abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_54889975
quote:
Op woensdag 28 november 2007 12:45 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Sorry, denk dat we langs elkaar heen lopen, wat ik bedoel is dat als je je prioriteit niet bijstelt en reageert op de extremisten die idioten als Wilders voeden dat je nooit maar dan ook nooit op lange termijn kunt winnen, denk dat het voor jou niet om een persoonlijke overwinning/nederlaag gaat maar om je achtergrond namelijk de Islam te verdedigen.
Ik denk niet dat we langs elkaar heen lopen, maar puur dat we van mening verschillen op dit vlak. Ik zie er niets in om mijn prioriteit te richten op moslimextremisten, als deze momenteel toch al geen platform hebben binnen dit land om op te staan. Ik reageer slechts op diegene die via een platform weldegelijk een publiek bereiken met hun extremistische gedachtegoed. Dat is in deze zaak Wilders. Zou er in plaats van Wilders een extremistische Imam hetzelfde hebben gedaan, dan zou ik me daar op richten.
Allah Al Watan Al Malik
pi_54889989
quote:
Op woensdag 28 november 2007 12:48 schreef R@b het volgende:

[..]

Je vergist je

De teksten uit de Koran zijn haatdragend en opruiend.

Mijn teksten zijn dat niet, want die zij gewoon gebaseerd op de geschiedkundige overlevering.

Lees eens wat over Mohammed, over de 11 vrouwen die hij neukte en waarvoor hij, toen er kritiek op kwam, gewoon een paar Koran verzen verzon.

Succes er mee!
Je vergist je.

Je teksten zijn haatdragend en op ruiend en gevaarlijk. Je bent verblind door een probleem dat niet bestaat.

Succes ermee.
pi_54890000
quote:
Op woensdag 28 november 2007 12:47 schreef Gia het volgende:

[..]

Nee hoor, in jouw gedachten misschien. Als die mensen er waren, in voldoende aantallen om je daar druk over te maken, dan was er allang een onschuldige moslim gedood om het feit dat hij moslim was.
Meid, ik heb het in den levende lijve meegemaakt. Het is dat de persoon in kwestie net niet doodgeslagen was. Bleef het maar bij mijn gedachten.
Allah Al Watan Al Malik
pi_54890010
quote:
Op woensdag 28 november 2007 11:36 schreef SCH het volgende:

[..]

Tief toch eens op met die bagger, engerd
Holocaust ontkennen, gaat een beetje te ver, SCH.
Sportieve inbreng
pi_54890011
-edit- medeuser de mond willen snoeren tot hier en niet verder

[ Bericht 90% gewijzigd door paddy op 28-11-2007 13:25:26 ]
  woensdag 28 november 2007 @ 12:51:06 #246
272 R@b
No-nonsens
pi_54890021
quote:
Op woensdag 28 november 2007 12:48 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Zo zo en dat staat allemaal in de Koran?
Zeer zeker!

Toen er kritiek kwam op het aantal echtgenotes van Mohammed, gaf Allah hem de verzen 33:55-51 in de mond die hem een ongelimiteerde beschikking gaf over vrouwen van zijn stam (uitgezonderd zijn dochters en tantes) en van slavinnen uit oorlogsbuit.
R@b is inderdaad één van de verschrikkelijkste personen die ik ken.
pi_54890041
quote:
Op woensdag 28 november 2007 12:50 schreef Gijsbrecht2 het volgende:

[..]

Holocaust ontkennen, gaat een beetje te ver, SCH.

Dat doen de rechtsen juist. Dioe ontkennen wat er gebeurd is met de joden want dat gebeurt immers nooit weer
pi_54890048
quote:
Op woensdag 28 november 2007 12:49 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Ik denk niet dat we langs elkaar heen lopen, maar puur dat we van mening verschillen op dit vlak. Ik zie er niets in om mijn prioriteit te richten op moslimextremisten, als deze momenteel toch al geen platform hebben binnen dit land om op te staan. Ik reageer slechts op diegene die via een platform weldegelijk een publiek bereiken met hun extremistische gedachtegoed. Dat is in deze zaak Wilders. Zou er in plaats van Wilders een extremistische Imam hetzelfde hebben gedaan, dan zou ik me daar op richten.
Waar heb jij gezien dat de extremisten, moslimextremisten noemen vind ik irrelevant, dat ze wel een openlijk platform hebben om op te staan? Wilders is wat mij betreft gewoon hetzelfde, hij doet alleen alles andersom op een rechtser manier, onderscheid maken tussen wel en niet moslims, tussen wel en niet moslimlanden, het enige wat verschilt is dat als de moslimextremisten in dit land werkelijk buitenspel stonden of vernietigd werden door de moslim zelf dat Wilders letterlijk geen poot meer had om op te staan.
  woensdag 28 november 2007 @ 12:52:44 #249
3542 Gia
User under construction
pi_54890063
quote:
Op woensdag 28 november 2007 12:51 schreef R@b het volgende:

[..]

Zeer zeker!

Toen er kritiek kwam op het aantal echtgenotes van Mohammed, gaf Allah hem de verzen 33:55-51 in de mond die hem een ongelimiteerde beschikking gaf over vrouwen van zijn stam (uitgezonderd zijn dochters en tantes) en van slavinnen uit oorlogsbuit.
Haha, mijn schoonbroertje verzon vroeger ook altijd eigen regels bij zijn bordspellen als dat hem op dat moment het beste uitkwam.

Eigenlijk hetzelfde.

Oops, een nieuwe profeet!!
pi_54890067
quote:

[..]

Zeer zeker!

Nou boeiend zeg. Nog meer leuke fictieweetjes? Mijn kast staat er vol mee. So what?

Ik lach me ziek om mensen als jij die de Koran zo serieus nemen.
pi_54890072
quote:
Op woensdag 28 november 2007 12:51 schreef Gia het volgende:

[..]

Je leeft nog!!
Ik was dan ook niet het slachtoffer.
Allah Al Watan Al Malik
pi_54890083
quote:
Op woensdag 28 november 2007 12:52 schreef SCH het volgende:

[..]

Nou boeiend zeg. Nog meer leuke fictieweetjes? Mijn kast staat er vol mee. So what?

En het STAAT daar niet eens in..Lezen mensen..zou nuttig kunnen zijn.
There is nothing left to prove
No use deny this simple truth
Can’t find the reason to keep holding on
Now that the love is gone
  woensdag 28 november 2007 @ 12:54:04 #253
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_54890094
aha, Wilders wil zijn beveiliging nog even tot 2010 veilig stellen
De voorzitter zegt: Laat duizend bloemen bloeien.
Laat duizend balletjes stuiteren.
pi_54890112
quote:

[..]

Zeer zeker!

Godsamme, ga je eens beter inlezen, alleen vers 50 is gericht tegen Mohammed, rest richt zich op heel de moslimwereld.
pi_54890146
quote:
Op woensdag 28 november 2007 12:54 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Godsamme, ga je eens beter inlezen, alleen vers 50 is gericht tegen Mohammed, rest richt zich op heel de moslimwereld.
Precies, vind het altijd interessant om te zien dat mensen niet echt lezen.
There is nothing left to prove
No use deny this simple truth
Can’t find the reason to keep holding on
Now that the love is gone
  woensdag 28 november 2007 @ 12:56:34 #256
3542 Gia
User under construction
pi_54890150
quote:
Op woensdag 28 november 2007 12:53 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Ik was dan ook niet het slachtoffer.
Nou, geef even een bron naar een nieuwsbericht over een onschuldige moslim die zomaar op straat gedood is, om wat er in irak gebeurt?
pi_54890165
quote:
Op woensdag 28 november 2007 12:56 schreef Moragh_DaughterofSune het volgende:

[..]

Precies, vind het altijd interessant om te zien dat mensen niet echt lezen.
Om maar te zwijgen dat hij het niet eens over vers 50 heeft.
pi_54890173
quote:
Op woensdag 28 november 2007 12:52 schreef SCH het volgende:

[..]

Wederom een belediging richting moslims.
pi_54890192
quote:
Op woensdag 28 november 2007 12:52 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Waar heb jij gezien dat de extremisten, moslimextremisten noemen vind ik irrelevant, dat ze wel een openlijk platform hebben om op te staan? Wilders is wat mij betreft gewoon hetzelfde, hij doet alleen alles andersom op een rechtser manier, onderscheid maken tussen wel en niet moslims, tussen wel en niet moslimlanden, het enige wat verschilt is dat als de moslimextremisten in dit land werkelijk buitenspel stonden of vernietigd werden door de moslim zelf dat Wilders letterlijk geen poot meer had om op te staan.
Heb jij laatst een film gezien op TV, waarin Nederlandse moslimextremisten, de Nederlanders als ongelovige honden schetsen? Heb jij laatst een moslimextremist in de Nederlandse politiek gezien die Nederlanders continu provoceerde en beledigde? Dat bedoel ik met platform. Wilders is inderdaad hetzelfde, zelfs zijn gedachtegoed m.b.t. de Islam is hetzelfde. Wat betreft Wilders, die heeft altijd wel een poot om op te staan. Immers rel-Marokkanen vallen volgens hem per defenitie onder moslims en anders verzint hij wel iets anders.
Allah Al Watan Al Malik
  woensdag 28 november 2007 @ 13:00:40 #260
3542 Gia
User under construction
pi_54890242
quote:
Op woensdag 28 november 2007 12:54 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Ja, dan is er toch een vers gemaakt om Mohammed toe te staan zoveel vrouwen te nemen als hij maar wenst.

50. O profeet, Wij hebben voor u uw vrouwen wettig gemaakt, aan wie gij haar huwelijksgiften hebt gegeven, en degenen die uw rechterhand bezit van haar, die Allah u als een oorlogsbuit heeft gegeven en de dochters van uw ooms en tantes van vaderszijde en de dochters van uw ooms en tantes van moederszijde die met u emigreerden, en elke gelovige vrouw indien zij zich aan de profeet toevertrouwt als de profeet haar wenst te huwen; dit is slechts voor u en niet voor de gelovigen. Wij hebben reeds kenbaar gemaakt wat Wij omtrent hun (gelovige) vrouwen en degenen die hun rechterhand bezit, hebben verordend, opdat er geen blaam u aankleve. Allah is Vergevensgezind, Genadevol.

Kan daar niets anders uit halen, dan het goedpraten van zijn eigen gedrag.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')