Wordt dit onze nieuwe slowchat?quote:
Laat mij raden. Jij bent vrij mager en denkt met deze hoeveelheid aan calorieën in 1 keer je gewicht op peil te hebben?quote:Op zondag 2 december 2007 20:18 schreef Blinky het volgende:
[..]
Welnee, dat is juist leuk! En als het niet doorgaat heb je in elk geval wat over te praten!
Ik wil erwtensoep en een beker warme chocolademlk. Mét slagroom
Mwoa, ergens tussenin gok ik. Eerste week van maart of zo.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:41 schreef Iwanius het volgende:
Een algemene vraag:
Blijft dit forum open totdat de zomer is aangebroken of tot definitief de Elfstedentocht niet meer doorgaat en het dus officieel is afgelast.
QFTquote:Op woensdag 27 maart 2013 20:20 schreef kapiteintje het volgende:
Mag dit subforum dicht a.u.b.? Ik stoor me gigantisch aan die schaatskneuzen met hun wishful thinking.Alvast bedankt.
Haal hem uit je AT.quote:Op woensdag 27 maart 2013 20:20 schreef kapiteintje het volgende:
Mag dit subforum dicht a.u.b.? Ik stoor me gigantisch aan die schaatskneuzen met hun wishful thinking.Alvast bedankt.
Bedankt voor deze feedback, we nemen het meequote:Op woensdag 27 maart 2013 20:20 schreef kapiteintje het volgende:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |