Die regel is toch niet meer sinds het 1 jarig bestaan?quote:Op zondag 2 december 2007 00:28 schreef mazaru het volgende:
[..]
Gouden regel no.6:
.Bij vrijwillig vertrek van een Miljonair of bij vertrek door het overtreden van de regels (en dus uitzetten door de programmaleiding) kan hij/zij worden vervangen door een nieuwe miljonair. De Miljonair verliest zijn/haar 10.000 euro borg. Deze wordt gestort op de rekening van een, door de Miljonair te bepalen, goed doel.
Zowel Nada als Nix kunnen dus worden vervangen
Dat vermoeden heb ik ook. Het lijkt erop dat op dit punt de website niet is bijgewerkt. De pagina is vernieuwd maar punt 6 is nog oud.quote:Op zondag 2 december 2007 00:50 schreef Kinga het volgende:
[..]
Die regel is toch niet meer sinds het 1 jarig bestaan?
The Big Lebowskiquote:Op zondag 2 december 2007 00:27 schreef IkWeetNiets het volgende:
The old man told me to take any rug in the house...
rara welke film ben ik aan het kijken (na COS te hebben bijgelezen)
Hoe zit het met hun internet / netwerk verbinding naar de buitenwereld? Heb je daar ook enig idee van?quote:Op zondag 2 december 2007 00:30 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Die is er niet voor de camera's - Gewoon een 100/1000Mb netwerk met hier en daar een router. Wel veel extra bedrading voor voeding, stroomvoorziening is een groot probleem in de villa en kantoren
Geloof er niks van.quote:Op zondag 2 december 2007 00:55 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Amanda heeft te horen gekregen wat haar pruik (maatwerk) heeft gekost. Ze wil het bedrag niet noemen. Nadia gaat vissen, 3000, 4000, 5000, ....... Bij 6000 gaat Amanda knipperen met haar ogen !
Dit zijn de regels van 19 November.quote:Op zondag 2 december 2007 00:50 schreef Kinga het volgende:
[..]
Die regel is toch niet meer sinds het 1 jarig bestaan?
Whahaha.. ziet er meer uit als de eerste de beste carnavalspruik uit een feestwinkel.,, en is dat ws ook!! Maar door aan Amanda te vertellen dat het een ontzettende dure pruik is maakt het natuurlijk een geweldig dingquote:Op zondag 2 december 2007 00:55 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Amanda heeft te horen gekregen wat haar pruik (maatwerk) heeft gekost. Ze wil het bedrag niet noemen. Nadia gaat vissen, 3000, 4000, 5000, ....... Bij 6000 gaat Amanda knipperen met haar ogen !
Behalve de beelden voor de vier streams zal er niet veel bandbreedte nodig zijn voor internetverkeer. Natuurlijk gewoon email en dergelijke, maar dat is niet zo veel.quote:Op zondag 2 december 2007 00:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Hoe zit het met hun internet / netwerk verbinding naar de buitenwereld? Heb je daar ook enig idee van?
Ze hadden er eigenlijk ARMANI in moeten vlechtenquote:Op zondag 2 december 2007 01:00 schreef Clank het volgende:
[..]
Whahaha.. ziet er meer uit als de eerste de beste carnavalspruik uit een feestwinkel.,, en is dat ws ook!! Maar door aan Amanda te vertellen dat het een ontzettende dure pruik is maakt het natuurlijk een geweldig ding
Gaan we nu weer opnieuw die hele discussie beginnen over de regels die vanmiddag ook al geweest is ??quote:Op zondag 2 december 2007 00:58 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dit zijn de regels van 19 November.
In de andere regels stond ook dat er na een jaar geen nieuwe miljonairs meer binnen zouden komen.
http://www.tien.tv/web/sh(...)210/typeofpage=51230
In Huubs territory!quote:Op zondag 2 december 2007 01:02 schreef Kinga het volgende:
Groenlo, waar ligt dat ergens?
Net als die Nederlands Kampioenschappen Visagie of wat was hetquote:Op zondag 2 december 2007 01:00 schreef Clank het volgende:
[..]
Whahaha.. ziet er meer uit als de eerste de beste carnavalspruik uit een feestwinkel.,, en is dat ws ook!! Maar door aan Amanda te vertellen dat het een ontzettende dure pruik is maakt het natuurlijk een geweldig ding
Dat denk ik ook niet.quote:Op zondag 2 december 2007 01:02 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Behalve de beelden voor de vier streams zal er niet veel bandbreedte nodig zijn voor internetverkeer. Natuurlijk gewoon email en dergelijke, maar dat is niet zo veel.
De videobeelden worden allemaal lokaal vastgelegd op datarecorders, dat loopt hoogst waarschijnlijk niet over internet.
Ja zoiets vermoedde ik al. Internet zal wel een ADSL lijntje zijn, zeker nu de bewoners niet meer mogen internetten.. Zal eens rondneuzen in de KPN hokjes daar, misschien dat ik de redactie kan afsluiten van communicatie naar de buiten wereld.quote:Op zondag 2 december 2007 01:02 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Behalve de beelden voor de vier streams zal er niet veel bandbreedte nodig zijn voor internetverkeer. Natuurlijk gewoon email en dergelijke, maar dat is niet zo veel.
De videobeelden worden allemaal lokaal vastgelegd op datarecorders, dat loopt hoogst waarschijnlijk niet over internet.
De belangrijkste regel is dat de redactie ten aller tijden het recht heeft om de regels te veranderen.quote:Op zondag 2 december 2007 01:06 schreef Kinga het volgende:
Laten we het erop houden dat die regels er zijn om de schijn op te houden, en de redactie toch doet wat ie wil.
Groenlo, bij de groene pijlquote:Op zondag 2 december 2007 01:02 schreef Kinga het volgende:
Groenlo, waar ligt dat ergens?
En met Brian gaat het ook primaquote:Op zondag 2 december 2007 01:08 schreef HuubLiekeFan het volgende:
Waar is de kliek van zes nu met hun grote praatjes?
* Natasia zit bestolen en werkloos thuis.
* Dennis moet 10.000 dokken en zit met zijn incest-zusje thuis op de bank.
* Nadia zit vanaf morgen bij een psychiater. Thuis.
* Jaap is overgelopen naar de vijand.
Alleen B&A zijn nog over.... goed gespeeld hoor KLIEK VAN ZES. Lieke en Huub for president.![]()
Ja die zal de sloten al wel hebben verwisseld en er een mooi ontvangst-kamertje van hebben gemaakt..quote:Op zondag 2 december 2007 01:08 schreef yellowfirst het volgende:
Ja Selene, Nadia woont in de PC. de woning die nu door Natasia inbeslag genomen is........
Onze achtergrondanalistquote:Op zondag 2 december 2007 01:09 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Groenlo, bij de groene pijl
[ afbeelding ]
Zó kort nog maarquote:Op zondag 2 december 2007 01:10 schreef Prospera het volgende:
Naad had 4 dagen voor ze DGK inging een appartement gehuurd in de PC Hooftstraat en dat appartement is door de regie doorbetaald en daar kan ze straks weer terecht.
Slimme tante![]()
quote:Op zondag 2 december 2007 01:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja die zal de sloten al wel hebben verwisseld en er een mooi ontvangst-kamertje van hebben gemaakt..![]()
![]()
Dus ze heeft er eigenlijk nooit gewoond? Ze woonde toch pas een half jaar in Amsterdam?quote:Op zondag 2 december 2007 01:10 schreef Prospera het volgende:
Naad had 4 dagen voor ze DGK inging een appartement gehuurd in de PC Hooftstraat en dat appartement is door de regie doorbetaald en daar kan ze straks weer terecht.
Slimme tante![]()
Er logeren nu af en toe kennissen in.
Naad is anderhalf jaar stewardess geweest, zegt ze.
Die snap ik nietquote:Op zondag 2 december 2007 01:08 schreef yellowfirst het volgende:
Ja Selene, Nadia woont in de PC. de woning die nu door Natasia inbeslag genomen is........
Volgens mij is dit een tactische zet geweest , omdat ze al wist dat ze de kooi in zou gaan en dat haar huur door betaald zou worden. Dus hup naar een golddigger flat in de PCquote:Op zondag 2 december 2007 01:14 schreef chufi het volgende:
[..]
Dus ze heeft er eigenlijk nooit gewoond? Ze woonde toch pas een half jaar in Amsterdam?
En daarvoor? Als stewardess moet je volgens mij binnen een 1 uur op Schiphol kunnen zijn indien nodig ..
Natasia zeurde bij haar vertrek om de sleutels en Nadia had gezegd van dat ze die haar zou geven ...quote:
Geen idee, maar ze heeft dus bewust 4 dagen voor haar komst hier dat appartement gehuurd. Waarschijnlijk woonde ze daarvoor bij haar moeder.quote:Op zondag 2 december 2007 01:14 schreef chufi het volgende:
[..]
Dus ze heeft er eigenlijk nooit gewoond? Ze woonde toch pas een half jaar in Amsterdam?
En daarvoor? Als stewardess moet je volgens mij binnen een 1 uur op Schiphol kunnen zijn indien nodig ..
Bij het vertrek van Natasia had Nadia de sleutels gegeven van haar huis in de PC,kwestie van vertrouwen.......quote:
Soww, ik hoop dat ze die sleutels niet heeft gekregen.quote:Op zondag 2 december 2007 01:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Natasia zeurde bij haar vertrek om de sleutels en Nadia had gezegd van dat ze die haar zou geven ...
Zullen de winkels in de PC blij mee zijn, wordt hun mooie straatnaam gedegradeerd tot PC-Hoerstraatquote:Op zondag 2 december 2007 01:14 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Dus ze kan gelijk aanschuiven en meedoen in de winst als prostituee.....
Nada heeft de sleutel van dat appartement aan Natasja gegeven.quote:
Hopen en geloven en Natas, volgens mij heeft die zelfs achter afgedwongen niet te vertrekken xonder die sleutelsquote:Op zondag 2 december 2007 01:18 schreef Prospera het volgende:
[..]
Soww, ik hoop dat ze die sleutels niet heeft gekregen.
Dat was een hele slimme zetquote:Op zondag 2 december 2007 01:19 schreef mazaru het volgende:
[..]
Nada heeft de sleutel van dat appartement aan Natasja gegeven.
Was het maar een kwestie van niet durven................waar niets ingaat gaat ook niets uit..voor zover ik weet.......quote:Op zondag 2 december 2007 01:19 schreef Prospera het volgende:
[..]
En poepen; Naad durft hier al maanden niet te poepen
Bullshit inderdaad, 600 euro kan weer wel.quote:Op zondag 2 december 2007 00:56 schreef Kinga het volgende:
[..]
Geloof er niks van.
Sowieso, mocht het wel zo zijn. Een pruik van 6000 op als zelf nog gewoon haar op je kop hebt is echt![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |