ik toch ernstig het gevoel krijgen dat je me in de maling zit te nemen. .
    Het is een beproefde methode hoor en vaak heeft de ander het niet eens door. Ze voelen zich na het gesprek juist begrepen en vonden de gesprekspartner geinteresseerd. Je moet het natuurlijk niet te nadrukkelijk doen
    pi_54980030
    Zoals al eerder gezegd, er is geen enkel vast patroon om te volgen. Ieder mens is anders, hoe je je gedraagt hangt af van jezelf, wie er tegenover je zit en in welke omgeving je je bevindt.

Verder heb je natuurlijk 100% zelf in de hand wat je zegt of doet. Hier zijn ook geen dingen bij die "altijd goed zijn" of "altijd fout zijn". En hier komt het: je moet direct, ter plekke, kunnen aanvoelen wat het beste is om te zeggen, je moet op gevoel meteen weten wat zij leuk zou vinden om antwoord op te geven. Van tevoren een lijstje maken van: ik vraag haar 1. naar haar studie 2. haar geboorteplaats 3. haar hobbies 4 .... NEE. Het kan dat je na 2 minuten praten al bezig bent aan het gekste onderwerp mogelijk. Als ze na 10 minuten al bijna een orgasme krijgt dan... tsja... dat is zoiets wat alleen de vrouw goed kan laten eindigen. "Jij komt nu met mij mee!"

En ikzelf geloof dat 99% van de mensen als ze een positieve instelling hebben en gaan daten, ze gewoon fatsoenlijk met elkaar kunnen praten. Alsof je vrienden bent. Een paar zullen ruzie krijgen waarna eentje wegloopt en elkaar nooit meer spreekt, de meeste wil elkaar misschien als vrienden houden, en een aantal worden stelletjes. Ik denk dat veel mensen het niet kunnen maken om een aardig iemand zoiets onbeleefds aan te doen zoals achteraf een SMS sturen met: "nee sorry, wordt niks, vaarwel".

Eigenlijk best lastig, als een date best ok was maar je niets intiems wilt, wat zeg je dan? Dat gaat de meesten niet even makkelijk af.
      zaterdag 1 december 2007 @ 23:40:43 #86
    69415 Buschetta
    Jouw IP toevallig ?
    pi_54980117
    ???? Topic titel opeens gewijzigt ?

Waar slaat dat nou op ????

Die andere titel was veel beter en dekte de hele inhoud. Mod dronken ofzo ?
    pi_54980981
    Iets minder aardig zijn soms.
    pi_54981941
    Gewoon zelf verzekerd zijn laat merken dat jij de man ben aan het eind van de avond zal ze smeken om dr vol te blaffen
      zondag 2 december 2007 @ 02:26:23 #89
    25417 KoFt
    A-A-A-A-ADSL!
    pi_54983292
    Hey, en hoe is het nu afgelopen?

Je wilde best wel concrete antwoorden, lijstjes met zelfverzekerde opmerkingen en gespreksvoorbeelden he Dat is best lastig, en ik denk ook niet zo verstandig, ben bang dat je dan wat gemaakt/gespeeld over komt!
    Ik hoop dat je een beetje succes behaald hebt.

Ben benieuwd
    tu fumes encore?
    j'ai lu, que chague année, une petite population de petite ville meurt des suites de tabbagisme. c'est quelque chose per réfléchir n'est pas?
      zondag 2 december 2007 @ 02:58:05 #90
    67978 HenryHill
    Fake it 'till you make it
    pi_54983581
    quote:
    Op zaterdag 1 december 2007 19:28 schreef Friek_ het volgende:

[..]

Dat werkt niet echt, eerlijk gezegd. En is me ook een beetje te theatraal.
    Kan anders prima werken, kan ik je uit eigen ervaring vertellen.

Maar, -en dat is het verschil- niet als magic bullet waardoor ze opeens voor je valt ofzo. Je zult toch al behoorlijk aan het flirten moeten zijn en een redelijke indicatie moeten hebben dat ze je wel ziet zitten. En als het een verlegen meisje is dat nogal schrikachtig* reageert, en je krijgt geen subtiel verloop naar een zoenmoment voor elkaar, dan kan het werken. Mits je het op een normale manier weet te brengen.

Niet dat iemand die geen spanning op kan bouwen hier ook maar iets mee kan, maar... om maar even aan te geven dat er een context is waarin het wel kan helpen.

* edit: Ik moet niet zeggen schrikachtig, het is meer dat zij zich realiseert dat dit op zoenen gaat uitdraaien , en dat ze door de spanning dichtklapt. Op zo'n moment is er bijna geen spontaniteit meer uit te krijgen en stranden al je pogingen voor een natuurlijke "flow" richting zoenen.

Eigenlijk is het dus gewoon een noodmaatregel

[ Bericht 16% gewijzigd door HenryHill op 02-12-2007 03:04:34 ]
    So this is how liberty dies... with thunderous applause.
    Truth? What's so great about the truth? Try lying for a change, it's the currency of the world
      zondag 2 december 2007 @ 03:04:34 #91
    64307 Untouchables
    Kun je weven, weef dan mee
    pi_54983642
    quote:
    Op zondag 2 december 2007 00:17 schreef Den_Haag het volgende:
    Iets minder aardig zijn soms.
    Dit is idd zon makkelijke.
    Niet gewoon "een klootzak" zijn, maar gewoon heel soms afentoe een wat botte opmerking ertussen gooien.
    Ze schrikt dan even, lacht quasi beduusd naar je en daarna laat je dr weer verder praten.
    Op die manier krijg je een mooie combinatie van naar haar luisteren en toch een beetje dat ruwe en op de een of andere manier werkt t wel redelijk.

Voorbeeld :

zij: "Ja en soms dan krijg ik gezeur over dat m'n haar niet goed zit."

Jij (met serieuze blik): "Zoals nu bedoel je?"

Kijk haar even serieus aan, zij zal waarschijnlijker lacherig verbaasd terugkijken en voordat ze kan denken dat je het echt meent en je een lul vindt, lach je ff naar dr.
    Overigens werkt t pas als je al ff lekker in de conversatie zit.
    pi_54984154
    quote:
    Op zaterdag 1 december 2007 22:45 schreef Rossdale het volgende:
    Nee, dat is wel zo ongelofelijk slecht. Als je op die manier geen aparte en ongemakkelijke sfeer creeert dan weet ik het ook niet meer
    Je moet wel subtiel blijven. En als het echt zo ongelofelijk slecht is, leg mij dan maar uit waarom mijn dates altijd succesvol zijn. Ik heb nog nooit een kutdate gehad in ieder geval.
      zondag 2 december 2007 @ 09:04:58 #93
    94676 Garisson72
    weten is weten dat je nix weet
    pi_54984508
    MIsschien kom je er als vrouwelijke helft van de date beter mee weg om 's mans gedrag en lichaamshouding subtiel te kopieren, dan als man die de vrouw gaat nadoen.
    (en misschien zit 'm dat wel in dat subtiele - niet direct het sterkste punt van veel mannen )
    Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.
    pi_54984626
    quote:
    Op zaterdag 1 december 2007 21:15 schreef TheHamsterSlayer het volgende:
    Het ligt dus wél aan de vrouwen, omdat ze simpelweg niet genoegen nemen met iemand die kleiner dan hun zelf zijn.
    Wat is je lengte?
      zondag 2 december 2007 @ 09:53:42 #95
    92279 N.icka
    Windforce 11
    pi_54984709
    Ik denk dat ik hopeloos ouderwets ben maar een date is voor mij om te kijken of ik iemand misschien wel meer dan gewoon leuk vindt . Zo ja dan spreken we nog wel een keer af en nog eens....

Misschien dat er dan eens gezoent gaat worden maar nooit gelijk op de eerste date
      zondag 2 december 2007 @ 11:51:17 #96
    87936 Rossdale
    #MaximumAttack
    pi_54985897
    quote:
    Op zondag 2 december 2007 04:35 schreef MLI het volgende:

[..]

Je moet wel subtiel blijven. En als het echt zo ongelofelijk slecht is, leg mij dan maar uit waarom mijn dates altijd succesvol zijn. Ik heb nog nooit een kutdate gehad in ieder geval.
    Ik ken je niet, misschien heb je wel zo'n knallende uitstraling dat je dates er niet eens op letten. Ik ken je niet, maar normaal gezien zou zoiets echt niet bepaald in je voordeel werken.
      zondag 2 december 2007 @ 12:21:59 #97
    157990 Dsquared2
    fresh & funky
    pi_54986454
    JE MOET GEWOON FUCKING JEZELF ZIJN.

Wat heeft het voor een zin om hier je problemen te bespreken. Blijf jezelf en wees daar trots op, dan komt het succes vanzelf. Het heeft absoluut geen zin om je gedrag te veranderen omdat anderen zeggen dat je daar misschien mee "scoort". Je kan je gedrag niet faken. Vroeg of laat, kan je niet volgens een bepaald regeltje of boekje werken. Er zijn ook vrouwen die op jouw (stuntelige) gedrag vallen. Vrouwen houden alleen niet van watjes, meelopers en onzekere jongetjes die niet zichzelf zijn. Je moet vertrouwen uitstralen. Dus wees zeker van je zaak, en laat de dame "in kwestie" weten dat je hier alleen voor haar bent. Het moet om haar draaien, zij moet het gevoel krijgen dat ze speciaal is in jouw ogen.
    pi_54986589
    quote:
    Op zaterdag 1 december 2007 21:15 schreef TheHamsterSlayer het volgende:
    TS stelt het wel heel erg zwart-wit. Als je een klootzak bent, ben je succesvol met vrouwen en relaties, en als je een meegaand mietje bent (ofwel de nice guy) dan ben je niet succesvol, en dan mag je ook helemaal niet zeuren/klagen. Ik ben geen mietje bij vrouwen, maar ik ben niet succesvol. Verder ben ik gewoon een symphatieke jongeman die een vrouw niet zomaar uitschelt voor hoer of fysiek geweld toepast (ofwel ik ben geen klootzak). Of moet dat soms wel om te kunnen neucken zonder geld te betalen? For fuck fucking sake....En reken maar dat ik een ruggegraat heb....

Dus laten we het er gewoon ophouden dat ik mn lengte niet mee heb, en om die reden nog nooit een vriendin heb gehad. Het ligt dus wél aan de vrouwen, omdat ze simpelweg niet genoegen nemen met iemand die kleiner dan hun zelf zijn. En ook irriteer ik mij heel zwaar aan het feit dat vrouwen NOOIT het initiatief nemen om een jongen/man te benaderen. Wat ik wil duidelijk maken is dat sommige mannen zoals ik het recht hebben om pissed-off te zijn en mijn frustraties hier op Fok te uiten. Maar nu pas ik DeAngelo toe, en ik voel me daardoor minder fokt op dan voorheen.
    Leuk man. Probeer de OP nu eens echt te lezen?
    I'm celebrating my love for you, with a pint of beer and a new tattoo
    pi_54986876
    quote:
    Op zaterdag 1 december 2007 23:24 schreef Xennia het volgende:

[..]

Het is een beproefde methode hoor en vaak heeft de ander het niet eens door. Ze voelen zich na het gesprek juist begrepen en vonden de gesprekspartner geinteresseerd. Je moet het natuurlijk niet te nadrukkelijk doen
    M'n werkgever deed het zelfs tijdens m'n functioneringsgesprek .
    Op zich dolle pret als je per definitie al op lichaamstaal let en er dus mee kunt gaan spelen.
    Zo ben ik me achterover leunend uit gaan rekken, met m'n oren spelen en hartstochtelijk met een vinger op m'n arm drummen.
    En als dat dan allemaal gekopieerd wordt vraag ik me toch echt af of hij het nog wel bewust doet om mij op m'n gemak te stellen of dat ik hem gewoon meegesleurd heb.
    I was an atheist until I realized I was God
    pi_54987415
    quote:
    Op zaterdag 1 december 2007 12:18 schreef Sweetbeach het volgende:
    'Het was gezellig'...... een gezegde wat ik na bijna élke eerste date wel weer hoor.... Maar échte spanning is er weinig, en dát is mijn probleem Hierdoor beland ik keer op keer in de verdomde friendzone. De dame in kwestie vind de date leuk, maar méér.. dat vaak niet..

Het is bij mij vaak hetzelfde liedje: gezellig kletsen, lachen etc, maar op het einde vd date is het ' het was gezellig, spreek je nog wel' .... zonder enige liefdeszoen oid...

Wie heeft goede tips om wat 'dichter' bij elkaar te komen en zo wat spanning op te bouwen. Of te laten zien dat je d'r leuk vind???

- Aanraken?

Nja vanavond heb ik een 2e date, en ga ik naar de bios en daarna nog wat drinken.. (eerste date was alleen 'gezellig' wat drinken), dus hopelijk kan ik wat tips toepassen, hehe....zodat ik niet in die verdomde friendzone ga zitten. En dat er op het einde van deze 2e date in de auto misschien nog wat gebeurd ipv. 'het was gezellig, doei' (incl. 3 kussen) Ik zie d'r wel zitten namelijk...
    waarom moet een eerste date meteen meer dan 'gezellig' zijn?

ms hang jij wel teveel op aan zo'n eerste afpsraakje.
    niet iedereen valt meteen als een blok voor de ander, soms moet dat groeien, soms is die eerste date zo 'beladen' dat beide partijen te geforceerd zijn, teveel op hun hoede, of teveel verwachten.

ga zo'n afspraakje eens wat vrijblijvender in, ben jij wat meer relaxed, is de andere partij dat vanzelf ook.

als je van een eerste date teveel verwacht, dan stelt het altijd teleur.
    wat zeg je zelf overigens na zo'n date , blijkbaar meer dan 'nou, het was gezellig" ... ga jij meteen los in overtreffende trappen of zo?
    [i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')