Niet op alles hoeft toch gereageerd te worden?quote:Op maandag 21 januari 2008 15:50 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Daarom had het toch prima in een pm gekund. Dan was de kans op discussie er niet eens geweest.
Natuurlijk is het niet verplicht maar we zitten wel op FOK! en daar kun je discussie verwachten, vooral in OUD.quote:Op maandag 21 januari 2008 15:54 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Niet op alles hoeft toch gereageerd te worden?
Door deze open post worden speculaties de kop ingedrukt en wordt aangegeven dat discussie hierover niet meer nodig is. Natuurlijk zit je op een discussie forum, maar discussie is niet verplicht ofzo...
Welk topic? Want in het topic over het salaris van een oppasmeisje zie ik geen reacties (ook de laatste van Houtspeer niet) die niet door de beugel kunnen eigenlijk.quote:Op maandag 21 januari 2008 17:24 schreef Verida het volgende:
Er zit iemand nogal kinderachtig te reageren in dat topic over dat oppas meisje
En Poppejans niet?quote:Op maandag 28 januari 2008 21:22 schreef Poppejans het volgende:
Mevrouwkorn=voortaan Poppejans!
(Veranderd vanwege stomme username vond ik)
quote:
Zomervakantie met kleine kindjes..quote:Op maandag 11 februari 2008 09:13 schreef Patch het volgende:
Ik zoek een topic over 'op vakantie gaan met de dreumes', "waar op vakantie" of iets dergelijks.
Ik neem aan dat er zulk soort topics moeten bestaan, ik kan ze alleen niet vinden...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |