Ik denk niet dat we langs elkaar heen lopen, maar puur dat we van mening verschillen op dit vlak. Ik zie er niets in om mijn prioriteit te richten op moslimextremisten, als deze momenteel toch al geen platform hebben binnen dit land om op te staan. Ik reageer slechts op diegene die via een platform weldegelijk een publiek bereiken met hun extremistische gedachtegoed. Dat is in deze zaak Wilders. Zou er in plaats van Wilders een extremistische Imam hetzelfde hebben gedaan, dan zou ik me daar op richten.quote:Op woensdag 28 november 2007 12:45 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Sorry, denk dat we langs elkaar heen lopen, wat ik bedoel is dat als je je prioriteit niet bijstelt en reageert op de extremisten die idioten als Wilders voeden dat je nooit maar dan ook nooit op lange termijn kunt winnen, denk dat het voor jou niet om een persoonlijke overwinning/nederlaag gaat maar om je achtergrond namelijk de Islam te verdedigen.
Je vergist je.quote:Op woensdag 28 november 2007 12:48 schreef R@b het volgende:
[..]
Je vergist je
De teksten uit de Koran zijn haatdragend en opruiend.
Mijn teksten zijn dat niet, want die zij gewoon gebaseerd op de geschiedkundige overlevering.
Lees eens wat over Mohammed, over de 11 vrouwen die hij neukte en waarvoor hij, toen er kritiek op kwam, gewoon een paar Koran verzen verzon.
Succes er mee!
Meid, ik heb het in den levende lijve meegemaakt. Het is dat de persoon in kwestie net niet doodgeslagen was. Bleef het maar bij mijn gedachten.quote:Op woensdag 28 november 2007 12:47 schreef Gia het volgende:
[..]
Nee hoor, in jouw gedachten misschien. Als die mensen er waren, in voldoende aantallen om je daar druk over te maken, dan was er allang een onschuldige moslim gedood om het feit dat hij moslim was.
Holocaust ontkennen, gaat een beetje te ver, SCH.quote:Op woensdag 28 november 2007 11:36 schreef SCH het volgende:
[..]
Tief toch eens op met die bagger, engerd
Zeer zeker!quote:Op woensdag 28 november 2007 12:48 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Zo zo en dat staat allemaal in de Koran?
quote:Op woensdag 28 november 2007 12:50 schreef Gijsbrecht2 het volgende:
[..]
Holocaust ontkennen, gaat een beetje te ver, SCH.
Waar heb jij gezien dat de extremisten, moslimextremisten noemen vind ik irrelevant, dat ze wel een openlijk platform hebben om op te staan? Wilders is wat mij betreft gewoon hetzelfde, hij doet alleen alles andersom op een rechtser manier, onderscheid maken tussen wel en niet moslims, tussen wel en niet moslimlanden, het enige wat verschilt is dat als de moslimextremisten in dit land werkelijk buitenspel stonden of vernietigd werden door de moslim zelf dat Wilders letterlijk geen poot meer had om op te staan.quote:Op woensdag 28 november 2007 12:49 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat we langs elkaar heen lopen, maar puur dat we van mening verschillen op dit vlak. Ik zie er niets in om mijn prioriteit te richten op moslimextremisten, als deze momenteel toch al geen platform hebben binnen dit land om op te staan. Ik reageer slechts op diegene die via een platform weldegelijk een publiek bereiken met hun extremistische gedachtegoed. Dat is in deze zaak Wilders. Zou er in plaats van Wilders een extremistische Imam hetzelfde hebben gedaan, dan zou ik me daar op richten.
Haha, mijn schoonbroertje verzon vroeger ook altijd eigen regels bij zijn bordspellen als dat hem op dat moment het beste uitkwam.quote:Op woensdag 28 november 2007 12:51 schreef R@b het volgende:
[..]
Zeer zeker!
Toen er kritiek kwam op het aantal echtgenotes van Mohammed, gaf Allah hem de verzen 33:55-51 in de mond die hem een ongelimiteerde beschikking gaf over vrouwen van zijn stam (uitgezonderd zijn dochters en tantes) en van slavinnen uit oorlogsbuit.
Nou boeiend zeg. Nog meer leuke fictieweetjes? Mijn kast staat er vol mee. So what?quote:Op woensdag 28 november 2007 12:51 schreef R@b het volgende:
[..]
Zeer zeker!
Toen er kritiek kwam op het aantal echtgenotes van Mohammed, gaf Allah hem de verzen 33:55-51 in de mond die hem een ongelimiteerde beschikking gaf over vrouwen van zijn stam (uitgezonderd zijn dochters en tantes) en van slavinnen uit oorlogsbuit.
En het STAAT daar niet eens in..Lezen mensen..zou nuttig kunnen zijn.quote:Op woensdag 28 november 2007 12:52 schreef SCH het volgende:
[..]
Nou boeiend zeg. Nog meer leuke fictieweetjes? Mijn kast staat er vol mee. So what?
Ik lach me ziek om mensen als jij die de Koran zo serieus nemen.
Godsamme, ga je eens beter inlezen, alleen vers 50 is gericht tegen Mohammed, rest richt zich op heel de moslimwereld.quote:Op woensdag 28 november 2007 12:51 schreef R@b het volgende:
[..]
Zeer zeker!
Precies, vind het altijd interessant om te zien dat mensen niet echt lezen.quote:Op woensdag 28 november 2007 12:54 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Godsamme, ga je eens beter inlezen, alleen vers 50 is gericht tegen Mohammed, rest richt zich op heel de moslimwereld.
Nou, geef even een bron naar een nieuwsbericht over een onschuldige moslim die zomaar op straat gedood is, om wat er in irak gebeurt?quote:Op woensdag 28 november 2007 12:53 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik was dan ook niet het slachtoffer.
Om maar te zwijgen dat hij het niet eens over vers 50 heeft.quote:Op woensdag 28 november 2007 12:56 schreef Moragh_DaughterofSune het volgende:
[..]
Precies, vind het altijd interessant om te zien dat mensen niet echt lezen.
Wederom een belediging richting moslims.quote:Op woensdag 28 november 2007 12:52 schreef SCH het volgende:
[..]
Nou boeiend zeg. Nog meer leuke fictieweetjes? Mijn kast staat er vol mee. So what?
Ik lach me ziek om mensen als jij die de Koran zo serieus nemen.
Heb jij laatst een film gezien op TV, waarin Nederlandse moslimextremisten, de Nederlanders als ongelovige honden schetsen? Heb jij laatst een moslimextremist in de Nederlandse politiek gezien die Nederlanders continu provoceerde en beledigde? Dat bedoel ik met platform. Wilders is inderdaad hetzelfde, zelfs zijn gedachtegoed m.b.t. de Islam is hetzelfde. Wat betreft Wilders, die heeft altijd wel een poot om op te staan. Immers rel-Marokkanen vallen volgens hem per defenitie onder moslims en anders verzint hij wel iets anders.quote:Op woensdag 28 november 2007 12:52 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Waar heb jij gezien dat de extremisten, moslimextremisten noemen vind ik irrelevant, dat ze wel een openlijk platform hebben om op te staan? Wilders is wat mij betreft gewoon hetzelfde, hij doet alleen alles andersom op een rechtser manier, onderscheid maken tussen wel en niet moslims, tussen wel en niet moslimlanden, het enige wat verschilt is dat als de moslimextremisten in dit land werkelijk buitenspel stonden of vernietigd werden door de moslim zelf dat Wilders letterlijk geen poot meer had om op te staan.
Ja, dan is er toch een vers gemaakt om Mohammed toe te staan zoveel vrouwen te nemen als hij maar wenst.quote:Op woensdag 28 november 2007 12:54 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Godsamme, ga je eens beter inlezen, alleen vers 50 is gericht tegen Mohammed, rest richt zich op heel de moslimwereld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |