Het zou toch fijn zijn als hij die reactie niet alleen noemt, maar ook afkeurd en met ideeen komt hoe die reactie te voorkomen of snel de kop in te drukken. Dan zou hij een standpunt innemen, nu is het niet meer dan een opruier.quote:
Ik kan ook een kleuter de stelling van Pythagoras niet uitleggen. Ligt dat aan het verstand van de kleuter, aan mij of aan de stelling?quote:Op woensdag 28 november 2007 20:31 schreef Mutant01 het volgende:
Je kan je stellingen dus niet beargumenteren. Dat is het gevaar van argumenten baseren op lucht Dennis.
Een vergelijkbaar voorbeeld heb ik niets aan. Je kan toch ook gewoon iets uit de tekst halen als het zo overduidelijk chanterend en bedreigend overkomt? Welk stuk komt dan zo over?quote:Op woensdag 28 november 2007 20:31 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Het is een vergelijkbaar voorbeeld. Letterlijk staat er niets verkeerds, en tóch is het bedreigend en chanterend. Snap je 'm?
ik lees prima, maar bedankt voor je interessequote:Op woensdag 28 november 2007 20:27 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Lezen is niet jouw sterkste punt of wel? Mijn mening hierover komt nergens naar voren, het is een simpele ontleding van wat iemand stelt, meer niet.
Dat ik die film onzin vind, wil niet zeggen dat ik het goedkeur dat mensen ambassades slopen na aanleiding van een cartoon.quote:Op woensdag 28 november 2007 20:03 schreef Kanjer het volgende:
Dat antwoord ligt momenteel toch meer bij de "heren" die vinden dat je wereldwijd de boel mag slopen/boycotten, als er iets gebeurt wat je niet zint.
Heb ik gedaan hoor, maar als je het niet wilt zien dan houdt het op.quote:Op woensdag 28 november 2007 20:32 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dan raad ik je aan om je eigen post en dan de mijne te lezen.
Als je visie van Pythagoras niet te onderbouwen is, dan is het inderdaad niet uit te leggen aan anderen. En dat ligt toch echt aan jezelf.quote:Op woensdag 28 november 2007 20:33 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Ik kan ook een kleuter de stelling van Pythagoras niet uitleggen. Ligt dat aan het verstand van de kleuter, aan mij of aan de stelling?
Ik chargeer, maar het is mij uit zijn provocatie niet duidelijk geworden, waarom het blijkbaar niet mogelijk is mensen tegen te houden en dat dit de meest waarschijnlijke westers geïntegreerde tegenreactie zal zijn.quote:
Ik trek geen enkele conclusie. Ik geef een visie op wat die gast zeg en niet eens een subjectief geladen visie ook nog.quote:Op woensdag 28 november 2007 20:33 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
ik lees prima, maar bedankt voor je interesse![]()
Je mening komt wel naar voren, doordat je je eigen conclusies trekt. Waaruit ik weer de conclusie trek dat jij die conclusie graag wilt trekken .
Hoi, ik had het over uitleggen aan een kleuter.quote:Op woensdag 28 november 2007 20:34 schreef Mutant01 het volgende:
Als je visie van Pythagoras niet te onderbouwen is, dan is het inderdaad niet uit te leggen aan anderen. En dat ligt toch echt aan jezelf.
Dat zou fijn zijn ja. Maar dat doet hem niet. Het ontbreken van het afkeuren betekend in mijn ogen echter niet dat het dus betekend dat hij het goedkeurd. Wat bij jou kennelijk wel het geval is.quote:Op woensdag 28 november 2007 20:32 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Het zou toch fijn zijn als hij die reactie niet alleen noemt, maar ook afkeurd en met ideeen komt hoe die reactie te voorkomen of snel de kop in te drukken. Dan zou hij een standpunt innemen, nu is het niet meer dan een opruier.
Zoveel posts verder en nogsteeds geen voorbeeld uit de tekst kunnen halen waaruit dat blijkt. Het maakt je positie er niet echt sterker op.quote:Op woensdag 28 november 2007 20:35 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Hoi, ik had het over uitleggen aan een kleuter.
Maar lezen blijkt inderdaad niet je sterkste punt te zijn, geeft verder niet hoor.
En op je d's en t's mag je ook nog even oefenen.quote:Op woensdag 28 november 2007 20:35 schreef Mutant01 het volgende:
dat het dus betekend dat hij het goedkeurd.
Mij ook niet. Ik vind het een nogal deterministische houding, ik heb dan ook het idee dat de moslims zich graag op dit soort momenten laten leiden door 'de jongens in de straat'. Dan hoeven ze namelijk zelf geen standpunt meer in te nemen en kunnen ze schuilen.quote:Op woensdag 28 november 2007 20:35 schreef damian5700 het volgende:
[..]
het is mij uit zijn provocatie niet duidelijk geworden, waarom het blijkbaar niet mogelijk is mensen tegen te houden.
Misschien moet je nu als mod het goede voorbeeld geven en ophouden offtopic te gaan?quote:Op woensdag 28 november 2007 20:36 schreef Mutant01 het volgende:
Zoveel posts verder en nogsteeds geen voorbeeld uit de tekst kunnen halen waaruit dat blijkt. Het maakt je positie er niet echt sterker op.
Das niet nodig hoor, daar heb ik binnenkort secretaressen voor.quote:Op woensdag 28 november 2007 20:37 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
En op je d's en t's mag je ook nog even oefenen.
Het is geheel ontopic. Zou je nou dat stuk kunnen aanhalen wat zo kwaadaardig overkomt?quote:Op woensdag 28 november 2007 20:38 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Misschien moet je nu als mod het goede voorbeeld geven en ophouden offtopic te gaan?
Of zoek eens naar een bepaald spreekwoord... iets met paar'len en zwijnen. Of als dat niet halal genoeg is, iets met een gek en tien wijzen.
De wattequote:
Zoals die ehm... Prem bedoel je?quote:Proberen ze paar Marokkaanse straatschoffies die toevallig langslopen alsnog tot daden aan te zetten natuurlijk.
Over wat voor stuk gaat het?quote:Op woensdag 28 november 2007 20:39 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Het is geheel ontopic. Zou je nou dat stuk kunnen aanhalen wat zo kwaadaardig overkomt?
Het stuk in de OP.quote:Op woensdag 28 november 2007 20:40 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Over wat voor stuk gaat het?
Zoek de spreekwoorden, en vraag daarna je 'secretaressen' ze aan je uit te leggen.quote:Op woensdag 28 november 2007 20:39 schreef Mutant01 het volgende:
Het is geheel ontopic. Zou je nou dat stuk kunnen aanhalen wat zo kwaadaardig overkomt?
Oftewel, je hebt geen poot om op te staan.quote:Op woensdag 28 november 2007 20:41 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Zoek de spreekwoorden, en vraag daarna je 'secretaressen' ze aan je uit te leggen.
Dat jij tot die conclusie komt, is werkelijk niet verbazendquote:Op woensdag 28 november 2007 20:42 schreef Mutant01 het volgende:
Oftewel, je hebt geen poot om op te staan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |