Dat broertje is nu al een jaar mn ventje.quote:Op vrijdag 7 december 2007 00:30 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Nou, gefeliciteerd met je nieuwe broertje dan maar
ik denk dat je het gewoon niet hebt?quote:Op zaterdag 1 december 2007 12:18 schreef Sweetbeach het volgende:
'Het was gezellig'...... een gezegde wat ik na bijna élke eerste date wel weer hoor.... Maar échte spanning is er weinig, en dát is mijn probleemHierdoor beland ik keer op keer in de verdomde friendzone. De dame in kwestie vind de date leuk, maar méér.. dat vaak niet..
Het is bij mij vaak hetzelfde liedje: gezellig kletsen, lachen etc, maar op het einde vd date is het ' het was gezellig, spreek je nog wel' .... zonder enige liefdeszoen oid...
Wie heeft goede tips om wat 'dichter' bij elkaar te komen en zo wat spanning op te bouwen. Of te laten zien dat je d'r leuk vind???
- Af en toe een compliment geven?
- Zwoel in de ogen aankijken?
- Gewoon zeggen dat je haar leuk vind?
- Aanraken?
Nja vanavond heb ik een 2e date, en ga ik naar de bios en daarna nog wat drinken.. (eerste date was alleen 'gezellig' wat drinken), dus hopelijk kan ik wat tips toepassen, hehe....zodat ik niet in die verdomde friendzone ga zitten. En dat er op het einde van deze 2e date in de auto misschien nog wat gebeurdipv. 'het was gezellig, doei' (incl. 3 kussen)
Ik zie d'r wel zitten namelijk...
Vind ik eigenlijk wel een goedequote:Op vrijdag 7 december 2007 11:56 schreef Logician het volgende:
Gewoon een smsje sturen: ik heb spijt dat ik je niet gezoend heb
10/10quote:Op vrijdag 7 december 2007 09:47 schreef AcidBurner het volgende:
raar he maar als je ze nu is gewoon zou behandelen ... zonder al die toeters en bellen dan kom je meestal veel verder dan met al dat geblaat. ik heb het idee (niet bij alle vrouwen hoor) maar als je lief bent, en attent en blablablaba... dan kom je snel in de friendzone... als je daarentegen een beetje nors overkomt, met een air van "we zien wel" en je belt ze niet ... dan word je pas interessant... erg maar zo is het ... vrouwen willen gebruikt worden...
Doe gewoon normaal ... en als ze je niet ziet zitten ... move on.
en vergeet nooit ! THE ONE WHO LOVES THE LEAST CONTROLS THE RELATIONSHIP!!!
Wat een onzin opzoek naar een nieuwe je gaat gewoon achter dit meisje aan als je d'r leuk vind. Je maakt jezelf kapot door zo gefixeerd te zijn op dat zoenen. Trouwens je weet dat ze je leuk vind, heeft ze dit letterlijk tegen je gezegd of heb je dit via via gehoord?quote:Op zaterdag 8 december 2007 14:58 schreef Sweetbeach het volgende:
jaja, i kheb het verprutst.... had haar 'gewoon' moeten zoenen....
volgende keer beter...![]()
opzoek naar een nieuwe dame
Zeg je dit omdat je bent afgewezen of omdat je het niet meer ziet zitten?quote:Op zaterdag 8 december 2007 14:58 schreef Sweetbeach het volgende:
jaja, i kheb het verprutst.... had haar 'gewoon' moeten zoenen....
volgende keer beter...![]()
opzoek naar een nieuwe dame
ik weet helemaal niet of ze me leuk vindquote:Op zaterdag 8 december 2007 15:12 schreef sambuca_18 het volgende:
[..]
Wat een onzin opzoek naar een nieuwe je gaat gewoon achter dit meisje aan als je d'r leuk vind. Je maakt jezelf kapot door zo gefixeerd te zijn op dat zoenen. Trouwens je weet dat ze je leuk vind, heeft ze dit letterlijk tegen je gezegd of heb je dit via via gehoord?
Hmm ok, ik dacht dat ergens gelezen te hebben maar dan haal ik verschillende topics door mekaar denk ik. Als ik jou was zou ik via msn/sms vragen wat ze van je vind. Daarmee weet je wat ze van je vind en laat jij indirect merken dat je dr ziet zitten mocht ze het nog niet weten. Misschien dat je onzekerheid dan minder word. En je zegt dat je je een loser voelt, dat zal wel meevallen je zou is moeten weten hoeveel mensen een 3e date hebben gehad zonder te zoenen. Het gaat niet altijd zoals de kleffe engelse films ons willen doen geloven. Komop laat je ballen zien (figuurlijkquote:Op zaterdag 8 december 2007 15:38 schreef Sweetbeach het volgende:
[..]
ik weet helemaal niet of ze me leuk vindHebben 3x afgesproken, maar er staat nergens dat ze dat heeft gezegd of dat ik dat via via heb gehoord...
en ik zeg dat niet omdat ik ben afgewezen (nogmaals ze heeft niets gezegd/gesmst), maar omdat ik me gewoon een loser voel die geen initiatief durft te nemen. Van haar kant heb ik na donderdag ook niets meer gehoord dus ik heb op dit moment géen zin om wééér initiatief te nemen (zou dan al de 4e!! keer zijn dat IK haar mee vraag). Als ze me leuk genoeg vond had ze zelf ook wel een keer gesmst om wat te drinken oid.... Of mijn hand gepakt bij het naar huis lopen, al dat soort dingen komen steeds van mij af. enige waardoor ik haar nog gevraagd had voor die 3e date was omdat ze steeds wel leuk reageerde in de trant van 'jaa leuk, gaan we doen!' oid... meer ook niet
*zucht* vanavond maar eens de stad in!
Je kan nooit, maar dan ook nooit verwachten dat vrouwen daarvoor verantwoordelijkheid nemen. Daarvoor ben jij de man. Als vrouwen compleet eerlijk zouden zijn over wat voor man ze wilden, dan zouden ze ongeveer zeggen: "Een seksuele man die de gelegenheid voor seks creëert en door mijn barrières heengaat." Natuurlijk zegt geen enkele vrouw dit, ze zijn namelijk bang om slet genoemd te worden. Ik bedoel, kom op zeg, ze zijn al bang om een slet genoemd te worden en je verwacht ook nog eens dat ze seks initiëren? Droom lekker verder.quote:Op zaterdag 8 december 2007 15:38 schreef Sweetbeach het volgende:
[..]
Of mijn hand gepakt bij het naar huis lopen, al dat soort dingen komen steeds van mij af.
ik snap het niet... in de auto kan je ook gewoon goed zoenen hoorquote:Op zaterdag 8 december 2007 15:38 schreef Sweetbeach het volgende:
[..]
ik weet helemaal niet of ze me leuk vindHebben 3x afgesproken, maar er staat nergens dat ze dat heeft gezegd of dat ik dat via via heb gehoord...
en ik zeg dat niet omdat ik ben afgewezen (nogmaals ze heeft niets gezegd/gesmst), maar omdat ik me gewoon een loser voel die geen initiatief durft te nemen. Van haar kant heb ik na donderdag ook niets meer gehoord dus ik heb op dit moment géen zin om wééér initiatief te nemen (zou dan al de 4e!! keer zijn dat IK haar mee vraag). Als ze me leuk genoeg vond had ze zelf ook wel een keer gesmst om wat te drinken oid.... Of mijn hand gepakt bij het naar huis lopen, al dat soort dingen komen steeds van mij af. enige waardoor ik haar nog gevraagd had voor die 3e date was omdat ze steeds wel leuk reageerde in de trant van 'jaa leuk, gaan we doen!' oid... meer ook niet
*zucht* vanavond maar eens de stad in!
Klopt, ga er gewoon vol voor waarom niet? Een blauwtje lopen is kut maar als je het subtiel aanpakt is het niet eens een blauwtje lopenquote:Op zaterdag 8 december 2007 20:12 schreef Gelderland het volgende:
[..]
ik snap het niet... in de auto kan je ook gewoon goed zoenen hoorJe pakt d'r wat vast en gaat met jouw hoofd naar die van haar. Dan geef je een kusje op de mond, en kijk je hoe ze 'toehapt'.. Doet ze 'mee' ga je door, anders hou je op. Easy as hell
![]()
Test dit gewoon op jullie 4e date! DOEN!! en je weet niet of ze nog interesse heeft? Tja, dat moet je zelf ff uitvinden...maar het feit dat ze smst dat ze het leuk vond zegt denk ik genoeg!
waarom nietquote:Op zaterdag 8 december 2007 18:18 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Je kan nooit, maar dan ook nooit verwachten dat vrouwen daarvoor verantwoordelijkheid nemen. Daarvoor ben jij de man.
Waarom vraag je haar gewoon niet recht op de man af of ze je leuk vindt. Je vertelt meteen erbij dat je haar erg leuk vindt.quote:Op zondag 9 december 2007 17:43 schreef Sweetbeach het volgende:
[..]
waarom nietIk bedoel, als die meid mijn hand ook eens zou pakken, of een arm om mijn middel slaat, of mij op die manier een hint maakt zou het voor mij ook makkelijker zijn! Of dat ze een smsje stuurt van: 'ik vond het leuk, voor herhaling vatbaar'? of 'zin om nog een keer af te spreken'?
Tot nu toe is ALLES van mijn kant gegaan, misschien moet ik daar aan wennen, maar ik vind dat lastig... omdat ik ook graag het gevoel krijg dat ze me leuk vind! Vanavond zal ik haar nog een keer smsen oid, en vragen of ze wat wil drinken/poolen oiddan zien we wel weer verder....
Zei ik ook al. Desnoods doe je het over de telefoon.quote:Op zondag 9 december 2007 17:52 schreef housewous het volgende:
[..]
Waarom vraag je haar gewoon niet recht op de man af of ze je leuk vindt. Je vertelt meteen erbij dat je haar erg leuk vindt.
Na haar antwoord weet je wat kan en niet kan!
Zei ik ook al. Maar als TS niet wilt/durft zal hij nog wel even met dat klotegevoel blijven zitten. Dan hebben wij hem ook gewoon goede tips gegeven maar doet hij er niks mee. Als je het nou gewoon vraagt dan weet je het toch TS. Als ze zegt ja ik vind je leuk zeg je desnoods nou daar moeten we dan maar wat op drinken met een knipoog (niet letterlijk uiteraard)quote:Op zondag 9 december 2007 20:28 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Zei ik ook al. Desnoods doe je het over de telefoon.
dat kan..... MAAR... ik heb bij al die 3 dates het initiatief genomen (cq. gevraagd of ze wilde afspreken), heb háár na het uitgaan zelfs haar nummer gevraagd en háár gebeld... als ze dan nog niet weet dat ik haar niet leuk genoeg vindquote:Op zaterdag 8 december 2007 16:09 schreef aesop het volgende:
Als jij niets meer laat horen zal ze misschien denken dat je háár niet leuk genoeg vindt. Misschien is zij wel net zo onzeker als jij.
Hier heb ik ook problemen mee ... is dit nou gewoon normaal ofzo of zijn ze gewoon niet geinteresseert of wat ist nou?quote:Op zondag 9 december 2007 23:29 schreef Sweetbeach het volgende:
[..]
Als ik er 1 stuur, stuurt ze er wel 1 terug met ook vaak weer een vraag er in: 'en wat ga jij doen?' - 'doe je morgen nog wat? ' etc... maar uitzichzelf niet. Dan heb ik zoiets van, tja wil je wél of niet wat..![]()
Er zijn geen regels voor,... als ze je leuk genoeg vindt neemt ze uiteindelijk wel contact met je op.quote:Op zondag 9 december 2007 23:50 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Hier heb ik ook problemen mee ... is dit nou gewoon normaal ofzo of zijn ze gewoon niet geinteresseert of wat ist nou?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |