abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_54904530
quote:
Op woensdag 28 november 2007 21:19 schreef -scorpione- het volgende:

[..]

Ik zit in geen van beide groepen en Wilders ook niet. Bovengenoemde groepen moeten beiden niet zo zeuren.
Wilders dus wel
Waarom zeur jij dan dat zij zeuren?
  woensdag 28 november 2007 @ 21:21:32 #282
3542 Gia
User under construction
pi_54904547
quote:
Op woensdag 28 november 2007 21:10 schreef Triggershot het volgende:
Conclusie: 2 groepen mensen.

Groep 1:
'Boehoe ik laat me vrijheid tot pesten niet afnemen'

Groep 2:
'Boehoe ik laat me niet pesten'
Punt is......er wordt niemand gepest, maar ze voelen zich gepest.

Een boek verscheuren is geen pesten, een profeet beledigen die al honderden jaren dood is, is geen pesten. Kwestie van lange tenen dus.

Niemand mag een kritische kanttekening plaatsen bij de koran of bij mohammed, want kritiek wordt altijd opgevat als pesterij.
pi_54904574
quote:
Op woensdag 28 november 2007 21:17 schreef Triggershot het volgende:

Iets wat jou of mij overkomt kan de spreekwoordelijke 'over de wettelijke schreef gaan' zijn.
En dat is in NL ter beoordeling van ... ?
pi_54904586
quote:
Op woensdag 28 november 2007 21:20 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Wilders dus wel
Waarom zeur jij dan dat zij zeuren?
Nee hoor Wilders zit niet in één van die groepen. Hij stelt iets aan de kaak meer niet, dat is zjn doel, hij gebruikt slechts als middel zijn vrijheid van meningsuiting, hij zeurt er niet over.
pi_54904591
quote:
Op woensdag 28 november 2007 19:49 schreef DennisMoore het volgende:

[..]

Tja, dat ben ik dus niet met je eens. Christenen hebben het dus wél geleerd, bijvoorbeeld.

woensdag 28 november 2007 @ 21:23:03 #286
3542 Gia
User under construction
pi_54904614
quote:
Op woensdag 28 november 2007 21:02 schreef moussie het volgende:
maar nee, het is niet logisch om alle Engelsen ter wereld aansprakelijk te stellen voor wat enkelingen doen, net zomin als het logisch is om de moslim hier verantwoordelijk te houden voor de daden van een moslim aan de andere kant van de wereld
Er worden hier geen moslims afgemaakt om wat een moslim in Iran allemaal voor onzin uitkraamt.

Andersom gebeurt dat wel.
  woensdag 28 november 2007 @ 21:23:03 #287
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_54904615
quote:
Op woensdag 28 november 2007 21:18 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Vrijheid van meningsuiting bestaat niet, niet als het aan komt op Hare Majesteit, niet als het aankomt op de holocaust en helemaal niet als het aankomt op logica.
Dus religie is vogelvrij?

Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_54904617
quote:
Op woensdag 28 november 2007 21:22 schreef DennisMoore het volgende:

[..]

En dat is in NL ter beoordeling van ... ?
Onze nationale erkende rechtstaat.
pi_54904629
quote:
Op woensdag 28 november 2007 21:18 schreef Triggershot het volgende:

Vrijheid van meningsuiting bestaat niet...
Tuurlijk wel. Behoudens ieders verantwoordelijkheid voor de wet.
pi_54904647
quote:
Op woensdag 28 november 2007 21:23 schreef Gia het volgende:

[..]

Er worden hier geen moslims afgemaakt om wat een moslim in Iran allemaal voor onzin uitkraamt.

Andersom gebeurt dat wel.
Je lijkt daar nogal op te kicken...

Krijg je deze zinnetjes kant en klaar van de PVV op een A4-tje?
pi_54904666
quote:
Op woensdag 28 november 2007 21:22 schreef SCH het volgende:

[ afbeelding ]
Och gossie, altijd een idioot die met de uitzondering aan komt zetten die de regel bevestigt .
pi_54904696
quote:
Op woensdag 28 november 2007 21:21 schreef Gia het volgende:

[..]

Punt is......er wordt niemand gepest, maar ze voelen zich gepest.

Een boek verscheuren is geen pesten, een profeet beledigen die al honderden jaren dood is, is geen pesten. Kwestie van lange tenen dus.

Niemand mag een kritische kanttekening plaatsen bij de koran of bij mohammed, want kritiek wordt altijd opgevat als pesterij.
Wie ben jij om te bepalen wat wel en niet onder pesten valt, iedereen ervaart dat volkomen subjectief, nou zeg ik niet dat iedereen maar moet opletten of ze met een bepaald gedrag iemand kwetsen, nee integendeel, maar als je willens en wetens het er om doet om gewoon puur te provoceren dan heb ik daar gewoon geen woorden voor
  woensdag 28 november 2007 @ 21:25:53 #293
3542 Gia
User under construction
pi_54904710
quote:
Op woensdag 28 november 2007 21:16 schreef moussie het volgende:
huh .. onder welke steen woon jij ?
Als een plattelands-moslim in Pakistaan zijn kind verkoopt voor 3 geiten, als een rechtbank in Saodie-Arabië een verkrachte vrouw straft, als een moslim in Iran een amerikaanse vlag verbrandt .. keer op keer krijgt de moslim hier dat op zijn boterham .. waarom ? Wat heeft het een met het ander te maken ?
Hoe kom je erbij?

Hooguit zal er geageerd worden tegen Nederlandse moslims die achter deze praktijken staan.
Hooguit zal er beweerd worden dat dit maar weer eens een bewijs is dat er achterlijke praktijken voortvloeien uit het mogelijk verkeerd interpreteren van de koran.

Maar geen enkele moslim in Nederland wordt verantwoordelijk gehouden voor een steniging in Senegal.
  woensdag 28 november 2007 @ 21:26:28 #294
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_54904735
quote:
Op woensdag 28 november 2007 21:22 schreef SCH het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

En daar hebben we weer een stel immigranten die uit angst op een fundamentele manier hun geloof gaan aanhangen.

Zie je indianen zo demonstreren?
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_54904751
quote:
Op woensdag 28 november 2007 21:16 schreef moussie het volgende:

Als een plattelands-moslim in Pakistaan zijn kind verkoopt voor 3 geiten, als een rechtbank in Saodie-Arabië een verkrachte vrouw straft, als een moslim in Iran een amerikaanse vlag verbrandt .. keer op keer krijgt de moslim hier dat op zijn boterham .. waarom ? Wat heeft het een met het ander te maken ?
Misschien is er de gemeenschappelijke factor van het geloof?

Dit soort issues kan makkelijk voorkomen worden als de grote groep gematigde moslims (aannemende dat die bestaat) gewoon zijn scheur open doet, haar standpunt verkondigd en daar naar handelt. Zo moeilijk is dat niet, alleen de wil moet er wel zijn.
pi_54904779
quote:
Op woensdag 28 november 2007 21:25 schreef Triggershot het volgende:

dan heb ik daar gewoon geen woorden voor
Dat mag .
pi_54904782
quote:

[..]

Wie ben jij om te bepalen wat wel en niet onder pesten valt, iedereen ervaart dat volkomen subjectief, nou zeg ik niet dat iedereen maar moet opletten of ze met een bepaald gedrag iemand kwetsen, nee integendeel, maar als je willens en wetens het er om doet om gewoon puur te provoceren dan heb ik daar gewoon geen woorden voor
Het gedrag van Mohammed onder de loep nemen kun je niet gelijkstellen aan individuele NL moslims plagen.
pi_54904788
quote:
Op woensdag 28 november 2007 21:24 schreef DennisMoore het volgende:

[..]

Och gossie, altijd een idioot die met de uitzondering aan komt zetten die de regel bevestigt .
pi_54904789
quote:
Op woensdag 28 november 2007 21:23 schreef DennisMoore het volgende:

[..]

Tuurlijk wel. Behoudens ieders verantwoordelijkheid voor de wet.
Kan ik me niet bij aansluiten, vrijheid van meningsuiting in haar meest zuivere vorm zou betekenen dat
Groep A mag zeggen wat ze willen en groep B niets heeft te zeggen over wat groep A zegt, hoe dan ook komt er censuur bij kijken.

Er wordt tegenwoordig gewoon veel te makkelijk 'vrijheid van meningsuiting' geroepen, terwijl het oorspronkelijk is bedoeld voor de pers en staat te mogen bekritiseren (lees: niet vervolgd worden)
  woensdag 28 november 2007 @ 21:28:41 #300
3542 Gia
User under construction
pi_54904802
quote:

[..]

Zoals hier boven al wordt aangegeven, als je denkt dat Wilders wettelijk gezien over de schreef gaat, dan stap je naar de rechtbank. Dat is de instantie die beslist of iets wel of niet mag, en niet de nederlandse moslim raad en niet Achmed in de straat.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')