Hier is de plek om erover te discussierenquote:Op donderdag 29 november 2007 00:03 schreef Ian_Nick het volgende:
Teringgoeie TT.
Maar niet voor lang gok ik.
ik zal even overleggenquote:Op donderdag 29 november 2007 00:04 schreef Ian_Nick het volgende:
TT voorstel: Huub zuigt eventueel
Huub zuipt, dan maarquote:Op donderdag 29 november 2007 00:03 schreef Ian_Nick het volgende:
Teringgoeie TT.
Maar niet voor lang gok ik.
Heeft dit werk geen titel, Peter?quote:Op donderdag 29 november 2007 20:35 schreef Peter6000 het volgende:
Bang mannetje: zo`n foto is niets mis mee, je moet niet meegaan in die hysterie.
[ afbeelding ]
Quoten lukt niet?quote:Op vrijdag 30 november 2007 21:54 schreef tuinfluiter het volgende:
Dag,
(Topic Selene)
Kunnen er alsjeblieft 3 edits weg bij het topic Selene ?
Het quoten lukt niet.
Dank je wel Gert,quote:Op vrijdag 30 november 2007 21:59 schreef Gert het volgende:
Quoten lukt niet?
De edits zijn in ieder geval verwijderd.
Zo dat is al bijna 2 stappen verder , ik hield het 1 jaar bij teksten,quote:Op vrijdag 30 november 2007 22:26 schreef Gert het volgende:
Als je een reeds bestaande cap in een ander topic wilt plaatsen,
dan ga je op de cap staan met je cursor en klik je op de rechtermuistoets.
Plaatjes van formaat wijzigen, doe je met daarvoor geschikte software.
Dan moet je eerst zorgen dat het plaatje ergens op internet komt te staan, zodat je het adres tussen [img] en [/img kan zetten.quote:Op vrijdag 30 november 2007 22:32 schreef tuinfluiter het volgende:
En vanuit mijn documenten naar topic Selene?
Weet je dat ook?
quote:Op vrijdag 30 november 2007 22:57 schreef Gert het volgende:
Dan moet je eerst zorgen dat het plaatje ergens op internet komt te staan,
zodat je het adres tussen [img] en [/img kan zetten.
Er zijn veel sites waar je gratis plaatjes kan hosten
Bijvoorbeeld http://www.freeimagehosting.net/
Is al weer openquote:Op zondag 2 december 2007 04:46 schreef Prospera het volgende:
Was ik bezig met een mooie Op in een nieuwe TT
wordt die gesloten omdat hij net te vroeg was [COS # 2948] De jongens zijn weer thuis en Lieke zeikt
remlof, het kost soms 20 minuutjes hoor om een mooie OP in elkaar te flansen.
Wel balen dat je dat afkapt
uhuhquote:Op dinsdag 4 december 2007 12:37 schreef Prospera het volgende:
Kan deze COS 1 nummertje opgewaardeerd worden?
[COS # 2957] Een bontjasje gebracht door een veganist
ik kan het wel veranderen, maar zo erg is het toch niet?quote:Op woensdag 5 december 2007 19:07 schreef tuinfluiter het volgende:
Dag Avonne, Gert en Yvonne,
Ik sta niet meer achter de titel van de Poll: Wie gun je contactpunten en een plek op 1?
nadat mensen mij erop attendeerden dat er duidelijk gesjoemeld wordt met de contactpunten
door de spelers ...... de productie hieraan ook meedoet en bewust oogkleppen draagt en dat vele
mensen daarom ook niet meer sms-en........ach, een heel heel lang verhaal, ...........Dennis 17% ,
Huub zijn contactpunten wegens wangedrag niet kreeg.......na brievenactie in oktober terug kreeg ...................
Kan het worden: Poll: Wie staat er bij jou op 1?
Indien het niet mag, of kan........begrijp ik dat best.
quote:Op woensdag 5 december 2007 22:21 schreef avonne het volgende:
ik kan het wel veranderen, maar zo erg is het toch niet?
De discussie over het sjoemelen met CPs zou waarschijnlijk
toch wel ter sprake zijn gekomen,
Ik zou zeggen: lekker laten staan
Whehehequote:Op donderdag 6 december 2007 15:28 schreef Pavement het volgende:
Gert mag deze nog in de OP ik was m vergeten
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 6 december 2007 15:45 schreef Gert het volgende:
[..]
Whehehe![]()
Heb je er ook eentje van Avonne?
quote:
Klopt , had ik ook 3 keer, ik zet nu geen smiley aan het einde van een zin,quote:Op vrijdag 7 december 2007 20:41 schreef kissa het volgende:
Het is me meerdere malen gebeurt dat ik een tekstje typ, een smilie erachter plak, klik op invoeren en dan is mijn tekst weg. De smilie staat er altijd wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |