abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 10 december 2007 @ 09:22:00 #276
154676 AcidBurner
Beyond the Sun
pi_55162752
quote:
Op zaterdag 8 december 2007 15:38 schreef Sweetbeach het volgende:

[..]

ik weet helemaal niet of ze me leuk vind Hebben 3x afgesproken, maar er staat nergens dat ze dat heeft gezegd of dat ik dat via via heb gehoord...

en ik zeg dat niet omdat ik ben afgewezen (nogmaals ze heeft niets gezegd/gesmst), maar omdat ik me gewoon een loser voel die geen initiatief durft te nemen. Van haar kant heb ik na donderdag ook niets meer gehoord dus ik heb op dit moment géen zin om wééér initiatief te nemen (zou dan al de 4e!! keer zijn dat IK haar mee vraag). Als ze me leuk genoeg vond had ze zelf ook wel een keer gesmst om wat te drinken oid.... Of mijn hand gepakt bij het naar huis lopen, al dat soort dingen komen steeds van mij af. enige waardoor ik haar nog gevraagd had voor die 3e date was omdat ze steeds wel leuk reageerde in de trant van 'jaa leuk, gaan we doen!' oid... meer ook niet

*zucht* vanavond maar eens de stad in!
Als je ze belt, mag je gerust zeggen dat je het jammer vond dat ze niet terugbelde, een beetje weerwerk van ee man hebben ze allemaal graag, zet ze op haar plaats maar dan op een zachte grappige manier (zou ik toch doen) maar zeker niet gaan mekkeren over liefde en zo ... telefoons dienen om af te spreken, niet om urenlang te jengelen... laat dat maar aan de vrouwen onderling over...

De man hoort nog steeds initiatief te nemen ... stom maar zo is het... en hou nu is op met jezelf dingen te verwijten... het is doodnormaal dat je twijfelt... ik zou het niet anders willen zien! ... Nu adem in adem uit ... RELAX!

Nou nou nou, dat klinkt als Pino020 gedrag, en daar is maar één remedie voor: DOEN!!!!! Ok nu gaan we echt is werk van maken he... niks van je hebt er nog geen genoeg van! ... Ten eerst je belt ze deze avond en vraagt of ze nog zin heeft om iets leuks te doen. Als je het nu al opgeeft dan verdien je ze niet. Vrouwen willen verovert worden schattie, dus bij deze ... VEROVER ZE! ... al dat slap gelul van ik durf niet, en ik vind het juiste moment niet ... kijk is diep in je zieL; ja jou ziel.... ben je een vent of ben je een vent? Wil je ze of wil je ze? Komaan gozer! Haal die moed boven en bel ze! ... en dont take no for an answer. Verder EIS IK dat je ze belt en dat julie samen een leuke tijd hebben. Geef het wat tijd, raar he, maar de momenten dat ik zelf dacht, bwah dat word hier niks, waren ook de momenten dat ik het meeste kans maakte, dus be relax, denk niet heel de godganse avond aan die kus, dit is GEEN VERPLICHTING he, praat met haar, let op details... en maak er een leuke avond van... DOEN ZEG IK JE!!!

Veel succes van de positivo van dienst,

Acid

[ Bericht 4% gewijzigd door AcidBurner op 10-12-2007 09:31:39 ]
  maandag 10 december 2007 @ 09:32:42 #277
154676 AcidBurner
Beyond the Sun
pi_55162897
quote:
Op zondag 9 december 2007 23:50 schreef MouzurX het volgende:

[..]

Hier heb ik ook problemen mee ... is dit nou gewoon normaal ofzo of zijn ze gewoon niet geinteresseert of wat ist nou?
She's playing hard to get... een goede manier om te zien of hij het meent Vrouwen zijn niet simpel hoor
  maandag 10 december 2007 @ 10:15:36 #278
159879 Kaneel
dé smaakmaker
pi_55163663
TS, ik ga het wat makkelijker uitleggen voor je.

1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
<?php include ('situatie.php'); ?>
<?php
 function date;
 {
   if spanning >1;
   return +;
    }
    { else
   return 0;
    }
?>

ofzo
pi_55166054
@ AcidBurner:

thx voor je bemoedigende post! Ik had haar vanochtend ook al een smsje gestuurd hoe het gister was (ze moest optreden met Streetdance) en of ze het leuk vind om a.s zaterdag wat te gaan drinken. Ze werkt tot 18.00 dus ben benieuwd naar haar reactie
Mysterieland!!!!!!!!!!!!!
  maandag 10 december 2007 @ 12:33:24 #280
154676 AcidBurner
Beyond the Sun
pi_55166194
pookie!!! :-) wat heb ik gezegd ... geen SMS, geen mail, geen postduif!!! Bellen moet je doen... nu kan je weer heel de dag wachten op een antwoord! ... en btw nu niks meer sturen he ... ook niet binnen een paar uurkes :-) ook niet als je het niet meer kan houden... laat ze nu zelf maar is komen.. ;en waarom spreek je morgen iet af? waarom zo lang wachten? veel succes hombre!
  maandag 10 december 2007 @ 12:36:40 #281
154676 AcidBurner
Beyond the Sun
pi_55166248
Damn als ik mezelf zo hoor... en dan te weten dat ik sinds een paar dagen terug single ben ... hehehehe anyway ... het ga je goed! But never be a slave to the pussy !!! NEVER!!
pi_55166849
Had ik moeten bellen omdat dat persoonlijker is (ook confronterender voor haar), of waarom?? Smsje krijgen vinden vrouwen toch ook leuk? Bellen is miss te opdringerig.. Kan ze gelijk ff nadenken welke dag ze kan; bij bellen lukt dat niet… maargoed, ik zie het misschien anders?

Nja, sms is al verstuurd… ik bel wel als het smsje positief is ofzo…. Btw. ik waardeer je reactie wel, heb er wat aan!
  maandag 10 december 2007 @ 13:33:18 #283
12820 Doodkapje
CyanideCookies
pi_55167329
quote:
Op maandag 10 december 2007 12:25 schreef Sweetbeach het volgende:
@ AcidBurner:

thx voor je bemoedigende post! Ik had haar vanochtend ook al een smsje gestuurd hoe het gister was (ze moest optreden met Streetdance) en of ze het leuk vind om a.s zaterdag wat te gaan drinken. Ze werkt tot 18.00 dus ben benieuwd naar haar reactie
Doh komt het weer van jouw kant! ...waarom ben je niet naar haar optreden gaan kijken?
...kan het geen beat schelen...
D700 Nikonian www.schiet7kleuren.nl
  maandag 10 december 2007 @ 14:09:08 #284
59332 Little_Meanie
Cidade Maravilhosa, RJ Brasil
pi_55168054
Gewoon dat mens negeren en zien wat er gebeurt.
Als je begint met bellen of smssen hoe leuk je haar wel vind teken je je eigen doodvonnis.
  maandag 10 december 2007 @ 14:13:15 #285
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_55168155
Als je dan toch smsjes stuurt, maak ze dan wat gewaagder. Bijvoorbeeld, ik zag dit of dat en moest toen ineens aan je denken. Heb je sindsdien al de hele dag in mijn hoofd en ik wil je eigenlijk graag snel weer zien. Zin om binnenkort weer wat af te spreken?

Zoiets
Please sir. When moon? When Mustang?
  maandag 10 december 2007 @ 14:38:21 #286
12820 Doodkapje
CyanideCookies
pi_55168733
quote:
Op maandag 10 december 2007 14:13 schreef Rossdale het volgende:
Als je dan toch smsjes stuurt, maak ze dan wat gewaagder. Bijvoorbeeld, ik zag dit of dat en moest toen ineens aan je denken. Heb je sindsdien al de hele dag in mijn hoofd en ik wil je eigenlijk graag snel weer zien. Zin om binnenkort weer wat af te spreken?

Zoiets
Dat staat haaks op de handelingen die hij vooral niet heeft gedaan bij de vorige dates

SweetBeach, je moet er wel voor oppassen dat dit niet een wekelijks vriendenetentje wordt...
  maandag 10 december 2007 @ 15:03:42 #287
154676 AcidBurner
Beyond the Sun
pi_55169269
quote:
Op maandag 10 december 2007 13:10 schreef Sweetbeach het volgende:
Had ik moeten bellen omdat dat persoonlijker is (ook confronterender voor haar), of waarom?? Smsje krijgen vinden vrouwen toch ook leuk? Bellen is miss te opdringerig.. Kan ze gelijk ff nadenken welke dag ze kan; bij bellen lukt dat niet… maargoed, ik zie het misschien anders?

Nja, sms is al verstuurd… ik bel wel als het smsje positief is ofzo…. Btw. ik waardeer je reactie wel, heb er wat aan!
Ik vind persoonlijk gewoon leuker om te bellen. Ik ben niet zo een geduldig persoontje als het op wachten aankomt. Maar goed geef jezelf alle tijd ..; en alle kansen... wie weet wordt het iets! Ik hoop het voor jou. Ik weet niet waarom, maar ik wil je gewoon zien schitteren!!!
pi_55171459
quote:
Op maandag 10 december 2007 13:33 schreef Doodkapje het volgende:

[..]

Doh komt het weer van jouw kant!
wat bedoel je daarmee? Als ik niets had gedaan, had zij waarschijnlijk ook geen contact opgenomen. En zoals hierboven staat; de man moet (telkens) het initiatief nemen... nja

@AcidBurner: ooww ik had moeten bellen omdat jij dat leuker vind Nja ik hou niet zo van bellen daarom stuurde ik een smsje. Maar had dus beter wél kunnen bellen??? Probeer ik dat de volgende keer! THx dat je me wilt zien schitteren, hehe!
  maandag 10 december 2007 @ 17:21:04 #289
12820 Doodkapje
CyanideCookies
pi_55172308
quote:
Op maandag 10 december 2007 16:36 schreef Sweetbeach het volgende:

[..]

wat bedoel je daarmee? Als ik niets had gedaan, had zij waarschijnlijk ook geen contact opgenomen. En zoals hierboven staat; de man moet (telkens) het initiatief nemen... nja

@AcidBurner: ooww ik had moeten bellen omdat jij dat leuker vind Nja ik hou niet zo van bellen daarom stuurde ik een smsje. Maar had dus beter wél kunnen bellen??? Probeer ik dat de volgende keer! THx dat je me wilt zien schitteren, hehe!
Nou weet ik natuurlijk niet wat voor type zij is, maar over het algemeen vind ik dat een meisje ook wat initiatieven mag nemen... zeker als je al 3x achter elkaar het initiatief hebt genomen... het moet van beide kanten komen.
pi_55174278
Als ze hard-to-get speelt, is het dan wel zo slim om steeds initiatief te nemen? Ik ben dat eigenlijk een beetje zat zo langzamerhand, voel me een beetje een schoothondje. Helaas ben ik zo hopeloos verliefd dat ik moeilijk anders kan. Als ik geen of weinig interesse ga tonen dan raak ik haar toch kwijt dunkt mij? Dan denkt zij gewoon dat ik geen interesse meer heb.

Ik weet ff niet wat te doen.
purpose and will versus modern machine
pi_55174389
quote:
Op maandag 10 december 2007 18:55 schreef stricken het volgende:
Als ze hard-to-get speelt, is het dan wel zo slim om steeds initiatief te nemen? Ik ben dat eigenlijk een beetje zat zo langzamerhand, voel me een beetje een schoothondje. Helaas ben ik zo hopeloos verliefd dat ik moeilijk anders kan. Als ik geen of weinig interesse ga tonen dan raak ik haar toch kwijt dunkt mij? Dan denkt zij gewoon dat ik geen interesse meer heb.

Ik weet ff niet wat te doen.
Tsja als zij geen interesse meer toont kan je je natuurlijk afvragen of het wel zin heeft. Waarom vraag je haar niet gewoon onder 4 ogen of wat mijn part bellend wat ze van je vind heel direct. Dan weet je meteen waar je aan toe bent. Want nu lijkt het soms dat ze me meer om je aandacht geeft dan om jou. Dat is ook niet wat je moet hebben. Vraag het heel direct dan weet je waar je aan toe bent, daar heb je denk ik wel behoefte aan. succes
pi_55176184
OK, ik weet genoeg.

Kreeg een reactie om 18.30 en in het smsje stond dat ze 'opzich' wel wilde maar dat ze geen tijd meer heeft omdat ze a.s vrijdagochtend al met school op 2.5-weekse werkweek gaat. Ze is pas de 29e (zaterdag)
terug...

sure , dan laat maar...

damn..... enige dame die ik leuk vind haakt nu ook af.... thx voor jullie tips iig! Maar dan nog vraag ik me af; had ik haar wél gezoent de vorige keer, dan was het waarschijnlijk ook niets geworden; de klik is er, het was gezellig maar ik mis het gevoel van haar kant (ze is zoo passief).... jammer

[ Bericht 6% gewijzigd door Sweetbeach op 10-12-2007 20:22:07 ]
  maandag 10 december 2007 @ 20:38:17 #293
138258 LasTeR
Run for your life.
pi_55176749
Ach jongen, daar leer je van. volgende keer beter. Maar toch wil ik weten hoe oud jij bent.
Maar ik zou haar gewoon helemaal met rust laten en als ze jou wilt komt ze echt nog wel naar je terug.
Elk huis z’n kruiswoordraadsels
Iedereen z'n plaats aan tafel
Maar ik kom wat later, ik kom wat later
pi_55176880
quote:
Op maandag 10 december 2007 20:38 schreef LasTeR het volgende:
Ach jongen, daar leer je van. volgende keer beter. Maar toch wil ik weten hoe oud jij bent.
Maar ik zou haar gewoon helemaal met rust laten en als ze jou wilt komt ze echt nog wel naar je terug.
Van rukken word je blind jongen.

[quote]Op zondag 9 december 2007 23:29 schreef Sweetbeach het volgende:

[..]

dat kan..... MAAR... ik heb bij al die 3 dates het initiatief genomen (cq. gevraagd of ze wilde afspreken), heb háár na het uitgaan zelfs haar nummer gevraagd en háár gebeld... als ze dan nog niet weet dat ik haar niet leuk genoeg vind Nogmaals; zou het ook leuk vinden als zij ook eens 'uit zichzelf' een smsje stuurt, snap je? Als ik er 1 stuur, stuurt ze er wel 1 terug met ook vaak weer een vraag er in: 'en wat ga jij doen?' - 'doe je morgen nog wat? ' etc... maar uitzichzelf niet. Dan heb ik zoiets van, tja wil je wél of niet wat..

Nu idd paar dagen niet gesmst, weet niet of dat wat betekend, maar zal haar morgen dan bellen ofzo. En dan vragen wat ze voor mij voelt Tja zoiets heb ik ook nog niet gedaan..... iig thx voor de tips!

edit: ben 21.. ja srry! (nooit vriendin gehad, vandaar misschien )
  maandag 10 december 2007 @ 20:53:23 #295
12820 Doodkapje
CyanideCookies
pi_55177191
quote:
Op maandag 10 december 2007 20:16 schreef Sweetbeach het volgende:
OK, ik weet genoeg.

Kreeg een reactie om 18.30 en in het smsje stond dat ze 'opzich' wel wilde maar dat ze geen tijd meer heeft omdat ze a.s vrijdagochtend al met school op 2.5-weekse werkweek gaat. Ze is pas de 29e (zaterdag)
terug...

sure , dan laat maar...

damn..... enige dame die ik leuk vind haakt nu ook af.... thx voor jullie tips iig! Maar dan nog vraag ik me af; had ik haar wél gezoent de vorige keer, dan was het waarschijnlijk ook niets geworden; de klik is er, het was gezellig maar ik mis het gevoel van haar kant (ze is zoo passief).... jammer
Dat weet je niet of het wel of niets geworden is,... het enige wat je hier van leert is dat niet geschoten inderdaad altijd mis is... leer hier van en op naar de volgende

...en wie weet neemt ze wel weer contact met je op na haar werkweek
pi_55177533
quote:
Op maandag 10 december 2007 09:22 schreef AcidBurner het volgende:
De man hoort nog steeds initiatief te nemen ... stom maar zo is het... en hou nu is op met jezelf dingen te verwijten... het is doodnormaal dat je twijfelt... ik zou het niet anders willen zien! ... Nu adem in adem uit ... RELAX!
dat vind ik bullshit! de dame mag (zeker als je al een paar dates hebt voorgesteld) ook wel eens het initiatief nemen oid hoor.... net of de man dat elke keer moet doen

TS; ik vind het nóg raar dat je vanochtend een smsje hebt gestuurd om te vragen of ze nog wilt. Als ze verliefd was had ze ook wel contact met jouw opgenomen! doet ze niet; it's over!

gewoon negeren de boel nu!
Haleloeja
  dinsdag 11 december 2007 @ 14:07:06 #297
92279 N.icka
Windforce 11
pi_55191273
quote:
Op maandag 10 december 2007 20:16 schreef Sweetbeach het volgende:
OK, ik weet genoeg.

terug...

sure , dan laat maar...

damn..... enige dame die ik leuk vind haakt nu ook af....
Jezus , je gelooft haar bij voorbaat al niet , je verdient haar gewoon niet . Niet iedereen is zo wanhopig om zich gelijk aan een ander vast te klampen.Geef die meid gewoon de ruimte en tijd , ze moet op werkweek, ja dat gaat nu eenmaal zo. Bel haar gewoon als ze een paar dagen terug is en vraag haar hoe ze het gehad heeft, gedraag je toch eens als een echte vent ipv als een wanhopig pubertje
pi_55191496
quote:
Op dinsdag 11 december 2007 14:07 schreef N.icka het volgende:

[..]

Jezus , je gelooft haar bij voorbaat al niet , je verdient haar gewoon niet . Niet iedereen is zo wanhopig om zich gelijk aan een ander vast te klampen.Geef die meid gewoon de ruimte en tijd , ze moet op werkweek, ja dat gaat nu eenmaal zo. Bel haar gewoon als ze een paar dagen terug is en vraag haar hoe ze het gehad heeft, gedraag je toch eens als een echte vent ipv als een wanhopig pubertje
^^eensch
When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.
pi_55191658
quote:
Op dinsdag 11 december 2007 14:15 schreef MouzurX het volgende:
^^eensch
IWS
  dinsdag 11 december 2007 @ 15:12:55 #300
172358 oddman
Introspecteur
pi_55192842
quote:
Op dinsdag 11 december 2007 14:07 schreef N.icka het volgende:

[..]

Wat hij zegt.
"The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts."
- Bertrand Russell
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')