quote:Op donderdag 29 november 2007 00:25 schreef Againzender het volgende:
typen is best kut trouwens op een geleende verbinding
ok, ben een beetje lamquote:
wat natuurlijk gewoon vandaag is, bets laatquote:Op donderdag 29 november 2007 00:30 schreef Againzender het volgende:
en nu oet dat freaking lan het wel![]()
nou ja, piten dan maar, tot morgen
quote:
Tis laat Bets, hop naar bed jijquote:Op donderdag 29 november 2007 00:31 schreef Againzender het volgende:
wat natuurlijk gewoon vandaag is, bets laat
quote:Op donderdag 29 november 2007 01:10 schreef tong80 het volgende:
Jij moed el ke post drie keer na lezzen Golffert voor jee hem posst
quote:Op donderdag 29 november 2007 06:47 schreef pascalheister het volgende:
moggel
Eens.quote:
Weet Bos81 dat zelf wel?quote:Op donderdag 29 november 2007 08:27 schreef appelsientje het volgende:
Zo heb een bosdag vandaag...
Neem nog een biertje.quote:Op donderdag 29 november 2007 10:00 schreef Againzender het volgende:
gvd, krijg nog steeds geen verbinding met m'n draadloze netwerk
ik ga maar even voor koffie nuquote:
Daar kan je ook heel raar van gaan doen inderdaadquote:Op donderdag 29 november 2007 10:07 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik ga maar even voor koffie nu
Dank jequote:Op donderdag 29 november 2007 02:47 schreef tong80 het volgende:
Tong gaat ook slapen
Tot morgen.
En Bos dat lange haar staat je goed.
lekkerquote:Op donderdag 29 november 2007 10:07 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik ga maar even voor koffie nu
Ik ben zelfs daar geweigerdquote:Op donderdag 29 november 2007 09:56 schreef EnGCatjuh het volgende:
http://www.lillekemeense.com/
Hebben jullie rubbereend al gevonden?
Voor je jezelf teveel op gaat winden: Laat je even pijpen in het fietsenhok.quote:Op donderdag 29 november 2007 10:00 schreef Againzender het volgende:
gvd, krijg nog steeds geen verbinding met m'n draadloze netwerk
Gelukkig is er niemand die je niet ziet staan.quote:
Nu is het tijd om ze te ordenen.quote:Op donderdag 29 november 2007 12:18 schreef Grulez het volgende:
Ik weet weer waar mn spieren in mn rug te vinden zijn... helaas.
Ik kom er niet uit...quote:Op donderdag 29 november 2007 13:13 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Nu is het tijd om ze te ordenen.
En hio!
Daarvoor zit je droogquote:Op donderdag 29 november 2007 14:20 schreef EnGCatjuh het volgende:
Ja hoor. Het regent alleen.
En met jou?
Oja verdomd, nog een maandjequote:Op donderdag 29 november 2007 14:22 schreef Messenga het volgende:
[..]
Daarvoor zit je droog
Goed hoor, bijna vakantie hé,
Herkansing voor mijquote:Op donderdag 29 november 2007 14:25 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Oja verdomd, nog een maandje
Wel tentamenweek ervoor natuurlijk
Celbiologie en Wiskunde L hier.quote:
Marketing Calculatie niet, wordt je tijdens het tentamen vertelt dat je geen GRM mag gebruiken.quote:Op donderdag 29 november 2007 14:30 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Celbiologie en Wiskunde L hier.
Is wel te doen denk ik, Celbio is alleen veel.
Heb jij meteen al wat vakken niet gehaald?
Lekker gecommuniceerd inderdaadquote:Op donderdag 29 november 2007 14:32 schreef Messenga het volgende:
[..]
Marketing Calculatie niet, wordt je tijdens het tentamen vertelt dat je geen GRM mag gebruiken.
Dus had ik met hoofdrekenen 37 punten, had je 40 nodig.
Slotervaartquote:Op donderdag 29 november 2007 15:17 schreef Againzender het volgende:
Opmerkelijk trouwens gisteren toen ik naar huis fietste:
Onder een viaduct waar ik door moest stond een groepje hangjochies heel stoer te blowen en met fietsen te kloten. Ik verwachte wel weer wat gevatte opmerkingen naar mijn hoofd te krijgen (mooie fiets meneer! was 'ie duur? dat soort spul).
Fiets ik er langs, roept een van de gasten heel hard: "Goeiemoggel!!"
Tuig
quote:Op donderdag 29 november 2007 15:17 schreef Againzender het volgende:
Onder een viaduct waar ik door moest stond een groepje hangjochies heel stoer te blowen en met fietsen te kloten. Ik verwachte wel weer wat gevatte opmerkingen naar mijn hoofd te krijgen (mooie fiets meneer! was 'ie duur? dat soort spul).
Tuig
quote:Op donderdag 29 november 2007 15:17 schreef Againzender het volgende:
Tuig
Ik was doodsbang, ben heel hard doorgefietst en heb mij daarna klemgezopenquote:
en dat konden we dan weer herkennen aan je posts van gisteravondquote:Op donderdag 29 november 2007 15:26 schreef Againzender het volgende:
[..]
Ik was doodsbang, ben heel hard doorgefietst en heb mij daarna klemgezopen
jaquote:Op donderdag 29 november 2007 15:29 schreef rubbereend het volgende:
[..]
en dat konden we dan weer herkennen aan je posts van gisteravond
als ze een Apple netwerk hebben kan dat inderdaadquote:Op donderdag 29 november 2007 15:31 schreef EnGCatjuh het volgende:
Wedden dat ze stiekem ook je draadloze internet naar de knoppen hebben geholpen?
Je dacht weer aan je minnaar?quote:
Ja.quote:
ja, was een bonusaanbiedingquote:
Dus toch Rubberquote:Op donderdag 29 november 2007 16:03 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Ja.
En Mohammed en Pedro en Jaap en Wim en Boris en Erik en Klaas en Maarten.
Ik weet niet of Bluezz een rubber in de kast heeft liggen.quote:
quote:Op donderdag 29 november 2007 16:23 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Ik weet niet of Bluezz een rubber in de kast heeft liggen.
Zo goed ben ik ook weer niet op de hoogte.
SI Games is geweldigquote:Op donderdag 29 november 2007 16:32 schreef easyrider het volgende:
Man wat een schijtspel is dit, moet je zien:
http://img162.imageshack.us/my.php?image=euro2008pe6.gif
Alle teams die NIET gekwalificeerd hadden voor euro 2008 zijn dat nu INEENS wel!
Schande dat ze zo'n rotzooi durven uitbrengen....dit spel is nog niet eens in ALPHA stadium laat staan beta......
Belarus en Kazachstan op euro 2008![]()
Dus hij is er wel.quote:
Moet ik ze voor je in elkaar slaanquote:
Puh, ik ga gewoon op je zittenquote:Op donderdag 29 november 2007 17:11 schreef EnGCatjuh het volgende:
Die ouwe zuiplap kunnen we wel aan.
Moet je me eerst te pakken zien te krijgen.quote:Op donderdag 29 november 2007 17:11 schreef Ole het volgende:
[..]
Puh, ik ga gewoon op je zitten >:)
Te laatquote:Op donderdag 29 november 2007 17:13 schreef EnGCatjuh het volgende:
Moet je me eerst te pakken zien te krijgen.
De Kerstman is al helemaal te langzaam.quote:
quote:Op donderdag 29 november 2007 17:20 schreef sjimz het volgende:
Ola!
Vulcanquote:Op donderdag 29 november 2007 17:32 schreef sjimz het volgende:
Kou is een emotie.
Emoties kan je uitschakelen.
mmmquote:Op donderdag 29 november 2007 17:30 schreef Bluezz het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Is het niet te koud daarvoor?
Ik ga ff hometrainen![]()
Mwah.quote:Op donderdag 29 november 2007 17:32 schreef sjimz het volgende:
Kou is een emotie.
Emoties kan je uitschakelen.
Zie het helemaal voor mequote:
quote:Op donderdag 29 november 2007 17:53 schreef Againzender het volgende:
Wilders direct na het Sinterklaasjournaal, wat een overgang
hoezo ik geloof in geen van beide!quote:Op donderdag 29 november 2007 17:53 schreef Againzender het volgende:
Wilders direct na het Sinterklaasjournaal, wat een overgang
'Papa er zijn Pieten zonder veer in Nederland toegelaten terwijl ze niks kunnen geen opleiding en beroep hebben.'quote:Op donderdag 29 november 2007 18:10 schreef SCH het volgende:
[..]
"Papa, papa, die heeft nog gekker haar dan Sinterklaas"
Spare ribs als ontbijt.quote:Op donderdag 29 november 2007 18:53 schreef Suijk het volgende:
En wat eet je vandaag?
Sorryquote:Op donderdag 29 november 2007 18:54 schreef Suijk het volgende:
Stil eens, ik praat met tong.
Neeeeeh, neeeeeh, laat maar, ik hang aan jullie lippen. Ademloos.quote:
Vind ik dus ook. Het losse velletje aan de voorkant.quote:Op donderdag 29 november 2007 19:00 schreef tong80 het volgende:
Hou hang jij de WC-rol op Suijk ik vind dat de buitenkant de muur niet mag raken.
Dat wordt dan voor het eerst sinds 1,5 maand geen poker.quote:Op donderdag 29 november 2007 19:05 schreef borisz het volgende:
voor mensen die nog willen freerolleren, (diek, ray, does). Over 10 minuten exclusive freeroll voor de ept in praag
te vinden onder toernooien --> prive
niet. gewoon aanmelden nog 6 minutenquote:Op donderdag 29 november 2007 19:08 schreef RayMania het volgende:
[..]
Dat wordt dan voor het eerst sinds 1,5 maand geen poker.
Wat is het wachtwoord?
Maar niet van dat goedkope waar je vingers doorheen prikken.quote:Op donderdag 29 november 2007 19:05 schreef Suijk het volgende:
[..]
Vind ik dus ook. Het losse velletje aan de voorkant.
quote:Op donderdag 29 november 2007 19:15 schreef methodmich het volgende:
Avond!
Rondje op kosten van Sam Valkenborgh
www.fixkes.be
Onze verhalen zijn best goed, toch, tong?quote:Op donderdag 29 november 2007 19:01 schreef tong80 het volgende:
The following message could not be delivered to all recipients:
Je zal als jury maar al die kerstverhalen moeten lezen. Ik zou me verhangen.
Net GMSnt aan SCH
Deze freeroll loopt nog een paar dagenquote:
Nu al gesneuveld, Ray?quote:
Klinkt ook niet verkeerd.quote:Op donderdag 29 november 2007 19:30 schreef methodmich het volgende:
Ik dacht wel dat jij ze
W ook leuk zou vinden!!
ellicht kan je Chris Chameleon ook wel waarderen dan.
www.chrischameleon.com
Ach, mieter op. Die gast flopt vier azen, de nerd.quote:
Linkje staat in mn sig.quote:Op donderdag 29 november 2007 19:41 schreef methodmich het volgende:
Dat dacht ik!
Heeft EnGCatjuH ook een kerstverhaal? Morgen zal ik het mijne maar eens schrijven dan, heb al wel een idee.
En reageren! Ook heel belangrijk.quote:Op donderdag 29 november 2007 19:43 schreef methodmich het volgende:
Zal morgen jouw verhaal ook eens lezen en stemmen dan!
Ik heb gereageerdquote:Op donderdag 29 november 2007 19:45 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
En reageren! Ook heel belangrijk.
Alvast bedankt dan
quote:
Ja, dat is nog maar de vraag natuurlijkquote:Op donderdag 29 november 2007 19:50 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Morgen ofzo maar lezen. Als het er komt te staan
quote:Op donderdag 29 november 2007 19:51 schreef SCH het volgende:
[..]
Ja, dat is nog maar de vraag natuurlijk![]()
Maar leuk dat je meedoet. Ik zal voor je lobbien
Desondanks zal er nog altijd eten in voor komen.quote:Op donderdag 29 november 2007 19:45 schreef SCH het volgende:
Ik zit niet in de jury dit jaar, dus je maakt best een kans MM
Leuke bandquote:Op donderdag 29 november 2007 19:15 schreef methodmich het volgende:
Avond!
