*afdaal*quote:Op woensdag 28 november 2007 20:50 schreef Mutant01 het volgende:
Ik geef het al op, die valt niet meer te redden.
Dat klopt want er is nog helemaal geen filmquote:Op woensdag 28 november 2007 20:52 schreef Triggershot het volgende:
Terug ontopic mensen, dit gaat nergens meer over.
En tóch dreigen voorspellen sommigen met rampscenario's,quote:Op woensdag 28 november 2007 20:56 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Dat klopt want er is nog helemaal geen film
Dat is geen grijze plaat, joh, ik heb dat voor het eerst gepitched.quote:Op woensdag 28 november 2007 20:48 schreef damian5700 het volgende:
[..]
Dit is inmiddels ook een grijze plaat waarin alleen jij klaarblijkelijk in wilt blijven geloven.
mwah, mi kan je zoiets niet 1 on 1 vergelijken .. de gasten van Monty Python spotten immers met hun eigen culturele achtergrond en niet met die van iemand andersquote:Op woensdag 28 november 2007 18:44 schreef Gia het volgende:
[..]
Stel dat Monty Python met een vergelijkbare film over Mohammed komt als destijds over het leven van Jezus?
Is het dan logisch dat alle Engelsen wereldwijd tot groot wild worden bestempeld?
Wees er maar trots op.quote:Op woensdag 28 november 2007 20:59 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Dat is geen grijze plaat, joh, ik heb dat voor het eerst gepitched.
Tja, 'ze' wonen nu wel in een Westerse maatschappij/cultuur he?quote:Op woensdag 28 november 2007 21:02 schreef moussie het volgende:
mwah, mi kan je zoiets niet 1 on 1 vergelijken .. de gasten van Monty Python spotten immers met hun eigen culturele achtergrond en niet met die van iemand anders
Dat doet dan ook niemand.quote:net zomin als het logisch is om de moslim hier verantwoordelijk te houden voor de daden van een moslim aan de andere kant van de wereld
Precies! Er is geen enkele reden waarom dat niet zou moeten kunnen.quote:Op woensdag 28 november 2007 20:15 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Ik wil als ik daar zin in heb gewoon een kritische film kunnen maken, desnoods over de Islam.
Nederland heeft oa een islamitische cultuur, dus als ik een "Life of Agmed" film maak maak ik een film over mijn eigen achtergrond.quote:Op woensdag 28 november 2007 21:02 schreef moussie het volgende:
[..]
mwah, mi kan je zoiets niet 1 on 1 vergelijken .. de gasten van Monty Python spotten immers met hun eigen culturele achtergrond en niet met die van iemand anders
maar nee, het is niet logisch om alle Engelsen ter wereld aansprakelijk te stellen voor wat enkelingen doen, net zomin als het logisch is om de moslim hier verantwoordelijk te houden voor de daden van een moslim aan de andere kant van de wereld
Advies: beide groepen in hun sop laten gaarkoken.quote:Op woensdag 28 november 2007 21:10 schreef Triggershot het volgende:
Conclusie: 2 groepen mensen.
Groep 1:
'Boehoe ik laat me vrijheid tot pesten niet afnemen'
Groep 2:
'Boehoe ik laat me niet pesten'
Prima, alleen grote kans dat jij en ik er de dupe van worden.quote:Op woensdag 28 november 2007 21:11 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Advies: beide groepen in hun sop laten gaarkoken.
Neuh, wrom. Als een van beide groepen over de wettelijke schreef gaat, dan mag er een spreekwoordelijke knuppel in betreffende nek belanden.quote:Op woensdag 28 november 2007 21:13 schreef Triggershot het volgende:
Prima, alleen grote kans dat jij en ik er de dupe van worden.
Groep 3:quote:Op woensdag 28 november 2007 21:10 schreef Triggershot het volgende:
Groep 1:
Groep 2:
precies, laat de moslims een leuke film maken over de hypocrisie van het vredelievende christendom toen en nu .. en god bless america en zoquote:Op woensdag 28 november 2007 21:04 schreef DennisMoore het volgende:
Tja, 'ze' wonen nu wel in een Westerse maatschappij/cultuur he?
huh .. onder welke steen woon jij ?quote:Dat doet dan ook niemand.
Iets wat jou of mij overkomt kan de spreekwoordelijke 'over de wettelijke schreef gaan' zijn.quote:Op woensdag 28 november 2007 21:14 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Neuh, wrom. Als een van beide groepen over de wettelijke schreef gaat, dan mag er een spreekwoordelijke knuppel in betreffende nek belanden.
Vrijheid van meningsuiting bestaat niet, niet als het aan komt op Hare Majesteit, niet als het aankomt op de holocaust en helemaal niet als het aankomt op logica.quote:Op woensdag 28 november 2007 21:14 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Groep 3:
Mensen die pesten vrijheid van meningsuiting en cultuur godsdienstvrijheid herdefiniëren om hun zin door te drijven.
Ik zit in geen van beide groepen en Wilders ook niet. Bovengenoemde groepen moeten beiden niet zo zeuren.quote:Op woensdag 28 november 2007 21:10 schreef Triggershot het volgende:
Groep 1:
Groep 2:
oh jee .. laat Wilders dat maar niet horen .. oa een islamitische cultuur ..quote:Op woensdag 28 november 2007 21:11 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Nederland heeft oa een islamitische cultuur, dus als ik een "Life of Agmed" film maak maak ik een film over mijn eigen achtergrond.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |