abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_54984162
Vervolg van: [COS 2947] Meidenavondje...

Huub: ben ik een leugenachtig sekreet dan?
Lieke: wees straight.

Seleen: jullie praten echt langs elkaar heen.

Lieke: ik hou mijn ogen wel open, hij herhaalt dingen 3x.
Hij is achterdochtiger, dan hij zegt. Hij is niet genuanceerd en daar kan ik niet tegen.

Lieke: ik beschouw haar hier als mijn vriendin.
Huub: pas op daarmee.

Lieke is aan het zeiken

*chips de helft van mn posts verdwenen in een replique storing

Naad had een frikandelletje gegeten en was viesmisselijk

Selene had een mooi rapliedje over pijn voor Naad, die haar zomaar een knuffel gaf

Lieke heeft al haar relatieprobleembjes gedeeld met de girls

Toen de jongens thuis kwamen werd Brian met gilletjes verwelkomt, alleen Huub kreeg de volle laag van Lieke.
Selene ging daar helemaal in mee.
Huub heeft een probleem met de betrouwbaarheid van Lieke&Selene
Hij vraagt in hoeverre Lieke hem en Selene vertrouwt.
Lieke vertrouwt Selene helemaal.
Huub: hoe kan je dat doen in een week tijd.

Lieke luistert Huub&Brian af.

3 tangetjes in bed

Lieke is pissed en Huub baalt dat zijn avond zo moet eindigen.

Hij vraagt door over Selene en haar betrouwbaarheid.
Lieke zit boven op de bank.

[ Bericht 20% gewijzigd door Prospera op 02-12-2007 05:31:41 ]
Alles wordt tussen de regels bepaald.
  zondag 2 december 2007 @ 04:39:29 #2
104871 remlof
Europees federalist
pi_54984167
Fipo

[ Bericht 44% gewijzigd door remlof op 02-12-2007 04:45:30 ]
pi_54984193
quote:
Op zondag 2 december 2007 04:39 schreef remlof het volgende:
Fipo
pi_54984198
Deze discusssie #765 tussen Huub en Lieke gaat nog uren duren. Gelukkeig staat er een vers topic klaar voor de ochtendploeg. Prospera, maak er maar een mooie OP van
Keep the Sunny Side Up
pi_54984200
quote:
Op zondag 2 december 2007 04:51 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Deze discusssie #765 tussen Huub en Lieke gaat nog uren duren. Gelukkeig staat er een vers topic klaar voor de ochtendploeg. Prospera, maak er maar een mooie OP van
Uhm van die discussie kan ik niet veel maken
pi_54984204
quote:
Op zondag 2 december 2007 04:52 schreef Prospera het volgende:

[..]

Uhm van die discussie kan ik niet veel maken
Nee ik ook niet. Nu beweert Huub dat hij Lieke 100% vertrouwd en dat van haar ook eist. Even geleden was het nog dat hij "liever 7 keer achterdochtig is dan 1 keer niet" .......
Keep the Sunny Side Up
pi_54984212
Huub vertelde dat 3 mensen (van de 150) iets hadden gezegd, waarschijnlijk op basis van een opgeblazen stukje in VV. En vervolgens gaat hij een ruzie aan met Lieke omdat maar liefst 3 mensen hetzelfde verhaal vertellen ......
Keep the Sunny Side Up
pi_54984214
lieke zeikt? nee.... huub zeikt!
my god, ik zou helemaal gek worden van zo'n kruisverhoor...
There are 3 kinds of people in this world...those you want things to happen, those that make things happen, and those who just wonder what the hell happened!
pi_54984218
Huub verteld nu dat hij het gevoel heeft sinds 2 maanden overal aan te twijfelen. Zojuist was zijn argument dat Lieke onvoldoende rekening houdt met het feit dat hij erover nadenkt na z'n jaardag niet terug te komen.

Huub : "Ik zie op dit moment overal spoken"
Keep the Sunny Side Up
pi_54984219
quote:
Op zondag 2 december 2007 05:14 schreef droomkoningin het volgende:
lieke zeikt? nee.... huub zeikt!
my god, ik zou helemaal gek worden van zo'n kruisverhoor...
Welnee, Huub kwam binnen na een leuk avondje uit en Lieke had een damesavond waar ze al behoorlijk afgaf op Huub.
Toen hij terugkwam ging ze helemaal los.
pi_54984221
Huub : "Weet je wat het verschil is voor mij tussen hierbinnen en buiten"
Lieke : "Twee miljoen"
Huub : "Nee, hierbinnen moet je mijn vertrouwen winnen, buiten kun je het alleen maar verliezen"
Keep the Sunny Side Up
pi_54984223
quote:
Op zondag 2 december 2007 05:18 schreef Prospera het volgende:

[..]

Welnee, Huub kwam binnen na een leuk avondje uit en Lieke had een damesavond waar ze al behoorlijk afgaf op Huub.
Toen hij terugkwam ging ze helemaal los.
OK, ik geef de voorkeur meer aan Lieke .... Huub ging los op Selene en Lieke, niet andersom. Huub geeft nu steeds meer toe dat hij bang is van die 3 mensen en twijfelt of hij over twee weken nog terugkomt.

Ik denk dat Huub schrikt van zijn eigen twijfel. Een soort rouwproces voordat hij gaat opstappen .
Keep the Sunny Side Up
pi_54984226
Ik sluit overigens niet uit, dat Huub een deel van deze act opvoert om -op zijn manier- druk uit te oefenen op de mensen in het hokje. Een verkapt dreigement ......
Keep the Sunny Side Up
pi_54984227
En toen was het verhaaltje voor vanavond ineens over ...... Ze begrijpen elkaar.

Keep the Sunny Side Up
pi_54984248

zondag 2 december 2007 @ 06:19:57 #16
169489 eusjuh
ja wat nou!!!
pi_54984310
lieke voelt zich ineens heel sterk omdat ze een vriendinnetje heeft.Huub waarschuwt haar terecht.Er komt geen gastspeler zonder missie dat hok in!Lieke weet het beter en wil in d'r rug gestoken worden voor ze iets geloofd.Meissie heeft nog steeds het spel niet door!Wel bij jaap verhaal halen als selene wat over hem zegt,een team maat van haar notabene!
Je kakelt wel als een kip maar leg nou eerst maar eens een ei!
pi_54984361
Van B.A.S te mooi deze cap
  zondag 2 december 2007 @ 09:02:51 #18
51435 mrSPLIFFY
Its evolution baby!!
pi_54984501
moggel
☐ Geschikt | ☑ Ongeschikt
Carved upon my stone my body lie, but still I roam...
pi_54985035
http://www.clipser.com/watch_video.php?vid=55092&sess=14591

ook in dit filmpje bij 15:20 merk je weer hoe Huub elk gesprek wil domineren
Altijd hetzelfde verhaal wat je op een gegeven moment behoorlijk begint te irriteren....het lijkt wel of hij het alleenrecht denkt op te kunnen eisen over hoe het spel werkt....hij is dan zo klote dominant in het het gesprek.
Ook ik zou daar als ik bewoner was veel moeite mee hebben en hem toch daarover behoorlijk zijn oren wassen.

Zo af en toe denk ik dat die jongen behoorlijk onzeker is..3 mensen bij het uitje zeggen gisteren wat en hij gelooft dat meteen....nou...maak je borst maar nat Huub...moet
je straks eens horen als je echt buiten bent wat mensen voor verhalen gaan vertellen....dan zul je merken dat je er horendol van wordt,de één vindt dit,de ander dat....leg het naast je neer..de mensen die het dichtst bij je staan zou ik maar vertrouwen.....als ik Lieke was en je liet naar mij zo snel wantrouwen blijken alleen om wat een paar mensen buiten roepen....dan had ik allang gezegd....daaaaaag jongen
alleen met je hart kun je goed zien; het wezenlijke is voor de ogen onzichtbaar
pi_54985078
quote:
Op zondag 2 december 2007 07:43 schreef Prospera het volgende:
Van B.A.S te mooi deze cap
[ afbeelding ]

pi_54985122
quote:
Op zondag 2 december 2007 10:40 schreef riri het volgende:
http://www.clipser.com/watch_video.php?vid=55092&sess=14591

ook in dit filmpje bij 15:20 merk je weer hoe Huub elk gesprek wil domineren
Altijd hetzelfde verhaal wat je op een gegeven moment behoorlijk begint te irriteren....het lijkt wel of hij het alleenrecht denkt op te kunnen eisen over hoe het spel werkt....hij is dan zo klote dominant in het het gesprek.
Ook ik zou daar als ik bewoner was veel moeite mee hebben en hem toch daarover behoorlijk zijn oren wassen.

Zo af en toe denk ik dat die jongen behoorlijk onzeker is..3 mensen bij het uitje zeggen gisteren wat en hij gelooft dat meteen....nou...maak je borst maar nat Huub...moet
je straks eens horen als je echt buiten bent wat mensen voor verhalen gaan vertellen....dan zul je merken dat je er horendol van wordt,de één vindt dit,de ander dat....leg het naast je neer..de mensen die het dichtst bij je staan zou ik maar vertrouwen.....als ik Lieke was en je liet naar mij zo snel wantrouwen blijken alleen om wat een paar mensen buiten roepen....dan had ik allang gezegd....daaaaaag jongen
my thoughts exactly..
hij is enorm beïnvloedbaar en erg gevoelig voor wat "men" over en tegen hem zegt,
dit lost hij voor zichzelf op door te proberen de mensen die dichter bij hem staan te domineren, zodat hij zich beter kan voelen..

ik mag huub erg graag, en ik denk dat hij ook degene is die ik het meest gun om te winnen..
maar in dit soort discussies zie je toch wel dat stoere huub eigenlijk maar een klein en irritant huubje is
There are 3 kinds of people in this world...those you want things to happen, those that make things happen, and those who just wonder what the hell happened!
pi_54985136
Ik ben Lieke zo zat met haar zgn oprechte zuurpruim gedrag. Ik zie liever Lieke vertrekken dan Nadia. Nadia vind ik soms nog wel grappig maar Lieke moet gewoon achter de geraniums gaan zitten zeiken over de verpauperde maatschappij.
Go hard or go home
pi_54985324
Het ego van Lieke is groter dan die van Huub. Dat is het probleem. Ze is daardoor voortdurend met een machtstrijd bezig die ze niet kan winnen. Dan wentelt ze zich in de slachtofferrol over het grote onrecht dat Huub haar in haar ogen heeft aangedaan. Ze geeft in tegenstelling tot Huub ook niet snel toe dat ze fout zat.

Ik ben haar zure gedrag ook meer dan zat, door jaloezie en afgunst gedreven trut. Ik zie haar ook liever vertrekken dan Nadia.
  zondag 2 december 2007 @ 11:12:06 #24
170231 DrsH
Eerstelijns psycholoog
pi_54985345
De jonge heer Hubert de Roy van Zuydewijn is zeker een publiekstrekker en een publiekslievelingetje geweest bij de streamers en cossers. En het moet ook gezegd worden dat hij in een bepaald stadium DGK voor een groot deel gedragen heeft. Mede door zijn positie in de Popupol heeft hij zich ontwikkeld tot een buitengewoon vervelend mannetje met een veel te hoge eigendunk en een sterk overtrokken arrogantie.
Hij meent de wijsheid in pacht te hebben is van mening dat zijn wil wet is en vind dat anderen zich daarin maar te schikken hebben. Daar waar ik in het verleden een grote mate van sympathie voor deze tuinkabouter op kon brengen heeft dat inmiddels plaatsgemaakt voor een behoorlijke mate van aversie tegen zijn persoon.
Daarbij komt dat hij een veel te grote bek heeft voor zo'n klein mannetje, impusief reageert op acties van de FEBO daaraan consequenties verbindt die hij vervolgens weer eens niet nakomt of waar kan maken.
Ik denk dat deze jongeheer het nog heel moeilijk gaat krijgen na DGK zowel in de relationele sfeer als op het gebied van het vinden van een passende werkkring. Ik zou deze quasi dominante lastpak in ieder geval niet in mijn team willen hebben.
Ik hou van Cossen en de Cossers en hun waardevolle reacties
Mijn liefde voor "de mens" is zo groot dat het soms beter is te negeren
pi_54985398
quote:
Op zondag 2 december 2007 10:52 schreef noekje het volgende:
Ik ben Lieke zo zat met haar zgn oprechte zuurpruim gedrag. Ik zie liever Lieke vertrekken dan Nadia. Nadia vind ik soms nog wel grappig maar Lieke moet gewoon achter de geraniums gaan zitten zeiken over de verpauperde maatschappij.
Klopt, ik hoop dat ze zakt in de popo
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')