Rondje op kosten van Sam Valkenborgh
www.fixkes.be
Niet bij mijquote:
Is mij ook te gortig, ookal is het Bruce.quote:Op donderdag 29 november 2007 19:32 schreef SCH het volgende:
Morgen niet naar Bruce Springsteen, vindt 75 euro voor een stadionconcert toch echt te veel.
Mijn interesse voor muziek is dan ook flink door mijn moeder beinvloedquote:Op donderdag 29 november 2007 19:56 schreef SCH het volgende:
Lijkt me bijzonder om zulke ouders te hebben, die van mij zijn meer van het Urker Mannenkoor.
Leef je uit, SCH.quote:RayMania zegt:
lul
RayMania zegt:
en dat meen ik
Mike The sun is in my head! zegt:
Mike The sun is in my head! zegt:
25 cm![]()
quote:
Koevermans 10, heb jij ook het meest van weg. Plus hij is toffer.quote:Op donderdag 29 november 2007 22:08 schreef dndiek het volgende:
Goedenavond
Het uitshirt van het Nederlands Elftal is binnen, nog even over het rugnummer nadenken (van Bommel 7 of Koevermans 10)
Maar van Bommel past ook wel weer bij mij hoorquote:Op donderdag 29 november 2007 22:42 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Koevermans 10, heb jij ook het meest van weg. Plus hij is toffer.
Aldus in mijn FoBoquote:
Dat past wel bij mijquote:Op donderdag 29 november 2007 22:46 schreef -Vaduz- het volgende:
Dan wordt het teveel een statementshirt.
Wouten moet hun bakkus houden zolang ze nog niet eens wat scholieren in bedwang kunnen houden!quote:Op donderdag 29 november 2007 23:15 schreef sjimz het volgende:
Koevermans is een puike keuze voor een waardeloze mod!
quote:Op donderdag 29 november 2007 23:20 schreef dndiek het volgende:
Wouten moet hun bakkus houden zolang ze nog niet eens wat scholieren in bedwang kunnen houden!
Ik ben zeker geen politie-agentquote:Op donderdag 29 november 2007 23:24 schreef golfer het volgende:
[..]
Een moderator is toch ook een soort politie-agentje?
Ja, een onbetaalde politiebaanquote:Op donderdag 29 november 2007 23:24 schreef golfer het volgende:
[..]
Een moderator is toch ook een soort politie-agentje?
Lul er maar overheen, hèquote:
Neequote:Op donderdag 29 november 2007 21:59 schreef tong80 het volgende:
Trusten ole.
Ik ben de enige Nederlander die een hekel heeft aan Hulzebos
'T is dan ook een weekendtasquote:
Waar ga je toe, hene ?quote:Op donderdag 29 november 2007 23:53 schreef dndiek het volgende:
Wat leuk om weer eens mijn koffer in te pakken
Weekendje Brusselquote:
quote:
Dan is een weekendtas voldoendequote:
Trusteh Dré.quote:
onbetaald?quote:
De 11e december ikke wel naar Sportpaleis in Antwerpen naar Bruce, heb ik die 80 euro toch best voor overquote:Op donderdag 29 november 2007 19:32 schreef SCH het volgende:
Ga ut strax tsjekken Method.
Morgen niet naar Bruce Springsteen, vindt 75 euro voor een stadionconcert toch echt te veel.
Weer even rellen schoppen in het bestuurloze land?quote:
Ik word er helemaal debiel van. Het gebouw staat ook te schudden de hele dag. Super irritant.quote:Op vrijdag 30 november 2007 07:37 schreef RayMania het volgende:
Goedemorgen.
Suijkie, word jij niet gek van dat gehij bij het WTC? Ik reed er net langs, wat een geluid.
Nou, gewoon een paar "bollekes" drinken en zoquote:Op vrijdag 30 november 2007 07:49 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Weer even rellen schoppen in het bestuurloze land?
Vanmorgen op het journaal mbt Belgie: Alle brandweerauto's moeten voor het rode licht stoppen, brand of geen brand.quote:Op vrijdag 30 november 2007 07:52 schreef dndiek het volgende:
[..]
Nou, gewoon een paar "bollekes" drinken en zo
Blijft dat nog lang zo? Lijkt me echt zo irritant.quote:Op vrijdag 30 november 2007 07:50 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ik word er helemaal debiel van. Het gebouw staat ook te schudden de hele dag. Super irritant.
Het heien van die nieuwe gebouwen zou toch wel klaar moeten zijn voor de echte winter. Als ze dan echt gaan bouwen heb je er minder last van, hoop ik.quote:Op vrijdag 30 november 2007 08:59 schreef RayMania het volgende:
[..]
Blijft dat nog lang zo? Lijkt me echt zo irritant..
Ik hoop het ook voor je, lijkt me niet fijn.quote:Op vrijdag 30 november 2007 09:18 schreef Suijk het volgende:
[..]
Het heien van die nieuwe gebouwen zou toch wel klaar moeten zijn voor de echte winter. Als ze dan echt gaan bouwen heb je er minder last van, hoop ik.
Positief blijven hè, dan komen we de dag wel door.quote:Op vrijdag 30 november 2007 09:54 schreef -Vaduz- het volgende:
Fijn dat je die dingen als lichtpuntjes op de dag kan zien Ray.
Hio allen!
quote:Het betreft een blanke jonge van ongeveer 13/15 jaar oud, 160/170 cm, smal gezicht, (donker)blond haar met de zijkanten kort en bovenop stekels. Hij draagt een zwart jack en een roze Björn Borg boxershort. Mensen die de jongen denken te herkennen wordt verzocht de politie te bellen
Heb je alweer een druipert?quote:Op vrijdag 30 november 2007 10:07 schreef EnGCatjuh het volgende:
Net een kennismakingsgesprekje gehad met mn nieuwe huisarts.
Wel een aardige gozert
Maar op de site staat 3 keer "Leuk - Jaap" zonder bericht eronderquote:Op vrijdag 30 november 2007 10:36 schreef SCH het volgende:
EngcatjuhMijn reacties op jouw kerstverhaal
Ik had geschreven: best leuk verhaal van iemand die voor de verkeerde club is.
Nee, twee.quote:
Hopelijk heb ik er niet veel last van. Misschien de boot en dan tram 5 nemen dat we nog wat te zien krijgenquote:Op vrijdag 30 november 2007 08:45 schreef SCH het volgende:
Succes met staken vandaag borisz
als het erg druk wordt op het Museumplein wordt de 5 wel omgeleid lijkt mij.quote:Op vrijdag 30 november 2007 10:44 schreef borisz het volgende:
[..]
Hopelijk heb ik er niet veel last van. Misschien de boot en dan tram 5 nemen dat we nog wat te zien krijgen
Wel liefquote:Op vrijdag 30 november 2007 10:43 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Maar op de site staat 3 keer "Leuk - Jaap" zonder bericht eronder
Ik doe niet aan groupie-sex.quote:
Ach, het is zo opgepokerdquote:
GroenLinksquote:Protesteren is stage lopen
De protesterende scholieren zijn eigenlijk stagiairs die een maatschappelijke stage lopen. Althans, als het aan GroenLinks en de SP ligt, worden de uren dat de scholieren demonstreren, gerekend als stage-uren. Dat bericht het Algemeen Dagblad.
GroenLinks-Kamerlid Tofik Dibi wil dit idee aan de Kamer voorleggen. "Ze geven blijk van maatschappelijke betrokkenheid en komen op voor hun docenten en medescholieren. Dat is precies de bedoeling van de maatschappelijke stage." CDA-Kamerlid Jan de Vries noemt dit plan belachelijk. "Ze staan er voor zichzelf en niet voor anderen."
quote:Op vrijdag 30 november 2007 12:32 schreef DIGGER het volgende:
Sientje, zorg er idd maar voor dat je het goed kunt vinden met je buren, je weet nooit.... Man ruw uit slaap gehaald
Dolf onderbrak de muziek voor de mededeling, dus ik heb mijn vader al gebeld. Maar dank voor de tipquote:Op vrijdag 30 november 2007 12:54 schreef SCH het volgende:
Springsteen is een dag uitgesteld AZ - hij moet hoesten, bel je ouders.
Waarom mogen kinderen dan wel Mohammed genoemd worden?quote:Honderden demonstranten hebben vandaag in de Sudanese hoofdstad Khartoum de dood van de Britse lerares Gillian Gibbons geëist, omdat ze de profeet Mohammed heeft beledigd. "Degene die de profeet van de islam beledigt moet met kogels gestraft worden", riepen de demonstranten.
De 54-jarige lerares werd gisteren tot vijftien dagen cel veroordeeld, omdat ze haar leerlingen had toegestaan een teddybeer de naam Mohammed te geven. De knuffel zou niet naar de profeet zijn vernoemd, maar naar een leerling met de naam Mohammed. De kinderen hadden ook tekeningen van de knuffel gemaakt waarbij onder meer stond geschreven: "Mijn naam is Mohammed".
In de islam is het verboden de profeet af te beelden. Volgens een van de ouders was dat godslastering, omdat de naam verwijst naar de profeet. Hij stapte naar de politie.
Ik neem een koffie op jouw kosten hoor, als je het niet erg vindtquote:Op vrijdag 30 november 2007 14:17 schreef -Vaduz- het volgende:
Morgen klinkt het vast nog schor.
Was het geen feest bij jullie vandaag?quote:Op vrijdag 30 november 2007 14:18 schreef Ole het volgende:
Ga zo maar eens kijken of ik de stad nog inkom.
Zal wel lukken denk ik
ja,quote:Op vrijdag 30 november 2007 14:53 schreef Suijk het volgende:
[..]
Was het geen feest bij jullie vandaag?
Ja idd.. erg rustig hier....quote:Op vrijdag 30 november 2007 14:58 schreef RayMania het volgende:
Moeilijk doorkomen zo'n vrijdagmiddag, vooral als er bijna niemand is hier en het rustig is.
Lopen die brugklassers nu ook al te klagen?!quote:Op vrijdag 30 november 2007 15:20 schreef borisz het volgende:
Er zijn meer sjimzen dan scholieren op het museumplein volgens mij
Allebei gedaan.quote:Op donderdag 29 november 2007 19:45 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
En reageren! Ook heel belangrijk.
Alvast bedankt dan
Gewoon een snel tussendoortje pakken of zo?quote:Op vrijdag 30 november 2007 17:21 schreef appelsientje het volgende:
Ik heb honger... maar we gaan pas laat eten vanavond ......
Donequote:Op vrijdag 30 november 2007 17:24 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Gewoon een snel tussendoortje pakken of zo?
die waren er ook in grote getalen aanwezigquote:Op vrijdag 30 november 2007 15:41 schreef VoreG het volgende:
[..]
Lopen die brugklassers nu ook al te klagen?!
Meestal gaat dat dan ook niet om het gooien van eieren. Politie pakt sneller een scholier op dan een hooligan.quote:Op vrijdag 30 november 2007 18:40 schreef Da_Sandman het volgende:
Dertig aanhoudingen en dan spreken van een rustige demonstratie. Als er rond een voetbalwedstrijd 30 aanhoudingen worden verricht is er sprake van een onrustige sfeer....
Je hebt PM schrijfwonderquote:Op vrijdag 30 november 2007 18:25 schreef EnGCatjuh het volgende:
Mijn draftteam is ook weer compleet
Ik heb 'm ontvangen inderdaad.quote:
Ja tuurlijk wel - het werkt dan zo dat je een slijmerig PM-tje terug stuurt sukkelquote:Op vrijdag 30 november 2007 19:09 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Ik heb 'm ontvangen inderdaad.
Ook geen tipje van de sluier?
quote:
Heb een vriendin, dus ik zal wel altijd spannend blijvenquote:Op vrijdag 30 november 2007 19:21 schreef SCH het volgende:
Gatsie, je bent toch geen homo? Dan vind ik je niet spannend meer.
Juh. Jij past er ook nog wel bijquote:Op vrijdag 30 november 2007 19:22 schreef Messenga het volgende:
Grote kast wel.
Ja, die smoes ken ikquote:Op vrijdag 30 november 2007 19:22 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Heb een vriendin, dus ik zal wel altijd spannend blijven
Tuurlijk snoes.quote:
Precies, Rommel kun je het beste in je kast gooien. Dan is de kamer weer schonerquote:Op vrijdag 30 november 2007 19:23 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Juh. Jij past er ook nog wel bij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |