donequote:Op vrijdag 4 januari 2008 19:05 schreef kahaarin het volgende:
Mag dicht, te laat.
[COS # 3125] Een lekkere kok en een date voor Lieke.
Iedereen die als gast bij 't forum aankomt en daar probeert in te loggen kan niet inloggenquote:
Thanks voor het melden, heb het aangepast.quote:Op zondag 6 januari 2008 16:01 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Bij het teruglezen mis ik iets :
Vorig topic : [COS #3137] Waar smorgens al een streamlock was
Actueel topic : [COS # 3138] Brian gaf nog een klap na.
Waarschijnlijk een nummerfoutje ?
Maar natuurlijk!quote:Op maandag 7 januari 2008 18:53 schreef kahaarin het volgende:
Wil er iemand hier [COS # 3143] Waar het om de moeders draait. de typo in de TT aanpassen en blokken om de COS zetten? Sorry, ik blijf oefenen, ooit gaat het in 1 keer goed.....![]()
*Blond is*
Dat kan als Fok! is gekalmeerd en niet volledig door aan het draaien is.quote:Op maandag 7 januari 2008 21:23 schreef Disana het volgende:
[COS # 3144] Wifebeater masseert 'Kliko de Sliko' kan dicht.
En misschien kan de goede COS nog even haakjes en het woordje 'COS' krijgen?
Ja, daar heb ik ook last van, vooral bij het replyen.quote:Op maandag 7 januari 2008 21:42 schreef noekje het volgende:
[..]
Dat kan als Fok! is gekalmeerd en niet volledig door aan het draaien is.
Apart, bij mij niet:quote:Op donderdag 10 januari 2008 21:10 schreef Disana het volgende:
Gewoon maar een rarigheidje: in de index eindigt de huidige COS op een L, maar de COS zelf eindigt op L&C. Nooit eerder zo gezien.
Tuurlijk, maar ik vond het wel apart:quote:Op donderdag 10 januari 2008 21:56 schreef Gert het volgende:
[..]
Apart, bij mij niet:
[ afbeelding ]
Nou ja. We doen het er maar mee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |