Ik zou lekker all-in in Bodrum ofzo gaan zitten. Stadje is een stuk (echt een stúk) leuker dan bijvoorbeeld Alanya of Kusadasi, het is niet ver vliegen, je hebt zeker zon en zwembad, en Turken zijn gek (op een leuke manierquote:
Oh ja, nog vergeten te vermelden: Géén Turkijequote:Op vrijdag 4 januari 2008 12:08 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
[..]
Ik zou lekker all-in in Bodrum ofzo gaan zitten. Stadje is een stuk (echt een stúk) leuker dan bijvoorbeeld Alanya of Kusadasi, het is niet ver vliegen, je hebt zeker zon en zwembad, en Turken zijn gek (op een leuke manier) op kleine kindjes.
Plus je kan misschien wel schildpadden gaan kijken met hem/haar.
Cyprus, ik zal eens nader onderzoek plegenquote:Op vrijdag 4 januari 2008 12:12 schreef milagro het volgende:
Cyprus vond ik erg leuk destijds, vooral omdat de zee daar 'erg lang ondiep' blijft.
We zaten iets buiten Aya Napa, dorpje zelf is vol met jongeren en zo, maar daarbuiten lekker rustig, als dat nu nog zo is, moet je dus wel tegen 'op het saaie af' kunnen, en er goed tegen op elkaars lip zitten kunnen, er is verder geen reet te doen, en al was er een reet te doen, het is er veel te warm voor.... direct aan zee echter staat een lekker windje, maar zodra je van het strand af bent, slaat de verzengende, maar droge, hitte toe
Camping lijkt mij niets, maar dat lijkt me sowieso niets, ook niet zonder kids dus
Vakanties met kleine kids ziijn hier nooit een probleem geweest, zolang je maar geen McCann eisen stelt, i.e. lekker gaan zuipen in de kroeg en je kids achterlaten om er dan ineens 1 te missen
Boeken mee, overmatig alcohol nee, 's ochtends en in de namiddag luieren in de zon ja, tussen de middag en tot half vier of zo in de schaduw op een terrasje ergens eten, siestaatje ... en 's avonds wat banjeren na het eten en dan vroeg te bedde
Andere mensen kunnen me dan ook geen reet schelen. Dat scheelt.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 12:34 schreef heus het volgende:
Denk eens aan andere mensen die van hun vakantie willen genieten.. kom jij met een jankend kreng aan :S
quote:Op vrijdag 4 januari 2008 12:45 schreef Vivi het volgende:
[..]
Oh ja, nog vergeten te vermelden: Géén TurkijeEn ook geen all-inn, sinds ik een onderzoek heb gelezen van 10 all inclusive locaties (waarbij bij 7 locaties het eten net zo veel bacterieen bevatte als poep, en 3 net iets minder). Daarbij ben ik allergisch voor polsbandjes, zweterige Duitsers en opdringerige Turken of ene combinatie daarvan.
Onze jongste was 2 weken toen wij op vakantie gingen. Maar of je dat wilt en aankan hangt niet alleen van je kindje af maar ook van jezelf. Voor ons werkte het goed, maar ik ken ook kinderen en/of ouders waarbij het niet zou kunnen met 2 wekenquote:Op vrijdag 4 januari 2008 12:52 schreef Silmarwen het volgende:
Vanaf hoe veel maanden denken jullie, dat op vakantie gaan een beetje kan? Wat een rare zin. Vakantie zit er bij ons niet echt in denk ik aangezien ik 11 juni ben uitegerekend. Misschien in september wel wat.
Jawel hoor! Dat is een wereld van verschil. Ben regelmatig naar de Griekse eilanden geweest en ik vind ze echt heel anders dan Turken.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 12:53 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
[..]
![]()
Dan zou ik inderdaad even naar dat Cyprus gaan kijken - hoewel de helft van Cyprus wel Turks is, en de andere helft is dan wel Grieks, maar volgens mij zijn Grieken niet veel minder opdringerig...
Oh dat lijkt me wel leuk ja, foto'squote:Op vrijdag 4 januari 2008 12:57 schreef Fuente het volgende:
Wij zijn de laatste 2 jaar met Sara wezen kamperen via Vacansoleil. Werkelijk ideaal! Eerste keer in zuid-frankrijk, afgelopen jaar in Italie. Je kan een soort stacaravans huren, maar het zijn meer mini-huisjes met 2 badkamers, 2 slaapkamers, een veranda,enz. Je kan er ook vliegend naartoe. Wij zaten 5 minuten lopen van het strand, heerlijk relaxed. Als je eens foto's wil zien, roep maar (ben nu ff niet thuis).
Overigens ging reizen (met de auto) met Sara prima.
Ja ik wilde het inderdaad ook even aankijken. HEt is niet niets natuurlijk bevallen. Misschien gaan we nog wel een weekje camperen in Frankrijk afhanklijk van hoe ik en de baby zich voelen.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 12:56 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Onze jongste was 2 weken toen wij op vakantie gingen. Maar of je dat wilt en aankan hangt niet alleen van je kindje af maar ook van jezelf. Voor ons werkte het goed, maar ik ken ook kinderen en/of ouders waarbij het niet zou kunnen met 2 weken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |