Begrijpend lezen.quote:Op woensdag 28 november 2007 20:23 schreef Mutant01 het volgende:
Waar lezen jullie die oproep in vredesnaam?
De man voert geen legers Marokkanen aan hè, die op zijn bevel klaar staan om auto's in de fik te steken zoals in Parijs. Wilders provoceert, hij provoceert terug. Typisch Westers machogedrag.quote:Op woensdag 28 november 2007 20:21 schreef damian5700 het volgende:
[..]
Je kan toch niet met droge ogen beweren, dat de opmerkingen van deze beste man vrij moeten blijven van de nodige kritiek?
Hij is simpelweg niet geïntegreerd als hij frusraties met geweld wil beslechten.
Als je dat niet kan opmaken dan steek je je kop in het zand. Hij zal het wellicht niet eens zijn met de rellen, maar hij acht het wel een te verwachten reactie.quote:Op woensdag 28 november 2007 20:23 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Als je iets verwacht zegt dat geen drol over de legitimiteit ervan. Je kan ook iets verwachten op basis van voorgaande gelijkbare gevallen. Dat is iets wat deze meneer doet. Hij verwacht iets verschrikkelijks, namelijk rellen en een boycot. Ik kan nergens uit zijn verhaal opmaken dat dergelijke acties gerechtvaardigd zijn.
Nog een bár slechte tekening ook!quote:Op woensdag 28 november 2007 20:25 schreef Kanjer het volgende:
wereldwijde rellen om een tekening....
Je bedoelt, eigen insinuaties erachter plakken. Om zo je argumentatie zogenaamd sterker te maken. Een tip, argumenten gebaseerd op lucht, daar kan eenieder doorheen prikken.quote:
Ja, dat zeg ik toch ook. Jij steekt ook je kop in het zand, want je zegt hetzelfde als ik nu.quote:Op woensdag 28 november 2007 20:25 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Als je dat niet kan opmaken dan steek je je kop in het zand. Hij zal het wellicht niet eens zijn met de rellen, maar hij acht het wel een te verwachten reactie.
Lezen is niet jouw sterkste punt of wel? Mijn mening hierover komt nergens naar voren, het is een simpele ontleding van wat iemand stelt, meer niet.quote:Op woensdag 28 november 2007 20:24 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
da's niet meer dan jouw interpretatie, en wat je blijkbaar graag wilt vinden.
Je kent het rijtje 'begrijpen - niet erg vinden - goedkeuren - aanmoedigen' ook niet?quote:Op woensdag 28 november 2007 20:26 schreef Mutant01 het volgende:
Je bedoelt, eigen insinuaties erachter plakken. Om zo je argumentatie zogenaamd sterker te maken. Een tip, argumenten gebaseerd op lucht, daar kan eenieder doorheen prikken.
quote:Op woensdag 28 november 2007 20:26 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ja, dat zeg ik toch ook. Jij steekt ook je kop in het zand, want je zegt hetzelfde als ik nu.
Prima als je dat wilt doen, maar dan mag hij toch nog steeds een film maken en dat zou toch ook geen probleem moeten opleveren?quote:Op woensdag 28 november 2007 20:26 schreef TeChNo2 het volgende:
Kunnen we die eikel (voor de duidelijkheid: Wilders) nu niet eens gewoon gaan negeren?
Ik ken het rijtje, maar ik kan het nergens in zijn tekst terugvinden. Jij kennelijk wel, wijs dan graag aan welk stuk van die tekst in dat rijtje hoort.quote:Op woensdag 28 november 2007 20:27 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Je kent het rijtje 'begrijpen - niet erg vinden - goedkeuren - aanmoedigen' ook niet?
Dubbele winst. Niemand hoeft zich meer te storen aan z'n achterlijke geschreeuw en allochtoon en autochtoon doet iets samen en komt zo nader tot elkaarquote:Op woensdag 28 november 2007 20:26 schreef TeChNo2 het volgende:
Kunnen we die eikel (voor de duidelijkheid: Wilders) nu niet eens gewoon gaan negeren?
De Parijse rellen zijn westers machogedrag.quote:Op woensdag 28 november 2007 20:25 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
De man voert geen legers Marokkanen aan hè, die op zijn bevel klaar staan om auto's in de fik te steken zoals in Parijs. Wilders provoceert, hij provoceert terug. Typisch Westers machogedrag..
Tja, je zegt hetzelfde als ik, maar meent dat ik mijn kop in het zand steek. Begrijp je het zelf nog?quote:Op woensdag 28 november 2007 20:27 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
tjonge jonge wat is dat nu voor onnozele opmerking.
Waar staat dat?quote:Op woensdag 28 november 2007 20:29 schreef DennisMoore het volgende:
"Goh, u wilt toch niet dat er iets ergs gebeurt met uw kinderen he? Er kunnen best wel eens ongelukken gebeuren. Het zijn gevaarlijke tijden."
Chantage heet dat, minimaal.
Als jij het niet wil kan terugvinden, dan is het zinloos het je uit te leggen.quote:Op woensdag 28 november 2007 20:29 schreef Mutant01 het volgende:
Ik ken het rijtje, maar ik kan het nergens in zijn tekst terugvinden. Jij kennelijk wel, wijs dan graag aan welk stuk van die tekst in dat rijtje hoort.
het is, is het niet?quote:Op woensdag 28 november 2007 20:25 schreef Kanjer het volgende:
[..]
Dat is het leuke van een discussie, dat je het met elkaar oneens kan zijn.
het principe erachter is hetzelfde, zo werkt dat bij groepen mensen en zulk gedrag is dus niet alleen aan moslims voorbehouden.quote:Verder vind ik de vergelijking wel een beetje scheef gaan, een paar puberende scholiertjes (die wat mij betreft ook keihard aangepakt hadden mogen worden) die wat slopen tegenover wereldwijde rellen om een tekening....
Volgens 600.000 (tot nu toe) Nederlanders niet.quote:Op woensdag 28 november 2007 20:26 schreef TeChNo2 het volgende:
Ik zeg helemaal niet hetzelfde als jij. Ik geef een goed onderbouwd standpunt en jouw reactie is 'jij ook lekker puh'...quote:Op woensdag 28 november 2007 20:29 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Tja, je zegt hetzelfde als ik, maar meent dat ik mijn kop in het zand steek. Begrijp je het zelf nog?
Je kan je stellingen dus niet beargumenteren. Dat is het gevaar van argumenten baseren op lucht Dennis.quote:Op woensdag 28 november 2007 20:30 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Als jij het niet wil kan terugvinden, dan is het zinloos het je uit te leggen.
Het is een vergelijkbaar voorbeeld. Letterlijk staat er niets verkeerds, en tóch is het bedreigend en chanterend. Snap je 'm?quote:
Dan raad ik je aan om je eigen post en dan de mijne te lezen.quote:Op woensdag 28 november 2007 20:31 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Ik zeg helemaal niet hetzelfde als jij. Ik geef een goed onderbouwd standpunt en jouw reactie is 'jij ook lekker puh'...
Het provoceren daarmee wel ja.quote:Op woensdag 28 november 2007 20:29 schreef damian5700 het volgende:
[..]
De Parijse rellen zijn westers machogedrag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |