abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_54889579
quote:
Op woensdag 28 november 2007 12:27 schreef Gia het volgende:

[..]

Homo's vergelijken met varkens die vernietigd zouden moeten worden, is ook haatzaaierij.
En dat staat dan niet met zoveel woorden in de bijbel en de koran, maar het wordt in sommige moskeeën wel zo gebracht. En er zijn inderdaad al incidenten geweest dat homo's worden lastiggevallen door moslims.

Maar dat is okay? Dat is vrijheid van meningsuiting?

Haatzaaierij is niet een film maken over hoe achterlijk een boek is. De haat komt in dat geval juist van moslimzijde, waardoor wat in die film beweerd wordt, juist gestaafd wordt. Nee, dan ben je goed bezig.

Moslims moeten juist laten zien dat Wilders het bij het verkeerde eind heeft, door NIET te reageren op een geweldadige manier, maar door gewoon netjes naar een rechtbank te stappen, als ze vinden dat de film haatzaaiend is. Dan kan een rechter uitmaken of de film inderdaad haatzaaiend is, of dat de haat alleen maar uit lange tenen komt.
Nou ja, we weten niet echt waar de film over zal gaan, dus ook niet of het een film word die puur gaat over hoe achterlijk de koran is. Het lijkt me trouwens voor eenieder wel leerzaam zelf de koran te lezen voordat men oordeelt omdat wilders roept dat het achterlijk en fascistisch is.

Dat van die homo's is net zo min vrijheid van meningsuiting als molotovcocktails op moskeeen. Beiden zijn van dezelfde strekking en het een is niet erger of minder erg dan het andere.
There is nothing left to prove
No use deny this simple truth
Can’t find the reason to keep holding on
Now that the love is gone
pi_54889598
quote:
Op woensdag 28 november 2007 12:29 schreef Gia het volgende:

[..]

Er wordt hier geen enkele moslim geëxecuteerd vanwege wantoestanden in Irak.
Hooguit wordt geageerd tegen moslims die het eens zijn met die wantoestanden.
Ik heb het niet over executies, ik heb het over het over een kam scheren van mensen. Er wordt echt niet alleen geageerd tegen moslims die het eens zijn met die wantoestanden. Door dat te stellen doe je mijnsinsziens aan oogkleppen. Er wordt geageerd tegen elke moslim, of die het nu eens of niet eens is met deze wandaden. Kan je afdoen als slachtofferolisme, ik noem het realisme.
Allah Al Watan Al Malik
pi_54889602
quote:
Op woensdag 28 november 2007 12:24 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

Ja toe maar. In de rechts extremistische hoek plaatsen als je niet gecharmeerd bent van een religie.

Ik heb je er eerder op gewezen, je bent gevaarlijker voor de samenleving dan een moslimfundamentalist.
Als illustratie wat ik eerder schreef, elfletterig: de vijand van binnen wordt als gevaarlijker gezien dan de vijand van buiten.
I´m back.
pi_54889621
quote:
Op woensdag 28 november 2007 12:28 schreef SCH het volgende:

[..]

Die laatste conclusie kun je zo niet trekken. Waar haal je dat uit?
Als Het Westen iets doet hoor je alle moslims protesteren, als de extremisten iets doen hoor je zeker nie alle moslims protesteren
pi_54889630
quote:
Op woensdag 28 november 2007 12:19 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Sinds wanneer bepaal jij wat beledigend is voor moslims.
-edit- compleet nutteloos en trollerig.
quote:
Sinds wanneer ben jij begaan met de gevoelens van moslims?
En sinds wanneer ben jij begaan met de gevoelens van anders en niet gelovigen?

[ Bericht 4% gewijzigd door paddy op 28-11-2007 13:08:00 ]
pi_54889638
quote:
Op woensdag 28 november 2007 12:33 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Als Het Westen iets doet hoor je alle moslims protesteren, als de extremisten iets doen hoor je zeker nie alle moslims protesteren
Is dat niet vice versa?
Allah Al Watan Al Malik
pi_54889649
quote:
Op woensdag 28 november 2007 12:31 schreef SCH het volgende:

[..]

Je denkt dat er iets verandert als je ze dat boek afneemt? Extremisten verander je niet op die manier. Je moet die mensen heropvoeden inderdaad, en ze juridisch bestrijden - onzin om een boek de schuld te geven.
Je mist eigenlijk de punt wanneer je ze het boek afneemt om een vergelijkenis te maken met een ander boek.
pi_54889653
quote:
Op woensdag 28 november 2007 12:31 schreef R@b het volgende:

[..]

Sinds wanneer ben jij juridisch expert?

Er is niets mis met mijn teksten. Niet uit historisch oogpunt, noch uit juridisch oogpunt.
Dat zullen we dan wel zien

Ze zijn in ieder geval net zo haatdragend als de teksten van de mensen tegen wie je ageert.
  woensdag 28 november 2007 @ 12:34:55 #209
3542 Gia
User under construction
pi_54889658
quote:
Op woensdag 28 november 2007 12:32 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Ik heb het niet over executies, ik heb het over het over een kam scheren van mensen. Er wordt echt niet alleen geageerd tegen moslims die het eens zijn met die wantoestanden. Door dat te stellen doe je mijnsinsziens aan oogkleppen. Er wordt geageerd tegen elke moslim, of die het nu eens of niet eens is met deze wandaden. Kan je afdoen als slachtofferolisme, ik noem het realisme.
Laat ik het anders stellen. Hier kan elke moslim nog gewoon over straat, zonder angst te hoeven hebben ter plekke gedood te worden. Kun je dat ook garanderen voor Nederlanders in Irak en SA, wanneer Wilders zijn film uitbrengt?
pi_54889665
quote:
Op woensdag 28 november 2007 12:33 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

Als SCH dit geschreven had zat je nu te fappen.
[..]

En sinds wanneer ben jij begaan met de gevoelens van anders en niet gelovigen?
Omdat ik van SCH niet zulke achterlijke comments heb gezien jegens moslims. En ik ben sinds mijn geboorte begaan met de gevoelens van de medemens. Zit in de aard van het beessie he.
Allah Al Watan Al Malik
pi_54889671
quote:
Op woensdag 28 november 2007 12:30 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Ik geef hem geen ongelijk in zijn aanpak, ik geef hem ongelijk in zijn standpunten. Dat neemt niet weg dat er aan de andere kant ook sprake is met eenzelfde discussie met de extremisten binnen de moslimwereld. Alhoewel daar heb ik persoonlijk minder last van, die hebben namelijk geen podium om op te staan en te schreeuwen dat ze gelijk hebben. Dat doet Wilders al voor ze.
Dat sowieso, ik deel ook niet zijn standpunten, ik keer me alleen tegen de moslims die vervolgens slachtoffers maken van andere moslims en zo de Islam door eigen toedoen nog verder laten zinken en barbaars laten lijken.
pi_54889680
quote:
Op woensdag 28 november 2007 12:33 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Als Het Westen iets doet hoor je alle moslims protesteren,
pi_54889701
quote:
Op woensdag 28 november 2007 12:34 schreef Gia het volgende:

[..]

Laat ik het anders stellen. Hier kan elke moslim nog gewoon over straat, zonder angst te hoeven hebben ter plekke gedood te worden. Kun je dat ook garanderen voor Nederlanders in Irak en SA, wanneer Wilders zijn film uitbrengt?
Nee, en dat was mijn punt nu ook. SA en Irak zijn andere landen, met andere wet en regelgeving. Dat ik hier grotendeels zonder angst over straat kan lopen, heeft o.a. te maken met het rechtssysteem. Niet omdat er geen mensen zijn die mij dood zouden willen hebben.
Allah Al Watan Al Malik
pi_54889707
quote:
Op woensdag 28 november 2007 12:34 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Is dat niet vice versa?
Door een wedervraag te stellen beantwoord je niet mijn punt, maar goed ik verwerp om zelfde reactie als het Westen te tonen, misschien daarom, dat het juist vice versa is?
pi_54889712
quote:
Op woensdag 28 november 2007 12:35 schreef SCH het volgende:

[..]

Cartoons?
pi_54889741
quote:
Op woensdag 28 november 2007 12:35 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Dat sowieso, ik deel ook niet zijn standpunten, ik keer me alleen tegen de moslims die vervolgens slachtoffers maken van andere moslims en zo de Islam door eigen toedoen nog verder laten zinken en barbaars laten lijken.
Dat zal best, maar dat kan je alleen doen door met en over hen te debateren. Maar nogmaals, daar ligt mijn prioriteit nu helemaal niet. Die ligt bij de mensen die een platform hebben om hun achterlijk gedachtegoed rond te spuien. Dat is in dit geval Wilders.
Allah Al Watan Al Malik
pi_54889753
quote:
Op woensdag 28 november 2007 12:37 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Cartoons?
Alle moslims? Jij ook?
pi_54889763
quote:
Op woensdag 28 november 2007 12:37 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Door een wedervraag te stellen beantwoord je niet mijn punt, maar goed ik verwerp om zelfde reactie als het Westen te tonen, misschien daarom, dat het juist vice versa is?
Mijn wedervraag, die je niet anders dan positief kan beantwoorden, laat zien dat het in de aard van de mens zit om zo te reageren en zo te handelen. En dat dat in die zin niet te veranderen is.
Allah Al Watan Al Malik
pi_54889785
quote:
Op woensdag 28 november 2007 12:38 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Dat zal best, maar dat kan je alleen doen door met en over hen te debateren. Maar nogmaals, daar ligt mijn prioriteit nu helemaal niet. Die ligt bij de mensen die een platform hebben om hun achterlijk gedachtegoed rond te spuien. Dat is in dit geval Wilders.
Achterlijke gedachtegoed van Wilders wordt gevoed door het eerste waar je prioriteit niet ligt. Je kunt Wilders intellectueel wel kapot maken, maar die gasten werken nu eenmaal met generalisaties en vooroordelen en onder de massa's win je er nooit van omdat het onderbuik gevoelens voedt.
  woensdag 28 november 2007 @ 12:41:16 #220
3542 Gia
User under construction
pi_54889788
quote:
Op woensdag 28 november 2007 12:36 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Nee, en dat was mijn punt nu ook. SA en Irak zijn andere landen, met andere wet en regelgeving. Dat ik hier grotendeels zonder angst over straat kan lopen, heeft o.a. te maken met het rechtssysteem. Niet omdat er geen mensen zijn die mij dood zouden willen hebben.
Ik geloof niet dat er hier mensen zijn die alle moslims het liefst zouden willen doden.
Zeker niet om zaken die ze niet zelf gedaan hebben.

Kan me voorstellen dat er mensen zijn die liefst alle moslims uit Nederland weg willen hebben en ook dat er mensen zijn die extremistische moslims liefst op willen sluiten, maar dat is wel iets heel anders dan doden.
pi_54889791
quote:
Op woensdag 28 november 2007 12:39 schreef SCH het volgende:

[..]

Alle moslims? Jij ook?
Ja.
  woensdag 28 november 2007 @ 12:42:25 #222
272 R@b
No-nonsens
pi_54889808
quote:
Op woensdag 28 november 2007 12:34 schreef SCH het volgende:

[..]

Dat hebben we al lang gezien.

De rechter heeft Ayaan Hirshi Ali indertijd vrijgesproken toen ze de profeet een pedofiele en perverse man had genoemd. Alhoewel de rechter merkwaardig genoeg wel stelde dat ze de verzinner grondlegger van het islamitische geloof niet te vaak zo moest noemen?

Maar goed, dat was een kort geding rechtertje. Iedere weldenkende rechter zal tot het oordeel komen dat je over een geschiedkundig persoon mag zeggen wat je wilt. Belediging geldt strafrechterlijk gezien namelijk niet meer als de persoon en zijn naasten zijn overleden.
quote:
Ze zijn in ieder geval net zo haatdragend als de teksten van de mensen tegen wie je ageert.
Nee hoor. Ik wens niemand dood of de hel toe.
R@b is inderdaad één van de verschrikkelijkste personen die ik ken.
pi_54889816
quote:
Op woensdag 28 november 2007 12:41 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Achterlijke gedachtegoed van Wilders wordt gevoed door het eerste waar je prioriteit niet ligt. Je kunt Wilders intellectueel wel kapot maken, maar die gasten werken nu eenmaal met generalisaties en vooroordelen en onder de massa's win je er nooit van omdat het onderbuik gevoelens voedt.
Sorry, maar ik maak mensen liever intellectueel kapot, dan dat ik mij ga verlagen tot een manier van redeneren waardoor ik de massa's voor mij win. Ik bedoel, dan hoeft het voor mij niet. Dan win ik er maar niet van.
Allah Al Watan Al Malik
pi_54889819
quote:
Op woensdag 28 november 2007 12:41 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Ja.
En je ageert niet tegen extremisten?
pi_54889836
quote:
Op woensdag 28 november 2007 12:40 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Mijn wedervraag, die je niet anders dan positief kan beantwoorden, laat zien dat het in de aard van de mens zit om zo te reageren en zo te handelen. En dat dat in die zin niet te veranderen is.
Mits bewust is een innerlijk gedrag wel degelijk te veranderen, juist niet als men het enkel doet omdat de tegenpartijen het ook doet. Als de handelingen worden geïnspireerd door de tegenpartij die je veracht dan ben je irrationeel bezig, zit het in aard van de mens, dan ben je zelf geen haar beter dan de tegenpartijen.
pi_54889845
quote:
Op woensdag 28 november 2007 12:42 schreef R@b het volgende:

[..]

Dat hebben we al lang gezien.

De rechter heeft Ayaan Hirshi Ali indertijd vrijgesproken toen ze de profeet een pedofiele en perverse man had genoemd. Alhoewel de rechter merkwaardig genoeg wel stelde dat ze de verzinner van het islamitische geloof niet te vaak zo moest noemen?

Maar goed, dat was een kort geding rechtertje. Iedere weldenkende rechter zal tot het oordeel komen dat je over een geschiedkundig persoon mag zeggen wat je wilt. Belediging geldt strafrechterlijk gezien namelijk niet meer als de persoon en zijn naasten zijn overleden.
We zullen zien - je misbruikt FOK op deze manier en het schaadt FOK als er gedonder mee komt.
quote:
Nee hoor. Ik wens niemand dood of de hel toe.
Je teksten zijn haatdragend en opruiend.
  woensdag 28 november 2007 @ 12:43:54 #227
102856 michiel5
Loves Miranda
pi_54889846
De grens ligt gewoon bij geweld.
En feit is dat moslims het nogal moeilijk hebben met die grens (zie cartoonrellen). Ook de meiden van Halal hadden hier tegenover Hans Theeuwen in "Bimbo's en Burka's" geen duidelijk antwoord op, en dat zijn volgens mij toch gematige gelovige moslims.

Als naar aanleiding van de film van Wilders rellen uitbreken of er wordt een haar op 1 iemands hoofd gekrenkt laten de moslims zich weer vreselijk kennen.
The sky has changed.... Can you smell the sun?!
pi_54889851
quote:
Op woensdag 28 november 2007 12:41 schreef Gia het volgende:

[..]

Ik geloof niet dat er hier mensen zijn die alle moslims het liefst zouden willen doden.
Zeker niet om zaken die ze niet zelf gedaan hebben.

Kan me voorstellen dat er mensen zijn die liefst alle moslims uit Nederland weg willen hebben en ook dat er mensen zijn die extremistische moslims liefst op willen sluiten, maar dat is wel iets heel anders dan doden.
Het is dan misschien een eerste stap om te erkennen dat die mensen er weldegelijk zijn.
Allah Al Watan Al Malik
pi_54889872
quote:
Op woensdag 28 november 2007 12:42 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Sorry, maar ik maak mensen liever intellectueel kapot, dan dat ik mij ga verlagen tot een manier van redeneren waardoor ik de massa's voor mij win. Ik bedoel, dan hoeft het voor mij niet. Dan win ik er maar niet van.
Sorry, denk dat we langs elkaar heen lopen, wat ik bedoel is dat als je je prioriteit niet bijstelt en reageert op de extremisten die idioten als Wilders voeden dat je nooit maar dan ook nooit op lange termijn kunt winnen, denk dat het voor jou niet om een persoonlijke overwinning/nederlaag gaat maar om je achtergrond namelijk de Islam te verdedigen.
pi_54889877
quote:
Op woensdag 28 november 2007 12:43 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Mits bewust is een innerlijk gedrag wel degelijk te veranderen, juist niet als men het enkel doet omdat de tegenpartijen het ook doet. Als de handelingen worden geïnspireerd door de tegenpartij die je veracht dan ben je irrationeel bezig, zit het in aard van de mens, dan ben je zelf geen haar beter dan de tegenpartijen.
Dat is het hem nou juist, dat zijn geen bewuste handelingen. Eerder natuurlijke handelingen, je bent altijd geneigd positiever naar je eigen "soort" te kijken.
Allah Al Watan Al Malik
pi_54889880
quote:
Op woensdag 28 november 2007 08:02 schreef Jarno het volgende:
Wat een aandachtshoer is het toch ook.
Walgelijk gewoon.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_54889907
quote:
Op woensdag 28 november 2007 12:42 schreef SCH het volgende:

[..]

En je ageert niet tegen extremisten?
Nou poehoe, so hé, heb ik even veel gedaan.
pi_54889917
quote:
Op woensdag 28 november 2007 12:46 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Nou poehoe, so hé, heb ik even veel gedaan. [ afbeelding ]
Nou dan, wat is je punt dan?
pi_54889933
Punt blijft dat van de islam in Nederland een probleem wordt gemaakt.

Het is geen probleem.
pi_54889943
quote:
Op woensdag 28 november 2007 12:45 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Dat is het hem nou juist, dat zijn geen bewuste handelingen. Eerder natuurlijke handelingen, je bent altijd geneigd positiever naar je eigen "soort" te kijken.
en je bent het hopelijk met me eens dat dat een onterechte milde vorm al dan wel niet bewust toch wel een uiting van blindheid, inzichtsbeperking en arrogantie is?
  woensdag 28 november 2007 @ 12:47:59 #236
3542 Gia
User under construction
pi_54889946
quote:
Op woensdag 28 november 2007 12:44 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Het is dan misschien een eerste stap om te erkennen dat die mensen er weldegelijk zijn.
Nee hoor, in jouw gedachten misschien. Als die mensen er waren, in voldoende aantallen om je daar druk over te maken, dan was er allang een onschuldige moslim gedood om het feit dat hij moslim was.
  woensdag 28 november 2007 @ 12:48:03 #237
272 R@b
No-nonsens
pi_54889949
quote:
Op woensdag 28 november 2007 12:43 schreef SCH het volgende:

Je teksten zijn haatdragend en opruiend.
Je vergist je

De teksten uit de Koran zijn haatdragend en opruiend.

Mijn teksten zijn dat niet, want die zij gewoon gebaseerd op de geschiedkundige overlevering.

Lees eens wat over Mohammed, over de 11 vrouwen die hij neukte en waarvoor hij, toen er kritiek op kwam, gewoon een paar Koran verzen verzon.

Succes er mee!
pi_54889951
quote:
Op woensdag 28 november 2007 12:47 schreef SCH het volgende:

[..]

Nou dan, wat is je punt dan?
Laat maar
pi_54889964
quote:
Op woensdag 28 november 2007 12:34 schreef SCH het volgende:

[..]

Het is maar goed dat figuren zoals jij geen podium hebben zoals wilders want volgens mij zou je zelfs meer kwaad en verdeeldheid aanrichten dan wilders zelf met zijn geblaat.
pi_54889970
quote:
Op woensdag 28 november 2007 12:48 schreef R@b het volgende:

[..]

Je vergist je

Mijn teksten zijn dat niet, want die zij gewoon gebaseerd op de geschiedkundige overlevering.

Lees eens wat over Mohammed, over de 11 vrouwen die hij neukte en waarvoor hij, toen er kritiek op kwam, gewoon een paar Koran verzen verzon.

Succes er mee!
Zo zo en dat staat allemaal in de Koran?
pi_54889975
quote:
Op woensdag 28 november 2007 12:45 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Sorry, denk dat we langs elkaar heen lopen, wat ik bedoel is dat als je je prioriteit niet bijstelt en reageert op de extremisten die idioten als Wilders voeden dat je nooit maar dan ook nooit op lange termijn kunt winnen, denk dat het voor jou niet om een persoonlijke overwinning/nederlaag gaat maar om je achtergrond namelijk de Islam te verdedigen.
Ik denk niet dat we langs elkaar heen lopen, maar puur dat we van mening verschillen op dit vlak. Ik zie er niets in om mijn prioriteit te richten op moslimextremisten, als deze momenteel toch al geen platform hebben binnen dit land om op te staan. Ik reageer slechts op diegene die via een platform weldegelijk een publiek bereiken met hun extremistische gedachtegoed. Dat is in deze zaak Wilders. Zou er in plaats van Wilders een extremistische Imam hetzelfde hebben gedaan, dan zou ik me daar op richten.
Allah Al Watan Al Malik
pi_54889989
quote:
Op woensdag 28 november 2007 12:48 schreef R@b het volgende:

[..]

Je vergist je

Succes er mee!
Je vergist je.

Je teksten zijn haatdragend en op ruiend en gevaarlijk. Je bent verblind door een probleem dat niet bestaat.

Succes ermee.
pi_54890000
quote:
Op woensdag 28 november 2007 12:47 schreef Gia het volgende:

[..]

Nee hoor, in jouw gedachten misschien. Als die mensen er waren, in voldoende aantallen om je daar druk over te maken, dan was er allang een onschuldige moslim gedood om het feit dat hij moslim was.
Meid, ik heb het in den levende lijve meegemaakt. Het is dat de persoon in kwestie net niet doodgeslagen was. Bleef het maar bij mijn gedachten.
Allah Al Watan Al Malik
pi_54890010
quote:
Op woensdag 28 november 2007 11:36 schreef SCH het volgende:

[..]

Tief toch eens op met die bagger, engerd
Holocaust ontkennen, gaat een beetje te ver, SCH.
Sportieve inbreng
pi_54890011
-edit- medeuser de mond willen snoeren tot hier en niet verder

[ Bericht 90% gewijzigd door paddy op 28-11-2007 13:25:26 ]
  woensdag 28 november 2007 @ 12:51:06 #246
272 R@b
No-nonsens
pi_54890021
quote:
Op woensdag 28 november 2007 12:48 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Zo zo en dat staat allemaal in de Koran?
Zeer zeker!

Toen er kritiek kwam op het aantal echtgenotes van Mohammed, gaf Allah hem de verzen 33:55-51 in de mond die hem een ongelimiteerde beschikking gaf over vrouwen van zijn stam (uitgezonderd zijn dochters en tantes) en van slavinnen uit oorlogsbuit.
pi_54890041
quote:
Op woensdag 28 november 2007 12:50 schreef Gijsbrecht2 het volgende:

[..]

Holocaust ontkennen, gaat een beetje te ver, SCH.

Dat doen de rechtsen juist. Dioe ontkennen wat er gebeurd is met de joden want dat gebeurt immers nooit weer
pi_54890048
quote:
Op woensdag 28 november 2007 12:49 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Ik denk niet dat we langs elkaar heen lopen, maar puur dat we van mening verschillen op dit vlak. Ik zie er niets in om mijn prioriteit te richten op moslimextremisten, als deze momenteel toch al geen platform hebben binnen dit land om op te staan. Ik reageer slechts op diegene die via een platform weldegelijk een publiek bereiken met hun extremistische gedachtegoed. Dat is in deze zaak Wilders. Zou er in plaats van Wilders een extremistische Imam hetzelfde hebben gedaan, dan zou ik me daar op richten.
Waar heb jij gezien dat de extremisten, moslimextremisten noemen vind ik irrelevant, dat ze wel een openlijk platform hebben om op te staan? Wilders is wat mij betreft gewoon hetzelfde, hij doet alleen alles andersom op een rechtser manier, onderscheid maken tussen wel en niet moslims, tussen wel en niet moslimlanden, het enige wat verschilt is dat als de moslimextremisten in dit land werkelijk buitenspel stonden of vernietigd werden door de moslim zelf dat Wilders letterlijk geen poot meer had om op te staan.
  woensdag 28 november 2007 @ 12:52:44 #249
3542 Gia
User under construction
pi_54890063
quote:
Op woensdag 28 november 2007 12:51 schreef R@b het volgende:

[..]

Zeer zeker!

Toen er kritiek kwam op het aantal echtgenotes van Mohammed, gaf Allah hem de verzen 33:55-51 in de mond die hem een ongelimiteerde beschikking gaf over vrouwen van zijn stam (uitgezonderd zijn dochters en tantes) en van slavinnen uit oorlogsbuit.
Haha, mijn schoonbroertje verzon vroeger ook altijd eigen regels bij zijn bordspellen als dat hem op dat moment het beste uitkwam.

Eigenlijk hetzelfde.

Oops, een nieuwe profeet!!
pi_54890067
quote:
Op woensdag 28 november 2007 12:51 schreef R@b het volgende:

[..]

Zeer zeker!

Nou boeiend zeg. Nog meer leuke fictieweetjes? Mijn kast staat er vol mee. So what?

Ik lach me ziek om mensen als jij die de Koran zo serieus nemen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')