abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 7 december 2007 @ 20:53:09 #251
151344 Queen_Minny
Life sucks, but I suck harder.
pi_55110559
quote:
Op vrijdag 7 december 2007 00:30 schreef Doodkapje het volgende:

[..]

Nou, gefeliciteerd met je nieuwe broertje dan maar
Dat broertje is nu al een jaar mn ventje.

Afscheid:
Hij: Ehm t was eeeh erg gezellig.
Ik: Eeeh ja heel erg.
Hij: Ik ga eeh denk ik maar eens op huis aan.
Ik: Ok zie je later?
Hij... Oooh fuck it! *zoent*
pi_55111173
quote:
Op zaterdag 1 december 2007 12:18 schreef Sweetbeach het volgende:
'Het was gezellig'...... een gezegde wat ik na bijna élke eerste date wel weer hoor.... Maar échte spanning is er weinig, en dát is mijn probleem Hierdoor beland ik keer op keer in de verdomde friendzone. De dame in kwestie vind de date leuk, maar méér.. dat vaak niet..

Het is bij mij vaak hetzelfde liedje: gezellig kletsen, lachen etc, maar op het einde vd date is het ' het was gezellig, spreek je nog wel' .... zonder enige liefdeszoen oid...

Wie heeft goede tips om wat 'dichter' bij elkaar te komen en zo wat spanning op te bouwen. Of te laten zien dat je d'r leuk vind???

- Af en toe een compliment geven?
- Zwoel in de ogen aankijken?
- Gewoon zeggen dat je haar leuk vind?
- Aanraken?

Nja vanavond heb ik een 2e date, en ga ik naar de bios en daarna nog wat drinken.. (eerste date was alleen 'gezellig' wat drinken), dus hopelijk kan ik wat tips toepassen, hehe....zodat ik niet in die verdomde friendzone ga zitten. En dat er op het einde van deze 2e date in de auto misschien nog wat gebeurd ipv. 'het was gezellig, doei' (incl. 3 kussen) Ik zie d'r wel zitten namelijk...
ik denk dat je het gewoon niet hebt?

Overigens hoe oud ben je?
Co-ouder van twee geweldige kinderen
  vrijdag 7 december 2007 @ 22:27:51 #253
11102 knep
Mountainfreak
pi_55113386
quote:
Op vrijdag 7 december 2007 11:56 schreef Logician het volgende:
Gewoon een smsje sturen: ik heb spijt dat ik je niet gezoend heb
Vind ik eigenlijk wel een goede .

Klaagt ze trouwens nooit over pijn in rug of nek of iets dergelijks? Kan een mooie aanleiding zijn om je massagekunsten te vertonen om zo wat spanning op te bouwen .
  zaterdag 8 december 2007 @ 03:18:24 #254
59332 Little_Meanie
Cidade Maravilhosa, RJ Brasil
pi_55119403
quote:
Op vrijdag 7 december 2007 09:47 schreef AcidBurner het volgende:
raar he maar als je ze nu is gewoon zou behandelen ... zonder al die toeters en bellen dan kom je meestal veel verder dan met al dat geblaat. ik heb het idee (niet bij alle vrouwen hoor) maar als je lief bent, en attent en blablablaba... dan kom je snel in de friendzone... als je daarentegen een beetje nors overkomt, met een air van "we zien wel" en je belt ze niet ... dan word je pas interessant... erg maar zo is het ... vrouwen willen gebruikt worden...

Doe gewoon normaal ... en als ze je niet ziet zitten ... move on.

en vergeet nooit ! THE ONE WHO LOVES THE LEAST CONTROLS THE RELATIONSHIP!!!
10/10
pi_55124558
jaja, i kheb het verprutst.... had haar 'gewoon' moeten zoenen....

volgende keer beter... opzoek naar een nieuwe dame
Mysterieland!!!!!!!!!!!!!
pi_55124782
quote:
Op zaterdag 8 december 2007 14:58 schreef Sweetbeach het volgende:

Wat een onzin opzoek naar een nieuwe je gaat gewoon achter dit meisje aan als je d'r leuk vind. Je maakt jezelf kapot door zo gefixeerd te zijn op dat zoenen. Trouwens je weet dat ze je leuk vind, heeft ze dit letterlijk tegen je gezegd of heb je dit via via gehoord?
pi_55124946
quote:
Op zaterdag 8 december 2007 14:58 schreef Sweetbeach het volgende:

Zeg je dit omdat je bent afgewezen of omdat je het niet meer ziet zitten?
I don't know if we're made for each other but this night is made for us.
You've got nothing left to lose and only me to trust.
pi_55125150
quote:
Op zaterdag 8 december 2007 15:12 schreef sambuca_18 het volgende:

[..]

Wat een onzin opzoek naar een nieuwe je gaat gewoon achter dit meisje aan als je d'r leuk vind. Je maakt jezelf kapot door zo gefixeerd te zijn op dat zoenen. Trouwens je weet dat ze je leuk vind, heeft ze dit letterlijk tegen je gezegd of heb je dit via via gehoord?
ik weet helemaal niet of ze me leuk vind Hebben 3x afgesproken, maar er staat nergens dat ze dat heeft gezegd of dat ik dat via via heb gehoord...

en ik zeg dat niet omdat ik ben afgewezen (nogmaals ze heeft niets gezegd/gesmst), maar omdat ik me gewoon een loser voel die geen initiatief durft te nemen. Van haar kant heb ik na donderdag ook niets meer gehoord dus ik heb op dit moment géen zin om wééér initiatief te nemen (zou dan al de 4e!! keer zijn dat IK haar mee vraag). Als ze me leuk genoeg vond had ze zelf ook wel een keer gesmst om wat te drinken oid.... Of mijn hand gepakt bij het naar huis lopen, al dat soort dingen komen steeds van mij af. enige waardoor ik haar nog gevraagd had voor die 3e date was omdat ze steeds wel leuk reageerde in de trant van 'jaa leuk, gaan we doen!' oid... meer ook niet

*zucht* vanavond maar eens de stad in!
pi_55125353
laat dat 'date' gedoe eens los, joh, en hang niet allerlei 'verplichte' acties voor de ander er aan vast.
dat ze je hand niet pakt, betekent geen drol, je hebt nog steeds een ja én een nee, hoor.

waarom moet alles zo snel 'rond zijn'? er kunnen legio redenen zijn waarom de ander het rustig aan doet.
mag je niet twijfelen in het begin, onzeker zijn ,moet je meteen weten dat die ander "het helemaal is" , mag je dat niet middels een aantal afspraakjes ontdekken? doe je dat niet binnen 5 of 6 "dates" dan loop jij weg naar de volgende?

jij verpest het door je eigen opgefoktheid, niet door wat je doet of laat, maar door allerlei voorbarige conclusies die je trekt, en een latente haast die je hebt.
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_55125652
Als jij niets meer laat horen zal ze misschien denken dat je háár niet leuk genoeg vindt. Misschien is zij wel net zo onzeker als jij.
Ipv te denken dat je het verpest hebt, kun je ook denken dat je 3 leuke dates hebt gehad.
En waarom vraag je niet of ze bij je komt eten? Dan is de setting al meteen wat intiemer en persoonlijker (of woon je nog thuis?), kun je elkaar echt beter leren kennen en dan komt die kus vanzelf.
pi_55125738
quote:
Op zaterdag 8 december 2007 15:38 schreef Sweetbeach het volgende:

[..]

ik weet helemaal niet of ze me leuk vind Hebben 3x afgesproken, maar er staat nergens dat ze dat heeft gezegd of dat ik dat via via heb gehoord...

en ik zeg dat niet omdat ik ben afgewezen (nogmaals ze heeft niets gezegd/gesmst), maar omdat ik me gewoon een loser voel die geen initiatief durft te nemen. Van haar kant heb ik na donderdag ook niets meer gehoord dus ik heb op dit moment géen zin om wééér initiatief te nemen (zou dan al de 4e!! keer zijn dat IK haar mee vraag). Als ze me leuk genoeg vond had ze zelf ook wel een keer gesmst om wat te drinken oid.... Of mijn hand gepakt bij het naar huis lopen, al dat soort dingen komen steeds van mij af. enige waardoor ik haar nog gevraagd had voor die 3e date was omdat ze steeds wel leuk reageerde in de trant van 'jaa leuk, gaan we doen!' oid... meer ook niet

Hmm ok, ik dacht dat ergens gelezen te hebben maar dan haal ik verschillende topics door mekaar denk ik. Als ik jou was zou ik via msn/sms vragen wat ze van je vind. Daarmee weet je wat ze van je vind en laat jij indirect merken dat je dr ziet zitten mocht ze het nog niet weten. Misschien dat je onzekerheid dan minder word. En je zegt dat je je een loser voelt, dat zal wel meevallen je zou is moeten weten hoeveel mensen een 3e date hebben gehad zonder te zoenen. Het gaat niet altijd zoals de kleffe engelse films ons willen doen geloven. Komop laat je ballen zien (figuurlijk ) en ga d'r voor. Als zei je afwijst moet je er niet mee verder gaan dat lijkt me logisch maar nu is er toch geen reden om te denken dat ze je niet ziet zitten. Oké zij neemt dan misschien niet het initiatief maar zo zijn sommige vrouwen nou eenmaal.
  zaterdag 8 december 2007 @ 18:02:55 #262
151344 Queen_Minny
Life sucks, but I suck harder.
pi_55128085
Zoenen is geen verplichting hoor.
Gewoon een 4e keer mee uit vragen als je haar zo leuk vind. Als ze jou ook erg leuk vind komt die zoen echt wel een keertje.
pi_55128449
quote:

[..]

Of mijn hand gepakt bij het naar huis lopen, al dat soort dingen komen steeds van mij af.
Je kan nooit, maar dan ook nooit verwachten dat vrouwen daarvoor verantwoordelijkheid nemen. Daarvoor ben jij de man. Als vrouwen compleet eerlijk zouden zijn over wat voor man ze wilden, dan zouden ze ongeveer zeggen: "Een seksuele man die de gelegenheid voor seks creëert en door mijn barrières heengaat." Natuurlijk zegt geen enkele vrouw dit, ze zijn namelijk bang om slet genoemd te worden. Ik bedoel, kom op zeg, ze zijn al bang om een slet genoemd te worden en je verwacht ook nog eens dat ze seks initiëren? Droom lekker verder.

En daarnaast; waarom hecht je zoveel waarde aan de uitkomst van je date? Is het zo alsof je moet zoenen? Zo klinkt het wel. Ik heb dat nogal losgelaten en besloten om dates opzich nooit zo serieus te nemen.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 08-12-2007 18:19:26 ]
pi_55128600
Ik heb trouwens een tip voor diegene met het broertjessyndroom die aan het daten zijn: stel je voor dat in de wereld van liefde dat jij de Ferrari bent. Als een vrouw je waarde niet erkent is dat haar verlies.

Ik hou van de Ferrari vergelijking omdat het relevant is voor de relatie van man tot vrouw. Ferrari's hebben geen 'intrinstieke' waarde. Ze kunnen een zowel een hoopje blik zijn als iets waarvan elke autoliefhebber droomt. Het ligt allemaal aan je eigen perceptie. Ferrari-dealers hebben een sterke mindset dat hun auto's verdraaid veel waard zijn. Als een gevolg daarvan laten ze niet zomaar iemand een testritje maken. Ze gaan ook niet onderhandelen over de prijs want daarvoor hebben hun auto's namelijk teveel status.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 08-12-2007 18:25:17 ]
pi_55131135
quote:

[..]

ik snap het niet... in de auto kan je ook gewoon goed zoenen hoor Je pakt d'r wat vast en gaat met jouw hoofd naar die van haar. Dan geef je een kusje op de mond, en kijk je hoe ze 'toehapt'.. Doet ze 'mee' ga je door, anders hou je op. Easy as hell

Test dit gewoon op jullie 4e date! DOEN!! en je weet niet of ze nog interesse heeft? Tja, dat moet je zelf ff uitvinden...maar het feit dat ze smst dat ze het leuk vond zegt denk ik genoeg!
Haleloeja
pi_55134602
quote:
Op zaterdag 8 december 2007 20:12 schreef Gelderland het volgende:

[..]

ik snap het niet... in de auto kan je ook gewoon goed zoenen hoor Je pakt d'r wat vast en gaat met jouw hoofd naar die van haar. Dan geef je een kusje op de mond, en kijk je hoe ze 'toehapt'.. Doet ze 'mee' ga je door, anders hou je op. Easy as hell

Test dit gewoon op jullie 4e date! DOEN!! en je weet niet of ze nog interesse heeft? Tja, dat moet je zelf ff uitvinden...maar het feit dat ze smst dat ze het leuk vond zegt denk ik genoeg!
Klopt, ga er gewoon vol voor waarom niet? Een blauwtje lopen is kut maar als je het subtiel aanpakt is het niet eens een blauwtje lopen Als ze je niks zou vinden zou ze ook niet zeggen dat ze er zin in heeft en merk je dat wel aan d'r.
pi_55149609
quote:
Op zaterdag 8 december 2007 18:18 schreef Friek_ het volgende:

[..]

Je kan nooit, maar dan ook nooit verwachten dat vrouwen daarvoor verantwoordelijkheid nemen. Daarvoor ben jij de man.
waarom niet Ik bedoel, als die meid mijn hand ook eens zou pakken, of een arm om mijn middel slaat, of mij op die manier een hint maakt zou het voor mij ook makkelijker zijn! Of dat ze een smsje stuurt van: 'ik vond het leuk, voor herhaling vatbaar'? of 'zin om nog een keer af te spreken'?

Tot nu toe is ALLES van mijn kant gegaan, misschien moet ik daar aan wennen, maar ik vind dat lastig... omdat ik ook graag het gevoel krijg dat ze me leuk vind! Vanavond zal ik haar nog een keer smsen oid, en vragen of ze wat wil drinken/poolen oid dan zien we wel weer verder....
pi_55149786
quote:
Op zondag 9 december 2007 17:43 schreef Sweetbeach het volgende:

[..]

waarom niet Ik bedoel, als die meid mijn hand ook eens zou pakken, of een arm om mijn middel slaat, of mij op die manier een hint maakt zou het voor mij ook makkelijker zijn! Of dat ze een smsje stuurt van: 'ik vond het leuk, voor herhaling vatbaar'? of 'zin om nog een keer af te spreken'?

Tot nu toe is ALLES van mijn kant gegaan, misschien moet ik daar aan wennen, maar ik vind dat lastig... omdat ik ook graag het gevoel krijg dat ze me leuk vind! Vanavond zal ik haar nog een keer smsen oid, en vragen of ze wat wil drinken/poolen oid dan zien we wel weer verder....
Waarom vraag je haar gewoon niet recht op de man af of ze je leuk vindt. Je vertelt meteen erbij dat je haar erg leuk vindt.

Na haar antwoord weet je wat kan en niet kan!
Co-ouder van twee geweldige kinderen
pi_55152944
quote:
Op zondag 9 december 2007 17:52 schreef housewous het volgende:

[..]

Waarom vraag je haar gewoon niet recht op de man af of ze je leuk vindt. Je vertelt meteen erbij dat je haar erg leuk vindt.

Na haar antwoord weet je wat kan en niet kan!
Zei ik ook al. Desnoods doe je het over de telefoon.
beter een knipoog dan een blauw oog
  zondag 9 december 2007 @ 20:32:29 #270
138258 LasTeR
Run for your life.
pi_55153071
Waarom laat je het niet met rust en als ze weer toenadering zoekt dan ga je er pas weer op in. Anders blijf jij maar lekker twijfelen of het nu van een kant komt of niet.

Je hebt gewoon geen ruggengraat, mietje.

Ik zou als ik jou was haar naar je toe laten komen.
Elk huis z’n kruiswoordraadsels
Iedereen z'n plaats aan tafel
Maar ik kom wat later, ik kom wat later
pi_55153175
quote:
Op zondag 9 december 2007 20:28 schreef Knipoogje het volgende:

[..]

Zei ik ook al. Desnoods doe je het over de telefoon.
Zei ik ook al. Maar als TS niet wilt/durft zal hij nog wel even met dat klotegevoel blijven zitten. Dan hebben wij hem ook gewoon goede tips gegeven maar doet hij er niks mee. Als je het nou gewoon vraagt dan weet je het toch TS. Als ze zegt ja ik vind je leuk zeg je desnoods nou daar moeten we dan maar wat op drinken met een knipoog (niet letterlijk uiteraard)
pi_55158152
quote:
Op zaterdag 8 december 2007 16:09 schreef aesop het volgende:
Als jij niets meer laat horen zal ze misschien denken dat je háár niet leuk genoeg vindt. Misschien is zij wel net zo onzeker als jij.
dat kan..... MAAR... ik heb bij al die 3 dates het initiatief genomen (cq. gevraagd of ze wilde afspreken), heb háár na het uitgaan zelfs haar nummer gevraagd en háár gebeld... als ze dan nog niet weet dat ik haar niet leuk genoeg vind Nogmaals; zou het ook leuk vinden als zij ook eens 'uit zichzelf' een smsje stuurt, snap je? Als ik er 1 stuur, stuurt ze er wel 1 terug met ook vaak weer een vraag er in: 'en wat ga jij doen?' - 'doe je morgen nog wat? ' etc... maar uitzichzelf niet. Dan heb ik zoiets van, tja wil je wél of niet wat..

Nu idd paar dagen niet gesmst, weet niet of dat wat betekend, maar zal haar morgen dan bellen ofzo. En dan vragen wat ze voor mij voelt Tja zoiets heb ik ook nog niet gedaan..... iig thx voor de tips!

edit: ben 21.. ja srry! (nooit vriendin gehad, vandaar misschien )

[ Bericht 6% gewijzigd door Sweetbeach op 09-12-2007 23:35:38 ]
  zondag 9 december 2007 @ 23:31:37 #273
138258 LasTeR
Run for your life.
pi_55158215
Hoe oud ben je in hemelsnaam?
Elk huis z’n kruiswoordraadsels
Iedereen z'n plaats aan tafel
Maar ik kom wat later, ik kom wat later
  zondag 9 december 2007 @ 23:50:15 #274
181126 MouzurX
Misschien?
pi_55158632
quote:
Op zondag 9 december 2007 23:29 schreef Sweetbeach het volgende:

[..]

Als ik er 1 stuur, stuurt ze er wel 1 terug met ook vaak weer een vraag er in: 'en wat ga jij doen?' - 'doe je morgen nog wat? ' etc... maar uitzichzelf niet. Dan heb ik zoiets van, tja wil je wél of niet wat..
Hier heb ik ook problemen mee ... is dit nou gewoon normaal ofzo of zijn ze gewoon niet geinteresseert of wat ist nou?
When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.
  maandag 10 december 2007 @ 00:45:46 #275
12820 Doodkapje
CyanideCookies
pi_55159938
quote:
Op zondag 9 december 2007 23:50 schreef MouzurX het volgende:

[..]

Hier heb ik ook problemen mee ... is dit nou gewoon normaal ofzo of zijn ze gewoon niet geinteresseert of wat ist nou?
Er zijn geen regels voor,... als ze je leuk genoeg vindt neemt ze uiteindelijk wel contact met je op.
...kan het geen beat schelen...
D700 Nikonian www.schiet7kleuren.nl
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')