Huub niet zozeer zalig, maar Lieke wel onzalig. Ze heeft Huub's persoontje zo goed als vernietigd en da's haar kwalijk te nemen. Takkewijfquote:Op woensdag 5 december 2007 20:18 schreef hetbabbelaartje het volgende:
Is Huub hier zalig verklaard of zo??
Gatver. Zo'n man krijgt elke vrouw gek!!!
Zijn vorige vriendin wilde hem ook niet meer terug. Weten jullie nog wel?
Weten jullie niet meer, dat zij zei, dat zij nooit meer mee wilde maken, wat zij met hem heeft meegemaakt???
Wat zou dit geweest zijn denken jullie??
Toen zij dit uitsprak hoorde je Huub ook bijna nooit meer haar naam noemen.
Meneer was afgewezen en public.
Zo'n vrouw krijgt ook elke man gek, denk je ook niet. Huub is een klootzak met al zijn fouten, maar Lieke zuigt!! En goed ook!quote:Op woensdag 5 december 2007 20:18 schreef hetbabbelaartje het volgende:
Is Huub hier zalig verklaard of zo??
Gatver. Zo'n man krijgt elke vrouw gek!!!
Zijn vorige vriendin wilde hem ook niet meer terug. Weten jullie nog wel?
Weten jullie niet meer, dat zij zei, dat zij nooit meer mee wilde maken, wat zij met hem heeft meegemaakt???
Wat zou dit geweest zijn denken jullie??
Toen zij dit uitsprak hoorde je Huub ook bijna nooit meer haar naam noemen.
Meneer was afgewezen en public.
Heeft Lieke dat gedaan of de FEBO, RTL, Fons van Westerloo?quote:Op woensdag 5 december 2007 20:20 schreef tipsch het volgende:
[..]
Huub niet zozeer zalig, maar Lieke wel onzalig. Ze heeft Huub's persoontje zo goed als vernietigd en da's haar kwalijk te nemen. Takkewijf![]()
![]()
Lieke klaagt alleen maar over Huub tegen iedereen, maar tegen Huub zal ze dat niet zeggen.quote:Op woensdag 5 december 2007 20:20 schreef Ziet het volgende:
als ik tegen lieke zeg: het is nu klaar,
dan gaat het vier dagen goed tussen ons
en dan denk ik: wat is het toch een topvrouw!
en dan begint de hele caroussel weer opnieuw.
(dat wil ik lieke nog weleens horen zeggen over huub)
quote:Op woensdag 5 december 2007 20:21 schreef Desii het volgende:
Toch een verschil hoe Huub over Lieke praat......... en zo waar wat tie zegt (edit: precies wat Ziet citeert)
Geen slecht woord over der..... en hij zit echt wel stuk hierom; zie je toch aan zijn ogen
Hebben ze ook !! Maar 24 uur op elkaars lip word je gestoord van, en van dat gezever van Lieke ook. Huub moet proberen die achtelijk opmerkingen weg te laten.quote:Op woensdag 5 december 2007 20:22 schreef SiRojK het volgende:
Ik vind dat zowel Huub als Lieke beide een groot aandeel hebben in de probleem..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |