abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_54984162
Vervolg van: [COS 2947] Meidenavondje...

Huub: ben ik een leugenachtig sekreet dan?
Lieke: wees straight.

Seleen: jullie praten echt langs elkaar heen.

Lieke: ik hou mijn ogen wel open, hij herhaalt dingen 3x.
Hij is achterdochtiger, dan hij zegt. Hij is niet genuanceerd en daar kan ik niet tegen.

Lieke: ik beschouw haar hier als mijn vriendin.
Huub: pas op daarmee.

Lieke is aan het zeiken

*chips de helft van mn posts verdwenen in een replique storing

Naad had een frikandelletje gegeten en was viesmisselijk

Selene had een mooi rapliedje over pijn voor Naad, die haar zomaar een knuffel gaf

Lieke heeft al haar relatieprobleembjes gedeeld met de girls

Toen de jongens thuis kwamen werd Brian met gilletjes verwelkomt, alleen Huub kreeg de volle laag van Lieke.
Selene ging daar helemaal in mee.
Huub heeft een probleem met de betrouwbaarheid van Lieke&Selene
Hij vraagt in hoeverre Lieke hem en Selene vertrouwt.
Lieke vertrouwt Selene helemaal.
Huub: hoe kan je dat doen in een week tijd.

Lieke luistert Huub&Brian af.

3 tangetjes in bed

Lieke is pissed en Huub baalt dat zijn avond zo moet eindigen.

Hij vraagt door over Selene en haar betrouwbaarheid.
Lieke zit boven op de bank.

[ Bericht 20% gewijzigd door Prospera op 02-12-2007 05:31:41 ]
Alles wordt tussen de regels bepaald.
  zondag 2 december 2007 @ 04:39:29 #2
104871 remlof
Europees federalist
pi_54984167
Fipo

[ Bericht 44% gewijzigd door remlof op 02-12-2007 04:45:30 ]
pi_54984193
quote:
Op zondag 2 december 2007 04:39 schreef remlof het volgende:
Fipo
pi_54984198
Deze discusssie #765 tussen Huub en Lieke gaat nog uren duren. Gelukkeig staat er een vers topic klaar voor de ochtendploeg. Prospera, maak er maar een mooie OP van
Keep the Sunny Side Up
pi_54984200
quote:
Op zondag 2 december 2007 04:51 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Deze discusssie #765 tussen Huub en Lieke gaat nog uren duren. Gelukkeig staat er een vers topic klaar voor de ochtendploeg. Prospera, maak er maar een mooie OP van
Uhm van die discussie kan ik niet veel maken
pi_54984204
quote:
Op zondag 2 december 2007 04:52 schreef Prospera het volgende:

[..]

Uhm van die discussie kan ik niet veel maken
Nee ik ook niet. Nu beweert Huub dat hij Lieke 100% vertrouwd en dat van haar ook eist. Even geleden was het nog dat hij "liever 7 keer achterdochtig is dan 1 keer niet" .......
Keep the Sunny Side Up
pi_54984212
Huub vertelde dat 3 mensen (van de 150) iets hadden gezegd, waarschijnlijk op basis van een opgeblazen stukje in VV. En vervolgens gaat hij een ruzie aan met Lieke omdat maar liefst 3 mensen hetzelfde verhaal vertellen ......
Keep the Sunny Side Up
pi_54984214
lieke zeikt? nee.... huub zeikt!
my god, ik zou helemaal gek worden van zo'n kruisverhoor...
There are 3 kinds of people in this world...those you want things to happen, those that make things happen, and those who just wonder what the hell happened!
pi_54984218
Huub verteld nu dat hij het gevoel heeft sinds 2 maanden overal aan te twijfelen. Zojuist was zijn argument dat Lieke onvoldoende rekening houdt met het feit dat hij erover nadenkt na z'n jaardag niet terug te komen.

Huub : "Ik zie op dit moment overal spoken"
Keep the Sunny Side Up
pi_54984219
quote:
Op zondag 2 december 2007 05:14 schreef droomkoningin het volgende:
lieke zeikt? nee.... huub zeikt!
my god, ik zou helemaal gek worden van zo'n kruisverhoor...
Welnee, Huub kwam binnen na een leuk avondje uit en Lieke had een damesavond waar ze al behoorlijk afgaf op Huub.
Toen hij terugkwam ging ze helemaal los.
pi_54984221
Huub : "Weet je wat het verschil is voor mij tussen hierbinnen en buiten"
Lieke : "Twee miljoen"
Huub : "Nee, hierbinnen moet je mijn vertrouwen winnen, buiten kun je het alleen maar verliezen"
Keep the Sunny Side Up
pi_54984223
quote:
Op zondag 2 december 2007 05:18 schreef Prospera het volgende:

[..]

Welnee, Huub kwam binnen na een leuk avondje uit en Lieke had een damesavond waar ze al behoorlijk afgaf op Huub.
Toen hij terugkwam ging ze helemaal los.
OK, ik geef de voorkeur meer aan Lieke .... Huub ging los op Selene en Lieke, niet andersom. Huub geeft nu steeds meer toe dat hij bang is van die 3 mensen en twijfelt of hij over twee weken nog terugkomt.

Ik denk dat Huub schrikt van zijn eigen twijfel. Een soort rouwproces voordat hij gaat opstappen .
Keep the Sunny Side Up
pi_54984226
Ik sluit overigens niet uit, dat Huub een deel van deze act opvoert om -op zijn manier- druk uit te oefenen op de mensen in het hokje. Een verkapt dreigement ......
Keep the Sunny Side Up
pi_54984227
En toen was het verhaaltje voor vanavond ineens over ...... Ze begrijpen elkaar.

Keep the Sunny Side Up
pi_54984248

zondag 2 december 2007 @ 06:19:57 #16
169489 eusjuh
ja wat nou!!!
pi_54984310
lieke voelt zich ineens heel sterk omdat ze een vriendinnetje heeft.Huub waarschuwt haar terecht.Er komt geen gastspeler zonder missie dat hok in!Lieke weet het beter en wil in d'r rug gestoken worden voor ze iets geloofd.Meissie heeft nog steeds het spel niet door!Wel bij jaap verhaal halen als selene wat over hem zegt,een team maat van haar notabene!
Je kakelt wel als een kip maar leg nou eerst maar eens een ei!
pi_54984361
Van B.A.S te mooi deze cap
  zondag 2 december 2007 @ 09:02:51 #18
51435 mrSPLIFFY
Its evolution baby!!
pi_54984501
moggel
☐ Geschikt | ☑ Ongeschikt
Carved upon my stone my body lie, but still I roam...
pi_54985035
http://www.clipser.com/watch_video.php?vid=55092&sess=14591

ook in dit filmpje bij 15:20 merk je weer hoe Huub elk gesprek wil domineren
Altijd hetzelfde verhaal wat je op een gegeven moment behoorlijk begint te irriteren....het lijkt wel of hij het alleenrecht denkt op te kunnen eisen over hoe het spel werkt....hij is dan zo klote dominant in het het gesprek.
Ook ik zou daar als ik bewoner was veel moeite mee hebben en hem toch daarover behoorlijk zijn oren wassen.

Zo af en toe denk ik dat die jongen behoorlijk onzeker is..3 mensen bij het uitje zeggen gisteren wat en hij gelooft dat meteen....nou...maak je borst maar nat Huub...moet
je straks eens horen als je echt buiten bent wat mensen voor verhalen gaan vertellen....dan zul je merken dat je er horendol van wordt,de één vindt dit,de ander dat....leg het naast je neer..de mensen die het dichtst bij je staan zou ik maar vertrouwen.....als ik Lieke was en je liet naar mij zo snel wantrouwen blijken alleen om wat een paar mensen buiten roepen....dan had ik allang gezegd....daaaaaag jongen
alleen met je hart kun je goed zien; het wezenlijke is voor de ogen onzichtbaar
pi_54985078
quote:
Op zondag 2 december 2007 07:43 schreef Prospera het volgende:
Van B.A.S te mooi deze cap
[ afbeelding ]

pi_54985122
quote:
Op zondag 2 december 2007 10:40 schreef riri het volgende:
http://www.clipser.com/watch_video.php?vid=55092&sess=14591

ook in dit filmpje bij 15:20 merk je weer hoe Huub elk gesprek wil domineren
Altijd hetzelfde verhaal wat je op een gegeven moment behoorlijk begint te irriteren....het lijkt wel of hij het alleenrecht denkt op te kunnen eisen over hoe het spel werkt....hij is dan zo klote dominant in het het gesprek.
Ook ik zou daar als ik bewoner was veel moeite mee hebben en hem toch daarover behoorlijk zijn oren wassen.

Zo af en toe denk ik dat die jongen behoorlijk onzeker is..3 mensen bij het uitje zeggen gisteren wat en hij gelooft dat meteen....nou...maak je borst maar nat Huub...moet
je straks eens horen als je echt buiten bent wat mensen voor verhalen gaan vertellen....dan zul je merken dat je er horendol van wordt,de één vindt dit,de ander dat....leg het naast je neer..de mensen die het dichtst bij je staan zou ik maar vertrouwen.....als ik Lieke was en je liet naar mij zo snel wantrouwen blijken alleen om wat een paar mensen buiten roepen....dan had ik allang gezegd....daaaaaag jongen
my thoughts exactly..
hij is enorm beïnvloedbaar en erg gevoelig voor wat "men" over en tegen hem zegt,
dit lost hij voor zichzelf op door te proberen de mensen die dichter bij hem staan te domineren, zodat hij zich beter kan voelen..

ik mag huub erg graag, en ik denk dat hij ook degene is die ik het meest gun om te winnen..
maar in dit soort discussies zie je toch wel dat stoere huub eigenlijk maar een klein en irritant huubje is
There are 3 kinds of people in this world...those you want things to happen, those that make things happen, and those who just wonder what the hell happened!
pi_54985136
Ik ben Lieke zo zat met haar zgn oprechte zuurpruim gedrag. Ik zie liever Lieke vertrekken dan Nadia. Nadia vind ik soms nog wel grappig maar Lieke moet gewoon achter de geraniums gaan zitten zeiken over de verpauperde maatschappij.
Go hard or go home
pi_54985324
Het ego van Lieke is groter dan die van Huub. Dat is het probleem. Ze is daardoor voortdurend met een machtstrijd bezig die ze niet kan winnen. Dan wentelt ze zich in de slachtofferrol over het grote onrecht dat Huub haar in haar ogen heeft aangedaan. Ze geeft in tegenstelling tot Huub ook niet snel toe dat ze fout zat.

Ik ben haar zure gedrag ook meer dan zat, door jaloezie en afgunst gedreven trut. Ik zie haar ook liever vertrekken dan Nadia.
  zondag 2 december 2007 @ 11:12:06 #24
170231 DrsH
Eerstelijns psycholoog
pi_54985345
De jonge heer Hubert de Roy van Zuydewijn is zeker een publiekstrekker en een publiekslievelingetje geweest bij de streamers en cossers. En het moet ook gezegd worden dat hij in een bepaald stadium DGK voor een groot deel gedragen heeft. Mede door zijn positie in de Popupol heeft hij zich ontwikkeld tot een buitengewoon vervelend mannetje met een veel te hoge eigendunk en een sterk overtrokken arrogantie.
Hij meent de wijsheid in pacht te hebben is van mening dat zijn wil wet is en vind dat anderen zich daarin maar te schikken hebben. Daar waar ik in het verleden een grote mate van sympathie voor deze tuinkabouter op kon brengen heeft dat inmiddels plaatsgemaakt voor een behoorlijke mate van aversie tegen zijn persoon.
Daarbij komt dat hij een veel te grote bek heeft voor zo'n klein mannetje, impusief reageert op acties van de FEBO daaraan consequenties verbindt die hij vervolgens weer eens niet nakomt of waar kan maken.
Ik denk dat deze jongeheer het nog heel moeilijk gaat krijgen na DGK zowel in de relationele sfeer als op het gebied van het vinden van een passende werkkring. Ik zou deze quasi dominante lastpak in ieder geval niet in mijn team willen hebben.
Ik hou van Cossen en de Cossers en hun waardevolle reacties
Mijn liefde voor "de mens" is zo groot dat het soms beter is te negeren
pi_54985398
quote:
Op zondag 2 december 2007 10:52 schreef noekje het volgende:
Ik ben Lieke zo zat met haar zgn oprechte zuurpruim gedrag. Ik zie liever Lieke vertrekken dan Nadia. Nadia vind ik soms nog wel grappig maar Lieke moet gewoon achter de geraniums gaan zitten zeiken over de verpauperde maatschappij.
Klopt, ik hoop dat ze zakt in de popo
  zondag 2 december 2007 @ 11:18:00 #26
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_54985418
Lieke kan ook gewoon eens leuk doen tegen Huub.
pi_54985433
Mag alcholist Huub weer drinken?
Dan weten we nu zeker dat de FEBO/redactie echt dom is geworden en zo officieel hun soap om zeep heeft geholpen.

Wat triest om iemand om te kopen door hem weer te laten drinken.

over de zwakheid van huub nog maar te zwijgen, hij had zijn woord gegeven zei hij altijd.
pi_54985435
quote:
Op zondag 2 december 2007 11:10 schreef schatje het volgende:
Het ego van Lieke is groter dan die van Huub. Dat is het probleem. Ze is daardoor voortdurend met een machtstrijd bezig die ze niet kan winnen. Dan wentelt ze zich in de slachtofferrol over het grote onrecht dat Huub haar in haar ogen heeft aangedaan. Ze geeft in tegenstelling tot Huub ook niet snel toe dat ze fout zat.

Ik ben haar zure gedrag ook meer dan zat, door jaloezie en afgunst gedreven trut. Ik zie haar ook liever vertrekken dan Nadia.
+1

Laat Nadia nog een tijdje lekker stoken tussen Brian en Amanda.
Ik denk dat Huub samen met Jaap wel weer de oude kan worden als Lieke zou vertrekken.
pi_54985444
en omgekeerd kan dat ook toch?
Flens is een Manipulerend Kutwijf.
pi_54985449
  zondag 2 december 2007 @ 11:24:48 #31
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_54985501
quote:
Op zondag 2 december 2007 11:19 schreef trettie het volgende:
en omgekeerd kan dat ook toch?
Nee want Lieke is nog nooit leuk geweest.
pi_54985560
quote:
Op zondag 2 december 2007 11:24 schreef marky het volgende:

[..]

Lieke zeikt idd alleen maar. Ze is ook alleen maar ziek. Goede redenen om haar naar huis te sturen.

Ik vind het ook schandalig dat ze Amanda op de hoogte bracht van de ruzie's met Huub. Lekker munitie geven aan de tegenstander.
pi_54985578
quote:

[..]

dat ben ik niet eens met je
Lieke heeft weinig ruimte gehad om leuk te zijn
Trouwens toen ze aan het bashen waren vond ik dat Lieke best leuke ideen had.
pi_54985593
quote:

[..]

Ze heeft heel veel fans.....nog nooit iemand zoveel post en cadeautjes zien ontvangen op haar verjaardag als zij.....
Ze is wel de meest oprechte speelster van het geheel en heeft heel veel agressie over zich heen gehad
  zondag 2 december 2007 @ 11:31:21 #36
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_54985603
quote:
Op zondag 2 december 2007 11:12 schreef DrsH het volgende:
De jonge heer Hubert de Roy van Zuydewijn is zeker een publiekstrekker en een publiekslievelingetje geweest bij de streamers en cossers. En het moet ook gezegd worden dat hij in een bepaald stadium DGK voor een groot deel gedragen heeft. Mede door zijn positie in de Popupol heeft hij zich ontwikkeld tot een buitengewoon vervelend mannetje met een veel te hoge eigendunk en een sterk overtrokken arrogantie.
Hij meent de wijsheid in pacht te hebben is van mening dat zijn wil wet is en vind dat anderen zich daarin maar te schikken hebben. Daar waar ik in het verleden een grote mate van sympathie voor deze tuinkabouter op kon brengen heeft dat inmiddels plaatsgemaakt voor een behoorlijke mate van aversie tegen zijn persoon.
Daarbij komt dat hij een veel te grote bek heeft voor zo'n klein mannetje, impusief reageert op acties van de FEBO daaraan consequenties verbindt die hij vervolgens weer eens niet nakomt of waar kan maken.
Ik denk dat deze jongeheer het nog heel moeilijk gaat krijgen na DGK zowel in de relationele sfeer als op het gebied van het vinden van een passende werkkring. Ik zou deze quasi dominante lastpak in ieder geval niet in mijn team willen hebben.
Hoe lang ben jij eigenlijk?

Kleine mannetjes hebben altijd de neiging om andere te commanderen door hun lengte compenseren ze meestal met een grote mond.

Huub kan gewoon niet begrijpen dat er in het huis zoveel mensen zijn die het programma niet begrijpen. Die na maanden niet begrijpen hoe het werkt. Het is een roepende in de woestijn. Alleen Jaap snapt hoe het werkt en Brian een beetje maar de rest zijn echt nitwits. Hij kan het van amanda begrijpen en van Nadia ook maar van figuren als Dennis en Lieke snapt hij dat niet en probeert hij dus steeds duidelijk te maken hoe het werkt en waarom dingen gaan zoals ze gaan en waarom je bepaalde dingen niet moet doen.
pi_54985629
quote:
Op zondag 2 december 2007 11:30 schreef riri het volgende:

[..]

Ze heeft heel veel fans.....nog nooit iemand zoveel post en cadeautjes zien ontvangen op haar verjaardag als zij.....
Ze is wel de meest oprechte speelster van het geheel en heeft heel veel agressie over zich heen gehad
Vooral dat laatste ben ik met je eens.
Daar kan dus niemand vrolijk van worden.
En Huub is net als Brian een baasje dus veel ruimte krijg je dan niet.
  zondag 2 december 2007 @ 11:34:48 #38
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_54985649
quote:

[..]

Ja dan is het toch vreemd dat het in de popo nog niet echt opschiet.
pi_54985678
quote:

[..]

Ze is zogenaamd oprecht. In feite is ze een slang. Meer dan Nadia.
pi_54985689
En iedereen maar zeiken over de relatie van Huub en Lieke alsof die van Amanda en Brian zo goed is.
Ja Amanda denkt dat ze een heel goede relatie heeft of zelfs de beste.
Maar heeft niet in de gaten dat Brian haar als een hond behandelt.
Niet meer praten tegen mij Mannie.
Nee niet weggaan , ga daar zitten en niet meer praten tegen mij.
Wat een idioot.
Dat zij daar zo gewillig in meegaat is geen goede relatie maar gewoon stom volgen en ik denk niet dat ze dat buiten nog zo lang doet.
pi_54985704
quote:
Op zondag 2 december 2007 11:28 schreef schatje het volgende:

[..]

Lieke zeikt idd alleen maar. Ze is ook alleen maar ziek. Goede redenen om haar naar huis te sturen.

Ik vind het ook schandalig dat ze Amanda op de hoogte bracht van de ruzie's met Huub. Lekker munitie geven aan de tegenstander.
Die ruzies zijn heel moeilijk verborgen te houden....ze zijn het meest openlijk in ruzie maken.....Lieke heeft weinig te verbergen en is altijd recht door zee wat de ruzies betreft....Huub is erg wantrouwend en wil graag de macht hebben.....aan de ene kant respekteert Huub heel erg haar sterke persoonlijkheid aan de andere kant kan hij met die sterkte door zijn dominantie niet overweg

Ik betrap Huub de laatste tijd erg op dubbele signalen afgeven...aan de ene kant poeslief doen en respekt tonen aan de andere kant afkraken en totaal geen respekt tonen.
Huub doet veel voor tvmomentjes...Lieke kan met die mixt signalen niet uit de voeten
  zondag 2 december 2007 @ 11:39:22 #42
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_54985711
quote:
Op zondag 2 december 2007 11:37 schreef trettie het volgende:
En iedereen maar zeiken over de relatie van Huub en Lieke alsof die van Amanda en Brian zo goed is.
Wat een idioot.
Dat zij daar zo gewillig in meegaat is geen goede relatie maar gewoon stom volgen en ik denk niet dat ze dat buiten nog zo lang doet.
Dat is waar Huub en Lieke praten tenminste nog.

Overigens mist Huub gewoon een Syl. Die kon Huub wel aan en op een bepaalde manier sturen.
  zondag 2 december 2007 @ 11:41:41 #43
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_54985746
quote:
Op zondag 2 december 2007 11:39 schreef riri het volgende:

[..]

Die ruzies zijn heel moeilijk verborgen te houden....ze zijn het meest openlijk in ruzie maken.....Lieke heeft weinig te verbergen en is altijd recht door zee wat de ruzies betreft....Huub is erg wantrouwend en wil graag de macht hebben.....aan de ene kant respekteert Huub heel erg haar sterke persoonlijkheid aan de andere kant kan hij met die sterkte door zijn dominantie niet overweg
Hij heeft idd respekt voor haar sterke persoonlijkheid en snapt tegelijk dan ook niet dat ze vaak zo zwak is.
quote:
Ik betrap Huub de laatste tijd erg op dubbele signalen afgeven...aan de ene kant poeslief doen en respekt tonen aan de andere kant afkraken en totaal geen respekt tonen.
Huub doet veel voor tvmomentjes...Lieke kan met die mixt signalen niet uit de voeten
Kom op zeg... Lieke doet niet anders dan dubbele signalen afgeven. Die heeft er een sport van gemaakt om Huub het ene moment af te breken en het andere moment weer lief tegen hem te doen.
pi_54985761
quote:
Op zondag 2 december 2007 11:37 schreef schatje het volgende:

[..]

Ze is zogenaamd oprecht. In feite is ze een slang. Meer dan Nadia.
Misschien moet je die filmpjes hierboven dan maar eens zien...
als ze iets niet is dat wel een slang....het is iemand die heel erg onzeker wordt van al die tegengestelde signalen die Huub afgeeft
pi_54985771
Ik vind dat straatkind zelfs oprechter en leuker dan Lieke.
Go hard or go home
pi_54985805
quote:
Op zondag 2 december 2007 11:37 schreef trettie het volgende:
Wat een idioot.
klopt, maar dat is gewoon duidelijk en daarover is volgens mij iedereen het met elkaar eens...
de meningen over huub en lieke zijn nogal verdeeld, vandaar ook het gezeik erover

de relatie van huub en lieke is wat mij betreft veel oprechter en echter, juist ook omdat ze zulke discussies met elkaar hebben...
en ja, soms wil je even stoom afblazen en je vehaal kwijt aan iemand... huub doet dat bij jaap, voor lieke is er geen teamgenoot over, dus dan is ze aangewezen op bijv selene. en als ze een luisterend en begrijpend oor vind bij amanda... ik denk dat juist dat het n iet krampachtig verborgen houden van de ruzies/discussie ze veel sterker maakt, want dan heeft de tegenpartij ook niks om je op te pakken.
pi_54985849
Ik weet niet hoor, maar volgens mij geeft juist Lieke tegengestelde signalen af. Het ene moment 'ik voel me top' roepen en twee tellen later een 24 uur aanvragen.
  zondag 2 december 2007 @ 11:48:48 #48
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_54985854
quote:
Op zondag 2 december 2007 11:42 schreef riri het volgende:

[..]

Misschien moet je die filmpjes hierboven dan maar eens zien...
als ze iets niet is dat wel een slang....het is iemand die heel erg onzeker wordt van al die tegengestelde signalen die Huub afgeeft
Ze zit en een spel. als ze een sterke persoonlijkheid is dan zou ze niet twijfelen.
pi_54985856
quote:
Op zondag 2 december 2007 11:45 schreef droomkoningin het volgende:

[..]

klopt, maar dat is gewoon duidelijk en daarover is volgens mij iedereen het met elkaar eens...
de meningen over huub en lieke zijn nogal verdeeld, vandaar ook het gezeik erover

de relatie van huub en lieke is wat mij betreft veel oprechter en echter, juist ook omdat ze zulke discussies met elkaar hebben...
en ja, soms wil je even stoom afblazen en je vehaal kwijt aan iemand... huub doet dat bij jaap, voor lieke is er geen teamgenoot over, dus dan is ze aangewezen op bijv selene. en als ze een luisterend en begrijpend oor vind bij amanda... ik denk dat juist dat het n iet krampachtig verborgen houden van de ruzies/discussie ze veel sterker maakt, want dan heeft de tegenpartij ook niks om je op te pakken.
Ja, en daar ligt de fout bij Lieke, ze doet stoomafblazen bij iedereen die het wil horen.
Goedemorgen :W
pi_54985872
laats bij die fotoshoot in de jacuzzi zei iemand van buitenaf dat ze Huub niet begreep...letterlijk zei ze tegen Huub dat velen van buiten vinden dat hij in de villa degene het meest afkraakt die hem het meest steunt en onduit grof is tegen haar...ze vond dat onbegrijpelijk

Ik denk dat wat die twee hebben meegemaakt in die Villa heel erg zijn tol gaat eisen...bijvoorbeeld bij Lieke is er erg veel kapot gemaakt...geen één van de andere bewoners had dat gebash en molesteren volgehouden zonder die villa al niet uitgevlucht te zijn...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')