quote:Op donderdag 29 november 2007 00:25 schreef Againzender het volgende:
typen is best kut trouwens op een geleende verbinding
ok, ben een beetje lamquote:
wat natuurlijk gewoon vandaag is, bets laatquote:Op donderdag 29 november 2007 00:30 schreef Againzender het volgende:
en nu oet dat freaking lan het wel![]()
nou ja, piten dan maar, tot morgen
quote:
Tis laat Bets, hop naar bed jijquote:Op donderdag 29 november 2007 00:31 schreef Againzender het volgende:
wat natuurlijk gewoon vandaag is, bets laat
quote:Op donderdag 29 november 2007 01:10 schreef tong80 het volgende:
Jij moed el ke post drie keer na lezzen Golffert voor jee hem posst
quote:Op donderdag 29 november 2007 06:47 schreef pascalheister het volgende:
moggel
Eens.quote:
Weet Bos81 dat zelf wel?quote:Op donderdag 29 november 2007 08:27 schreef appelsientje het volgende:
Zo heb een bosdag vandaag...
Neem nog een biertje.quote:Op donderdag 29 november 2007 10:00 schreef Againzender het volgende:
gvd, krijg nog steeds geen verbinding met m'n draadloze netwerk
ik ga maar even voor koffie nuquote:
Daar kan je ook heel raar van gaan doen inderdaadquote:Op donderdag 29 november 2007 10:07 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik ga maar even voor koffie nu
Dank jequote:Op donderdag 29 november 2007 02:47 schreef tong80 het volgende:
Tong gaat ook slapen
Tot morgen.
En Bos dat lange haar staat je goed.
lekkerquote:Op donderdag 29 november 2007 10:07 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik ga maar even voor koffie nu
Ik ben zelfs daar geweigerdquote:Op donderdag 29 november 2007 09:56 schreef EnGCatjuh het volgende:
http://www.lillekemeense.com/
Hebben jullie rubbereend al gevonden?
Voor je jezelf teveel op gaat winden: Laat je even pijpen in het fietsenhok.quote:Op donderdag 29 november 2007 10:00 schreef Againzender het volgende:
gvd, krijg nog steeds geen verbinding met m'n draadloze netwerk
Gelukkig is er niemand die je niet ziet staan.quote:
Nu is het tijd om ze te ordenen.quote:Op donderdag 29 november 2007 12:18 schreef Grulez het volgende:
Ik weet weer waar mn spieren in mn rug te vinden zijn... helaas.
Ik kom er niet uit...quote:Op donderdag 29 november 2007 13:13 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Nu is het tijd om ze te ordenen.
En hio!
Daarvoor zit je droogquote:Op donderdag 29 november 2007 14:20 schreef EnGCatjuh het volgende:
Ja hoor. Het regent alleen.
En met jou?
Oja verdomd, nog een maandjequote:Op donderdag 29 november 2007 14:22 schreef Messenga het volgende:
[..]
Daarvoor zit je droog
Goed hoor, bijna vakantie hé,
Herkansing voor mijquote:Op donderdag 29 november 2007 14:25 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Oja verdomd, nog een maandje
Wel tentamenweek ervoor natuurlijk
Celbiologie en Wiskunde L hier.quote:
Marketing Calculatie niet, wordt je tijdens het tentamen vertelt dat je geen GRM mag gebruiken.quote:Op donderdag 29 november 2007 14:30 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Celbiologie en Wiskunde L hier.
Is wel te doen denk ik, Celbio is alleen veel.
Heb jij meteen al wat vakken niet gehaald?
Lekker gecommuniceerd inderdaadquote:Op donderdag 29 november 2007 14:32 schreef Messenga het volgende:
[..]
Marketing Calculatie niet, wordt je tijdens het tentamen vertelt dat je geen GRM mag gebruiken.
Dus had ik met hoofdrekenen 37 punten, had je 40 nodig.
Slotervaartquote:Op donderdag 29 november 2007 15:17 schreef Againzender het volgende:
Opmerkelijk trouwens gisteren toen ik naar huis fietste:
Onder een viaduct waar ik door moest stond een groepje hangjochies heel stoer te blowen en met fietsen te kloten. Ik verwachte wel weer wat gevatte opmerkingen naar mijn hoofd te krijgen (mooie fiets meneer! was 'ie duur? dat soort spul).
Fiets ik er langs, roept een van de gasten heel hard: "Goeiemoggel!!"
Tuig
quote:Op donderdag 29 november 2007 15:17 schreef Againzender het volgende:
Onder een viaduct waar ik door moest stond een groepje hangjochies heel stoer te blowen en met fietsen te kloten. Ik verwachte wel weer wat gevatte opmerkingen naar mijn hoofd te krijgen (mooie fiets meneer! was 'ie duur? dat soort spul).
Tuig
quote:Op donderdag 29 november 2007 15:17 schreef Againzender het volgende:
Tuig
Ik was doodsbang, ben heel hard doorgefietst en heb mij daarna klemgezopenquote:
en dat konden we dan weer herkennen aan je posts van gisteravondquote:Op donderdag 29 november 2007 15:26 schreef Againzender het volgende:
[..]
Ik was doodsbang, ben heel hard doorgefietst en heb mij daarna klemgezopen
jaquote:Op donderdag 29 november 2007 15:29 schreef rubbereend het volgende:
[..]
en dat konden we dan weer herkennen aan je posts van gisteravond
als ze een Apple netwerk hebben kan dat inderdaadquote:Op donderdag 29 november 2007 15:31 schreef EnGCatjuh het volgende:
Wedden dat ze stiekem ook je draadloze internet naar de knoppen hebben geholpen?
Je dacht weer aan je minnaar?quote:
Ja.quote:
ja, was een bonusaanbiedingquote:
Dus toch Rubberquote:Op donderdag 29 november 2007 16:03 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Ja.
En Mohammed en Pedro en Jaap en Wim en Boris en Erik en Klaas en Maarten.
Ik weet niet of Bluezz een rubber in de kast heeft liggen.quote:
quote:Op donderdag 29 november 2007 16:23 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Ik weet niet of Bluezz een rubber in de kast heeft liggen.
Zo goed ben ik ook weer niet op de hoogte.
SI Games is geweldigquote:Op donderdag 29 november 2007 16:32 schreef easyrider het volgende:
Man wat een schijtspel is dit, moet je zien:
http://img162.imageshack.us/my.php?image=euro2008pe6.gif
Alle teams die NIET gekwalificeerd hadden voor euro 2008 zijn dat nu INEENS wel!
Schande dat ze zo'n rotzooi durven uitbrengen....dit spel is nog niet eens in ALPHA stadium laat staan beta......
Belarus en Kazachstan op euro 2008![]()
Dus hij is er wel.quote:
Moet ik ze voor je in elkaar slaanquote:
Puh, ik ga gewoon op je zittenquote:Op donderdag 29 november 2007 17:11 schreef EnGCatjuh het volgende:
Die ouwe zuiplap kunnen we wel aan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |